Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Έχω καταλήξει σε ένα μεταχειρισμένο και είμαι έτοιμος να το τσιμπήσω.

Μιλάω με τον μαντρά ώστε να το πάω στην αντιπροσωπεία για έλεγχο εγκέφαλο, από κάτω κλπ και μου λέει το εξής: Το αμάξι γινεται να πάει για ελεγχο μονο με γερανο ο οποιος θα κοστισει 60€ συνολικα τα οποια θα πληρωσω εγω αν τα χλμ ειναι αληθινα ή αυτος εαν ειναι πειραγμενα.

Ερωτηση:

Γιατι δεν εχει ΔΟΚ πινακιδες ο τυπος για να γινεται αυτη η δουλεια;

 

Μακριά από μάντρες για μεταχειρισμένο όχημα. 9 στα 10 είναι με πειραγμένα χιλιόμετρα, και νοικιάρικα (rent a car) με την κάκιστη χρήση.

Καλύτερα υπομονή στο car.gr και ιδιώτη 1ο το πολύ 2ο χέρι.

Εαν δε βρίσκεις ιδιώτη τότε στήνεις καραούλι στους μαντράδες του car για τα πιο πρόσφατα δημοσιευμένα, πας επιτόπου μόλις δεις αυτό που θες και αν είναι ιδιώτη ζητάς τα χαρτιά 1ης αδείας και μέσω ασφαλιστή φίλου βρίσκεις κινητό τηλέφωνο για να ρωτήσεις τον προηγούμενο (εν αγνοία του εμπόρου) χιλιόμετρα, κατάσταση τρακαρίσματα κλπ.

Οτιδηποτε άλλο σε βάζει σε περίπετειες και θα τα πληρώσεις στο μέλλον 10πλάσια.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό υπάρχουν οι ΔΟΚ πινακίδες γτ μαζί βγάζει μια ειδική ασφάλεια ατυχημάτων για επαγγελματίες.Απλά δεν το κάνουν για να γλυτώσουν αυτά τα έξοδα ή κ για την άλλη "έξυπνη" λύση που βρίσκουν οι μπαγάσιδες του τύπου "έχει εδώ κοντά κάποια συνεργεία αν δες να το ελεγξεις" ;)

Έγινε επεξεργασία από sokinsohim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά κ θα πρέπει να έχει ΔΟΚ.Απο αυτά τα τύπου "θα το ελέγξουμε κ αν είναι έτσι θα τα πληρώσω εγώ" μακριά.Ο σωστός επαγγελματίας έχει ΔΟΚ τέλος εκτός κ αν αγοράζουμε καραμέλες στο σακί κ δεν χρειάζεται έλεγχο.

Πριν λίγο καιρό έψαχνα κ εγώ κ ήταν κάποιοι τύποι που θέλανε 100 ευρώ προσύμφωνο πως αν είναι εντάξει θα προχωρήσουμε σε αγορά.Πως θα μετρήσουμε την σκουριά κ τα βαψιματα ρε μάστορα μου λες που θες κ 100 ευρώ (κ για ασφάλεια που θα βγει έξω το αμάξι) .Απλά ένας νέος τρόπος να βγάζει ο κάθε απατεώνας ένα μεροκάματο.

Απατεωνιά υποψιάζομαι και εγώ αλλά λέω να το πάω μέχρι τέλους μήπως και με διαψεύσει ο τύπος.

Λεφτα προςυμφωνο ετσι και αλλιως δεν προκεται να παρει ουτε ευρω.

Για τις ΔΟΚ πάντως με μία αναζήτηση βρήκα πως είχαν καταργηθεί για μια περιοδο....

Έγινε επεξεργασία από k_ardu
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για παλιά αλλά πριν 3 βδομάδες πήγαμε για έλεγχο σε αντιπροσωπεία περίπου 10 χιλιόμετρα μακριά από την μάντρα με ΔΟΚ κανονικά.

Συνεπως οι ΔΟΚ συνεχιζουν να κυκλοφορουν κανονικα.

Ο τυπος οποτε δεν εχει ειτε για να γλυτωσει το κοστος ειτε επειδη απλα ειναι απατεωνας..

Συνεχίζετε απο Δευτερα λοιπον που θα ξαναπαω στο μαγαζι του ωστε να το φορτωσουμε και να το παμε στην αντιπροσωπεια για ελεγχο.

Ευχαριστω για τις πληροφοριες!

Link to comment
Share on other sites

Παιδικά καθίσματα: αλήθειες και παρανοήσεις!

 

Όλοι όσοι μετακινούνται με αυτοκίνητο πρέπει να είναι δεμένοι. Τα παιδιά δεν έχουν το ανάστημα, να χρησιμοποιήσουν τις ζώνες ασφαλείας οπότε χρειάζονται ειδικά καθίσματα.

 

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

 

 

Το παιδί πρέπει να δένεται στο ειδικό κάθισμα από τη στιγμή που θα εξέρθει από το μαιευτήριο έως ότου φτάσει τα 36kg. Μετά απ’ αυτό το βάρος που λογικά συνοδεύεται και από αντίστοιχο ύψος (1.30cm), μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ζώνες έστω και με την υποβοήθηση καθίσματος έδρας (booster). Πολλά νέα αυτοκίνητα διαθέτουν ενσωματωμένα τέτοια καθίσματα.

Τούτων δοθέντων πάμε να θυμηθούμε μερικά βασικά για τα παιδικά καθίσματα. Βασικά έχουμε τρεις κατηγορίες: από 0 – 9kg και 1 έτους, από 9 – 18kg και 18 – 36kg. Στην πρώτη κατηγορία το παιδί κοιτά προς το πίσω παρμπρίζ γιατί δεν μπορεί να στηρίξει τον αυχένα του σε περίπτωση έκτακτου βίαιου φρεναρίσματος. Τοποθετείται με κλίση 45 μοιρών. Στις άλλες δυο το παιδί κοιτά προς το εμπρός παρμπρίζ. Τοποθετούμε το παιδικό κάθισμα στο μέσον του πίσω καθίσματος ή διαγώνια με τον οδηγό για πιο εύκολη οπτική επαφή με το παιδί όταν το όχημα δεν κινείται. Είναι ασφαλέστερο να τοποθετείτε το παιδικό κάθισμα πίσω – αν χρειαστεί να τοποθετήσετε παιδικό κάθισμα που βλέπει προς τα πίσω στο κάθισμα του συνοδηγού, απενεργοποιείστε τον αερόσακο! Αν δεν το κάνετε το παιδί θα συνθλιβεί όταν αυτός θα ενεργοποιηθεί!

Στην κατηγορία 9 – 18kg χρησιμοποιούνται οι ειδικές ζώνες του καθίσματος. Τα περιστρεφόμενα κατά 90 μοίρες καθίσματα διευκολύνουν τη διαδικασία. Από 18 – 36kg χρησιμοποιείται η ζώνη του αυτοκινήτου για το δέσιμο του παιδιού στο παιδικό κάθισμα.

child-seat-b640short.jpg

Όσον αφορά στη χρήση των τριών σταθερών υποδοχών πρόσδεσης (isofix) που φέρουν όλα τα αυτοκίνητα από το 2006, καλό είναι να προσέξετε τη συμβατότητα του καθίσματος με τις υποδοχές. Αν δεν έχει πιάσει σωστά δε θα συμπεριφερθεί όπως προβλέπεται σε μια ακραία κατάσταση. Υπάρχουν πολλές μελέτες και απόψεις γύρω από το αν είναι πιο ασφαλές το σύστημα isofix σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιείται η πρόσδεση ζώνης. Εφόσον όλα λειτουργούν σωστά είναι ασφαλέστερο, σε πλείστες περιπτώσεις όμως συμβαίνει το αντίθετο, εκεί πιθανόν η ενδοτικότητα του παλιού συστήματος να είχε αποδειχτεί σωτήρια.

Πολλές φορές οι γονείς έρχονται αντιμέτωποι με την απειθαρχία των παιδιών που αρνούνται να παραμείνουν δεμένα πίσω. Σε μεγάλα ταξίδια είναι απαραίτητο για τα παιδιά να ξεκουράζονται μετά από 90 λεπτά.

child-seat640tall.jpg

Η ειδική συνεργάτης μας και ψυχολόγος Νίκη Μπίγγου δίνει μερικές πρακτικές συμβουλές για το πώς μπορούν ν’ αντιμετωπίσουν οι γονείς τα παιδιά που δεν πειθαρχούν:

Το αυτοκινήτο είναι ένας χώρος, όπου θα πρέπει να τήρουνται κάποιοι βασικοί κανόνες συμπεριφοράς. Ο πιο σημαντικός κανόνας είναι ότι το αυτοκίνητο δεν ξεκινά αν δεν κάθονται όλοι στη θέση τους. Τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν από μικρή ηλικία, ότι για την ασφάλειά τους θα πρέπει να είναι καθισμένα και «δεμένα» με τη ζώνη τους στο κάθισμά τους. Συχνά τα παιδιά δυσφορούν μέσα στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να γκρινιάζουν. Μια σταθερή και ψύχραιμη συμπεριφορά από τη δική σας πλευρά, σύντομα θα τα οδηγήσει στην ηρεμία. Στις περιπτώσεις που οι γκρίνιες και οι φωνές γίνουν πιο έντονες και το κλίμα μέσα στο αυτοκίνητο γίνει εκρηκτικό, καλό θα είναι να σταματήσετε το αυτοκίνητο. Τις περισσότερες φορές οι ενήλικες πιστεύουν ότι δεν επηρεάζονται από αυτή τη συμπεριφορά των παιδιών, όμως η πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Για να γίνει η βόλτα με το αυτοκίνητο μια ευχάριστη στιγμή για όλους, φροντίστε να έχετε κάποια CD με μουσική που ξέρετε ότι αρέσει στα παιδιά σας ή ακόμα και κάποια παιχνίδια που μπορούν να τα κρατήσουν απασχολημένα, όσο εσείς θα είστε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι στην οδήγηση και στο δρόμο.

Νίκη Μπίγγου MSc, Ψυχολόγος – Ειδ/μενη Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια (nikibiggou@gmail.com)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έχω καταλήξει σε ένα μεταχειρισμένο και είμαι έτοιμος να το τσιμπήσω.

Μιλάω με τον μαντρά ώστε να το πάω στην αντιπροσωπεία για έλεγχο εγκέφαλο, από κάτω κλπ και μου λέει το εξής: Το αμάξι γινεται να πάει για ελεγχο μονο με γερανο ο οποιος θα κοστισει 60€ συνολικα τα οποια θα πληρωσω εγω αν τα χλμ ειναι αληθινα ή αυτος εαν ειναι πειραγμενα.

Ερωτηση:

Γιατι δεν εχει ΔΟΚ πινακιδες ο τυπος για να γινεται αυτη η δουλεια;

Εντάξει να παραδεχθεί πως είναι πειραγμένα ας το ξεχάσουμε. Είσαι διατεθειμένος να δώσεις 3,4,5....10+ χιλιάρικα και δεν του ρωτάς στα ίσια γιατί δεν έχει ΔΟΚ πινακίδες; Μπορεί να μην έχει γιατί έχει βγάλει μία και την έχει σε αμάξι που το κυκλοφορεί εκείνη την ώρα άλλος πελάτης. Μπορεί να μην έχει και καθόλου ΔΟΚ πινακίδα (στην Ελλάδα όλα είναι πιθανά). Κάνε του μια ερώτηση, να δεις από την έκφραση του προσώπου του, το τι θα απαντήσει, μήπως και βγάλεις κάποιο συμπέρασμα για το πόσο επαγγελματίας είναι  ;)

Αν και εγώ πήρα αμάξι από μάντρα (αλλά από άτομο που το ξέρω 20 χρόνια κλπ και μου έχει ακόμη υποχρέωση) είτε πήγα με φίλους για παρέα, είτε έτσι για να δω μέχρι να καταλήξω στον συγκεκριμένο από όπου το πήρα, τα περισσότερα ήταν τρακαρισμένα και φτιαγμένα, με χιλιόμετρα που κανείς δεν ήξερε αν είναι τα πραγματικά, ελαστικά 10ετίας (lol)...Είχα κουραστεί να ακούω πως το αμάξι το οδηγούσε γυναίκα, συνταξιούχος παππούς, ήταν 2ο στο πάρκινγκ....Μακριά και αγαπημένοι. Υπάρχουν και καλά. Συνήθως όμως είναι ακριβότερα και 2ετίας, 3ετίας, χωρίς να είναι και αυτό κανόνας. 

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

εγω να κανω την εξης ερωτηση??

Τι αμαξι εχει βρει και θα θα βρεις οτι τα χιλιομετρα ειναι αληθινα?

(@2cpu, και οποιος αλλος ξερει)

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Παντως το Ζ4 που ειχα (2004 μοντελο) το οποιο εδωσα το 2014 ειχε διανυσει 26.400χλμ μεσα σε 10 χρονια. Κυκλοφορουσε μια φορα τη βδομαδα και αν.

 

Με επερναν τηλεφωνο και μου ελεγαν οτι εχω γυρισει κοντερ... χαχαχα. Το αμαξι απο κοντα ηταν λες και ειχε βγει χθες απο το εργοστασιο.

 

Θελω να πω οτι ενα αμαξι "φαινεται" για το ποσα χιλιομετρα εχει. Δεν περιμενω το κοντερ μονο να δω τι γραφει..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eχω την εντυπωση οτι κανενας πια δεν μπορει να μαθει απο το κοντερ ποσα km εχει.

Ναι μπορεις να τα γυρισεις..αλλα δε μπορεις να εξακριβωσεις αν εχει υποστει αλλαγη.

Τα km που βλεπει ο οδηγος στο κοντερ ειναι αυτα που γραφει ο εγκεφαλος.

Μονο απο την εμφανιση του αμαξιου πλεον μπορεις ή αν εχει κανει το τραγικο λαθος να "βαλει" λιγοτερα κμ απο οσα αναγραφεται στο βιβλιαρακι στο τελευταιο σερβις.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Απατεωνιά υποψιάζομαι και εγώ αλλά λέω να το πάω μέχρι τέλους μήπως και με διαψεύσει ο τύπος.

Λεφτα προςυμφωνο ετσι και αλλιως δεν προκεται να παρει ουτε ευρω.

Για τις ΔΟΚ πάντως με μία αναζήτηση βρήκα πως είχαν καταργηθεί για μια περιοδο....

 

Απατεωνιά σε τι; Σου λέει πλήρωσε τη μεταφορά, αν σου λέω ψέμματα τότε τα πληρώνω εγώ. Βέβαια θα ήταν πιο σωστός αν είχε πινακίδες ΔΟΚ ωστόσο νομίζω ότι του κοστίζει παραπάνω από 60€. Επιπλέον με το πήγαινε-έλα το αυτοκίνητο γράφει χιλιόμετρα, καίει βενζίνη συν τις όποιες φθορές δημιουργούνται. Σκέψου ότι δεν είσαι ο μόνος υποψήφιος αγοραστής. Προτιμάς ένα αυτοκίνητο το οποίο πηγαινοέρχεται σε συνεργεία οδηγώντας το ή φορτωμένο σε γερανό;

 

Συμφωνώ πάντως κι εγώ, καλύτερα ιδιώτης, οι μαντράδες αλλά και οι αντιπροσωπίες ρίχνουν χιλιόμετρα. Σαφώς βέβαια τα χιλιόμετρα δε φαίνονται μόνο από το μετρητή αλλά και από τις φθορές αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο. Τις προάλλες μπήκα σε ένα peugeot 308 τριετίας ερχόμενο από Γερμανία. Μέσα έξω φαινόταν για το πολύ 80.000χλμ, έμεινα όταν είδα στο κοντερ 180.000χλμ τα οποία σαφώς έγιναν σε ανοικτούς δρόμους αλλά άνετα θα έφευγε εδώ με και καλά 80000χλμ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η εμμονή με τα χιλιόμετρα που έχει κάνει ένα αυτοκίνητο. Είναι απλά ένα χαρακτηριστικό από τα πολλά για την μηχανική και μόνο κατάσταση του αυτοκινήτου. Μπορεί να έχει ελάχιστα και να είναι μαύρα χάλια ο κινητήρας/συμπλέκτης/αμορτισέρ/φρένα. Μπορεί να έχει υπερβολικά πολλά σε σχέση με το μέσο όρο αλλά να είναι σαν καινούριο. Δεν προτείνω να πάρει κάποιος μεταχειρισμένο από μάντρα άλλα μην κολλάμε σε αυτή τη λεπτομέρεια (τα χλμ). Επίσης γιατί είναι τόσο τραγικό και απαράδεκτο να έχει τρακάρει; Το καλύτερο είναι να μην έχει τρακάρει καθόλου αλλά δεν είναι τόσο τρομερό. (για λογικό χτύπημα μιλάω) Αν ο άλλος το έφτιαξε σωστά δεν υπάρχει πρόβλημα κατά τη γνώμη μου.

Εγώ το δικό μου το πήρα μεταχειρισμένο από ιδιώτη. Μου είπαν ποιος το χρησιμοποιούσε και ήξερα περίπου τί προβλήματα θα έχει και τελικά βγήκα σωστός. Επίσης ήταν χτυπημένο, εγώ το κατάλαβα αν και δε μου το είπαν, αλλά μετά από τόσα χρόνια δεν προέκυψε κάτι που να έχει σχέση με αυτό και οδηγικά είναι άψογο. Και ήταν τρομερή ευκαιρία για τα λεφτά του :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα χιλιόμετρα καθορίζουν και το πότε θα αλλάξεις ιμάντα χρονισμού (αν η μηχανή έχει ιμάντα και όχι καδένα). Αν ο κατασκευαστής λέει αλλαγή του ιμάντα στα 150.000 χλμ, ο τύπος έχει κάνει 140.000 και σου γυρίσει το κοντέρ στα 80.000, τότε δυνητικά θα έχεις πρόβλημα (να πάρεις τη μηχανή στο χέρι)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

περί ιμάντα

δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα που έχουν σημασία,

υπάρχει και χρονικός περιορισμός (που συχνά κανείς δεν τον προσέχει και οχήματα κόβουν ιμάντα πριν το χιλιομετρικό όριο αλλά μετά το χρονικό)

 

και επειδή γενικά το "έκανα full service" είναι δύσκολο να αποδειχθεί

μια λύση σε όποιον αγοράζει μεταχειρισμένο μετά την αγορά ανεξάρτητα το τί ισχυρίζεται ο μαντράς/ιδιώτης , να πηγαίνει και να κάνει ένα γενικό σερβις στην μηχανή (λάδια-φίλτρα- ιμάντες) για να ξέρει που βρίσκεται σε μάστορα της επιλογής του

 

σίγουρα είναι μία τακτική που προσθέτει ένα έξτρα έξοδο αλλά γλιτώνεις φαινόμενα όπως αυτό που περιέγραψε ο αστρολάβος όπως επίσης καταλαβαίνεις τι service έχει γίνει στον κινητήρα(πχ, πολλοί γράφουν αλλαγή φίλτρο λαδιού αλλά δεν το αλλάζουν , πολλά σύχρονα φίλτρα είναι "χάρτινα" και εαν μείνουν πάνω απο 2-3 αλλαγές πέρα το ότι δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα όταν δοκιμαστεί να αλλαχτεί το φίλτρο, αυτά διαλύονται , αντίστοιχα στα μπουζί φαίνεται η φθορα κλπ)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ένας μηχανικός μπορεί να ελέγξει αν χρειάζεται αλλαγή. Αλλά εντάξει υπέθεσα ότι θα το πάρεις από κάποιον σοβαρό τύπο που θα σου τα πει αυτά.

edit με πρόλαβε για δευτερόλεπτα

Έγινε επεξεργασία από Simon
Link to comment
Share on other sites

Εχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο η κατάσταση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας.

Κυρίως σε ό,τι αφορά τα μικρά diesel, η σχεδόν μηδενική προσφορά μικρών μεταχειρισμένων diesel της εγχώριας αγοράς, σε συνδυασμό με την τεράστια ζήτηση, έχει αυξήσει τις εισαγωγές κατά 150%, ενώ η ποιότητα των περισσότερων αυτοκινήτων που έρχονται στην Ελλάδα είναι αμφίβολη και κατά συνέπεια ιδιαίτερα επικίνδυνη για όλους εκείνους που κυκλοφορούν στους δρόμους.

 Ολα ξεκίνησαν όταν το υπουργείο Οικονομικών της Κυβέρνησης Σαμαρά, αποφάσισε (για άλλους εξαναγκάστηκε από την Ε.Ε.) να μειώσει τους δασμούς. Η μείωση μπορεί να ξεπεράσει και το 80%, ενώ αν υπολογίσει κανείς ότι η φορολογητέα αξία μειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία με χρήση συντελεστή 0,30 για κάθε επιπλέον 500 χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο των 15.000 km, τότε οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα μειώνονται ακόμη περισσότερο.

Κάποιοι έμποροι, λοιπόν, θέλοντας να έχουν προτάσεις για όλα τα βαλάντια και να μη χάσουν τον πελάτη, προτείνουν στον υποψήφιο αγοραστή την εισαγωγή αυτοκινήτου από το εξωτερικό, σε τιμές ιδιαίτερα χαμηλές. Οι περισσότεροι (όχι όλοι), θέλοντας να πληρώνουν χαμηλότερους δασμούς, αυξάνουν ηλεκτρονικά με όσα περισσότερα χιλιόμετρα τα αυτοκίνητα αυτά. Το όχημα έρχεται στη χώρα μας και αφού το συμμαζέψουν, το γυαλίσουν και ρίξουν τα χιλιόμετρα, συνήθως στο όριο που επιθυμεί ο υποψήφιος αγοραστής, το πουλάνε.

newsauto.gr

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.