Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Καταλύματα τι εννοείς?  Να γίνουν απο 3άστερα -> 5άστερα ? :hehe: :p 

Δεν έχω ασχοληθεί με την ιστορία πολύ αλλά γνωρίζω οτι ξεκινά απο κάτι φθηνό

http://www.skroutz.gr/c/1244/seat_covers.html

κάτι που μπορείς να δεις απο κοντά αν σου κάνει ->

http://www.praktiker.gr/c/kalymmata-aytokinitou-70

 

μέχρι να το πας σε ντόπιο ταπετσέρη να σου κάνει custom δουλειά π.χ σε δέρμα, όπου ανεβαίνει κατακόρυφα

το κόστος αλλά παίρνεις και τελείως διαφορετικό εσωτερικό.

Πιθανόν ο ταπετσέρης να ασχολείται και με ύφασμα ή άλλο υλικό.

 

Ίσως κάποιος αν κατέχει το θέμα περισσότερο , να συνεισφέρει  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χααχαχαχα μαμω το auto correct :hehe:

 

Καλύμματα προφανως εννοω το επιασες λολ

 

Βασικα επειδη κατα καιρους τα ταλαιπωρω με διαφορα γι αυτο θελω κατι οικονομικο να καλυψει τη μαμα ταπετσαρία.

Δε το ηξερα οτι εχουν τα πρακτικερ οποτε θα πεταχτω να δω. Εύχομαι μονο να μην θελεθ ιδιαιτερες γνωσεις για να μπουν. Θα το τολμησω :)

 

Ευχαριστω για τις προτασεις περι καταλυμάτων :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται , Trip Advisor καταλυμάτων :p

 

Έχω την εντύπωση οτι δεν θα δυσκολευτείς, συνήθως ήταν κάποια που "έντυνες" το κάθισμα

και κουμπώνουν με "χρατς" ή ελαστικά κορδόνια ή κάτι αντίστοιχο.

 

Επισης, ξέχασα το -> https://www.car.gr/parts/?ca=77&condition=Ιμιτασιόν&condition=Ανακατασκευή&condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&makes=Citroen&novat=0&q=καλυματα+καθισματων

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, karmen1983 said:

Παιδιά δεν ήξερα που να ρωτήσω αλλά νομίζω εδώ είναι το κατάλληλο νήμα.

 

Δε το έχω καθόλου οπότε αναλυτικά παρακαλώ :p

 

Θέλω να αλλάξω τα καταλύματα του αυτοκινήτου. Είναι ένα citroen xsara

εχει πλευρικούς αερόσακους.

Δε ξέρω τι άλλο πρέπει να αναφέρω :p

 

Τι πρέπει να προσέξω στην επιλογή καλυμμάτων (θέλω να βγάλω τα παλιά να μπουν νέα)

Αν είναι εύκολη η τοποθέτηση ή αν  από εκεί που θα πάω να τα αγοράσω μπορούν και να τα βάλουν με το αζημίωτο φυσικά

Από τιμές τι να περιμένω. Δεν θέλω να δώσω τα κερατά μου.

 

ευχαριστώ :) 

 

Γενικά αν θες να αλλάξεις την ταπετσαρία των καθισμάτων, ιδανικά πρέπει να το πας σε ταπετσέρη για αυτοκίνητα. Είναι διάφοροι που ασχολούνται, πιο γνωστοί αυτοί που βάζουν δέρματα. Σε πιο πρόχειρες δουλειές σου περνάνε δερματίνη με συνολικό κόστος γύρω στα 200 ευρώ, οπότε για quick and dirty το πας σε αυτούς. Καλές δουλειές πάνε στα 600.

 

Επίσης μπορείς να δεις αν η ίδια η αντιπροσωπεία δίνει καινούρια καλύμματα. Δεν ξέρω καθόλου για xsara, στο punto η αντιπροσωπεία πουλάει τον "κώλο" σαν σετ (δεν βγαίνει δηλαδή η ταπετσαρία) και στην πλάτη σου πουλάει και σκέτη την ταπετσαρία. Για την αντιπροσωπεία θα είναι απλά άλλος κωδικός αν έχει πλευρικούς αερόσακους (δεν θυμάμαι αν το xsara τους έχει ραμμένους ή είναι εξωτερικό πλαστικό όπως είχαν τα peugeot). Αν θες να επισκευάσεις 1 κάθισμα (του οδηγού συνήθως), αυτό ίσως να είναι το πιο συμφέρον και με ποιοτικό αποτέλεσμα.

 

Η άλλη -και πολύ πιο φτηνή- λύση του να πάρεις καλύμματα καθισμάτων από το πράκτικερ (ή από είδη αυτοκινήτου) είναι κι αυτό επιλογή απλά αυτά γλιστράνε μιας και δεν είναι ραμμένα απλά θα πιάνουν με ιμάντες / δένονται γύρω από τα υπάρχοντα καθίσματα. Οπότε εξαρτάται από το στυλ οδήγησης. Εγώ προσωπικά αν ήταν να δώσω 100 ευρώ για ποιοτικά "καλύμματα" θα το πήγαινα σε έναν ταπετσέρη από αυτούς που βάζουν με 200 ευρώ και η δουλειά θα ήταν σίγουρα καλύτερη. Επίσης μπορείς να ψάξεις για μεταχειρισμένα καθίσματα, σαλόνια σετ άνετα βρίσκεις στα 200 ευρώ και μη σου πω και πιο κάτω, εκτός αν ψάχνεις κάτι εξειδικευμένο. Έχει στη Λιοσίων πολλά τέτοια μαγαζάκια με μεταχειρισμένα.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω καθισματακια για τα παιδιά, καινούργια γιατί τα παλιά ήταν μέχρι ενός έτους. Αυτά που έβαλα στο μάτι είναι τα Recaro Zero.1 τα οποία έχουν πάρει αρκετά καλά σχόλια στον τύπο και έχουν περάσει σχεδόν με άριστα τα τεστ στη Σουηδία και Γερμανία. Πολύ σημαντικό το ότι περιστρέφονται κατά 360 μοίρες έτσι ώστε να μπορείς να βάλεις το παιδί να κάτσει ενώ εσυ είσαι στην πόρτα. Επίσης πολύ σημαντικό το ότι μπορείς να τα έχεις ανάποδα μέχρι την ηλικία των 4 ετών κάτι που δεν είναι υποχρεωτικό στη Νορβηγία αλλά είναι προτεινόμενο. Στη Σουηδία των 0 παιδικών θανάτων ετησίως είναι υποχρεωτικό. Όποτε πάμε για τέτοιο. Στην Ελλάδα φυσικά η τιμή είναι εκτός τόπου και χρόνου 90€ πιο ακριβό το κάθε κάθισμα και όταν ρώτησα αν είναι το i-size (νέο στάνταρ στα καθισματακια από το 2013 και μετά) πήρα την απάντηση πως αυτό το χαρακτηριστικό το έχει μόνο η BeSafe. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει μιας και το χαρακτηριστικό ( είπαμε είναι στάνταρ πλέον) το ακολουθούν όλες οι εταιρείες στα νέα τους καθίσματα. Αν γνωρίζεται από που θα μπορούσα να παραγγείλω χωρίς να πληρώσω ένα καρό μεταφορικά και τελωνείο για Ελλάδα θα ήμουν υπόχρεος. Ενημερωτικά στη Νορβηγία τα βρήκα στα 500€ το ένα. 

Link to comment
Share on other sites

http://www.pramworld.co.uk/recaro-zero-1-car-seat-performance-black#.WE-33X2Fk2Y

 

αλλά βλέπω πως είναι σε pre-order. Καπου 845 λίρες shipped και τα δύο, δηλαδή 1015 ευρώ. από το μαγαζί νομίζω έχει αγοράσει πράγματα ο @jpavly

 

Αυτό πώς σου φαίνεται; Βγαίνει στις 827 λίρες shipped τα 2 κομμάτια άμεσα διαθέσιμο. (τα καθίσματα στην πολιτισμένη αγγλία δεν έχουν φπα, αλλά το amazon μας χρεώνει 24%)

Link to comment
Share on other sites

H επόμενη μοναδική επιλογή είναι το Cybex Simona isize αλλά δεν περιστρέφεται και δεν το προτιμώ.

 

Έτσι όπως το βλέπω, θα τα πάρω από Όσλο που βρίσκω και όλα τα χρώματα άμεσα διαθέσιμα και θα τα φέρω σαν cargo στην Ελλάδα.

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

@Delijohn αφού είχε αυτάκια, δε μπορούσες να ανεβάζεις / κατεβάζεις όπου έβλεπες ότι δεν λειτουργούσε όπως το θες;

Προφανώς και θα έπρεπε να λειτουργεί σωστά αλλά έστω άμα μπορείς να παρέμβεις είναι θετικό.

 

Επίσης μήπως δοκίμασεις να πατήσεις λίγο φρένο πριν τις προσπεράσεις; Όχι για να ελατώσεις ταχύτητα, ίσα ίσα ένα άγγιγμα.

Κάπου είχα διαβάσει / ακούσει ότι έτσι κατεβάζουν ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

@Delijohn επειδή ζώ 7 χρόνια τώρα με το dsg θέλει λίγο συνήθεια για το πόσο πατάς το γκάζι και πότε!

Δεν είχε πρόγραμμα sport? Στα τελευταία vw δεν εχει extra θέση s ο λεβιές όπως στα παλιότερα, αλλά ξανατραβάς το μοχλό μια πίσω οπως ειναι στο d και μπαίνει στο s (θα έπρεπε δίπλα στο λεβιέ να έλεγε d/s) 

 

Οσο για τις προσπεράσεις, δεν ξερω και τι μοτέρ είχε, αλλά θέλει ή να παίζεις με τα paddles και να εχεις κατεβάσει ήδη με το χέρι ή να μάθεις να πατας το γκάζι τέρμα αλλα χωρίς να ενεργοποιείς το kick down (λογικά είχε ένα κουμπί στο τέλος της διαδρομής του πεντάλ, στο golf τουλάχιστον έχει και το καταλαβαίνεις πότε το πατάς) oπότε κατεβάζει 1-2 σχέσεις αλλιώς με το kickdown θα κατεβάσει τη μικρότερη δυνατή, από 7η θα βάλει ακόμα και 2α αν το επιτρέπουν οι στροφές...

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

On 5/12/2016 at 6:51 PM, Thresh86 said:

 M3 (όχι τόσο πολύ στην τελευταία εκδοχή αλλά μια CSL ανετα) ,

 

 

Οι E46 CSL έχουν γίνει πλέον συλλεκτικές και πανάκριβες.

On 7/12/2016 at 4:10 PM, Thresh86 said:

190E (ο λόγος που δημιουργήθηκε η M3)

 

AMG-190-E-2.3-E2.3-16-1983-19901.jpg?b65

 

Βάλε και μια καλύτερη φωτογραφία από το θρύλο! Να, σαν κι αυτές!

 

3828994947_20254a2877_z.jpg?zz=1

 

1992-Mercedes-Benz-190E-2.5-16-EVO-II-Re

 

Μεγάλο μέγεθος:

http://cdn1.evo.co.uk/sites/evo/files/mercedes-190-evo2-ftq_0.jpg

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

@Delijohn αφού είχε αυτάκια, δε μπορούσες να ανεβάζεις / κατεβάζεις όπου έβλεπες ότι δεν λειτουργούσε όπως το θες;

Προφανώς και θα έπρεπε να λειτουργεί σωστά αλλά έστω άμα μπορείς να παρέμβεις είναι θετικό.

 

Επίσης μήπως δοκίμασεις να πατήσεις λίγο φρένο πριν τις προσπεράσεις; Όχι για να ελατώσεις ταχύτητα, ίσα ίσα ένα άγγιγμα.

Κάπου είχα διαβάσει / ακούσει ότι έτσι κατεβάζουν ταχύτητα.

όταν οδηγείς με το φουλ αυτόματο, ξεχνιέσαι είναι η αλήθεια... οπότε όταν δεν σταματά εντελώς, δεν ξέρεις πότε να το περιμένεις για να αρχίσεις εσύ τα ανεβοκατεβάσματα.. 

πριν τις προσπεράσεις είναι λίγο επικίνδυνο επίσης να χαϊδέψεις λίγο το φρένο, μια και μπορεί να τρομάξεις τους πίσω σου.. κι οι ελβετοί αφήνουν αποστάσεις, οι γάλλοι καθόλου... 

ευτυχώς μετά τις πρώτες ώρες, έμαθα να κατεβάζω μόνος, πριν βγω για την προσπέραση.. 

 

πριν 9 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

@Delijohn επειδή ζώ 7 χρόνια τώρα με το dsg θέλει λίγο συνήθεια για το πόσο πατάς το γκάζι και πότε!

Δεν είχε πρόγραμμα sport? Στα τελευταία vw δεν εχει extra θέση s ο λεβιές όπως στα παλιότερα, αλλά ξανατραβάς το μοχλό μια πίσω οπως ειναι στο d και μπαίνει στο s (θα έπρεπε δίπλα στο λεβιέ να έλεγε d/s) 

 

Οσο για τις προσπεράσεις, δεν ξερω και τι μοτέρ είχε, αλλά θέλει ή να παίζεις με τα paddles και να εχεις κατεβάσει ήδη με το χέρι ή να μάθεις να πατας το γκάζι τέρμα αλλα χωρίς να ενεργοποιείς το kick down (λογικά είχε ένα κουμπί στο τέλος της διαδρομής του πεντάλ, στο golf τουλάχιστον έχει και το καταλαβαίνεις πότε το πατάς) oπότε κατεβάζει 1-2 σχέσεις αλλιώς με το kickdown θα κατεβάσει τη μικρότερη δυνατή, από 7η θα βάλει ακόμα και 2α αν το επιτρέπουν οι στροφές...

Τώρα που το λες, εξηγούνται πολλά. Έχεις δίκιο, έχει d/s, αλλά δεν μπορούσα να μυρίσω κι εγώ τα νύχια μου ότι αν το πας λίγο πιο πίσω κατά τη μεταφορά σε εκείνο το σημείο, ότι βγαίνει τελείως το αυτόματο ή το πάει σε πιο σπορ mode. Και δένει γιατί π.χ. σε μια φάση σταματήσαμε σε ένα πάρκινγκ δεξιά και μετά φύγαμε λίγο βιαστικά και παρατήρησα ότι μετά μου έκανε τις αλλαγές σε πιο ψηλές στροφές.. και μου έκανε εντύπωση! Οπότε ίσως πάνω στη βιασύνη το πήγα λίγο πιο απρόσεκτα "πίσω" και κάρφωσε το σπορ πρόγραμμα. Βέβαια μετά, με ένα-δυο ανεβοκατεβάσματα με αυτάκια, επέστρεψε στην "οικονομία", οπότε εγώ νόμιζα ότι έκανε τα κουλά του. Όπως και να'χει, για πρώτη φορά, φαίνεται ότι θέλει έναν χρόνο να το συνηθίσεις, μέχρι να πεις ότι το'μαθες.. προσωπικά δεν είχα χρόνο σε μια αλάνα, να πω ότι "το κατάλαβα", μιας κι είχα πάντα τα άτομα πίσω και ήμασταν στο εθνικό δίκτυο, μέρος που δεν χωράνε πειραματισμοί κι οι κάμερες παραμονεύουν.. για kickdown δεν είδα κάτι.. ίσως ήταν και σε κάποιο κουμπί και εγώ δεν το πρόσεξα. Πραγματικά όταν έχεις κόσμο μέσα και τρέχεις, δεν είναι κι εύκολο να δοκιμάζεις... :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Delijohn said:

Τώρα που το λες, εξηγούνται πολλά. Έχεις δίκιο, έχει d/s, αλλά δεν μπορούσα να μυρίσω κι εγώ τα νύχια μου ότι αν το πας λίγο πιο πίσω κατά τη μεταφορά σε εκείνο το σημείο, ότι βγαίνει τελείως το αυτόματο ή το πάει σε πιο σπορ mode. Και δένει γιατί π.χ. σε μια φάση σταματήσαμε σε ένα πάρκινγκ δεξιά και μετά φύγαμε λίγο βιαστικά και παρατήρησα ότι μετά μου έκανε τις αλλαγές σε πιο ψηλές στροφές.. και μου έκανε εντύπωση! Οπότε ίσως πάνω στη βιασύνη το πήγα λίγο πιο απρόσεκτα "πίσω" και κάρφωσε το σπορ πρόγραμμα. Βέβαια μετά, με ένα-δυο ανεβοκατεβάσματα με αυτάκια, επέστρεψε στην "οικονομία", οπότε εγώ νόμιζα ότι έκανε τα κουλά του. Όπως και να'χει, για πρώτη φορά, φαίνεται ότι θέλει έναν χρόνο να το συνηθίσεις, μέχρι να πεις ότι το'μαθες.. προσωπικά δεν είχα χρόνο σε μια αλάνα, να πω ότι "το κατάλαβα", μιας κι είχα πάντα τα άτομα πίσω και ήμασταν στο εθνικό δίκτυο, μέρος που δεν χωράνε πειραματισμοί κι οι κάμερες παραμονεύουν.. για kickdown δεν είδα κάτι.. ίσως ήταν και σε κάποιο κουμπί και εγώ δεν το πρόσεξα. Πραγματικά όταν έχεις κόσμο μέσα και τρέχεις, δεν είναι κι εύκολο να δοκιμάζεις... :)

 

Εννοείται οτι είναι πολύ μικρό το διάστημα για εξοικείωση και οταν πας βολτα δεν ασχολείσαι ολη μέρα με το κιβώτιο!! 

 

Ο λεβιες δεν κάθεται πιο πίσω, απλά πάει μια ιδέα πιο πίσω απο το d και επανέρχεται στη θεση του, στο καντράν ομως θα πρέπει να σου δείξει s1 αντί για d1 (ή τεσπα οτι σχέση εχεις μεσα εκεινη την ώρα αν δεν το κάνεις σταματημένος) ;) 

 

Οσο για το kickdown είναι ενα "κουμπί" στο πεντάλ του γκαζιού, στο εντελώς τέρμα της διαδρομής του και είναι αισθητό οταν το ενεργοποιείς, είναι σαν ενα εξτρα "σκαλοπάτι" αν μπορώ να το πω ετσι και χρειάζεται πίεση για να πατηθεί και να μείνει πατημένο. Αν και δεν είμαι βέβαιος οτι υπάρχει στις καινούριες γενιές dsg ή απλά διαβάζει πόσο πολύ/γρήγορα πατας γκάζι. Σε golf 5/6 υπάρχει σίγουρα και μάλιστα κάνει kickdown ακόμα και οταν το έχεις σε full manual (ενοχλητικό αλλά με τον καιρό συνηθίζεται να πατας τερμα γκάζι χωρίς να ενεργοποιείς kickdown) 

 

Το πιο απολαυστικό για μένα στο dsg είναι να ανεβάζεις σχέσεις απο το paddle ή το λεβιε χωρίς να σηκώνεις το πόδι απο το πάτωμα :D

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.