Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

 

7)Δυο combos ανα εβδομαδα :  Μπορουμε να πουμε Τεταρτη και Κυριακη.Να τρεχει πιο γρηγορα το gathering.

 

 

Μπορούμε να βάλουμε 2 combos την εβδομάδα, με το εξής σκεπτικό: π.χ. το ένα (το Κυριακάτικο) να εξακολουθεί να είναι στην official μορφή που είναι και τώρα, και το άλλο (το μεσοβδόμαδο), να είναι το "υβριδικό". Δηλαδή, reverse grid, grip 100%, default setup, και άλλα δοκιμαστικά πραγματάκια που πιθανόν θα αποφασίσουμε... Επίσης, το μεσοβδόμαδο δε χρειάζεται να είναι φορτωμένο στον server από πριν... Μπορούμε να το ανεβάζουμε μόνο λίγο πριν την ώρα που θα ξεκινήσουμε. Και για να το χοντρύνω κι άλλο, θα πρότεινα το μεσοβδόμαδο combo να μην το γνωρίζουμε και να βγαίνει randomly μετά από κλήρωση (στα default tracks και cars) που θα πραγματοποιείται λίγο πριν την έναρξη! Κι ας μην βαθμολογείται για αρχή... Ή αν είναι να βαθμολογείται, ας έχει ξεχωριστή βαθμολογία από το Κυριακάτικο league για να μην το μπερδέψουμε...

Έγινε επεξεργασία από Anthemius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σεταπ δε θα σας κανει πιο γρηγορους οδηγους γενικα, αλλα θα σας δωσει αυτο το κλικ παραπανω η μπορει ιδιο σε χρονο αλλα πιο σταθερο.

Θα ήθελα να σας τονίσω στο σημείο αυτό, οτι με default πίεση ελαστικών στην Μόνζα, θα γράφατε χρόνους του 2.07.00++ με το ίδιο ακριβώς

σετάπ σε όλα τα υπόλοιπα..

Το σετάπ είναι τα πάντα.. το Α και το Ω...

Καλός οδηγός δεν καλύπτει κακό σετάπ..

:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι, αργεί να ξημερώσει...

Η ψηφοφορία μίλησε.

 

Νομίζω πως τώρα είναι η ώρα να μιλήσουν τα κοκκόρια.. Καλύτερα να αργήσει να ξημερώσει, παρά να μείνουμε στα σκοτάδια για πάντα!  :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για αρχη πρεπει να μαθεις να λες τα πραγματα με το ονομα τους.

GoMaR :hehe: :hehe:

Ηλια ; Ποια 105 μετρα ;; αν λες για την μονζα , δειξε μου πως φρεναρεις στα 105 μετρα.

Παιδια οσον αφορα το θεμα της μεταφορας γνωσης , δε ειναι κατι που μεταφερεται η κατι που μαθαινεις γραπτως

Παλια θυμαμαι , τον Θοδωρη να μου λεει για drift.Παντα του ελεγα δεν ειμαι καλος και δε μου αρεσει.Τωρα του στελνω καθε φορα μηνυμα απο το ονομα του drift server που παιζω :p Οχι πως τωρα ειμαι καλος , αλλα τωρα το πηγαινω ρε παιδι μου.

Δε μου εμαθε κανεις , δε διαβασα τπτ.Διαολιστηκα και προσπαθησα να το μαθω.Μου πηρε καιρο ομως.

Οσον αφορα τωρα την αγωνιστικη οδηγηση , αν σου πω να φρεναρεις στα 105 μετρα η στα 205 , παλι δεν εχει νοημα γιατι μπορει να μην γνωριζεις να φρεναρεις.

Επισης ,

Το φρεναρισμα του αγαπητου μας Λιακουρη στην μονζα ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικο απο το φρεναρισμα το δικο μου αν προσεξετε στο ρεπλαυ.

Ο Λιακουρης απο 6η κατεβαζε σε 2α , ενω εγω απο 6η σε 4η 3η 2α 1η παραλληλα να χοροπηδαω σε καθε αλλαγη ταχυτητας στο φρενο..σαν ABS

Πειραματιστηκα με ολους τους τροπους και αυτος ηταν ο ιδανικοτερος για μενα.Για τον ιδιο ηταν ο τροπος του.Δεν υπαρχει "ιδανικο" φρεναρισμα

Ο καλυτερος τροπος ειναι να πειραματιστειτε μονοι σας με το performance delta ανοιχτο , να παιρνετε καθε στροφη με διαφορετικο τροπο και να υοθετειτε το γρηγορο περασμα σε ολες τις στροφες.Το σεταπ δε θα σας κανει πιο γρηγορους οδηγους γενικα, αλλα θα σας δωσει αυτο το κλικ παραπανω η μπορει ιδιο σε χρονο αλλα πιο σταθερο.

Οχι δεν ηταν monza, mugelo ferrari fxx.

Σου διαφευγει μια λεπτομερια, μιας που πιασαμε το φρεναρισμα, δεν λεω να του πεις πως να φρεναρει αυτο το λενε ενα σωρο βιβλια αρθα και μπορει να το βρει και μονος του καθενας βαση του τι τον βολευει, λεω να του πεις που να φρεναρει και το πως θα το κανει αστον να το βρει αυτος αν μπορει οπως μπορει. Εμενα ο ακης εκατσε πισω μου και μου λεει δωστα ολα, μετα το γυρο μου λεει εκει πρεπει να φρεναρεις στα 105, τπτ αλλο απο εκει και μετα ηταν δικο μου θεμα. Οταν μου το ειπε αυτο βαση συμπεριφορας του αμαξιου του λεω αυτο που λες δεν γινεται, οταν εχεις υποστροφη φρεναροντας απο τα 150 και υπερστροφη στην εξοδο απο το γκαζι το τελευταιο που περναει απο το μυαλλο σου ειναι να πας το σημειο φρεναρισματος 45 μετρα πιο μπροστα.

Ωραια δλδ τωρα θελετε να σας παρουμε απο το χερακι να κανουμε βολτα? οχι ενα βιντεακι του hotlap αρκει.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας τονίσω στο σημείο αυτό, οτι με default πίεση ελαστικών στην Μόνζα, θα γράφατε χρόνους του 2.07.00++ με το ίδιο ακριβώς

σετάπ σε όλα τα υπόλοιπα..

Το σετάπ είναι τα πάντα.. το Α και το Ω...

Καλός οδηγός δεν καλύπτει κακό σετάπ..

:)

Διαφωνω στο ποσο απολυτος εισαι

Απο 32psi κερδισα 200ms οταν ετρεξα στα 39.

Δε νομιζω απο τα 29 που ηταν default να εχανα 4 δευτερολεπτα απο τα 32.

Και μιλαμε γενικα.Σαφως υπαρχουν εξαιρεσεις , αλλα οχι δεν ειανι τα παντα.

Την στιγμη που το αμαξι εχει δυνατοτητες να το πας γρηγορα , κατι κανεις λαθος αν δε το πας.

Παραδειγμα την φερραρι 458 με fixed setup.

Αλλο παραδειγμα ,την toyota gt86 την τρεχω με default σεταπ και ημουν μισο δευτερολεπτο πιο αργος απο τον Hanny.(Τωρα μολις τρεξαμε)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το σεταπ αποκτα νοημα οταν ξερεις τι κανεις με το αυτοκινητο και θες να το φερεις πιο κοντα σε εσενα. Αν θες να κανεις ενα περασμα απο καπου με τον τροπο που εσυ θες ειτε κερδιζοντας χρονο ειτε απλα να εισαι πιο σταθερος. Οι μεγαλες αποστασεις 2-3-4-5 δευτερολεπτων σπανια βρισκονται σε σεταπ και συνηθως εχουν να κανουν με αυτοκινητα αδυναμα που τα τρεχεις σε πιστες με μεγαλες ευθειες και σου δινουν υψηλοτερη τελικη. Σε ολες της αλλες περιπτωσεις ειναι θεμα οδηγου. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με την ευκαιρία της συζήτησης που άνοιξε υπάρχει καμιά πιθανότητα να μεταφερθεί η συνάντηση σε Σάββατο? Προσωπικά, σε αντίθεση με την Κυριακή που μπορώ να συμμετέχω μόνο όταν δουλεύω απόγευμα την Δευτέρα, Σάββατα θα μπορώ 99% των περιπτώσεων!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από πολλούς είναι υπερεκτιμημένο το κέρδος που μπορεί να προσφέρει ένα καλό car setup όπως είναι υπερεκτιμημένος και ο ρόλος του hardware στις επιδόσεις του παίκτη.

Ναι, το setup βελτιώνει τις επιδόσεις υπό την προϋπόθεση ότι ο οδηγός έχει ήδη κάνει αρκετούς γύρους, έχει σταθερότητα στα laptimes και οι χρόνοι του έχουν μια λογική απόσταση από τους κορυφαίους. Αν δεν υπάρχει σταθερότητα, τότε οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ διαφορετικών setups δε θα οδηγήσει πουθενά. Το ίδιο και αν οι χρόνοι είναι εξαιρετικά αργοί(πχ 107% του world record). Το πρόβλημα είναι αλλού.

Για το hardware: ο καλός εξοπλισμός σε βοηθάει να απολαύσεις περισσότερο το game, αλλά όπως έχει αποδειχθεί άπειρες φορες, ακόμα και μια dfgt ή g25/27 είναι αρκετές για διαστημικές επιδόσεις.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το setup με βοηθά αρκετά. πχ χθες στο RD με M3 GT2 , κατέβασα 2 δευτ στο γύρο.

 

Πάντως με βοήθησε η εξής διαδικασία :

 

Κατέβαζα κάποια setup , διαφορετικά μεταξύ τους πχ ένα υπερστροφικό κ ένα υποστροφικό κ τα έβαζα δίπλα δίπλα ώστε να καταλάβω τί ήταν αυτό/ά που άλλαζαν τόσο πολύ την συμπεριφορά.

 

Μετά προσπαθούσα να κάνω το ίδιο σε ένα άλλο αμάξι.

 

Good luck.

 

edit Για κοπιάστε http://www.racedepartment.com/threads/gt3-zandvoort-wednesday-4-november-2015.112872/page-2

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα του setup δεν υπαρχει απόλυτα σωστη απαντηση, όλα παίζουν. Για παράδειγμα στη monza με τη Alfa, έκανα σε 100% grip 2:04 με παααρα πολύ κόπο μια βδομάδα ολόκληρη, σημερα έτρεξα με το setup του gomar στη κυριολεξία 3 γυρους, το αποτέλεσμα? 2 δευτερολεπτα κατω στο φτερό!

Από την αλλη προχθές δοκίμασα του liakjim και δεν μου ταιριαξεκαθως δεν μπορούσα να προσαρμοστώ σε αυτό εύκολα, του gomar ήταν πολύ πιο κοντά στο τρόπο μου, άρα και να το είχα ετοιμο πριν τον αγώνα δεν ελεγε και πολύ γιατί πολύ απλά δεν μου ταίριαζε.

Συμφωνω να μη δίνονται τα setup έτοιμα, αλλα δεν είχα ιδέα ότι την πίεση επρεπε να τη φτάσω 39psi, και να πειράξω τόσα στο tab με τα διαφορικά κτλ.

Με λιγα λόγια θελει πρώτα προπόνηση οδηγική, και μετά ΓΝΩΣΕΙΣ να κανείς setup.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4)Η προταση του troffeo.Να δινεται setup απο τους pro στους amateurs.Προσωπικα διαφωνω.Οχι στο οτι ενας πιο αργος θα γινει πιο γρηγορος δινοντας το σεταπ γιατι κατι τετοιο δεν ισχυει , αλλα στον διαχωρισμο στην κατηγορια των οδηγων.Θα υπαρχουν παρεξηγησεις και δε θελουμε τετοια πραγματα στην κοινοτητα!

 

 

Καλησπέρα σε όλους ,

 

Δεν είπα αυτό ακριβώς όμως...

Η Βασική σκέψη είναι ο διαχωρισμός σε 2 κατηγορίες οδηγών

Και επειδή ειπώθηκε από κάποια παιδιά, ότι δυσκολεύονται, δεν έχουν, δεν ξέρουν κλπ από setup είπα την πρόταση για setup από τους γνώστες.

Και μάλιστα αυτό το setup να είναι Basic...

 

Προσωπικά διαφωνώ με τις απόψεις (βέβαια τις σέβομαι όμως :) ) ότι τι είναι το setup και σιγά δεν παίζει ρόλο και δεν κάνει τον γρήγορο οδηγό γρηγορότερο ή τον αργό γρηγορότερο...

Για εμένα παίζει σημαντικότατο ρόλο το setup, εννοείται το καλό, στο αποτέλεσμα ενός αγώνα!!!

Εάν δεν ίσχυε αυτό, τότε τα μηχανοκίνητα γενικά θα έτρεχαν ......πάνω σε ράγες ή σε μαγνητικά πεδία :lol: :lol: :lol: :lol:

Δείτε πόσο ψάξιμο πέφτει, προκειμένου ένας οδηγός να μεταφέρει στους μηχανικούς του τι αισθάνεται και ποιά είναι η συμπεριφορά του οχήματος που οδηγεί στην πίστα ή στις ειδικές.

Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ VALE, πριν καν βγάλει το κράνος βομβαρδίζει τους μηχανικούς του με πληροφορίες, σχετικά με την αίσθηση που έχει και με τις αντιδράσεις της μηχανής του.

Και δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους (για μένα ο μεγαλύτερος) και γρηγορότερους οδηγούς στο motogp.

Άλλωστε, ένα από τα ΠΟΛΥ βασικά χαρακτηριστικά των μεγάλων και γρήγορων οδηγών, είναι η ικανότητα τους όχι μόνο να αντιλαμβάνονται αλλά και να μπορούν να μεταφέρουν θέματα προς βελτίωση των(ήδη πολύ καλών)  setup τους.

 

Οπότε μην το ισοπεδώνουμε το θέμα με το setup και την χρησιμότητα του...

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως τα alien της παρέας υποβιβάζουν το θέμα του setup, αλλά νομίζω οτι διαφωνούν στο να τρέχουμε με το default setup ολοι... Χμμμ... Ύποπτο... Πολύ ύποπτο... :-p

Παντως χαίρομαι που βλέπω τον troffeo μετά από καιρό... Σε κάποιους αγώνες πριν το καλοκαιρι θυμάμαι πως κάναμε παρέα εκεί πίσω μαζί με τον wolves και ήταν πάντα Κύριος σε οδηγική και όχι μόνο, συμπεριφορά! Αντε να τα ξαναπούμε σύντομα! :-)

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο , κανεις δεν ειπε οτι δε παιζει ρολο , η ειναι ανουσιο , ειπαμε και ισχυει γενικα πως μη περιμενουν οι αργοι οδηγοι αν παρουν ενα ετοιμο σεταπ ενος γρηγορου θα ριξουν τους χρονους κατακορυφα η θα φτασουν τους χρονους των γρηγορων.
Αυτο λεω και το πιστευω.
Απο εκει και περα , καθολου υποπτο δεν ειναι.Αν θυμασαι ημουν ο πρωτος που επελεξα να παιξουμε με default setup.Και μακαρι να το βλεπουμε πιο συχνα στους αγωνες.
Θυμαμαι πιο παλια που δοκιμαζα setups απο Ακη , Θοδωρη κλπ...Οταν επαιζα με του Ακη , εβλεπα τον κωλο απο τον καθρεφτη να φευγει σε καθε στροφη.Εννοειται δεν εφτανα τους χρονους μου.
Οταν επαιζα με του θοδωρη , αλλος απο εκει.Νομιζει πως καθε αμαξι το στηνει για drift :hehe:  Πιο αργος λοιπον.Ε τελικα κατεληγα στο δικο μου και ας ηταν πιο γρηγοροι απο μενα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Για κοπιάστε EU - GT3 @ Zandvoort - Wednesday 4 November 2015 | Page 2 | RaceDepartment

 

Μπήκα να δω τι φάση παίζει στο RD και λέει είναι προϋπόθεση να είσαι premium μέλος.. ισχύει?   

Έγινε επεξεργασία από Arkoudadis
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εάν θέλει κάποιος να βελτιωθεί το να οδηγεί κάθε εβδομάδα διαφορετικό αυτοκίνητο δεν βοηθάει, κάθε εβδομάδα ξεκινάει από την αρχή και δεν μπορεί κανείς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μάθει να στήνει ένα αυτοκίνητο καθώς και τις γραμμές που του επιτρέπει αυτό να ακολουθήσει.

Προσωπικά οι μόνες περίοδοι που έχω παρατηρήσει να βελτιώνομαι είναι όταν οδηγώ αποκλειστικά ένα αυτοκίνητο για διάστημα τουλάχιστον τριών τεσσάρων εβδομάδων. Επίσης αυτό που βοηθάει σίγουρα είναι να ποστάρει κάποιος γρήγορος ένα hotlap για να μπορεί κάποιος να δει τις γραμμές και σημεία φρεναρίσματος, δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για το assetto σαν το ispeed για το iracing αλλά και αυτό βοηθάει πολύ.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μπήκα να δω τι φάση παίζει στο RD και λέει είναι προϋπόθεση να είσαι premium μέλος.. ισχύει?

Ισχύει, αλλά πολύ συχνά μετά τον αγώνα κάνουν κλήρωση ανάμεσα σε αυτους που είναι ήδη premium και ο τυχερός έχει τη δυνατότητα να αναβαθμίσει κάποιον που δεν ειναι premium σε premium για 1 μήνα. Δυστυχώς ´εχω χρησιμοποιήσει και τις 2 φορές που κέρδισα για να σου δώσω το premium... Είχα βγάλει και ανακοίνωση!

 

EDIT: Αντε, μας έφεξε http://www.racedepartment.com/threads/abarth-500-s1-silverstone-international-monday-2-november-2015.112988/page-2#post-2124899

 

Arkoudadi μολις έστειλα request για να γίνεις premium! (Δες το inbox σου sto Racedepartment). Συνήθως θέλει 2-3 μέρες να σε αναβαθμίσουν.

Έγινε επεξεργασία από Anthemius
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω στο ποσο απολυτος εισαι

Απο 32psi κερδισα 200ms οταν ετρεξα στα 39.

Δε νομιζω απο τα 29 που ηταν default να εχανα 4 δευτερολεπτα απο τα 32.

Και μιλαμε γενικα.Σαφως υπαρχουν εξαιρεσεις , αλλα οχι δεν ειανι τα παντα.

Την στιγμη που το αμαξι εχει δυνατοτητες να το πας γρηγορα , κατι κανεις λαθος αν δε το πας.

Παραδειγμα την φερραρι 458 με fixed setup.

Αλλο παραδειγμα ,την toyota gt86 την τρεχω με default σεταπ και ημουν μισο δευτερολεπτο πιο αργος απο τον Hanny.(Τωρα μολις τρεξαμε)

 

Σε πολλά πράγματα είμαι απόλυτος.. Μέχρι και δογματικός μπορείς να πείς... ;)

Είναι θέμα χαρακτήρα υποθέτω... 

Δεν έχεις άδικο στο οτι διαφωνείς...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.