Jump to content



Εξαιρετική εξυπηρέτηση από i-Micro (eizo.gr)


Recommended Posts

Ιστορικό:

Η οθόνη μου (Samsung αγορασμένη το 2009 από το Πλαίσιο, καμία σχέση με i-Micro/Eizo) εμφάνισε πρόβλημα και μάλλον ετοιμάζεται να ταξιδέψει. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω τη διάδοχη κατάσταση. Κοιτούσα κυρίως σε αναλύσεις με λόγο 16:10, το οποίο πρακτικά σημαίνει κάποια 24άρια με 1920*1200 κι αν ανέβαινα στο χιλιάρικο+ κάποια 30άρια με ανάλυση 2560*1600 (ελάχιστα μοντέλα δυστυχώς). Έχοντας αποκλείσει προκαταβολικά την αγορά LG/Samsung/κορεάτικου από Ebay κ.λ.π (λυπάμαι αλλά θεωρώ σκουπίδια από άποψη ποιότητας «δευτερευόντων» υλικών και κυρίως τις πολιτικές τους στην τοποθέτηση αγοράς/marketing/εξυπηρέτησης) οι μάρκες τις οποίες κοιτούσα ήταν οι Dell, HP, Eizo, NEC, iiyama και Viewsonic.

Σάββατο απόγευμα το πρόβλημα επιδεινώθηκε με αποτέλεσμα η αγορά να πρέπει να γίνει άμεσα. Προβληματιζόμουν (στην πραγματικότητα η ελπίδα μου ήταν να έπεφταν κάπως οι τιμές στα 30άρια), εξαιτίας της πίεσης για άμεση αγορά ήμουν υποχρεωμένος να λαμβάνω υπόψιν τον παράγοντα «διαθεσιμότητα» που 'ναι μια πονεμένη ιστορία για την ελληνική αγορά και φυσικά όλο το Σ/Κ έψαχνα τι επιλογές υπάρχουν, όσο το επέτρεπε το πρόβλημα της οθόνης (αναβόσβηνε, έκλεινε και δεν άνοιγε, όσο άνοιγε άλλαζε τις ρυθμίσεις του OSD ανά δευτερόλεπτο κατά βούληση, έκλεινε κάθε δευτερόλεπτο και δεν έμενε on αν δεν κρατούσα με το ένα χέρι διαρκώς πατημένο το power κι άλλα τέτοια όμορφα.)

Το χρηματικό εύρος ήταν μεγάλο, από το Dell U2412M περίπου στα 230€ (που είχε εύκολη διαθεσιμότητα) μέχρι τα 30άρια των 1000/1200€ (όπου δεν είχα τα χρήματα, έχουν προβληματική διαθεσιμότητα που στην περίπτωσή μου θα αύξανε το κόστος με την ανάγκη προσωρινής λύσης και πολύ πιθανόν να ζητούσαν αργά ή γρήγορα αγορά κάρτας γραφικών). Είδα ένα νέο μοντέλο της Εizo, το CS240, το οποίο δεν υπήρχε στο ελληνικό site της ΕΙΖΟ και στη Γερμανία όπου το έβρισκα στα 631€ χωρίς να υπολογίζονται τα μεταφορικά η διαθεσιμότητά του ήταν για μετά από 30 ημέρες.

Δευτέρα, αργά το πρωί, τηλεφώνησα στην i-Micro που είναι ο επίσημος διανομέας των Eizo στην Ελλάδα με σκοπό να ρωτήσω αν και πότε θα είναι διαθέσιμο εδώ και πόσο θα κοστίζει. Με την εταιρεία δεν είχα την παραμικρή προηγούμενη σχέση (=δεν ήμουν πελάτης τους, ούτε είχα αγοράσει κάτι από εκεί ποτέ αν και γνώριζα την ύπαρξή τους από τον καιρό της Microtec στην Γ΄Σεπτεμβρίου ούτε είχα κάποιον γνωστού γνωστού κ.λ.π). Έχοντας υπόψιν προηγούμενες εμπειρίες μου όποτε έψαχνα για τέτοιου είδους πληροφορίες, έχοντας υπόψιν ότι το προφίλ μου δεν ταιριάζει με το κοινό στο οποίο κυρίως απευθύνεται (εταιρείες, επαγγελματίες εικόνας) δεν περίμενα να λάβω ουσιαστικές απαντήσεις. Ίσως κάτι αόριστο του τύπου «θα το φέρουμε περίπου τότε, χμμ τιμή δεν γνωρίζουμε ακόμη/δε μπορούμε να σας πούμε» ήταν αυτό που ρεαλιστικά περίμενα.

Η κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο: α) αμέσως μου απάντησε πότε θα είναι διαθέσιμο εδώ β) μου είπε ότι τιμή δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως αλλά μπορεί να μου πει χωρίς δέσμευση γ) μου πρότεινε να με συνδέσει με κάποιον άλλον ώστε να πάρω περισσότερες πληροφορίες ή και συμβουλές. Έχοντας ήδη πάρει τις δύο πληροφορίες που ζητούσα δεν καταλάβαινα γιατί χρειάζεται περαιτέρω ομιλία με κάποιον, την ρώτησα επιπλέον μήπως πωλούν demo ή μεταχειρισμένα ή από επιστροφές κομμάτια σε χαμηλότερη τιμή. Μου απάντησε πως όχι κι επανέλαβε την πρότασή της να με συνδέσει με κάποιον άλλο. Πράγματι με συνέδεσε αμέσως με έναν ευγενέστατο κύριο.

Ο άνθρωπος ευγενέστατα μου εξήγησε ημερομηνίες διαθεσιμότητας, τιμή, ρώτησε φυσικά για ποιού είδους χρήση θέλω την οθόνη κ.λ.π. Του εξήγησα ότι το υπάρχον monitor παραδίδει πνεύμα και χρειάζομαι άμεσα νέο, ξαναρώτησα αν πωλούν demo/μεταχειρισμένα/επιστροφές σε χαμηλότερες τιμές όπου έλαβα αρνητική απάντηση. Ρώτησα (χωρίς να ελπίζω το παραμικρό γιατί ήδη η επικοινωνία είχε υπερκαλύψει τις αρχικές προσδοκίες μου) εάν σε περίπτωση που παραγγείλω το CS240 (του οποίου η τιμή βγαίνει περίπου στα 120€ περισσότερο από την πιο σκοτωμένη τιμή super-market Γερμανίας χωρίς να υπολογίζουμε τα συνήθως ακριβά για τέτοιο αντικείμενο μεταφορικά από Γερμανία άρα η ελληνική τιμή είναι μια χαρά ανάλογη με ευρωπαϊκές σε αντίστοιχα καταστήματα που δεν είναι super-market) μπορούν να μου δώσουν κάποιο εφεδρικό. Μου απάντησε ότι δεν έχουν αλλά με παρακάλεσε να του δώσω 10 λεπτά και θα μου τηλεφωνούσε.

Πράγματι τηλεφώνησε ζητώντας μου συγγνώμη που δεν ήταν ακριβώς 10 τα λεπτά, για να ζητήσει την διεύθυνσή μου. Ρώτησα αν υπάρχει εφεδρικό, μου ανέφερε ότι κάτι βρήκε και μου είπε ότι εντός της ώρας θα μου τηλεφωνήσει να μου πει πότε θα έχω το εφεδρικό. Θεώρησα ότι θα το στείλουν με διανομέα αλλά αντιλήφθηκα στο επόμενο τηλεφώνημα που μου έκανε ότι θα το έφερνε ο ίδιος ο άνθρωπος συνδυάζοντάς το με μία επίσκεψη σε κάποιον πελάτη τους που τυχαίνει να βρίσκεται κοντά μου.

Σημείωση ότι η απόσταση από την Νέα Ερυθραία όπου είναι τα γραφεία της iMicro μέχρι το σπίτι μου είναι άνω των 17km και περνά από δρόμους με μεγάλη κίνηση εκείνες τις ώρες, διαδρομή χαλαρά μισάωρο χωρίς κίνηση και εύκολα άνω της ώρας αν τύχεις σε αρκετά πιθανό μποτιλιάρισμα. Τέλος πάντων με ρώτησε αν θα είμαι μέχρι τις 4 εκεί και θα περνούσε, ρώτησε ακόμη και μη τυχόν κοιμάμαι το μεσημέρι ώστε να ρυθμίσουμε την ώρα χωρίς να με ενοχλήσει.

Καπάκι μόλις κλείσαμε του τηλεφώνησα επειδή είχα ξεχάσει να ρωτήσω αν χρειάζεται να δώσω χρήματα, κάποια προκαταβολή, καθώς δεν είχα φυσικά επάνω μου τα 700€+ της οθόνης για την οποία είχα τηλεφωνήσει αρχικώς. Μου απάντησε να μην ανησυχώ κι ότι δεν χρειάζεται προκαταβολή για σήμερα (εχθές δλδ).

Κατά τις 5μμ μου τηλεφώνησε ζητώντας πάλι συγγνώμη αλλά είχε πέσει πολύ δουλειά, δεν θα πήγαινε στον κοντινό μου πελάτη τους, ξανά συγγνώμη που δεν πρόλαβε να με ενημερώσει νωρίτερα κι αν γίνεται να μου φέρει το εφεδρικό το επόμενο πρωί κατά τις 9πμ. Τον ρώτησα μήπως να πήγαινα εγώ να το παραλάβω, «να μοιράσουμε την απόσταση δηλαδή» μου είπε. Στην διάρκεια της συζήτησης αντιλήφθηκε ότι δεν έχω μεταφορικό μέσον όπου μου ανέφερε ότι το εφεδρικό μόνιτορ δεν έχει συσκευασία και δεν είναι πρακτικό/ασφαλές να μεταφερθεί με μετρό, λεωοφορεία κ.λ.π. Του απάντησα ότι θα πάω όπου κανονίσουμε συνάντηση με δημόσια συγκοινωνία αλλά όταν παραλάβω την οθόνη θα μετακινηθώ με ταξί ή θα βρω κάποιον φίλο μου με αυτοκίνητο. «Ακούστε κύριε salde, δώστε μου 10 λεπτά σας παρακαλώ και σας τηλεφωνώ»

Πράγματι, ξαναχτυπά το τηλέφωνο «κύριε salde κατά τις 7μμ θα σας το φέρω, θα είστε σπίτι;»

Ειλικρινά ντράπηκα τον άνθρωπο, να τον πηγαινοφέρνω εκτός του ωραρίου του σχεδόν απ' τη μια άκρη της Αθήνας στην άλλη, ξαναπρότεινα να πάω εγώ κάπου να το παραλάβω «όχι μην ανησυχείτε θα σας το φέρω»

Κατά τις 7+ χτυπά το τηλέφωνο:

-κύριε salde, είμαι κάτω από το σπίτι σας, μου ανοίγετε παρακαλώ

-Σας ανοίγω επειδή όμως έχει χαλάσει το ασανσέρ κατεβαίνω να μην το κουβαλάτε εσείς

-Είναι βαρύ

-Ε, οκ τι βαρύ, CRT είναι

-Όχι αλλά δεν είναι το πιο ελαφρύ

-Κατεβαίνω και σας ανοίγω

Μέχρι να φτάσω στο ισόγειο ο άνθρωπος είχε ήδη αρχίσει να ανεβαίνει τις σκάλες και παρά την προτροπή μου να μου το δώσει έστω στα μισά, το ανέβασε μέχρι μέσα στο δωμάτιο.

-Καλώδιο δεν σας έφερα, θα μπορείτε να το συνδέσετε;

-DVI έχω, μη σας νοιάζει κι άλλο να χρειάζεται θα βρω

-ΟΚ, υπογράψτε μου εδώ παρακαλώ (σημ: δελτίο αποστολής προϊόντος επίδειξης, απολύτως νόμιμη η μεταφορά και στην τελευταία λεπτομέρεια)

-Να σας κεράσω κάτι, ένα καφέ

-Όχι (γελώντας) βιάζομαι να γυρίσω στο σπίτι (σημ: κάπου στο μισό της διαδρομής των 17km, με ακόμη πιο αυξημένη κίνηση στις επτάμιση)

-Σας ευχαριστώ πολύ, πότε πρέπει να σας στείλω την πληρωμή για το επόμενο;

-Όποτε θέλετε απλώς ενημερώστε με παρακαλώ με ένα email ποιο μοντέλο θα επιλέξετε τελικά

Για όποιον δεν κατάλαβε γιατί γράφω αυτό το τελευταίο σκέλος: ο άνθρωπος όχι μόνο έκανε τα όσα έκανε όλη την ημέρα για τον άγνωστό του salde, ο οποίος δεν είναι καν «μεγάλος πελάτης», αλλά έχει αναλάβει και στις πλάτες του τον κίνδυνο πιθανής δικής μου κακοπιστίας, πονηριάς, δυστροπίας, ατυχήματος κ.λ.π. Αν αύριο πάω και του πω «ξέρεις θα αγοράσω Samsung από το Jumbo γιατί είναι φτηνότερο», «ξέρεις βρίσκω το CS 200€ φτηνότερο στο Βόρειο Πόλο», «ξέρεις πειράζει να σου απαντήσω στις 10/15/20 Νοεμβρίου (όπου χρησιμοποιώ στο ενδιάμεσο το παραχωρηθέν περιμένοντας να πετύχω καμιά καλή τιμή/προσφορά ανά την Ευρώπη και να παραγγείλω από εκεί)», αν αύριο πεθάνω και του πει ο κληρονόμος «ποια οθόνη λες, δεν ξέρω τίποτα, ότι είναι μέσα στο σπίτι είναι δικό μου τώρα», το βάρος για το τρέξιμο το έχει αναλάβει ο άνθρωπος αυτός και σε μία τέτοια περίπτωση δεν θα έχει κερδίσει ούτε μία δεκάρα.

Κανένα μισάωρο αφού είχε φύγει (κοντά 8 παρά κάτι) το τηλέφωνο ξαναχτύπησε: «κύριε salde να σας δώσω το κινητό μου, μη τυχόν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεση να μου τηλεφωνήσετε»

Δευτέρα 8μμ, χρησιμοποιούσα το πολύ καλό Flexscan, χωρίς να έχω πληρώσει ούτε ένα ευρώ, χωρίς να έχω κουνηθεί από το σπίτι μου.

Ελπίζω να διαβάσατε το μακροσκελές κείμενο, συγγνώμη που σας κούρασα αλλά νομίζω ότι αξίζουν τον έπαινο. Ευχαριστώ δημοσίως τον εξαιρετικό επαγγελματία κύριο Φιλιόπουλο από την i-Micro (eizo.gr) καθώς και την κυρία που αρχικώς με εξυπηρέτησε (δλδ. η όλη αντιμετώπιση και συμπεριφορά μου μοιάζει να είναι στο DNA της επιχείρησης κι όχι μονάχα μια τυχαία ατομική συμπεριφορά).

Off-topic: το εφεδρικό είναι ένα Flexscan S2410W, κατά δήλωση του κυρίου Φιλιόπουλου «τα 'χει φάει τα ψωμιά του, δούλευε 24ωρα σε control room». Είναι σημαντικά ανώτερη οθόνη από την Samsung F2380, η οποία όντας με panel ενός είδους VA δεν ήταν του πεταμού σε χρώματα. Σαφώς πιο άνετη και πιο ξεκούραστη στα μάτια imho. Πριν την Samsung είχα ένα CRT της NEC και το Flexscan μου φαίνεται καλύτερο στα χρώματα και από αυτό. Όποιος ενδιαφέρεται για καλές οθόνες χωρίς να μπορεί να διαθέσει το ποσόν για κάποια από την ColorEdge σειρά (τα φτηνότερα CS, τα CX ή τα εξαιρετικά CG) να λάβει σοβαρά υπόψιν την αρκετά προσιτότερη σειρά FlexScan.

Έγινε επεξεργασία από salde
Link to comment
Share on other sites

Για κάτι τέτοιους ανθρώπους πραγματικούς επαγγελματίες εύχομαι να μπορούσε να έχει αγοραστική δύναμη ο Έλληνας να αγοράζει Eizo και ακριβές μάλιστα να τον στηρίζει.

Σπάνιο παράδειγμα για επαγγελματία στην Ελλάδα, μπράβο του!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είδα το κείμενο μου φάνηκε μεγάλο και έλεγα να μην το διαβάσω, απλά να συμβουλέψω όποιον σκεφτεί το ίδιο να το διαβάσει.

Πραγματικά τους βγάζω το καπέλο.

Link to comment
Share on other sites

Off-topic: το εφεδρικό είναι ένα Flexscan S2410W, κατά δήλωση του κυρίου Φιλιόπουλου «τα 'χει φάει τα ψωμιά του, δούλευε 24ωρα σε control room». Είναι σημαντικά ανώτερη οθόνη από την Samsung F2380, η οποία όντας με panel ενός είδους VA δεν ήταν του πεταμού σε χρώματα. Σαφώς πιο άνετη και πιο ξεκούραστη στα μάτια imho. Πριν την Samsung είχα ένα CRT της NEC και το Flexscan μου φαίνεται καλύτερο στα χρώματα και από αυτό. Όποιος ενδιαφέρεται για καλές οθόνες χωρίς να μπορεί να διαθέσει το ποσόν για κάποια από την ColorEdge σειρά (τα φτηνότερα CS, τα CX ή τα εξαιρετικά CG) να λάβει σοβαρά υπόψιν την αρκετά προσιτότερη σειρά FlexScan.

To S2411w έχω και όταν βλέπω μερικά από τα "κορυφαία" των άλλων εταιριών, καταλαβαίνω γιατί έδωσα τα διπλάσια χρήματα για να την πάρω και κοιμάμαι ήσυχος :)

Link to comment
Share on other sites

Wizard! είχα στο μάτι τις Eizo από όταν είχα πρωτοδιαβάσει για αυτές, αρχές δεκαετίας '90 στο RAM. Διάβαζα κι αμερικάνικο PC Magazine τότε κι αναρωτιόμουν γιατί δε φέρνουν σε μας στην Ελλάδα κάποιο από τα NANAO που σάρωναν στα εκεί συγκριτικά. Κατάλαβα κάνα-δυο χρόνια αργότερα ότι ήταν ίδια εταιρεία. Σε ένα φίλο που είχε δυνατότητα να πάρει με λεφτά του εγοδότη του οθόνη, είχα πει να πάρει ένα 15άρι EIZO και το χα δει μερικές φορές στο γραφείο του.

Το 2003 λυπήθηκα να πληρώσω τα 650-700€ που έκανε το φτηνό EIZO κι αγόρασα ως υποκατάστατο ένα NEC (από ένα σχετικώς νέο κατάστημα στη γειτονιά μου με το όνομα MSystems, επειδή ήταν βαρύ το κουβαλήσαμε μαζί με έναν υπάλληλο μέχρι την πολυκατοικία μου).

To 2009 αναγκάστηκα να αγοράσω οθόνη χωρίς να έχω πρόσβαση στο ίντερνετ κι αυθημερόν. Το μόνο που βρήκα κάπως ανεκτό ήταν το Samsung.

Μετά τη χθεσινή μου εμπειρία κι έχοντας κάποιες ώρες εδώ το (σκοτωμένο) Flexscan, είμαι πλέον σίγουρος ότι η λαμπρότερη παπαριά που έχω κάνει σε 23+ χρόνια ενασχόλησης με το άθλημα ήταν που δεν αγόραζα από το 1995 EIZO. Κι ότι το 2009 δεν μου έκοψε να πάρω ένα τηλέφωνο στην Microtec.

Link to comment
Share on other sites

Θυμαμαι οταν ειχα γραφτει στο TheLab για να φτιαξω ενα υπολογιστη που θα επαιρνα με επιδοτηση, γλυκοκοιτουσα την S2431 που την ειχε τοτε το πλαισιο καπου 970€. Δυστυχως η επιδοτηση δεν ηρθε, επομενως ουτε η οθονη. Ενα ονειρο τρελο, ονειρο απατηλο...

Μπραβο στην εταιρια πάντως για την αντιμετωπιση! Μακαρι να ηταν ολοι ετσι!

Link to comment
Share on other sites

Wizard! είχα στο μάτι τις Eizo από όταν είχα πρωτοδιαβάσει για αυτές, αρχές δεκαετίας '90 στο RAM.

Εκείνη την εποχή, 1994-1996, εργαζόμουν κι εγώ στη Microtec :)

Από αυτούς είχε αγοράσει ο πατέρας μου τον πρώτο μας υπολογιστή, ZX Spectrum 48K κι έτσι ξεκίνησε μια φιλία πολλών ετών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.