HotPeanut Σάββατο at 02:01 μμ #15601 Σάββατο at 02:01 μμ 5 λεπτά πριν, το μέλος f117 έγραψε: Θα κάνει θραύση σαν Ταξί !
PetrosD Σάββατο at 03:09 μμ #15602 Σάββατο at 03:09 μμ On 5/6/2026 at 10:12 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε: Γνώμες για bear-lock ? 72 χιλ. προβολές · 282 αντιδράσεις | Καλημέρα . Ξεκινήσαμε με τη... WWW.FACEBOOK.COM Καλημέρα . Ξεκινήσαμε με τη σειρά: toyota corolla -cross, 2025 face lifting -αυτόματο hybrid. Βλέπω είναι ακριβώς στη γάμπα του συνοδηγού. Θα πατιέται συνέχεια κατά λάθος.
Cyber_Cookie Σάββατο at 03:53 μμ #15603 Σάββατο at 03:53 μμ 1 hour ago, f117 said: Θα κάνει θραύση σαν Ταξί ! Το πριους; Κάνει. Εδώ και 25++ χρόνια 1
f117 Σάββατο at 05:03 μμ #15604 Σάββατο at 05:03 μμ 1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Το πριους; Κάνει. Εδώ και 25++ χρόνια Το ξερωωωω... είναι σαν να κάνει διαφήμιση για ταξί Ελλάδα με το χρωματακι αυτό που έστειλες .... Ενώ εδω... 1
f117 Σάββατο at 05:41 μμ #15605 Σάββατο at 05:41 μμ 2 ώρες πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Βλέπω είναι ακριβώς στη γάμπα του συνοδηγού. Θα πατιέται συνέχεια κατά λάθος. Θέλει πάτημα και στρίψιμο ταυτοχρονα για να μπει 1
Cyber_Cookie Σάββατο at 07:09 μμ #15606 Σάββατο at 07:09 μμ 2 hours ago, f117 said: Το ξερωωωω... είναι σαν να κάνει διαφήμιση για ταξί Ελλάδα με το χρωματακι αυτό που έστειλες .... Ενώ εδω... Σαν vip ταξί δλδ. Δεν υπάρχει πιο peasant χρώμα από το μαύρο. 1
minast Σάββατο at 07:30 μμ #15607 Σάββατο at 07:30 μμ ... και πιο ανυπόφορο για το Ελληνικό καλοκαίρι. 2 2 1
f117 Σάββατο at 08:55 μμ #15608 Σάββατο at 08:55 μμ Τον καλύτερο χρώμα είναι το μαύρο....απλά άμα το πάρεις μια φορά μετά το διαλέγεις δύσκολα πάλι....η σκόνη φαίνεται με το παραμικρό... νταξει ο ήλιος θα την παλέψουμε με το remote air condition Μαύρο αμάξι καθαρό...χωρίς αράχνες.... καθρέπτης. Τέλος. Νο1
fatalara Σάββατο at 11:37 μμ #15609 Σάββατο at 11:37 μμ 2 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε: Τον καλύτερο χρώμα είναι το μαύρο....απλά άμα το πάρεις μια φορά μετά το διαλέγεις δύσκολα πάλι....η σκόνη φαίνεται με το παραμικρό... νταξει ο ήλιος θα την παλέψουμε με το remote air condition Μαύρο αμάξι καθαρό...χωρίς αράχνες.... καθρέπτης. Τέλος. Ζεστη, σπασιματα στο χρωμα μετα απο 6-7 χρονια και παει λεγοντας. Μακρυααααα.
f117 Χθες στις 05:11 πμ #15610 Χθες στις 05:11 πμ 5 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Ζεστη, σπασιματα στο χρωμα μετα απο 6-7 χρονια και παει λεγοντας. Μακρυααααα. Σπασίματα στο χρώμα??δλδ?
astrosunnefo Χθες στις 06:34 πμ #15611 Χθες στις 06:34 πμ 1 ώρα πριν, το μέλος f117 έγραψε: Σπασίματα στο χρώμα??δλδ? Ο κατήφορος που πάει - > θαμπάδα > ρωγμές > ξεφλούδισμα. Το βερνίκι επηρεάζεται από τις υψηλές θερμοκρασίες και την ελλιπή προσοχή σε συντήρηση (κουτσουλιές, πλύσιμο, κέρωμα κτλ). Με καλές συνθήκες και προσοχή (κλειστό χώρο που δεν το χτυπά η ακτινοβολία και καλή περιποίηση), σίγουρα μπορεί να έχει αρκετή διάρκεια στον χρόνο. Αλλά, λέμε για τον μέσο όρο. Το μαύρο επηρεάζεται και φαίνονται τα πάντα. Δεν είναι όπως το λευκό, για παράδειγμα, που είναι ευκολότερο. Πάντως, και για μένα το μαύρο είναι έρωτας σε συγκεκριμένα αμάξια. Με το ανάλογο κόψιμο και αντίστοιχες ζάντες είναι κεραυνοβόλος. Δεν υπάρχει σύγκριση. Τουλάχιστον, για τις δικές μου προτιμήσεις. 1 2
fatalara Χθες στις 07:14 πμ #15612 Χθες στις 07:14 πμ 40 λεπτά πριν, το μέλος astrosunnefo έγραψε: Ο κατήφορος που πάει - > θαμπάδα > ρωγμές > ξεφλούδισμα. Το βερνίκι επηρεάζεται από τις υψηλές θερμοκρασίες και την ελλιπή προσοχή σε συντήρηση (κουτσουλιές, πλύσιμο, κέρωμα κτλ). Με καλές συνθήκες και προσοχή (κλειστό χώρο που δεν το χτυπά η ακτινοβολία και καλή περιποίηση), σίγουρα μπορεί να έχει αρκετή διάρκεια στον χρόνο. Αλλά, λέμε για τον μέσο όρο. Το μαύρο επηρεάζεται και φαίνονται τα πάντα. Δεν είναι όπως το λευκό, για παράδειγμα, που είναι ευκολότερο. Πάντως, και για μένα το μαύρο είναι έρωτας σε συγκεκριμένα αμάξια. Με το ανάλογο κόψιμο και αντίστοιχες ζάντες είναι κεραυνοβόλος. Δεν υπάρχει σύγκριση. Τουλάχιστον, για τις δικές μου προτιμήσεις. Ναι σε ολα. 1
f117 Χθες στις 07:28 πμ #15613 Χθες στις 07:28 πμ Άρα λέμε ότι είναι το πιο δύσκολο σε συντήρηση και την ζέστη.... Δεν είναι όμως και το πιο όμορφο?
Cyber_Cookie 23 ώρες πριν #15614 23 ώρες πριν 1 hour ago, f117 said: Άρα λέμε ότι είναι το πιο δύσκολο σε συντήρηση και την ζέστη.... Δεν είναι όμως και το πιο όμορφο? Πολύ σπάνια θα δω μαύρο αμάξι στην πένα (9 στα δέκα που βλέπω είναι χάλι μαύρο) και φυσικά δεν κάνει για όλα τα αμάξια. Σαν χρώμα, imho, σε αυτοκίνητα με ωραίο κόψιμο τα κάνει απλά NPC car. Και με μαύρη βαμμένη ζάντα κιόλας τα κάνει τελείως I am from peristeri hood looking. Χίλιες φορές lambo yellow όπως το πριους. Have some taste επιτέλους. Ξεβλαχεψτε. 1 1
astrosunnefo 23 ώρες πριν #15615 23 ώρες πριν 1 ώρα πριν, το μέλος f117 έγραψε: Άρα λέμε ότι είναι το πιο δύσκολο σε συντήρηση και την ζέστη.... Δεν είναι όμως και το πιο όμορφο? 9 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Πολύ σπάνια θα δω μαύρο αμάξι στην πένα (9 στα δέκα που βλέπω είναι χάλι μαύρο) και φυσικά δεν κάνει για όλα τα αμάξια. Σαν χρώμα, imho, σε αυτοκίνητα με ωραίο κόψιμο τα κάνει απλά NPC car. Και με μαύρη βαμμένη ζάντα κιόλας τα κάνει τελείως I am from peristeri hood looking. Χίλιες φορές lambo yellow όπως το πριους. Have some taste επιτέλους. Ξεβλαχεψτε. Συμφωνώ με τον μπισκότο. Έχει να κάνει με το αμάξι. Σε αρκετά είναι εντελώς basic και αδιάφορο. Άλλα χρώματα είναι πολύ καλύτερα.
sstav 21 ώρες πριν #15617 21 ώρες πριν και το batmobile στην σπηλιά το έχει ο Μπρους γουέιν... σε άλλα νεα...γιατί ρε νισσαν μονο ηλεκτρικό το μικρα? 3
HotPeanut 21 ώρες πριν #15618 21 ώρες πριν 6 λεπτά πριν, το μέλος sstav έγραψε: σε άλλα νεα...γιατί ρε νισσαν μονο ηλεκτρικό το μικρα? Για να πάρετε aygo hybrid. 3
f117 20 ώρες πριν #15619 20 ώρες πριν 2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Πολύ σπάνια θα δω μαύρο αμάξι στην πένα (9 στα δέκα που βλέπω είναι χάλι μαύρο) και φυσικά δεν κάνει για όλα τα αμάξια. Σαν χρώμα, imho, σε αυτοκίνητα με ωραίο κόψιμο τα κάνει απλά NPC car. Και με μαύρη βαμμένη ζάντα κιόλας τα κάνει τελείως I am from peristeri hood looking. Χίλιες φορές lambo yellow όπως το πριους. Have some taste επιτέλους. Ξεβλαχεψτε. Τι γίνει ρε Μπόκολη με αυτά τα NPC και τα peasant.... Θα μιλήσεις κανονικά η θα συνεχίζω να γκουγκλαρο....? Χαχαχα Have some taste? Ρε μπας και έχεις καμία σχέση με τον 1
Cyber_Cookie 20 ώρες πριν #15620 20 ώρες πριν 1 minute ago, f117 said: Τι γίνει ρε Μπόκολη με αυτά τα NPC και τα peasant.... Θα μιλήσεις κανονικά η θα συνεχίζω να γκουγκλαρο....? Χαχαχα Have some taste? Ρε μπας και έχεις καμία σχέση με τον Σου έδωσα την σουμα για μαυρο αμαξι μαυρη ζάντα 5% φιμέ. 2 hours ago, Cyber_Cookie said: Ξεβλαχεψτε 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now