Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Επειδή έχω πετρέλαιο αυτό είναι κάτι που τι να πω, πάει κόντρα στη λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει πολύ ροπή και από χαμηλά. Αλίμονο αν έπρεπε με 1100rpm ή με 900rpm και 2α έπρεπε εν κινήση να κατεβάσεις ταχύτητα. Μιλάμε όταν οδηγείς σε ευθεία. Δηλαδή αν είχες Golf 1.4, ή 1.2, βενζίνη που έχει λιγότερη ροπή τι θα έπρεπε να κάνεις. Πάλι κατέβασμα σε 1η; Ρε εδώ 1000άρη οδηγάς και δεν κατεβάζεις 1η Μιλάμε πάντα για ευθεία. 

Αυτή η ιστορία μου θύμισε κάτι παπάκια καρμπυρατεράτα που τα βάζανε χέρι και αλλάζανε καρμπυρατέρ, μπιέλα, εκεντροφόρο, κυλινδροπίστονο, βάζανε και μία εξάτμιση ελευθέρας και στις χαμηλές στροφές τα "μπέρδευαν". Αν άνοιγες περισσότερο το γκάζι σου έσβηναν. Αυτά ήταν κυρίως για κόντρες που ξεκινούσες με τέρμα γκάζι και αλλαγές σε μεγάλες στροφές. 

Μήπως αυτά τα TDI που σβήνουν στις χαμηλές τα έχουν γαργαλεμένα από το εργοστάσιο και για αυτό σβήνουν στις χαμηλές;  :lol:

Άντε να το πουλήσεις μεταχειρισμένο τέτοιο αμάξι σε ιδιώτη. Θα το κάνει μία βόλτα και αν του σβήσει το μοτέρ που τον είδατε μετά..... 

Μεταπωλητική αξία λόγω αυτού του χαρακτηριστικού του κινητήρα; 

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το λατρεμένο μου Golfάκι του father, το οποίο την Σάββατο έκλεισε 30 έτη (τα τελευταία 12 σαν αγροτικό) έμεινε την Παρασκευή από συμπλέκτη. Καθ'ότι τόσο η κρεμαγιέρα του, όσο και το σασμάν/διαφορικό είναι στα τελευταία τους, αναζητείται αντικαταστάτης στην κατηγορία των 1000 ευρώ και αυστηρά έως 1300 κ.εκ.

 

Η χρήση του θα είναι γύρω γύρω από το Άργος (χωράφια λιπάσματα κλπ). Πέραν της προφανούς λύσης για Starlet αρχών του '90 έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

 

Βρήκα Starlet '89 1000άρη καρμπυρατεράτο με 5άρι κιβώτιο στα 650 ευρώ με πληρωμένα τέλη '15 και περασμένο ΚΤΕΟ τον Αύγουστο του '14. Εξωτερικά είναι μαύρο χάλι με αμέτρητα χτυπήματα και φθορές στο χρώμα, αλλά μηχανικά φαίνεται πολύ καλό. Έχει αλλαγμένους ιμάντες, ο συμπλέκτης και η εξάτμιση είναι μια χαρά, τα τακάκια έχουν αρκετό ψωμί και το μόνο που θέλει είναι κάτι μαζεματάκια σε φούσκες, τσιμούχες κλπ που θα κοστίσουν 100 ευρώ max (το πήγα στην αντιπροσωπία που πηγαίνω και το Yaris για service και το έλεγξαν αναλυτικά τα παιδιά).

 

Μου έκανε εντύπωση το πόσο σπιρτόζικο είναι (750 κιλά γαρ) και πόσο ελαφρύ είναι το τιμόνι του για αυτοκίνητο χωρίς υποβοήθηση.

 

Αύριο πρωί πρωί γίνεται η μεταβίβαση και το μεσημέρι πάει πρώτη βόλτα χωράφι για λιπάσματα!!

 

Υ.Γ. με δευτέρα και κάτω από 1000 στροφές δεν σβήνει στα στενά.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Σβηνει το πολο ε?

 

Είχαμε ένα Λαντα 2105 για τα χωραφια, είχε ατροφίες στο ρελαντί και οταν εκοβες με συμπλεκτη/φρενο σε διασταυρωση επρεπε να πατας και το γκαζι με τη φτερνα λιγο για να κουμπώσεις 2α και να φύγεις χωρις να σβήσει. Μηπως να το προτείνει η VW ως τρόπο χειρισμού των πολο?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τραγικη ποιοτητα τα vag.

 

Πολλα προβληματα ρε παιδι μου και δυστυχως το support αγγιζει το απολυτο 0.

 

Προσφατα αλλαξα σε ΤΤ 2.0 ΤFSI με 38.000χλμ κρεμαγιερα με κοστος μολις 1350ευρω και με εκπτωση κιολας! Ακομα τσουζει..

Έγινε επεξεργασία από csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μετά από 20κ χιλιόμετρα πήγα και άλλαξα φίλτρο αερίου. δε μπορείτε να φανταστείτε τι λάσπη είχε.

και δε του το είχα του αερίου.....

το αμάξι δε τράβαγε και είχε ανέβει και η κατανάλωση

Έγινε επεξεργασία από performer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

New VW Polo 1.4TDI can't work below 1000rpm - VW Greece suggests it's a feature.

 

Dear Sirs

It has recently come to my attention that the new VW Polo 1.4TDI has a serious problem. When you drive in the city and you wanna make a turn, or enter a junction if you have second gear and the engine revs bellow 1000 rpm, then the engine turns off.

I provide you with the links of a Greek automotive site that reviewed the car (it's in Greek but i am pretty sure you have a couple of Greek people working at BBC that can translate it for you) :

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18071.asp

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp

Please give some time to look into the matter, because you have more power than Greek media to bring the issue to VWs attention. It would be great if Jeremy could mention it in the news in his own unique way!

Kind Regards

George Rigas

Mechanical Engineer, MEng, MSc

 

 

 

και μου ήρθε αυτοματη απάντηση ότι μπορεί να μην μου απαντήσουν, αλλά σίγουρα θα προωθηθεί στον κατάλληλο άνθρωπο (λέμε τώρα). βασικά δεδομένου του κραξίματος που έριξαν στα νέα τις προάλλες σχετικά με όλα τα νέα μοντέλα του VAG Group που στην ουσία είναι Golf, με εξαίρεση το Fabia που είναι Polo, δεν το θεωρώ και απίθανο να ασχοληθούν.

μετά από 20κ χιλιόμετρα πήγα και άλλαξα φίλτρο αερίου. δε μπορείτε να φανταστείτε τι λάσπη είχε.

και δε του το είχα του αερίου.....

το αμάξι δε τράβαγε και είχε ανέβει και η κατανάλωση

Κανονικά κάθε ποτε λένε ότι θέλει άλλαγμα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

και μου ήρθε αυτοματη απάντηση ότι μπορεί να μην μου απαντήσουν, αλλά σίγουρα θα προωθηθεί στον κατάλληλο άνθρωπο (λέμε τώρα). βασικά δεδομένου του κραξίματος που έριξαν στα νέα τις προάλλες σχετικά με όλα τα νέα μοντέλα του VAG Group που στην ουσία είναι Golf, με εξαίρεση το Fabia που είναι Polo, δεν το θεωρώ και απίθανο να ασχοληθούν.

Κανονικά κάθε ποτε λένε ότι θέλει άλλαγμα;

 

καθε 20.000

επισης μου ειπε οταν φτασω τα 35.000 απο τοτε που το εβαλα να παω για ρυθμισει βαλβιδων αλλιως θα χτυπησει μοτερ

Link to comment
Share on other sites

Το περιστατικό με το Polo πρέπει να συνέβη σε δημοσιογράφο που δοκιμάζει αυτοκίνητα για το autotriti.gr

Παραθέτω κάποια αποσπάσματα (όσο μπορώ).

 

"Να μάθετε να οδηγάτε! (Η αντίδραση της VW).

To δημοσίευμα στάλθηκε στη Γερμανία και η απάντηση του VW Group ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα (άρα δεν σκοπεύουν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ή κάτι άλλο, για να εξαλείψουν το πρόβλημα -δες το χθεσινό δημοσίευμά μας, που ακολουθεί)

«Μήπως ρε οδηγούμε διαφορετικά από τους Γερμανούς;» Tους έχω ικανούς να σταματάνε τελείως σε κάθε διασταύρωση (έχει, δεν έχει STOP) και να βάζουν 1η για να ξαναφύγουν!

Στη σύσκεψη της δημοσιογραφικής ομάδας που ακολούθησε, είπα την παραπάνω σκέψη μου. Δεν πρόλαβα να τελειώσω και κόντεψαν να με… φάνε και οι 6. Έχουν οδηγήσει 3 διαφορετικά αυτοκίνητα με τον κινητήρα 1,4 TDI: Με 75 άλογα, με 90 άλογα και το BlueMotion (την τελευταία βδομάδα).

Ακούστε τους:
«Το ζήτημα δεν είναι μόνο στις διασταυρώσεις, αφού ακόμη και στην ευθεία. όταν οδηγείς το αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές στροφές για να εκμεταλλευτείς τη ροπή του και να μειώσεις την κατανάλωση, μόλις πέσουν λίγο οι στροφές του, σβήνει».
 
«Δεν υπάρχει περίπτωση να σβήνει επειδή το οδηγείς λάθος. Έχουμε οδηγήσει όλα τα ντίζελ της αγοράς και κανένα δεν σβήνει με 1.000 στροφές. Κατέβασα δευτέρα για να περάσω ένα σαμαράκι με χαμηλή ταχύτητα και έμεινα εκεί. Δεν μου έχει συμβεί με κανένα άλλο diesel».
 
Την ώρα που τελείωνε η σύσκεψη, χτύπησε πάλι το τηλέφωνο. Ήταν πάλι, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Κosmocar. Στείλανε (πάλι!) λέει το θέμα στη Γερμανία, ζητώντας αυτή τη φορά επίσημη γραπτή απάντηση.
 
"Γιατί δεν έχει προκύψει πρόβλημα στην υπόλοιπη Ευρώπη;
Υπάρχουν πολλές απαντήσεις γιΆ αυτό. Ίσως να υπάρχουν διαφορετικές ρυθμίσεις στα αυτοκίνητα που έρχονται Ελλάδα. Ίσως οι Γερμανοί καταναλωτές να είναι πολύ προσεκτικοί στο να μην παίρνουν αρνητική δημοσιότητα τα γερμανικά αυτοκίνητα. Ίσως…
Εμείς μόνο να καταθέσουμε την εμπειρία μας, από το θέμα των φρένων του Fiat Bravo, αρκετά χρόνια πριν. Το Bravo έμεινε από φρένα στα χέρια μας και η Fiat αρνιόταν να αναγνωρίσει το πρόβλημα. 
Η συζήτηση ήταν και τότε ακριβώς αυτή: γιατί δεν έχει αναφερθεί πουθενά αλλού στην Ευρώπη, το πρόβλημα; Λίγο μετά η Fiat παραδέχτηκε ότι το δημοσίευμα μας ήταν σωστό, καθώς βρήκαν την ελαττωματική παρτίδα λαστιχάκια φρένων και αναγκάστηκαν να ανακαλέσουν και να διορθώσουν μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα (και όχι μόνο Bravo, αφού τα ίδια λαστιχάκια είχαν μπει και σε άλλα μοντέλα του γκρουπ). Και ναι, δεν είχε γραφεί πουθενά αλλού στην Ευρώπη."
 
Συγνώμη για το μακροσκελές post αλλά μιλάμε για μία εταιρία της οποίας τα μοντέλα τιμολογιακά αλλά και σε επίπεδο τιμών service και ανταλλακτικών κυμαίνονται άνω του μέσου όρου με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς τις απαιτήσεις που έχει ο αγοραστής ως προς την  ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, after sale service κλπ κλπ
Την ίδια στιγμή Αυτοκίνητο της Χρονιάς αν δεν κάνω λάθος βγήκε το Passat. Ενημερωτικά το αναφέρω. 
Το Starletάκι είναι αστέρι. Ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια καλώς ή κακώς δεν έχει. Το πολύ πολύ κάποια στιγμή να τους κάνεις ένα ρεκτιφιέ το μοτέρ. Μέχρι τότε, λάδια, μπουζί και είσαι άρχοντας. 
Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

βρε μαν και εσύ μπες κάπου με ανταλακτικά πχ παρακάτω βάλε το μοντέλο του τουτού σου και ψάχνε ... (ξέχασα να γράψω για να μη μας ξεγελάνε τα μαστόρια)

 

http://www.maxxparts.gr

http://www.onparts.gr

 

 

edit

επίσης μακριά από Praktiker για αγορά λαδιών τα έχουν στην δηπλάσια τιμή και βάλε !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

αν δεν κάνω λάθος φιλτρο βενζίνης παρέα με το αέρος(κινητήρα)
κάθε 30000 χιλιόμετρα

μπουζί ανάλογα τί φοράς

 

προσωπικά φίλτρο καμπίνας (γύρης) κάθε χρόνο διότι είναι το μόνο που καθορίζει τι αναπνέουμε (για όσους δουλεύουν a/c)

 

όπως και να έχει για να είσαι σίγουρος

δες το booklet του αμαξιού

στην συντήρηση σίγουρα αναφέρουν κάθε πότε πρέπει να γίνεται τί(ps συχνά τα όρια δεν είναι αυστηρά χιλιομετρικά αλλά και χρονικά , πρόσεξέ το ιδιαίτερα για κανένα ιμάντα χρονισμού)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Να μάθετε να οδηγάτε! (Η αντίδραση της VW).

To δημοσίευμα στάλθηκε στη Γερμανία και η απάντηση του VW Group ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα

 

Πού είναι λοιπόν εδώ ο Έλληνας αντιπρόσωπος με @@ να γυρίσει στη μαμά VW και να πει "Δεν εισάγω κανένα από αυτά τα μοντέλα στην Ελλάδα"*

Να δούμε μετά αν παραδέχονται το πρόβλημα ή όχι.

 

*σιγά μη μας λείψουν κιόλας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

φιλτρο βενζινης καθε ποτε αλλαζουμε? το εχω πανω καμια 40.000κμ..

 

μου ειπε ο μαστορας μου 15ε για να το αλλαξει καλα ειναι? (ford fiesta)

Το mk7 έχεις?

Δεν έχει φίλτρο βενζίνης :p

 

Λογικά μιλάς για το 2ο service? χιλιομετρικά κάπου εκεί είσαι.

Αν ναι αλλάζεις

Φίλτρα αέρα, λαδιού, γύρης,καμπίνας
Λάδια
Υγρά φρένων
Αυτά είναι τα στάνταρ + ότι άλλο χρειάζεσαι 
Άμα είσαι 3ο service χρειάζεσαι μάλλον και μπουζί.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει το πρόβλημα, αυτό φαίνεται απο τις πολλαπλές περιπτώσεις που προκύπτουν

αλλα και την αστεία τοποθέτηση της VW.

όμως γενικότερα εαν δεν είναι διασταυρωμένο κι απο αλλού, μην πολυεμπιστεύεστε το AutoTriti.

 

Έχει αποδείξει στο παρελθόν επιπολαιότητα και υπερθεματισμό άνευ λόγου και ουσίας

(π.χ υπόθεση Fiat Bravo- φρένα)

Link to comment
Share on other sites

 

Το mk7 έχεις?

Δεν έχει φίλτρο βενζίνης :p

 

Λογικά μιλάς για το 2ο service? χιλιομετρικά κάπου εκεί είσαι.

Αν ναι αλλάζεις

Φίλτρα αέρα, λαδιού, γύρης,καμπίνας
Λάδια
Υγρά φρένων
Αυτά είναι τα στάνταρ + ότι άλλο χρειάζεσαι 
Άμα είσαι 3ο service χρειάζεσαι μάλλον και μπουζί.

 

το mk6 εχω. 204.800κμ εχει και εχω να αλλαξω φιλτρο βενζινης απο 164.000κμ.

ολα τα αλλα τα εχω κανει

Link to comment
Share on other sites

το mk6 εχω. 204.800κμ εχει και εχω να αλλαξω φιλτρο βενζινης απο 164.000κμ.

ολα τα αλλα τα εχω κανει

Είδα τα 40.000 κμ και νόμιζα ότι αυτό ήτανε. χαχα

Θεωρώ οτι φιλτρο βενζίνης όποτε χρειάζεται . Άμα σου είπε να το αλλάξεις , άλλαξε το δεν χάνεις κάτι, είναι μικρό το κόστος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.