fatalara Μάϊος 20 #14321 Μάϊος 20 1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Την είχα πάθει έτσι με ένα Niva που είχα βάλει στο μάτι. Πέρναγα από το μαντρά, περίμενα, τίποτα. Ακόμα εκεί, αλλά επειδή ανέβηκαν οι τιμές το χει ανεβάσει και κάνα χιλιάρικο. Εν τω μεταξύ είχα ήδη τη θεά και ήθελα κάτι σάπιο για το χαβαλέ. Η θεά μπαίνεις και όταν βάζεις με το κλειδί πρώτη σκάλα σε φέρνει στη θέση του οδηγού το ηλεκτρικό κάθισμα (πάει πιο πίσω και καλά για να μπαίνεις / βγαίνεις πιο εύκολα). Στο niva προσπάθησα να κάνω πίσω το κάθισμα και έπρεπε να σηκωθώ γιατί με το βάρος μου είχε κάτσει ο "οδηγός" Η Giulia είχα πάει στο σφακιανάκη να ρωτήσω για μία όταν είχε προσφορά από 43000 στα 35000 και μου είχαν πει α τις δώσαμε όλες τώρα έχουμε μόνο μία στα 40000+++. Οπότε από τότε αντε γεια. Πανέμορφο αυτοκίνητο, και πολύ δυνατό και σε επιδόσεις κλπ. 2.0 280ps q4 θα έπαιρνα, αλλά μεγάλο ρίσκο το αν θα έχω να το ταΐζω βενίνη Αν ψάχνετε κάτι με ψαγμένες αναρτήσεις και στήσιμο πηγαίντε δείτε C5. Δεν θα βρείτε εύκολα προσεγμένα, αλλά έχει διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω και είναι τζάμπα. Εμένα δε μου άρεσε καθόλου σαν design και έκανα πλάκα μέχρι που το οδήγησα και το έκλεισα κατευθείαν. Επίσης έδωσα ~9000 και είχε 35000 χλμ, 1.6 thp 155 ps (είναι στα 180). Η ανάρτηση είναι επιπέδου Alfa Romeo 166 σαν σχεδίαση / γεωμετρίες, αλλά με υδροπνευματική. Ναι είναι citroen ναι είναι γαλλικό ναι θα χαλάσουν όλα ναι είναι μαούνα αλλά ό,τι άλλο και να οδηγήσεις (πλην της 166) τέτοια αίσθηση δεν θα πάρεις. Μετα την Giulia φευγουμε τελειως κατηγορια και παμε σε C5 - C3 aircross. Δεν με αφηνει για αλλο sedan. Για καποιο λογο της εχει κολλησει το suv.
sotiris Μάϊος 20 #14322 Μάϊος 20 3 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Μετα την Giulia φευγουμε τελειως κατηγορια και παμε σε C5 - C3 aircross. Δεν με αφηνει για αλλο sedan. Για καποιο λογο της εχει κολλησει το suv. 403 Forbidden WWW.CAR.GR 1
Lakisss Μάϊος 20 #14324 Μάϊος 20 Για φίλη ρωτάω, αυτά τι λένε; 403 Forbidden WWW.CAR.GR Έχει κανείς εμπειρία από Auto Marin;
sotiris Μάϊος 21 #14325 Μάϊος 21 9 ώρες πριν, το μέλος Lakisss έγραψε: Για φίλη ρωτάω, αυτά τι λένε; 403 Forbidden WWW.CAR.GR Έχει κανείς εμπειρία από Auto Marin; (τρέχα μακριά, όχι προς τα εκεί, στην περίπτωση που μπερδεύτηκες). 1.2 82 ps βενζίνη είναι ένα προβληματικό μοτέρ όπως τα περισσότερα πλέον μοτέρ. Το πρόβλημα που σκέφτηκαν να δημιουργήσουν ήταν να εμβαπτίσουν τον ιμάντα στο λάδι. Αυτό για εξοικονόμηση καυσίμου. Στις πρώτες γενιές του κινητήρα ο ιμάντας φυτιλιάζεται (δεν πέτυχαν ακριβώς το πολυμερές που αντέχει να βρίσκεται μέσα στο λάδι) και πάει και μπλοκάρει τις διόδους του λαδιού στο μοτέρ οπότε το παίρνεις στο χέρι. Ναι προφανώς υπάρχει το φίλτρο λαδιού αλλά καταλαβαίνεις ότι όταν φυτιλιάζεται δεν περνάει πρώτα από το φίλτρο, περνάει μετά χριστόν Στη Γαλλία έκαναν ομαδική μήνυση στη Stellantis και την κέρδισαν: largus.fr WWW.LARGUS.FR Απ'την άλλη ό,τι και να πάρεις πλέον θα έχει σχεδιαστικό ατόπημα. Δεν υπάρχει κάτι είτε σε πετρέλαιο είτε σε βενζίνη που να μην έχουν κάνει κάποια χαζομάρα λόγω ρύπων. Οπότε αν της αρέσει το design και το αυτοκίνητο εμάς μας περισσεύει Τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία VW / μάντρα μεταχειρισμένων ο περίγυρός μου δεν την εμπιστεύεται, εγώ δεν έχω κάποια ιδία άποψη. 2
fatalara Μάϊος 21 #14326 Μάϊος 21 Δεν ηταν σε αυτο το μοντελο ο κινητηρας με τον ιμαντα στο λαδι. Ο 1,2 της προηγουμενης γενιας ηταν. 1
TopCLR Μάϊος 21 #14327 Μάϊος 21 (edited) 2 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Δεν ηταν σε αυτο το μοντελο ο κινητηρας με τον ιμαντα στο λαδι. Ο 1,2 της προηγουμενης γενιας ηταν. Το αμάξι της αγγελίας μοιάζει με το πρώτο C4 Cactus (Phase I του 2014-2017) παρά με το επόμενο (Phase II από το 2018)! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 21 από TopCLR
sotiris Μάϊος 21 #14328 Μάϊος 21 2 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Δεν ηταν σε αυτο το μοντελο ο κινητηρας με τον ιμαντα στο λαδι. Ο 1,2 της προηγουμενης γενιας ηταν. Δεν νομίζω ότι έχει βγει ο ιμάντας από το λάδι, ακόμα μέσα τον έχουν. Απλά δεν βγάζει πλέον προβλήματα (ή έστω, δεν βγάζει στα 30000 χλμ :p)
sotiris Μάϊος 21 #14329 Μάϊος 21 Stellantis 1.2 Puretech engine: list of belt and chain models - ItalPassion WWW.ITALPASSION.FR Puretech 1.2L EB2 Gen2 In the Stellantis engine family, the 1.2 PureTech, a three-cylinder turbo, has been the talk of the town in recent years.
fatalara Μάϊος 21 #14330 Μάϊος 21 1 ώρα πριν, το μέλος TopCLR έγραψε: Το αμάξι της αγγελίας μοιάζει με το πρώτο C4 Cactus (Phase I του 2014-2017) παρά με το επόμενο (Phase II από το 2018)! Με μπερδεψες. Ο 1,2 δευτερης γενιας ειχε το θεμα. 1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Δεν νομίζω ότι έχει βγει ο ιμάντας από το λάδι, ακόμα μέσα τον έχουν. Απλά δεν βγάζει πλέον προβλήματα (ή έστω, δεν βγάζει στα 30000 χλμ :p) Πλεον εχει καδενα. Το γραφει και στο αρθρο που εδειξες.
TopCLR Μάϊος 21 #14331 Μάϊος 21 40 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Με μπερδεψες. Ο 1,2 δευτερης γενιας ειχε το θεμα. Δεν γνωρίζω ποιος κινητήρας είχε το πρόβλημα. Επειδή έγραψες: 1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Δεν ηταν σε αυτο το μοντελο ο κινητηρας με τον ιμαντα στο λαδι. Ο 1,2 της προηγουμενης γενιας ηταν. Υπέθεσα εννοούσες προηγούμενη έκδοση του Cactus (έδειξα ότι της αγγελίας είναι η πρώτη έκδοση). Λάθος μου, μάλλον εννοούσες προηγούμενη έκδοση κινητήρα.
Cyber_Cookie Μάϊος 21 #14332 Μάϊος 21 Πλέον έχει καδένα και από προβλήματα έχει μετα τις 50 κατανάλωση λαδιού μέχρι 1λ ανα αλλαγή και τουρμπίνα / καταλύτη στις 100. Μετά σας φταίνε τα βαγκ. Μια η Γιώτα πήγε να βγάλει λίγο πιο performance μοτέρ και κάνει detonations από λάδια που περνάνε στο θάλαμο καυσης Μια ο bananini-tralalini ομιλος στελάντις και του βγαίνουν μοτερ τόσο κουκουρουκου που δίνει 60κ εγγύηση στα χαρτιά, χωρίς αναφορά στη σελίδα. 2 1
ronin13 Μάϊος 21 #14333 Μάϊος 21 @jax7480 https://www.instagram.com/reel/DJrk3C7tnr5/?igsh=Z3p3M2JnaHVseTM= 4
slalom Μάϊος 21 #14334 Μάϊος 21 20 ώρες πριν, το μέλος Lakisss έγραψε: Για φίλη ρωτάω, αυτά τι λένε; 403 Forbidden WWW.CAR.GR Έχει κανείς εμπειρία από Auto Marin; Πες της να βρει ενα ελληνικο απο ιδιωτη
fatalara Μάϊος 21 #14335 Μάϊος 21 11 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Πλέον έχει καδένα και από προβλήματα έχει μετα τις 50 κατανάλωση λαδιού μέχρι 1λ ανα αλλαγή και τουρμπίνα / καταλύτη στις 100. Μετά σας φταίνε τα βαγκ. Μια η Γιώτα πήγε να βγάλει λίγο πιο performance μοτέρ και κάνει detonations από λάδια που περνάνε στο θάλαμο καυσης Μια ο bananini-tralalini ομιλος στελάντις και του βγαίνουν μοτερ τόσο κουκουρουκου που δίνει 60κ εγγύηση στα χαρτιά, χωρίς αναφορά στη σελίδα. Προσωπικα, δεν μου αρεσει τπτ. Μπορω να κανω το 147 μου 10 χρονια νεοτερο; Με αυτο θα καθομουν. 3
jax7480 Μάϊος 22 #14336 Μάϊος 22 13 ώρες πριν, το μέλος ronin13 έγραψε: @jax7480 https://www.instagram.com/reel/DJrk3C7tnr5/?igsh=Z3p3M2JnaHVseTM= Να δεις πως εξηγούσα ότι κάνει περισσότερο θόρυβο η εξάτμιση… Ειδικα μέσα στα τούνελ 9
Cyber_Cookie Παρασκευή at 09:18 μμ #14338 Παρασκευή at 09:18 μμ Οι Ιάπωνες πρωτοπορούν -Με εγγύηση 11 ετών όλα τα μοντέλα της Toyota στην Ελλάδα | carandmotor.gr WWW.CARANDMOTOR.GR Για μία ακόμα φορά οι Ιάπωνες δείχνουν τον δρόμο στους υπόλοιπους και προσφέρουν κάτι μοναδικό για τα... 1
acct Σάββατο at 06:44 πμ #14339 Σάββατο at 06:44 πμ Quote Συγκριτικά με το προηγούμενο πρόγραμμα 6ετούς εγγύησης, το νέο πρόγραμμα πέραν της αυξημένης χιλιομετρικής κάλυψης – έως 200.000 χλμ. – παρέχει επίσης αυξημένες καλύψεις αναφορικά με συγκεκριμένα συστήματα/εξαρτήματα όπως: [...] ντίζα ανοίγματος καπό. Ουάου. Αν είναι έτσι, θα πάρω 2 Yaris Cross, να έχω και ένα ρεζέρβα. 3
BloodMage Σάββατο at 12:40 μμ #14340 Σάββατο at 12:40 μμ 5 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε: ντίζα ανοίγματος καπό. χαλανε συχνα αυτα?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now