pasjohn Αύγουστος 3, 2015 #5841 Αύγουστος 3, 2015 (edited) Πολύ ζέστη έχετε εκεί στην Πρωτεύουσα διαβάζω. Και εδώ το ίδιο. Δεν κουνιέται φύλλο. Δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις. Μόνο με μαγιό λέμε. 220 έχει τώρα. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 3, 2015 από pasjohn
tommybertsen Αύγουστος 3, 2015 #5842 Αύγουστος 3, 2015 27 εδω στην Αλεξανδρουπολη... Εσεις ειστε με μπουφαν εκει
koshal Αύγουστος 3, 2015 #5843 Αύγουστος 3, 2015 μεταλλαγμένα τα κουνούπια στο βαρνάβα. ταμπλέτες, φιδάκια, αντικουνουπικό σπρέι, κι όμως συνεχίζουν να τσιμπάνε τα διαόλια... θα πεθάνουμε... Εγώ λίγο ακόμα και θα αρχίσω να πιστεύω ότι τα φιδάκια κλπ δεν είναι για τα κουνούπια αλλά για τους ανθρώπους.Σε ενοχλούν, άρα δεν κάθεσαι σε αυλή/κήπο/μπαλκόνι άρα δε σε τσιμπάνε!!!!!
GriGaS Αύγουστος 3, 2015 #5844 Αύγουστος 3, 2015 Εκεί που μόλις έχω βγει απο το μπάνιο και ετοιμάζομαι να την αραξω βεράντα για παγωμένη μπύρα και τηλεόραση, βλέπω κατσαρίδα στην κρεβατοκάμαρα. Πριν προλάβω να της τραβήξω παντοφλια, μου κρύβεται κάτω απο μια συρταριερα. Η γυναίκα εντωμεταξύ κοιμίζει την μικρή. Το να τραβήξω συρταριερα και να την σκοτώσω χωρίς να ρισκάρω να πάει κάτω απο το κρεβάτι αδύνατο... Εκκενωνω την περιοχή απο χαλάκια, κομοδίνο καλόγερο και λοιπά και της στήνω καραούλι μέχρι να κοιμηθεί η μικρή. Εντωμεταξύ ο ιδρωτας αρχίζει να τρέχει. Κάποια στιγμή βγαίνει η γυναίκα και αρχίζουμε τη συντονισμένη επίθεση. Παντόφλες ανά χείρας και αρχίζω να μετακινώ την συρταριερα. Μετά πολλά τρώει τρεις παντοφλιες και ψοφάει. Τότε τελειωνουν οι μπαταρίες απο το νανουριστηρι της μικρής η οποία ακόμα να κοιμηθεί... Αλλάζω μπαταρίες και αρχίζει η επιχείρηση απολύμανση... Μετά από όλα αυτά και αφού πέρασε μια ώρα επιτέλους μετά το δεύτερο βραδινό ντουζακι ήρθε η ώρα για παγωμένη μπυριτσα!Υ.Γ. Χθες έσπασε η αγαπημένη καρεκλιτσα της μικρής, σήμερα έκανα την πρώτη γρατζουνιά στο yaris και έσπασα μια απο τις καρέκλες της κουζίνας... Μήπως το σύμπαν προσπαθεί να μου πει κάτι;;; 4
tommybertsen Αύγουστος 3, 2015 #5845 Αύγουστος 3, 2015 Κάποια στιγμή βγαίνει η γυναίκα και αρχίζουμε τη συντονισμένη επίθεση :hehe: Πιστευω πως αμα ρωτησεις την Καρμεν , θα σου πει οτι το συμπαν αυτο τον καιρο γ...ται Και μας σημερα χαλασε ο ανεμιστηρας.. Και δε μπορουμε να παρουμε αλλον γιατι δε πληρωθηκαμε ακομη ... Πολλη γκαντεμια επεσε, ο δρακουμελ παραμονευει! 1
GriGaS Αύγουστος 3, 2015 #5846 Αύγουστος 3, 2015 Αρχηγός της οικογένειας είναι αυτός που μετακινεί το έπιπλο των 100 κιλών χωρίς να νοιάζεται που κάποιος θα του πάρει τη δόξα! 7
GriGaS Αύγουστος 3, 2015 #5847 Αύγουστος 3, 2015 Update: Αφού ήπια την μπύρα και χάζεψα tv πάω κρεβατι και βλέπω μια να φευγει τρέχοντας προς το μπάνιο... Ευτυχώς την προλάβαμε πριν κρυφτεί κατω απο το πλυντήριο... Κλασσικά σφουγγρισμα απολύμανση κλπ... Άντε ελπίζω να μην ξυπνήσω με μια τρίτη αγκαλιά...
Lakisss Αύγουστος 3, 2015 #5848 Αύγουστος 3, 2015 (edited) Εγώ το απόγευμα πάω να μπω σε ένα μαγαζί και τρώω μια κουτσουλιά κατά ρυπάς σε μαλλιά/σβέρκο/μπλούζα. Μα τι διάολο τρώνε τα ρημάδια.... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 3, 2015 από Lakisss 2
Lakisss Αύγουστος 3, 2015 #5850 Αύγουστος 3, 2015 Μπας και να ρίχναμε κανα ομαδικό ευχέλαιο; Έμαθα ότι ένας από την ομάδα φεύγει διακοπές σήμερα, αν ησυχάσουμε θα φταίει αυτός. 1
pasjohn Αύγουστος 3, 2015 #5851 Αύγουστος 3, 2015 27 εδω στην Αλεξανδρουπολη... Εσεις ειστε με μπουφαν εκει Ε μια κουβερτούλα τη θέλουμε 1
PetrosD Αύγουστος 3, 2015 #5852 Αύγουστος 3, 2015 Έμαθα ότι ένας από την ομάδα φεύγει διακοπές σήμερα, αν ησυχάσουμε θα φταίει αυτός. Ποιος; Ποιος;
UltraB Αύγουστος 3, 2015 #5853 Αύγουστος 3, 2015 Ποιος; Ποιος; Αυτός που δεν είναι εδώ να σου απαντήσει "αυτός / 1-0" Πήγαινε στη πρώτη σελίδα, πρώτο post και θα καταλάβεις, αν δεν κατάλαβες... 2
wrong method Αύγουστος 4, 2015 #5854 Αύγουστος 4, 2015 αμ δεν έφυγε,εδώ είναι και σπαμαρει στο δίπλα θρεαντ
astrolabos Αύγουστος 4, 2015 Author #5855 Αύγουστος 4, 2015 Ποιος; Ποιος; Αυτός.1-0. Αυτός που δεν είναι εδώ να σου απαντήσει "αυτός / 1-0" Πήγαινε στη πρώτη σελίδα, πρώτο post και θα καταλάβεις, αν δεν κατάλαβες... http://i.imgur.com/a5cM1hZ.gifv αμ δεν έφυγε,εδώ είναι και σπαμαρει στο δίπλα θρεαντ http://i.imgur.com/wgWxyqq.gifv 3
wrong method Αύγουστος 4, 2015 #5856 Αύγουστος 4, 2015 ^^ 3η φορά που χρησιμοποιείς αυτό το gif μέσα σε 10 μέρες
wrong method Αύγουστος 4, 2015 #5858 Αύγουστος 4, 2015 των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν
Recommended Posts