Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ειχα ξεχασει οτι το Μιτο σου ειναι ντιζελ. Τυχερε. Μονο εγω εκανα τη μλκια κ πηρα τουρμπο μπενζινα 155. Λες κ ειμαι γκαζιαρης ουγκανος απο το Γιδα Ημαθιας.

Αλλα τι α κανς. Οταν το πηρα, τα φορδ ειχαν εσωτερικο κοπι παστε απο τα σταρ τρεκ σταρσιπς.

 

 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lakisss said:

Τώρα παίζει στο open tv ο Πανόπουλος, το τι μπαρούφες λέει δεν υπάρχει. 

 

Προπαραγγείλτε τώρα το νέο ρέντερ της ιντεγκράλλε και κερδίστε ένα φούρνο ανθρακονημάτων που χωράει στην κουζίνα σας!

Ανεπίσημο υποθετικό σχέδιο για την εμφάνιση της μελλοντικής νέας Lancia Delta

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Κάπου είπε (10:20) ότι από τρίμματα κοκκάλων γουρουνιού, φτιάχνει σε 3d εκτυπωτή ανθρώπινα τεχνητά μέλη. 

8005d624-4062-408e-9d75-0f4d60f2de0c.jpg
WWW.TVOPEN.GR

Οι Απλές Κουβέντες υποδέχονται τον δημιουργό του πρώτου ελληνικού υπεραυτοκινήτου, Σπύρο Πανόπουλο...

Μακάρι το παλικάρι να βρει και την θεραπεία στην τριχόπτωση, γιατί έχω θέμα. 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

panopoulos.jpg?itok=n78ULQdt
WWW.GAZZETTA.GR

Ο Σπύρος Πανόπουλος μίλησε για το «CHAOS» που σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δημιουργεί μία νέα κατηγορία, πέρα από τα supercars...

 

Μοιρασε πονο ο θεος Παν. Ο Τσακας εχει ηδη παραγγειλει δυο τρια για τα αφεντικα του.

Link to comment
Share on other sites

shutterstock557719861.jpg
WWW.NEWSBEAST.GR

Μετά από κυοφορία σχεδόν 2 ετών, είναι πλέον δυνατή η χορήγηση (προσωρινού) διπλώματος οδήγησης σε άτομα που έχουν...

 Κοινος Σ= Στραβαδι και οπου Ν = Νoobas.

  • Haha 3
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

@sotiris Ξέχασα να σε ρωτήσω, πώς σου φαίνεται οδηγικά ένα σοβαρό σεντάν -έστω προηγούμενης γενιάς- σε σχέση με ένα καινούριο suv, mini ή ότι άλλο οδήγησες πρόσφατα; Δε ρωτάω για αυτόματο παρκάρισμα ή apple carplay προφανώς :p

Link to comment
Share on other sites

dimos-kifissias-diodia-varibobi-1.jpg
WWW.MOTORONE.GR

Με ομόφωνο ψήφισμά του, το Δημοτικό Συμβούλιο αντιτίθεται και στην ανακατασκευή του ανισόπεδου...

 

  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

On 23/12/2021 at 8:55 ΠΜ, το μέλος Simon έγραψε:

@sotiris Ξέχασα να σε ρωτήσω, πώς σου φαίνεται οδηγικά ένα σοβαρό σεντάν -έστω προηγούμενης γενιάς- σε σχέση με ένα καινούριο suv, mini ή ότι άλλο οδήγησες πρόσφατα; Δε ρωτάω για αυτόματο παρκάρισμα ή apple carplay προφανώς :p

 

Μόνο σουβ .-

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 12/23/2021 at 8:55 AM, Simon said:

@sotiris Ξέχασα να σε ρωτήσω, πώς σου φαίνεται οδηγικά ένα σοβαρό σεντάν -έστω προηγούμενης γενιάς- σε σχέση με ένα καινούριο suv, mini ή ότι άλλο οδήγησες πρόσφατα; Δε ρωτάω για αυτόματο παρκάρισμα ή apple carplay προφανώς :p

 

Δεν ξέρω αν ο υποτιμητικός για τη γαλλίδα θεά της ταχύτητος (deesse de vitesse) χαρακτηρισμός σεντάν αναφέρεται στο αυτοκίνητό μου :p , αλλά δεν υπάρχει :hehe: 

Έγραψα 1000 χλμ την πρώτη βδομάδα (έχει 35000, το πήγα 36000) για να δω λίγο πώς πάει και τι θεματάκια θα μου βγάλει.

 

Το αυτοκίνητο είναι εξωφρενικά καλό στο δρόμο. Είναι απίστευτα άνετο, έχει απίστευτο κράτημα, πολύ καλά φρένα, πολύ καλό γκάζι κλπ. 

Επειδή τα πιο πολλά χλμ δεν τα έκανα μόνος μου οδηγούσα σε safe mode, που σημαίνει στόχος ήταν η ελάχιστη κατανάλωση :p 

Σε ταξίδι Αθήνα - Πήλιο, γεμίζοντας Αθήνα, ξαναγεμίζοντας Αθήνα στο ίδιο σχεδόν σημείο (Αχαρνών) έκαψα 57.59 λίτρα για 663 χλμ δηλαδή πραγματική κατανάλωση στα 8.5 λίτρα / 100 χλμ (ο υπολογιστής ταξιδίου λέει περίπου 8-8.2). Η διαφορά με ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης diesel που οδηγείται εξίσου αργά (120-130 χλμ/ώρα) είναι στα 7.5 περίπου, οπότε από άποψη κατανάλωσης δεν θα με προβληματίσει. Στα πατήματα / ανοίγματα κλπ. το 15ρι το πίνει ανετότατα. Επίσης ρουφάει στην πόλη αρκετά.

 

Σε στενούς δρόμους προβληματίζει το μήκος του. Το καλό του είναι ότι με την ανάρτηση σε mode κάγκουρα περνάει τα πάντα (είναι πιο ψηλό από SUV), οπότε δεν σε προβληματίζει με εμπόδια στο δρόμο. Παρ'όλ'αυτά επειδή έχει κάποιο πρόβολο μπροστά, χρειάζεται προσοχή (π.χ. σε πάρκινγ όταν κατεβαίνω ράμπες το ψηλώνω στη mid-high). Σίγουρα, βρίσκεις τον εαυτό σου να κάνεις μανούβρες εκεί που με punto/mito δεν θά κανες!

 

Σε σχέση με τα άλλα που έχω οδηγήσει, να τα βάλουμε σε μια σειρά:

1. Opel Corsa 1.2 75 άλογα. Τι να συγκρίνω? Το καλό του ήταν ότι είχε καλή ορατότηα στην πόλη, και έκαιγε 5 λίτρα στα 100 με τα όρια της Δανίας.

2. VW T-cross 110 άλογα. Εδώ μπορεί να γίνει μια σύγκριση, μιας και ήταν SUV-ο-ειδές, αλλά η θεά είναι σε άλλο επίπεδο. Κερδίζει σε γκάζι, κράτημα, ηχομόνωση, κλίσεις στις στροφές, άνεση στο χωματόδρομο (μεγαλύτερη προφανώς του t-cross). Το t-cross κερδίζει σε κατανάλωση (6 λίτρα στα 100 με όρια Δανίας, η θεά θα ήταν στα 7.5-8). Επίσης κερδίζει στα μπλιμπλίκια (η θεά θέλει CD, το άλλο είχε car play με ασύρματη φόρτιση). 

3. Alfa Mito. Χάνει σε όλα σχεδόν πλην του ότι είναι τίμιο αυτοκίνητο (αναλογικά με μέγεθος / απόδοση κλπ.) και προφανώς έχει διαχειρίσιμο μέγεθος για την πόλη (δεν είναι μαούνα). Σε βενζίνη είναι ένα καλό αυτοκίνητο πόλης, σε πετρέλαιο είναι ένας οικονομικός τρόπος μετακίνησης που άλλοι το απολαμβάνουν άλλοι προτιμάνε να περπατάνε! Γούστα είναι αυτά :p 

4. Από τα test drive / etc. Δύο Paceman που είχα βάλει στο μάτι ήταν πολύ γρήγορα επίσης (184 άλογα εργοαστασιακά με το ίδιο μοτέρ), πίνουν τα ίδια (το τετρακίνητο 1400 κιλά με εμπλεγμένη τετρακίνηση στις εκκινήσεις απ'ότι κατάλαβα οπότε λιώνεις στην πόλη) και πολύ σκληρά στις αναρτήσεις (σπορ, αλλά πέτρα). Δεν τα έχω οδηγήσει πάνω από μερικά χιλιόμετρα οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι και πως. Αναλογικά με Seat Arona TGI που κανα τεστ drive είναι ιεροσυλία να συγκριθεί με τη θεά.

5. Από τα χρέπια μεταχειρισμένα, 3/4 έχαναν >15 μοίρες από ευθυγράμμιση (αλλού το τιμόνι, αλλού η ευθεία). Ας μη μιλήσω για τα στοκαρίσματα, check engine etc. Τα πιο πολλά σε αυτή την κατάσταση είναι αυτοκίνητα που δεν μπορείς να τα συνεφέρεις, έχει κλείσει ο κύκλος τους καλώς ή κακώς. 

 

Το πρόβλημα για μένα είναι η αγορά αυτοκινήτου στα καινούρια. Στα μεταχειρισμένα ή παίρνεις κάτι ακριβό στη χρήση και συντήρηση (αν δεν εξαρτάσαι από το αυτοκίνητο) όπως η θεά (ή π.χ. ένα RS8 που έχουν άλλα μέλη του forum, ιεροσυλία να τα συγκρίνεις αλλά αναλογικά είναι ακριβά στη χρήση και τα 2 :hehe: ) ή παίρνεις ένα ντήζελ με τα ίδια λεφτά για να τσουλάς από το Α στο Β κάθε μέρα και να πηγαίνεις από το προάστιο - Αθήνα. Προφανώς ένα οικονομικό ντήζελ από κάποιον που υπολογίζει τα κόστη μετακίνησης και μετακινείται καθημερινά για τη δουλειά του είναι passive income που λέει κι ο αδερφός μου. Στα καινούρια όταν για ένα 208 (το μικρό) πρέπει να δώσεις 18000 για να τσουλήσει, και για να πάρεις κάτι που θα σου αρέσει να το οδηγείς θέλεις ~25000 ευρώ (i20 n), το βλέπεις διαφορετικά. Εγώ θα ήθελα π.χ. ένα 2008 που μου αρέσει το design, και θα μου έφτανε 1200 130 άλογα με 25000 ευρώ (για να πάρω την έκδοση πυο μου άρεσε). Με τις σημερινές τιμές, η θεά που το 2010 έκανε 30.000 ευρώ, θα πωλούνταν στα 40.000. Last time I checked δεν έχω πάρει 25% αύξηση την τελευταία 10ετία, σε καμία από τις 3 χώρες που έχω εργαστεί :p 

  • Like 7
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.