Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 4 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Σε αυτές που ήταν στραβές, εσωτερικά είχαν και ράγισμα. Το σημείο δεν το ξέρω ακριβώς. Δεν μίλησα ακόμα με το μάστορα. Χθες δεν είχα χρόνο και παρέλαβε άλλος το αυτοκίνητο για μένα.

Από Δευτέρα θα μιλήσω και θα δω.

 

Πες μας και που... (εκτός αν δεν πρέπει).

 

Εγώ τις δικές μου ακόμα να τις πάω, ευτυχώς που έχω δεύτερη τετράδα και έχω να κινηθώ...

Link to comment
Share on other sites

On 26/1/2017 at 1:49 ΠΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Αφού τα μετράνε στο ΚΤΕΟ ρε συ :p

Βέβαια παίζει τα αποτελέσματα τους να είναι ότι να απ αυτά που διαβάζω.

Mετραω στο καρο τα αμορτισερ σε καλο μαγαζι με καλο αμορτισερομετρο.

Ουζα ειναι μεγαλε πρεπει να τα αλλαξεις χθες.

Το στελνω για ΚΤΕΟ

τα αμορτισερ σας ειναι τζαμι κυριε

wtf-face.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φανταζεσαι να ελεγαν τα ΚΤΕΟ σε ολους οτι ειναι ουζα? (και να τους στελνανε για αλλαγη)

Αν δεν σε ικανοποιουν, τα αλλαζεις με καλυτερα

 

Δεν υπαρχει " καλο μαγαζι με καλο αμορτισερομετρο "

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Φανταζεσαι να ελεγαν τα ΚΤΕΟ σε ολους οτι ειναι ουζα? (και να τους στελνανε για αλλαγη)

Αν δεν σε ικανοποιουν, τα αλλαζεις με καλυτερα

 

Δεν υπαρχει " καλο μαγαζι με καλο αμορτισερομετρο "

 

Νομίζεις. Τα αμορτισέρ μετά από κάποιο χυλιόμετρα βγαίνουν off. Δεν έχει είναι μια χαρά, δεν υπάρχει θέμα etc.

 

Είναι και αυτά στα αναλώσιμα μέρη ενός αυτοκινήτου.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Φανταζεσαι να ελεγαν τα ΚΤΕΟ σε ολους οτι ειναι ουζα? (και να τους στελνανε για αλλαγη)

Αν δεν σε ικανοποιουν, τα αλλαζεις με καλυτερα

 

Δεν υπαρχει " καλο μαγαζι με καλο αμορτισερομετρο "

Παμε παλι ποιο αναλυτικα.

Αμορτισερ πραγμα που χαλαει και αντικαθισταται.

Το καρο μου ηδη εχει νορμαλ χλμ αλλα καθονταν κατω απο πυλωτη 4~5 χρονια.

Ειπα να τα τσεκαρω για την ασφαλεια μου και πηγα σε μαγαζι που τοποθετει μονο αναρτησεις και εχει

αμορτισερομετρο καινουργιο και αρκετα ποιο συχρονο απο οσα εχω δει.

Με παραξενεψε που ενω με ειπε εκεινος και το ειδα(στο μηχανημα του) οτι ειναι γεια σας το ΚΤΕΟ (Κεντρο Τεχνικου Ελεγχου Οχηματων)

με ειπανε οτι ειναι μια χαρα.

Θες να με πεις οτι το ΚΤΕΟ δεν θα σε πει για χαλασμενα αμορτισερ?Προσεξε να σε ενημερωσει δεν αναφερα να σε κοψει.

Ολοι δηλ. εξω που κυκλοφορουν εχουν ουζα αμορτισερ και απλα περασαν ΚΤΕΟ με ενα φιλικο χτυπημα στην πλατη?

Δηλ. ουτε καν μπηκανε στο κοπο να τους πουν εχουν προβλημα τα αμορτισερ σας? Εδω με ειπανε για καμμενη λαμπα πινακιδας....

Ξερω τι με ικανοποιει και τι οχι πανω στο καρο μου οπωτε οποια στιγμη που μπορω το αλλαζω

δεν χρειαζομαι να με πεις το πασιφανες.

Οσο για το καλο μαγαζι πιστευω μιας και εισαι γνωστης οτι ολα τα μηχανηματα που κανουν μετρησεις

για αυτοκινητα(και οχι μονο) παντα παντα με το περασμα του χρονου αν δεν συντηρηθουν σωστα δειχνουν οτινανε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος 2cpu έγραψε:

Θες να με πεις οτι το ΚΤΕΟ δεν θα σε πει για χαλασμενα αμορτισερ?Προσεξε να σε ενημερωσει δεν αναφερα να σε κοψει.

Αν σου πει οτι ειναι χαλασμενα, θα σε κοψει κιολας, υπο συγκεκριμενες προυποθεσεις (διαφορα αποδοσης ανα αξονα, και μεμονωμενα χαμηλη αποδοση)

Αλλα μη περιμενεις ενα απλο Polo π.χ. του 2005 να εχει καλες αναρτησεις. Αν ειναι απο την μανα του βαρκα γιαλο, ετσι ειναι, εκτος αν πας σε ακριβα αμορτισερ, οχι εργοστασιακα

 

Τα μηχανηματα σε ολα τα ΚΤΕΟ περνανε απο ετησια διαπιστευση, απο διαπιστευμενες εταιριες, απαραιτητη για την ανανεωση της αδειας λειτουργιας. Και εχουν και ISO εργαστηριακων μετρησεων, υποχρεωτικα

Ο ιδιωτης δε θα το κανει αυτο

 

Και θα στο ξαναπω

 

Αν ψαχνεσαι και δεν σε ικανοποιουν, τα αλλαζεις με καλυτερα, δεν περιμενεις να στο πει καποιος αγνωστος, ειτε ειναι αμορτισερ, ειτε ειναι φρενα, ειτε λαστιχα

Link to comment
Share on other sites

δεν το χεις ε?

αντε παλι.

Δεν ειπα οτι δεν με ικανοποιουν.Ειπα οτι με παραξενεψε οτι ενω ιδιωτης με τα εβγαλε χαλια

το ΚΤΕΟ που οπως ειπες εχουν και ISO με τα εβγαλε σωστα.Αυτο σε εξηγω τοση ωρα.

Και στο ξαναλεω

Δεν ψαχνομαι , την ασφαλεια μου θελω να εχω και θελω να ξερω οτι οντως ειναι ετσι.

Απο ολη την ιστορια δηλ. εσυ καταλαβες οτι ψαχνομαι για αμορτισερ και το τρεχω στα ΚΤΕΟ και σε ιδιωτες?

......

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε:

δεν το χεις ε?

αντε παλι.

Δεν ειπα οτι δεν με ικανοποιουν.Ειπα οτι με παραξενεψε οτι ενω ιδιωτης με τα εβγαλε χαλια

το ΚΤΕΟ που οπως ειπες εχουν και ISO με τα εβγαλε σωστα.Αυτο σε εξηγω τοση ωρα.

Και στο ξαναλεω

Δεν ψαχνομαι , την ασφαλεια μου θελω να εχω και θελω να ξερω οτι οντως ειναι ετσι.

Απο ολη την ιστορια δηλ. εσυ καταλαβες οτι ψαχνομαι για αμορτισερ και το τρεχω στα ΚΤΕΟ και σε ιδιωτες?

......

Το ΚΤΕΟ μετράει την καθημερινή ασφαλή λειτουργία ενώ το μηχάνημα των αμορτισεράδων την απόδοση σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

Οπότε αν πηγαίνεις «οικογενειακά» είσαι μια χαρά ενώ αν μπαίνεις με τους μασπιέδες στα στροφηλίκια τα αλλάζεις

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η αποδοση 50-60-70 ειναι αποδεκτο νουμερο για το ΚΤΕΟ.Αν για το μαστορα σου δεν ειναι, ειναι καθαρα υποκειμενικο.

Βασει νομοθεσιας ειναι οκ, αν δεν σ'αρεσει, τα αλλαζεις

 

Πηγε ο πατερας μου να αλλαξει λαδια, ειδε ο μαστορας ξερα τα σινεμπλοκ (ειναι ξερα τουλαχιστον 2 χρονια):

-Να αλλαξουμε ψαλιδια!

-Γιατι ρε μαστορα, εχει τζογο?

-Οχι...

 

εσυ τι καταλαβαινεις?

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Το ΚΤΕΟ έχει την ευθύνη να πει ότι το τάδε όχημα είναι εντάξει

για δρόμο , ο μάστορας όχι.

 

Έχει περάσθει ΚΤΕΟ με σκασμενο πίσω αμορτισέρ και λάστιχα του Βωλου (όπου β -> κ)

 

Αν το ΚΤΕΟ έκοβε εύκολα , λογικά το 60-70% των αυτοκινήτων στην Ελλαδα δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν με πολλά οχήματα να ανήκουν στα σώματα ασφαλείας. Όχι ότι αυτά γίνονται μόνο στην Ελλαδα :rolleyes:

 

Link to comment
Share on other sites

2cpu αυτο που μου κανει εντύπωση είναι οτι δεν έχεις αναφέρει πόσα χλμ έχεις κάνει με τα αμορτισέρ. Σε γενικές γραμμές απο τα 60000 - 70000 χλμ και μετά η απόδοση των αμορτισέρ αρχίζει να πέφτει. Φυσικά εξαρτάται και από τη χρήση. Άλλο να είναι συνέχεια σε κατσικόδρομους και άλλο πχ σε εθνική. Εκτός αυτού το οτι ηταν σε μία πυλωτή χωρίς να κινείται δεν σημαίνει απαραίτητα οτι δεν υπάρχει φθορά. Ειδικά τα αυτοκίνητα των τελευταιων ετών χρήζουν περισσότερης συντήρησης αν είναι 2-3 χρόνια σε ακινησία παρά αν ήταν σε κυκλοφορία και αυτο έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις μέρες μας σε σχέση με πριν 15-20 χρόνια.
Αφου λοιπόν κοιτάς για την ασφάλεια σου (δεν ειναι και πολλοί αυτοί που το βλέπουν ετσι στις μέρες μας δυστυχώς..) προσπάθησε να δεις και να συγκρίνεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου όταν θα κάνεις έναν ελιγμό αποφυγής ας πούμε. Το νιώθεις βάρκα? Στοιβαρό? Εχει μεγάλες κλήσεις?
Εγω θα σε συμβούλευα πάντως να έχεις κατα νου το γενικό κανόνα και απο τις 70000χλμ και μετά να αλλάζεις τα αμορτισέρ σου. Άλλωστε, αχρείαστα να είναι, στη δύσκολη στιγμή θα είναι αυτά που θα "δουλέψουν" ώστε να μείνει το αυτοκίνητο στις 4 ρόδες.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πάντως όταν είναι πλήρως DEAD τα μπροστινά αμορτισέρ κάνουν το εξής και μπορέις να το καταλάβεις μόνος σου. Εμένα μου έχει τύχει !
Όταν κάνεις αναστροφή και το τιμόνι δεν γυρίζει πίσω μόνο του αλλά βάλεις δύναμη με τα χέρια σου για να το φέρεις σωστά ... εκεί ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Το αμορτισερ που δουλευει σωστα, κανει μονο μια επαναφορα αν πιεστει

πριν 11 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Όταν κάνεις αναστροφή και το τιμόνι δεν γυρίζει πίσω μόνο του αλλά βάλεις δύναμη με τα χέρια σου για να το φέρεις σωστά ... εκεί ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά

Αυτο ειναι ευθυγραμμιση

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, slalom said:

Το αμορτισερ που δουλευει σωστα, κανει μονο μια επαναφορα αν πιεστει

Αυτο ειναι ευθυγραμμιση

Όχι δεν με κατάλαβες ... Μπορεί να το έθεσα λάθος ...

Ας το ποίασουμε από την αρχή .

Γενικά όταν στρίβεις το τιμόνι μετά έχει την τάση να επανέρχεται μόνο του σε ευθεία θέση εφόσον τσουλάς (σύστημα διεύθυνσης όλο το πακέτο αμορτισέρ sway bar κλπ )....
(αυτή η ανάδραση που αφήνεις το τιμόνι όταν κάνεις αναστροφή και επανέρχεται) .
Αν τώρα δεν δουλεύουν τα αμορτισέρ τα μπροστινά στρίβοντας πχ MAX μοίρες είτε αριστερά είτε δεξιά για να ξαναπάει στις 0 μοίρες (0 μοίρες ευθεία) πρέπει να το κάνεις χειροκίνητα δεν επανέρχεται το τιμόνι αλλιώς συνεχίζεις και στρίβεις , δεν έχει να κάνει με ευθυγράμμιση διότι αν πηγαίνεις ευθεία πάει ευθεία ! δεν ξέρω πως μπορώ να το εκφράσω καλύτερα ...

Απλά σε αναστροφή επειδή στρίβεις όλο το τιμόνι το καταλαβαίνεις ποιο εύκολα !

Επίσης για να δεις όπως λες αν δουλεύει σωστά πρέπει να τα βγάλεις ένα (να βγάλεις και τα ελατήρια αν έχουν και να τα ελέγξεις ένα ένα (δεν βολεύει)) γιατί αν βολεύουν θα ξαναγίνει η διαδικασία να τοποθετηθούν πίσω και μετά από κανένα χρόνο ξανά τα ίδια (20-30 ευρώ το αμορτισέρ βγάλε βάλε)

Τώρα για θέματα ασφάλειας τα αλλάζεις όποτε θέλεις αρκεί να έχεις λεφτά !

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Επίσης για να δεις όπως λες αν δουλεύει σωστά πρέπει να τα βγάλεις ένα (να βγάλεις και τα ελατήρια αν έχουν και να τα ελέγξεις ένα ένα (δεν βολεύει)) γιατί αν βολεύουν θα ξαναγίνει η διαδικασία να τοποθετηθούν πίσω και μετά από κανένα χρόνο ξανά τα ίδια (20-30 ευρώ το αμορτισέρ βγάλε βάλε)

Δε λυνεις τιποτα. Ειτε το παρακολουθεις οπως οδηγας, ειτε το σπρωχνεις με το βαρος σου προς τα κατω στο συγκεκριμενο σημειο

 

Η επαναφορα του τιμονιου οφειλεται στο συστημα διευθυνσης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 27/01/2017 at 8:49 PM, 2cpu said:

Mετραω στο καρο τα αμορτισερ σε καλο μαγαζι με καλο αμορτισερομετρο.

Ουζα ειναι μεγαλε πρεπει να τα αλλαξεις χθες.

Το στελνω για ΚΤΕΟ

τα αμορτισερ σας ειναι τζαμι κυριε

wtf-face.jpg

Πάνω στο αμάξι ή τα έβγαλες?

Αυτό που μου κάνει εντύπωση στο ΚΤΕΟ είναι ότι τα μετράνε πάνω στο αμάξι, άρα έχουν παρεμβολές από τα λάστιχα τα σινεμπλόκ και ό,τι άλλο μπορεί να αλλοιώσει την εικόνα.

Υποθέτω ότι ένα αμορτισερόμετρο πάγκου θα κάνει πολύ πιο σωστή μέτρηση.

Και εννοείται θα πρέπει να ξέρεις και τι ψάχνεις, δηλαδή πόσα N/m απέδιδαν καινούρια και πόσα αποδίδουν τώρα.

Δεδομένου ότι το κάθε αμάξι έχει τα δικά του, αμφιβάλλω αν γίνεται κάπου τέτοια μέτρηση ακριβείας πλην εξειδικευμένων αμορτισεράδων που όμως δεν ξέρω αν έχουν δεδομένα για εργοαστασιακά αμορτισέρ.

 

Στο Punto έχουν πέσει εμφανώς τα αμορτισέρ λόγω παλαιότητας (πρέπει να έχουν 100.000+ κμ) αλλά ακόμη αποδίδουν ικανοποιητικά (στα ΚΤΕΟ βγαίνουν εννοείται με απόδοση 70-80% και πάνω). Το Stilo που φοράει εργοστασιακά 110.000 κμ απλά δεν έχει αμορτισέρ και Αγγλία κάνουν οπτικό έλεγχο (όχι αμορτισερομέτρηση) οπότε μπορείς να κινείσαι με λιώμα αμορτισέρ άνετα...

Link to comment
Share on other sites

 

Άλλαξα λάστιχα πρόσφατα,

τελικά όλος ο ντόρος για τα Toyo Proxes CF2 ως καλό all-rounder δεν είναι άδικος.

 

Διάσταση 195/45 R16 84V σε XL , αυτοκίνητο Fiesta Sport 1.6  χιλιόμετρα όχι πολλά ακόμη, τερέν απο στεγνή άσφαλτο

μέχρι πάγο 3 ημερών :hehe: 

 

Σκληρά πλαινά, μέτριο πέλμα , πολύ καλό τιμόνι, καλό φρενάρισμα, αξιοπρεπές βρεγμένο. 

 

Μειονέκτημα ο σχετικά αυξημένος θόρυβος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.