panosdimp Σεπτέμβριος 28, 2015 #4481 Σεπτέμβριος 28, 2015 (edited) Ναι, το είδαμε όλοι πως σιγούρεψες το αποτέλεσμα.. Πήγες συντηρητικά, δεν απέδωσες το 100% και έδωσες το δικαίωμα στο άλιεν να σε προσπεράσει. Δεν εξαργύρωσες το πλεονέκτημα τον μεσαίων ελαστικών στους πρώτους 8 γύρους... Νομίζω αγχώθηκες, και έπαψες να οδηγάς σαν τον πρόστ=γιαγιά, με αποτέλεσμα στα κατεβάσματα να σου ψαρεύει.. Η σωστή λύση, θα ήταν δύο αγώνες των 8 γύρων αγαπητέ... Από την άλλη εσύ αντί να πας ξενοδοχείο πριν τον αγώνα τό ριξες στην κρεπάλη (δουλεία) όλη τη βδομάδα και κατέφτασες την τελευταία στιγμή ζητώντας σετάπια και γραμμές ,αν είναι δυνατόν τέτοια αδιαφορία από τον teammate μου, άσε που μού φαγες το χρόνο στο practice ,θα μπορούσα να χα φορτώσει hard να δω τι γίνεται . Αν είναι να επαναλάβεις τα ίδια και στο cup θα σε απολύσω, θα πάρω άλλον στη θέση σου, τρομάρα σου μου πλασαρίστηκες και για πρώτη μούρη, Senna λέει και πράσινα ferrari . Από δω και πέρα απαιτώ επαγγελματισμό και ευσυνειδησία πληρώνεσαι και πρέπει να τιμάς το ψωμί που τρως . Στο εξής σου απογορεύω τα πιτ στοπ ,είναι καμιά μικρούλα εκεί εεεεε και μας κάνει τα γλυκά μάτια? Εδώ ο κόσμος καίγεται και το @@@@ χτενίζεται που λέει κι ο λαός! Συγκεντρώσουου . Μπραβο σε ολους για τον καθαρο και συναμα δυσκολο χτεσινο αγωνα. Συγχαρητηρια στον Θοδωρη για την νικη του. Μπαρμπα Πανο περαστικα σου Πληρης απογοητευση για χτες... Περισσοτερο μου την εχει δωσει γιατι εριξα και ωρες στην προπονηση. Σαν στοχο ειχα θεσει να εχω ενα "αργο" (λογω ασφαλειας κυριως) αλλα σταθερο ρυθμο χωρις καποια εξοδο και να εκμεταλλευτω τις οποιες εξοδους ή ατυχηματα προκυψουν στους αλλους ωστε να ανεβω ενα-δυο θεσεις απο την τελευταια που σιγουρα θα ειχα. Πραγμα που θα γινοταν, τελικα αν δε τα σκ@τωνα... Απο τον 1ο γυρο ειχα εξοδο, κοπανησα, ειπα να μην μπω pits αλλα το αμαξι τελικα με εκανε οτι ηθελε, ωσπου 2 γυρους πριν το τελος προτιμησα να τα παρατησω και να παρω ματι καποια απο τις μαχες που γινοντουσαν. Ειδα "ζωντανα" την μαχη για την πρωτη θεση.... Κριμα, γιατι με τις ωρες που εριξα για practice ειχα καταφερει αυτο που ηθελα, ενω στην αρχη της εβδομαδας ειχα τρομαξει αρκετα... Μην αρχισετε να μου λετε περι gamepad οτι φταιει αυτο κλπ.... Δειτε απλα τους χρονους που εκανε ο @liakjim, με αυτο. Μπραβο Δημητρη Μια χαρά οδηγός είσαι λέω να σε κάνω teammate του χρόνου στο cup γιατί με αυτόν τον αχαίρευτο τον Vita δεν θα δούμε άσπρη μέρα . Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2015 από panosdimp 3
Aris Teidis Σεπτέμβριος 28, 2015 #4482 Σεπτέμβριος 28, 2015 Μην αρχισετε να μου λετε περι gamepad οτι φταιει αυτο κλπ.... Αφού σου αρέσει όμως τόσο πολύ το "σπορ" μας - δεν θα ήταν κακό να επενδύσεις σε μια μεταχειρισμένη τιμονιέρα - θα το ευχαριστιέσαι σίγουρα ποιο πολύ! Δεν μου απάντησες στην πρόσκλησή μου, εγώ σε περιμένω, όποτε το αποφασίσεις! 2
Anthemius Σεπτέμβριος 28, 2015 #4483 Σεπτέμβριος 28, 2015 Αφού σου αρέσει όμως τόσο πολύ το "σπορ" μας - δεν θα ήταν κακό να επενδύσεις σε μια μεταχειρισμένη τιμονιέρα - θα το ευχαριστιέσαι σίγουρα ποιο πολύ! Δεν μου απάντησες στην πρόσκλησή μου, εγώ σε περιμένω, όποτε το αποφασίσεις! Μην τον πιέζετε! Θέλετε να πάθει ότι έπαθε και ο @Billys που πήρε τιμονιέρα και τον χάσαμε; όλο σε κάτι "παιχνιδάκια" τον βλέπω τώρα τελευταία... 2
Aris Teidis Σεπτέμβριος 28, 2015 #4484 Σεπτέμβριος 28, 2015 (edited) Μην τον πιέζετε! Θέλετε να πάθει ότι έπαθε και ο @Billys που πήρε τιμονιέρα και τον χάσαμε; όλο σε κάτι "παιχνιδάκια" τον βλέπω τώρα τελευταία... Αλλαξοπίστησε... Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2015 από Aris Teidis 3
kyr.. Σεπτέμβριος 28, 2015 #4485 Σεπτέμβριος 28, 2015 (edited) ρε σεις χτες μπηκα σε ενα ξεφραγκο σερβερ του ασσεττο........ξενερωσε η ζωη μου χωρις πλακα, ειπα μπας και?.....αν δεν υπηρχε το greek g. μονο projectTo θεωρω καλυτερο παιχνιδι ...τεσπα Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2015 από kyr..
rapid_fast Σεπτέμβριος 28, 2015 #4486 Σεπτέμβριος 28, 2015 Από την άλλη εσύ αντί να πας ξενοδοχείο πριν τον αγώνα τό ριξες στην κρεπάλη (δουλεία) όλη τη βδομάδα και κατέφτασες την τελευταία στιγμή ζητώντας σετάπια και γραμμές ,αν είναι δυνατόν τέτοια αδιαφορία από τον teammate μου, άσε που μού φαγες το χρόνο στο practice ,θα μπορούσα να χα φορτώσει hard να δω τι γίνεται . Αν είναι να επαναλάβεις τα ίδια και στο cup θα σε απολύσω, θα πάρω άλλον στη θέση σου, τρομάρα σου μου πλασαρίστηκες και για πρώτη μούρη, Senna λέει και πράσινα ferrari . Από δω και πέρα απαιτώ επαγγελματισμό και ευσυνειδησία πληρώνεσαι και πρέπει να τιμάς το ψωμί που τρως . Στο εξής σου απογορεύω τα πιτ στοπ ,είναι καμιά μικρούλα εκεί εεεεε και μας κάνει τα γλυκά μάτια? Εδώ ο κόσμος καίγεται και το @@@@ χτενίζεται που λέει κι ο λαός! Συγκεντρώσουου . Το φιλί στην στάση του λεωφορείου, είχε σαν αποτέλεσμα να χάσω την αεροτομή, και να κάνω μια μεγαλοπρεπέστατη πιρουέτα στην ορούζ.. Ούτε πήγε το μυαλό μου οτι με ένα τόσο ανεπαίσθητο χτύπημα θα γινόταν τόσο τραγική ζημία. Δε φταίω σας λέω, είμαι αθώος, μη με απολύσετε... (Στο κάπ ποιός θα βγεί στην δεύτερη θέση ξέρουμε??) 2
Aris Teidis Σεπτέμβριος 28, 2015 #4487 Σεπτέμβριος 28, 2015 ρε σεις χτες μπηκα σε ενα ξεφραγκο σερβερ του ασσεττο........ξενερωσε η ζωη μου χωρις πλακα, ειπα μπας και?.....αν δεν υπηρχε το greek g. μονο project To θεωρω καλυτερο παιχνιδι ...τεσπα Πλάκα έκανα παραπάνω για τον Billys, καλύτερο παιχνίδι είναι αυτό όπου περνάς καλύτερα (μακάρι να είχα και εγώ χρόνο να τα δοκίμαζα όλα) 4
panosdimp Σεπτέμβριος 28, 2015 #4488 Σεπτέμβριος 28, 2015 Το φιλί στην στάση του λεωφορείου, είχε σαν αποτέλεσμα να χάσω την αεροτομή, και να κάνω μια μεγαλοπρεπέστατη πιρουέτα στην ορούζ..Ούτε πήγε το μυαλό μου οτι με ένα τόσο ανεπαίσθητο χτύπημα θα γινόταν τόσο τραγική ζημία.Δε φταίω σας λέω, είμαι αθώος, μη με απολύσετε...(Στο κάπ ποιός θα βγεί στην δεύτερη θέση ξέρουμε??)Θες να πεις είμαι γεννημένος 2ος? 1
Georgiadis Giorgos Σεπτέμβριος 28, 2015 #4489 Σεπτέμβριος 28, 2015 Θες να πεις είμαι γεννημένος 2ος? Shots been fired... Let me catch my popcorn 2
Billys Σεπτέμβριος 28, 2015 #4490 Σεπτέμβριος 28, 2015 Δεν μου απάντησες στην πρόσκλησή μου, εγώ σε περιμένω, όποτε το αποφασίσεις! Εγω παντως με την πρωτη ευκαιρια που ερθω Αθηνα(κατεβαινουμε για καποια ματς του Θρυλου) θα ερθω σπιτι σου και απροσκλητος να ξες... Τα fanatec ειναι η "καψουρα" μου..
Aris Teidis Σεπτέμβριος 28, 2015 #4491 Σεπτέμβριος 28, 2015 Εγω παντως με την πρωτη ευκαιρια που ερθω Αθηνα(κατεβαινουμε για καποια ματς του Θρυλου) θα ερθω σπιτι σου και απροσκλητος να ξες... Τα fanatec ειναι η "καψουρα" μου.. Και Θεσσαλονικιός και "Θρύλος", εύγε παιδί μου! Σε περιμένω με μεγάλη χαρά! Πες κάτι όμως κάνα δυο μέρες πριν, να οργανωθούμε να γνωρίσεις κι άλλους απ' την παρέα! 2
thazio Σεπτέμβριος 28, 2015 #4492 Σεπτέμβριος 28, 2015 Εγω παντως με την πρωτη ευκαιρια που ερθω Αθηνα(κατεβαινουμε για καποια ματς του Θρυλου) θα ερθω σπιτι σου και απροσκλητος να ξες... Τα fanatec ειναι η "καψουρα" μου.. Καταλαβα γιατί θα κανεις μονο τον δευτερο αγωνα την Κυριακή....φτου σου βρε που πουλας την θεά των 4 τροχων για την στρογγυλή... ☺ 2
wolves Σεπτέμβριος 28, 2015 #4493 Σεπτέμβριος 28, 2015 (edited) Δεν μου απάντησες στην πρόσκλησή μου, εγώ σε περιμένω, όποτε το αποφασίσεις! Καλα ο ενας περιμενει τον αλλον... ωραιοι ειμαστε Λες να περιμενουμε και τον @Billys, ; (φτανει να μην ειναι με την εμφανιση του γηπεδου γιατι, για σενα δεν ξερω, αλλα εγω οσο να ναι καποια σπυρια θα τα βγαλω ) Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2015 από wolves 2
Aris Teidis Σεπτέμβριος 28, 2015 #4494 Σεπτέμβριος 28, 2015 Καλα ο ενας περιμενει τον αλλον... ωραιοι ειμαστε Λες να περιμενουμε και τον @Billys, ; (φτανει να μην ειναι με την εμφανιση του γηπεδου γιατι, για σενα δεν ξερω, αλλα εγω οσο να ναι καποια σπυρια θα τα βγαλω ) Και βέβαια θα έχει περισσότερη πλάκα! 1
Billys Σεπτέμβριος 28, 2015 #4495 Σεπτέμβριος 28, 2015 Αρη ευχαριστω πολυ για την προσκληση! Περα απο την πλακα κανονιστε το εσεις να βρεθειτε και φυσικα μην περιμενετε εμενα για το ποτε και αν θα κατεβω.. Εκτος και αν σκασουμε μυτη με Ακη , tanthopo και τα υπολοιπα παιδια απο πανω αν ποτε βολεψει(λεμε τωρα....).. 2
panosdimp Σεπτέμβριος 28, 2015 #4497 Σεπτέμβριος 28, 2015 Eχει δουλειές ο άνθρωπος είναι δικαιολογημένες οι απουσίες του !
kyr.. Σεπτέμβριος 28, 2015 #4498 Σεπτέμβριος 28, 2015 pano γιατι στο σερβερ εχεις ανεβασει το ιντερνασιοναλ το gp δεν ειναι στο cup?
rapid_fast Σεπτέμβριος 28, 2015 #4499 Σεπτέμβριος 28, 2015 καποιος αν μπορει να ανεβασει το replay? παναγιωτη το τσεκαρα πολλες φορες Ανοιξα το replay, το είδα κανονικά.. Μετά το συμπίεσα πάλι μήπως το πρώτο είχε κάποιο θέμα Το αποσυμπίεσα, και πάλι έπαιζε κανονικά.. Στο ανέβασα εδώ.. https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlcmtkcy1qRTkzM0E/view?usp=sharing 1
Aris Teidis Σεπτέμβριος 28, 2015 #4500 Σεπτέμβριος 28, 2015 pano γιατι στο σερβερ εχεις ανεβασει το ιντερνασιοναλ το gp δεν ειναι στο cup? Εγώ φταίω μάλλον που το είπα χτες - φτου σου τόσο καιρό στην international έκανα προπόνηση... 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now