Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 15 ώρες, το μέλος Delijohn έγραψε:

και λίγο car spotting από την πρωινή βόλτα.. τα παρκαρισμένα τα προλαβαίνεις.. κάτι άλλα, ούτε να τα δεις καλά καλά :wub:

45adf79356054c6c946a74ff16df5b91.jpeg

 

Ωραίο.

 

Και παίζει λεει το ερώτημα : έχεις 50-60000 ευρώ , τι επιλέγει κανείς ?

 

Το ικανό all-rounder με τον εθιστικό ήχο και την κάπως ευνουχισμένη συμπεριφορά RS-3 ?

Το θέοτρελο Mercedes-Benz A45 AMG με τη κορυφαία απόδοση 2λιτρου turbo αυτή τη στιγμή στο κόσμο ? 

Το Focus , με τον ενδιαφέρον συνδυασμό κινητήρα (ωραίος ήχος) , τα καλά φρένα μα και τις όποιες υπόνοιες για under-engineered hardware ?

Το Civic Type R με την απαίσια εμφάνιση αλλά με εξαιρετικό επιλογέα, κινητήρα και fwd στήσιμο ?

 

ή κάνεις την υπέρβαση για  M2, που τη θαυμάσαμε και τώρα πρόσφατα στο TGT S01E02  ? 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Thresh86 said:

 

Ωραίο.

 

Και παίζει λεει το ερώτημα : έχεις 50-60000 ευρώ , τι επιλέγει κανείς ?

 

Το ικανό all-rounder με τον εθιστικό ήχο και την κάπως ευνουχισμένη συμπεριφορά RS-3 ?

Το θέοτρελο Mercedes-Benz A45 AMG με τη κορυφαία απόδοση 2λιτρου turbo αυτή τη στιγμή στο κόσμο ? 

Το Focus , με τον ενδιαφέρον συνδυασμό κινητήρα (ωραίος ήχος) , τα καλά φρένα μα και τις όποιες υπόνοιες για under-engineered hardware ?

Το Civic Type R με την απαίσια εμφάνιση αλλά με εξαιρετικό επιλογέα, κινητήρα και fwd στήσιμο ?

 

ή κάνεις την υπέρβαση για  M2, που τη θαυμάσαμε και τώρα πρόσφατα στο TGT S01E02  ? 

Τπτ απ'ολα αυτά, παίρνεις μια m3 e92, ή ενα rs4 b7 που είναι τα τελευταία των ατμοσφαιρικών απ'οτι φαίνεται και τα ρέστα τα κάνεις service λάστιχα και βενζίνες!

v8 uber alles :p 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

Ωραίο.

 

Και παίζει λεει το ερώτημα : έχεις 50-60000 ευρώ , τι επιλέγει κανείς ?

 

Το ικανό all-rounder με τον εθιστικό ήχο και την κάπως ευνουχισμένη συμπεριφορά RS-3 ?

Το θέοτρελο Mercedes-Benz A45 AMG με τη κορυφαία απόδοση 2λιτρου turbo αυτή τη στιγμή στο κόσμο ? 

Το Focus , με τον ενδιαφέρον συνδυασμό κινητήρα (ωραίος ήχος) , τα καλά φρένα μα και τις όποιες υπόνοιες για under-engineered hardware ?

Το Civic Type R με την απαίσια εμφάνιση αλλά με εξαιρετικό επιλογέα, κινητήρα και fwd στήσιμο ?

 

ή κάνεις την υπέρβαση για  M2, που τη θαυμάσαμε και τώρα πρόσφατα στο TGT S01E02  ? 

προσωπικά, θεωρώ τα αμάξια μεγάλο πέταμα χρημάτων.. οπότε σκέφτομαι να μην επενδύσω ποτέ (ξανά) σε καινούριο. "Καλό"μεταχειρισμένα αυτοκίνητα (όχι παλιά, χωρίς πολλάαααααα χλμ) θεωρώ πως είναι καλύτερη λύση. Π.χ. εδώ ελβετία, με τόσα λεφτά νομίζω παίρνω άνετα μια cayman (όχι από τις νέες με το turbo).. δεν το'χω ψάξει βέβαια πολύ, γιατί δεν είμαι σε τέτοια φάση. Στην ελλάδα είναι άλλη πργματικότητα. Βάλε και τους φόρους και τις ασφάλειες και τα τέλη κυκλοφορίας και όλα... από όσα ανέφερες, είτε σε Α45, είτε σε M2.. μη σου πω σε 235 θα πήγαινα.. δεν ξέρω καν αν αξίζει τέτοια αμάξια στην ελλάδα βέβαια... 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Παντού αξίζει ένα αυτοκίνητο που σ'αρέσει αρκεί να μπορείς να το συντηρείς χωρίς 

να τη βγάζεις μόνο με ρύζι καρολίνα για 1 μήνα.

Τι να πουν στη Σιγκαπούρη δηλαδή :hehe:

 

Σε βρίσκω σωστό πάντως για το aspect μεταχειρισμένο πλέον, ιδιαίτερα με τις ευκαιρίες που παίζουν ελέω κυβικών.

 

Σωστό κι αυτό που αναφέρει ο and64 αλλά είναι σαφώς μεγαλύτερα αυτοκίνητα ενώ η διάσταση ήχος είναι υποκειμενική.

 

Τι μου θύμισες πάντως, αν και τρελό respect για  RS4 (φοβερά διακριτικό μα μυώδες ταυτόχρονα) και M3 (όχι τόσο πολύ στην τελευταία εκδοχή αλλά μια CSL ανετα) ,

 επειδή έχω ακούσει C63 AMG στα Μέγαρα , αβάδιστα και χωρίς δισταγμό θα την διάλεγα,

μιλάμε για ξέσπασμα κεραυνού που καταγράφεται την ώρα που παίζει AC/DC 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

Παντού αξίζει ένα αυτοκίνητο που σ'αρέσει αρκεί να μπορείς να το συντηρείς χωρίς 

να τη βγάζεις μόνο με ρύζι καρολίνα για 1 μήνα.

Τι να πουν στη Σιγκαπούρη δηλαδή :hehe:

 

Σε βρίσκω σωστό πάντως για το aspect μεταχειρισμένο πλέον, ιδιαίτερα με τις ευκαιρίες που παίζουν ελέω κυβικών.

 

Σωστό κι αυτό που αναφέρει ο and64 αλλά είναι σαφώς μεγαλύτερα αυτοκίνητα ενώ η διάσταση ήχος είναι υποκειμενική.

 

Τι μου θύμισες πάντως, αν και τρελό respect για  RS4 (φοβερά διακριτικό μα μυώδες ταυτόχρονα) και M3 (όχι τόσο πολύ στην τελευταία εκδοχή αλλά μια CSL ανετα) ,

 επειδή έχω ακούσει C63 AMG στα Μέγαρα , αβάδιστα και χωρίς δισταγμό θα την διάλεγα,

μιλάμε για ξέσπασμα κεραυνού που καταγράφεται την ώρα που παίζει AC/DC 

 

Σωστά, αυτά ειναι γούστα! Το 90% των αγοραστών ειδικών εκδόσεων άλλωστε τα ψωνίζουν γιατί τα θέλουν και ειναι διατεθειμένοι να τα πληρώνουν. Το υπόλοιπο 10% απλά έχει τόσα $$ που απλά αγοράζει το πιο ακριβό ασχετα αν δεν πρόκειται να το εκμευταλευτεί ποτέ στο έπακρο. 

 

True για την 63, όταν είχε πρωτοβγεί είχα την τύχη να ρίξω μερικές ξερογκαζιες σε parking ξενοδοχείου (με το αυτοκίνητο στο ισόγειο ουσιαστικά) και βγήκαν απο την κουζίνα που είναι στο -2 να δουνε τι σκατα κάνει έτσι και αν γκρεμίζεται η ράμπα :hehe::hehe: Και αν αρχίσεις τπτ straight pipe ή μια καλή ολόσωμη τιτανίου τα πράγματα ξεφεύγουν ακόμα περισσότερο!! 

 

Συνολικά ομως δεν ξερω αν θα το διάλεγα σαν αυτοκίνητο γιατί παραείναι tailhappy και προτιμώ το audi σαν look.

Με όποιο απο τα 2 πάντως δύσκολα θα  καταλάβουν πάνω απο 1-2 άνθρωποι στους 10 γύρω σου τι οδηγείς :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

Σωστά, αυτά ειναι γούστα! Το 90% των αγοραστών ειδικών εκδόσεων άλλωστε τα ψωνίζουν γιατί τα θέλουν και ειναι διατεθειμένοι να τα πληρώνουν. Το υπόλοιπο 10% απλά έχει τόσα $$ που απλά αγοράζει το πιο ακριβό ασχετα αν δεν πρόκειται να το εκμευταλευτεί ποτέ στο έπακρο. 

 

True για την 63, όταν είχε πρωτοβγεί είχα την τύχη να ρίξω μερικές ξερογκαζιες σε parking ξενοδοχείου (με το αυτοκίνητο στο ισόγειο ουσιαστικά) και βγήκαν απο την κουζίνα που είναι στο -2 να δουνε τι σκατα κάνει έτσι και αν γκρεμίζεται η ράμπα :hehe::hehe: Και αν αρχίσεις τπτ straight pipe ή μια καλή ολόσωμη τιτανίου τα πράγματα ξεφεύγουν ακόμα περισσότερο!! 

 

Συνολικά ομως δεν ξερω αν θα το διάλεγα σαν αυτοκίνητο γιατί παραείναι tailhappy και προτιμώ το audi σαν look.

Με όποιο απο τα 2 πάντως δύσκολα θα  καταλάβουν πάνω απο 1-2 άνθρωποι στους 10 γύρω σου τι οδηγείς :D

 

Συμφωνώ με όσα λες, έχω διαβάσει (μακάρι να είχα την τύχη) ότι στην έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό (εως 40-45% βαθμό εμπλοκής)

και τις διορθώσεις στην ανάρτηση αναλόγως το MY, έστρωσε αρκετά. Όχι ότι ήταν τέτοιος ο σκοπός της AMG βεβαια, αφού

ως hairy animal πουλούσε μια χαρά και έσπαγε το σοβαρό προφίλ της Merc για να προσελκύσει και διαφορετικά target group.

 

Το Audi είναι σαφώς πιο διακριτικό, εκπληκτικό μοτέρ, πολύ subtle αλλά μυώδης εμφάνιση , ως τετρακίνητο με torsen όμως με όλα 

τα θετικά και τα αρνητικά. Δύσκολα λες και όχι.

 

Εν τέλει, ο ήχος είναι που ακόμα και στον αμύητο θα βροντοφωνάξει οτι κάτι διαφορετικό παίζει με αυτό το τετράθυρο sedan που μοιάζει με του γείτονα 

το 1.8  :hehe:   

 

ΥΓ ακόμη και η τελευταία C63 S πάντως, επειδή την άκουσα απο ομογενή εκ Γερμανίας ορμώμενο, παρά τα turbo , ακούγεται ΠΑΡΑ πολύ καλά ,

     τολμώ να πω πιο εύηχη κι απο 488 ( απο video η τελευταία) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Thresh86 said:

 

Συμφωνώ με όσα λες, έχω διαβάσει (μακάρι να είχα την τύχη) ότι στην έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό (εως 40-45% βαθμό εμπλοκής)

και τις διορθώσεις στην ανάρτηση αναλόγως το MY, έστρωσε αρκετά. Όχι ότι ήταν τέτοιος ο σκοπός της AMG βεβαια, αφού

ως hairy animal πουλούσε μια χαρά και έσπαγε το σοβαρό προφίλ της Merc για να προσελκύσει και διαφορετικά target group.

 

Το Audi είναι σαφώς πιο διακριτικό, εκπληκτικό μοτέρ, πολύ subtle αλλά μυώδης εμφάνιση , ως τετρακίνητο με torsen όμως με όλα 

τα θετικά και τα αρνητικά. Δύσκολα λες και όχι.

 

Εν τέλει, ο ήχος είναι που ακόμα και στον αμύητο θα βροντοφωνάξει οτι κάτι διαφορετικό παίζει με αυτό το τετράθυρο sedan που μοιάζει με του γείτονα 

το 1.8  :hehe:   

 

ΥΓ ακόμη και η τελευταία C63 S πάντως, επειδή την άκουσα απο ομογενή εκ Γερμανίας ορμώμενο, παρά τα turbo , ακούγεται ΠΑΡΑ πολύ καλά ,

     τολμώ να πω πιο εύηχη κι απο 488 ( απο video η τελευταία) 

 

:metal::metal: Nαι η merc συνεχίζει να έχει απίστευτο ήχο και στα turbo μοτέρ της, η ferrari καπου το έχασε!!

 

Επίσης η τελευταία c και η 4θυρη και η coupe εχει ξεφύγει σε εμφάνιση, ακόμα και οι απλές εκδόσεις είναι όμορφες πόσο μάλλον τα amg...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πάντως χθες που είδα μια νέα Ε250, πόσο όμορφη την έχουν κάνει; Αν και Audi fan, οι νέες σείρες της Merc είναι πανέμορφες. Εκτός της Α sedan series που δεν μου αρέσει ο κωλος, όλες οι άλλες είναι πανέμορφες.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

:metal::metal: Nαι η merc συνεχίζει να έχει απίστευτο ήχο και στα turbo μοτέρ της, η ferrari καπου το έχασε!!

 

Επίσης η τελευταία c και η 4θυρη και η coupe εχει ξεφύγει σε εμφάνιση, ακόμα και οι απλές εκδόσεις είναι όμορφες πόσο μάλλον τα amg...

H C Coupe είναι αυτοκίνητο με άποψη στο design , θελκτική και ισορροπημένη , μ'αρέσει πολύ, είχα μπει configurator να δω

τιμές , κοντοστάθηκα ,μετέπειτα έκλεισα στωικά τον browser και πήρα αγκαλιά το αγαπημένο μου αρκουδάκι (Παρλαπίπας) κλαίγοντας 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Thresh86 said:

H C Coupe είναι αυτοκίνητο με άποψη στο design , θελκτική και ισορροπημένη , μ'αρέσει πολύ, είχα μπει configurator να δω

τιμές , κοντοστάθηκα ,μετέπειτα έκλεισα στωικά τον browser και πήρα αγκαλιά το αγαπημένο μου αρκουδάκι (Παρλαπίπας) κλαίγοντας 

Kαλά οι τιμές, ειδικά στην Ελλάδα με τους εξτρα φόρους, ειναι σε άλλο level!! 

 

Πήρε φίλος cla 200 πέρισυ που ειναι 1.6t με τα 156hp, αυτόματο, 2-3 πακέτα με αισθητήρες βροχής-φωτός, εσωτερικό κρυφό φωτισμό/xenon/led φώτα πίσω, πανοραμική οροφή, 17αρες, αισθητήρες παντου+ αυτόματο παρκαρισμα, ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες και τη μεγάλη οθόνη για το infotainment (που πήγαινε πακετο με bluetooth νομίζω) Δεν έβαλε λίγα έξτρα αλλά είχε ακομα να βάλει 1-2 amg pack, δερματα, navi κλπ.

Εστω και έτσι το αυτοκίνητο πήγε 43k€!!!! Προσωπικά δεν τα έδινα ποτέ, αλλά ο καθένας ψωνίζει με τα δικά του δεδομένα και θέλω...

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, jax7480 said:

Πάντως χθες που είδα μια νέα Ε250, πόσο όμορφη την έχουν κάνει; Αν και Audi fan, οι νέες σείρες της Merc είναι πανέμορφες. Εκτός της Α sedan series που δεν μου αρέσει ο κωλος, όλες οι άλλες είναι πανέμορφες.

 

Πάντως όλες οι Mercedes μου φαίνονταν γεροντιστηκες,  τώρα που σαρανταρισα άρχισαν να μου αρέσουν....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bassplayer said:

Πάντως όλες οι Mercedes μου φαίνονταν γεροντιστηκες,  τώρα που σαρανταρισα άρχισαν να μου αρέσουν....

Δεν φταίει οτι 40ρησες, απλά η merc αποφάσισε να γίνει έντονα ανταγωνιστική απο την προηγούμενη γενιά c και μετά, πρίν ήταν όντως όλες παπουδιέρες :hehe::hehe: 

 

Ακόμα και οι amg οι παλιές ήταν gt ουσιαστικά, δεν είχαν καμία σχέση με τα rs της audi και τις m της bmw....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όχι απαραίτητα gt, αναλόγως. ( προειδοποίηση : ακολουθεί σεντόνι μεγάλο όσο και ο συνήθως κυβισμός των AMG :hehe:  )

 

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τη φιλοσοφία, η Mercedes ήταν ουσιαστικά εξωφρενικά εξελιγμένη ως εταιρία στα 50-60's.

Έφτιαχνε άνετα απο τα πιο πολυτελή μέχρι τα πιο σπορ αυτοκίνητα της εποχής , με πολλές διακρίσεις στους αγώνες.

Πειραματίστηκε (απο τις απολύτως πρώτες αν όχι η πρώτη) με σπορ κινητήρες diesel, wankel και ελαφρύτερα υλικά. 

 

Το πρόβλημα όμως ήταν στα 1955 , όπου έγινε ένα τρομακτικό ατύχημα στο Le Mans , με αποτέλεσμα 84 άνθρωποι νεκροί δυστυχώς

Έκτοτε η εταιρία , επέβαλε στον εαυτό της ένα αγωνιστικό ban που κράτησε μέχρι και τη δεκαετία του '80 (φήμες αναφέρουν

οτι η FIA το επέβαλε ανεπίσημα).

 

Αυτό σήμαινε πρακτικά οτι μπορούσε να πειραματιστεί μεν και ανεπίσημα σε αγώνες μέσω της AMG αλλά περιορισμένα. 

Είχε αντίκτυπο και στα αυτοκίνητα δρόμου όπου  οι πραγματικά σπορ και "στριφτερές" κατασκευές δρόμου ήταν πλέον σποραδικές.

Απο την δεκαετία του 80' ή μάλλον στα τέλη αυτής, άρχισαν να επιστρέφουν οι σπορ και όχι απλά gt κατασκευές της Merc 

και τα τελευταία 20 χρόνια είδαμε  SLR, Black Series ενώ οι τελευταίες AMG είναι πλέον και εξαιρετικές σε σπορ οδηγική

συμπεριφορά όπως θα την ήθελε ένας αντίστοιχος BMWόφιλος. Ο συνειδητοποιημένος οδηγός Audi RS δύσκολα 

θα έψαχνε σε BMW M / Merc AMG αφού δεν υπάρχει η τετρακίνηση. Μέχρι σήμερα αυτό βέβαια ;)

 

Still , είχε τις στιγμές τις και πιο πριν :

300 SEL 6.8 V8 (Red Pig ) 

AMG-300-SEL-6.8-RED-PIG-1024x625.jpg?b65

 

Mercedes-Benz-300-SEL-63-AMG-Gear-Patrol

 

 

AMG Hammer (500E original - συνεργασία με Porsche)

 

mercedes-benz-amg-hammer-archived-test-r

 

190E (ο λόγος που δημιουργήθηκε η M3)

 

AMG-190-E-2.3-E2.3-16-1983-19901.jpg?b65

 

C43 AMG 

 C-36-AMG-W202-M104-1993-19971-1024x682.j

 

Είχα υπόψιν μου και ένα φανταστικό video για την C43 AMG δια χειρός Tsuchiya , απο 

Best Motoring του 2000 που οδηγείται σε κάποιου είδους touge διαδρομή παράλληλα

με M5 και μερικά ακόμη. Μπορεί να μη καταλαβαίνω Ιαπωνικά αλλά έναν ευχαριστημένο οδηγό

αγώνων τον καταλαβαίνει ο καθένας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.