Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ωραιο.Ενα εξισου πανεμορφο ηταν το τελευταιο που επισκευασε ο κολλητος

προτου φυγει απο το χωρο.2 suzuki  εξω 250αρες την μια την βουλιαξαν αλλα την καταφεραμε και

δουλευει ακομα με τωρα οσο γνωριζω.Πανεμορφο πισω χωρο μεσα αρκετοι χωροι και γενικα ηταν

παρα πολυ καλη κατασκευη.(ειχε ενα μυστηριο ονομα δεν την θυμαμαι τωρα).

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τα έχουν καταφέρει τόσο καλά με την ανταγωνιστικότητα εντός Ελλάδας, που εγώ, παραδοσιακός petrolhead, πήγα θεσσαλονίκη με ryanair. OK, συνέβαλε και το πρήξιμο από την κοπελιά (πάλι θα πηγαίνεις με 180 και θα κάψουμε τον αγλέορα) αλλά για δύο άτομα χρειαστήκαμε: 

1. 59 ευρώ aller-retour και τα 2 εισητήρια

2. 39 ευρώ πάρκινγκ ελ βενιζέλ

3. 25 + 22 ευρώ ταξί θεσσαλονίκη από / προς το αεροδρόμιο

4. 1 διόδιο αττικής οδού (γύρισα από βάρης / κορωπίου τζάμπα) + 70 χιλιόμετρα οδήγησης ήτοι 7 λίτρα καύσιμο ήτοι 10 ευρά

Σούμα: 

59+39+47+2.5+10 = 157.1 ευρά χωρίς προσπάθεια μείωσης εξόδων (π.χ. θα μπορούσαμε άνετα 1 από τα 2 δρομολόγια στο αεροδρόμιο να τα κάνουμε με λεωφορείο ή να πάμε στο αεροδρόμιο με λεωφορείο / μέσα).

 

Για οδήγηση ρεαλιστικά θα χρειαζόμασταν 90 ευρώ μόνο για διόδια (είναι 45 each way) στα οποία δεν ξέρω αν έχει Αττική οδό, δηλαδή πιθανώς 95, και περίπου 100 λίτρα βενζίνης δηλαδή 140 ευρώ βάλε και το κλέψιμο 150 ευρώ στο νερό. Επομένως μίνιμουμ κόστος ταξιδιού Αθήνα / Σαλόνικα με βενζινοκίνητο παλιάς σχετικά κοπής 250 ευρώ. Το κόστος του πάρκινγκ εντός του κέντρου δεν το συζητάω (10 ευρώ / μέρα * 4 = 40 ευρώ στα ξενοδοχεία που κοίταξα) με το σκεπτικό ότι θα έβρισκα κάπου να το αφήσω.

 

Και η ερώτησή μου είναι, δεν βλέπουν ότι με αυτό το κόστος αντί να κερδίζει λεφτά το οδικό δίκτυο που είναι σχεδόν καινούριο θα πάνε όλα εξαγωγή στη Ryanair?

Η Aegean δεν βλέπει ότι όταν τα έχει διπλή τιμή (60 ευρώ αντί για 30 μετ ' επιστροφής) πάλι θα πάνε όλα Ιρλανδία?

Για να μη μιλήσω ότι αν υπήρχε σοβαρό τρένο η Εθνική θα είχε πιάσει αράχνες.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Δε σε βολεύει το μετρό για το αεροδρόμιο; Επίσης στην Θεσσαλονίκη έχει βολικότατο αστικό που σε κατεβάζει κέντρο. Γιατί βλέπω ότι πλήρωσες 59 τα εισητήρια και 100 τα πήγαινε έλα στα αεροδρόμια...

Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Τα έχουν καταφέρει τόσο καλά με την ανταγωνιστικότητα εντός Ελλάδας, που εγώ, παραδοσιακός petrolhead, πήγα θεσσαλονίκη με ryanair. OK, συνέβαλε και το πρήξιμο από την κοπελιά (πάλι θα πηγαίνεις με 180 και θα κάψουμε τον αγλέορα) αλλά για δύο άτομα χρειαστήκαμε: 

1. 59 ευρώ aller-retour και τα 2 εισητήρια

2. 39 ευρώ πάρκινγκ ελ βενιζέλ

3. 25 + 22 ευρώ ταξί θεσσαλονίκη από / προς το αεροδρόμιο

4. 1 διόδιο αττικής οδού (γύρισα από βάρης / κορωπίου τζάμπα) + 70 χιλιόμετρα οδήγησης ήτοι 7 λίτρα καύσιμο ήτοι 10 ευρά

Σούμα: 

59+39+47+2.5+10 = 157.1 ευρά χωρίς προσπάθεια μείωσης εξόδων (π.χ. θα μπορούσαμε άνετα 1 από τα 2 δρομολόγια στο αεροδρόμιο να τα κάνουμε με λεωφορείο ή να πάμε στο αεροδρόμιο με λεωφορείο / μέσα).

 

Για οδήγηση ρεαλιστικά θα χρειαζόμασταν 90 ευρώ μόνο για διόδια (είναι 45 each way) στα οποία δεν ξέρω αν έχει Αττική οδό, δηλαδή πιθανώς 95, και περίπου 100 λίτρα βενζίνης δηλαδή 140 ευρώ βάλε και το κλέψιμο 150 ευρώ στο νερό. Επομένως μίνιμουμ κόστος ταξιδιού Αθήνα / Σαλόνικα με βενζινοκίνητο παλιάς σχετικά κοπής 250 ευρώ. Το κόστος του πάρκινγκ εντός του κέντρου δεν το συζητάω (10 ευρώ / μέρα * 4 = 40 ευρώ στα ξενοδοχεία που κοίταξα) με το σκεπτικό ότι θα έβρισκα κάπου να το αφήσω.

 

Και η ερώτησή μου είναι, δεν βλέπουν ότι με αυτό το κόστος αντί να κερδίζει λεφτά το οδικό δίκτυο που είναι σχεδόν καινούριο θα πάνε όλα εξαγωγή στη Ryanair?

Η Aegean δεν βλέπει ότι όταν τα έχει διπλή τιμή (60 ευρώ αντί για 30 μετ ' επιστροφής) πάλι θα πάνε όλα Ιρλανδία?

Για να μη μιλήσω ότι αν υπήρχε σοβαρό τρένο η Εθνική θα είχε πιάσει αράχνες.

 

Πόσο καις παιδάκι μου !! :hehe:

 

Με 1600άρι supermini (δίχως έκτη, turbo κλπα) βγαίνει στα 100.1Ε κόστος καυσίμου για 1100 χλμ (6.5L μέση) ενώ τα διόδια που αναφέρεις

υπάρχουν εξευτελιστικά εύκολες παρακάμψεις για να αγνοηθούν που ρίχνουν το κόστος διοδίων αβάδιστα στο μισό

(Κατερίνη Βόλος βγαίνεις με 1.2Ε κόστος διοδίων απο τα 10+ που είναι στην πραγματικότητα με 30λεπτά επιβάρυνση χρόνου).

 

Granted, το θέμα που βλέπω εδώ είναι μια άλφα επικινδυνότητα παραπάνω οπότε απαιτεί περισσότερη προσοχή -> έξτρα κούραση.

E, είμαστε νέοι ακόμα (γκουχ γκουχ ) :p

 

Επίσης, με προβληματίζει το θέμα της κυκλοφορίας στην πόλη μέσα , αφού μετά απο συγκεκριμένες ώρες (π.χ βραδινής εξόδου) λειτουργούν ελάχιστα

μέσα ή τα ταξί χρεώνουν διπλή ταρίφα. Ίσως η Uber να είναι μια λύση αλλά δεν γνωρίζω την κατάσταση της Θεσσαλονίκη ή Αθήνα (π.χ Βρυξέλλες δεν δυσκολεύτηκα να βρω 10 το βράδυ ).

Θα μου πεις βέβαια να περπατήσεις μέσα στην πόλη το βράδυ , όπου τις τελευταίες μέρες απο το κρύο πέφτουν μύτες αυτιά και κάποια ακόμη πράματα :hehe:

Βέβαια, είναι το θέμα του πάρκιν (free) στη Θεσσαλονίκη που είναι ΤΡΑΓΙΚΟ αλλά ακόμα κι έτσι, στην ανάγκη θα το αφήσεις λίγο πιο μακριά.

 

Φυσικά και είναι πιο ορθολογικός και οικονομικός τρόπος το αεροπλάνο αλλά η κατάσταση για το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο τραγική , μακάρι να είχαμε κιόλας τις τιμές του 2009 περι το 1Ε=1Λ , όπου με 70Ε βενζίνη + σχετικά λίγα διόδια ανεβοκατέβαινα Πειραιά λόγω Πανεπιστημίου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, slalom said:

Καιει παρα πολυ, για Εθνικη

Εως 8lt/100 ειναι αποδεκτο για Εθνικη

Τι σημαίνει αποδεκτό;; Στα 8.1 καίγεσαι; :p:p Αποδεκτό ειναι νομίζω όσο σηκώνει η τσέπη σου να πληρώνει...

 

Άλλωστε το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί εύκολα να κάνει την ίδια διαδρομή με 7ή8lt/100 μπορεί να τη κάνει και με 12, είναι θέμα οδηγού/φορτίου/συνθηκών κλπ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν διαβάσατε για τα 180...

Άμα πηγαίνει με 90-100, και με 6-7 μπορεί να την κάνει.

 

Και λογικά δεν έχει 6αρι σασμάν που αν κρίνω απ το δικό μου, άνετα θα του έριχνε την κατανάλωση 1 λίτρο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slalom said:

Cannoball run κλπ

what? Σε έχασα! :hmm:

 

1 hour ago, UltraB said:

Μάλλον δεν διαβάσατε για τα 180...

Άμα πηγαίνει με 90-100, και με 6-7 μπορεί να την κάνει.

 

Και λογικά δεν έχει 6αρι σασμάν που αν κρίνω απ το δικό μου, άνετα θα του έριχνε την κατανάλωση 1 λίτρο.

H 6η εννοείται οτι κάνει διαφορά (που να δεις η 7η!) αλλά είναι θέμα πολλών παραγόντων,αυτό θέλω να πω!

 

Και μενα το golf που ειναι τουρμπατο με 6η, αν πας 2 άτομα με 100 θα βγάλει όντως 6.5-7, αλλά αν πάω με 100 προσωπικά δεν θα φτάσω ποτέ γιατί 99% θα έχω κοιμηθεί στο τιμόνι πάνω  στο  μισαωρο :hehe::hehe:

 

Spoiler

Το καλοκαίρι έκανα αυτή τη διαδρομή με το Golf, 4 άτομα, τίγκα πράγματα μέχρι πάνω, full a/c, μια αρκετά ζεστή μέρα (οχι καύσωνας αλλα είχε ~35, παίζει μεγαλο ρόλο στα τουρμπάτα) με ταχύτητες 140-180, εκτός απο τα Τέμπη που δεν πέρασα πουθενά τα 70-80.

Η κατανάλωση ήταν 10.2lt/100 με 100αρα βενζίνη και δεν τη θεωρώ καθόλου άσχημη δεδομένου του φορτίου και του πως κινήθηκα συνολικά. Aν πήγαινα σε mode φουλ οικονομίας, άντε να ήμουν βαριά 1lt πιο κάτω/100 που δεν θεωρώ οτι αξίζει την παραπάνω προσοχή και προσήλωση που απαιτεί

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, GriGaS said:

Δε σε βολεύει το μετρό για το αεροδρόμιο; Επίσης στην Θεσσαλονίκη έχει βολικότατο αστικό που σε κατεβάζει κέντρο. Γιατί βλέπω ότι πλήρωσες 59 τα εισητήρια και 100 τα πήγαινε έλα στα αεροδρόμια...

Το μετρό για το αεροδρόμιο στοιχίζει 10 ευρώ το άτομο. Δηλαδή 40 ευρώ για 2 άτομα allez-retour. Μόνο σε περίπτωση που είσαι φοιτητής ή άνεργος συμφέρει (20 και 0 ευρώ αντίστοιχα). Θεσσαλονίκη δεν την ξέρω καλά ούτε ασχολήθηκα να ψάξω αλλά προφανώς με 1 λεοφορείο αντί ταξί θα γλιτώναμε κάτι (δεν ξέρω πόσο έχουν το εισητήριο). Το θέμα είναι ότι ακόμη και με large συμπεριφορά βγαίνει λιγότερο από το αμάξι!

 

 

18 hours ago, Thresh86 said:

 

Πόσο καις παιδάκι μου !! :hehe:

 

Με 1600άρι supermini (δίχως έκτη, turbo κλπα) βγαίνει στα 100.1Ε κόστος καυσίμου για 1100 χλμ (6.5L μέση) ενώ τα διόδια που αναφέρεις

υπάρχουν εξευτελιστικά εύκολες παρακάμψεις για να αγνοηθούν που ρίχνουν το κόστος διοδίων αβάδιστα στο μισό

(Κατερίνη Βόλος βγαίνεις με 1.2Ε κόστος διοδίων απο τα 10+ που είναι στην πραγματικότητα με 30λεπτά επιβάρυνση χρόνου).

 

6.5 μέση δεν έχω ούτε με 90 χιλιόμετρα την ώρα. με 150-180 που ταξιδεύω με 6η και 1.4 κινητήρα έχω 8.5 με 9 και αν πάω eco mode 100-150 με πολύ προσοχή να το ρίξω στο 7.5-8. Πιο κάτω δεν πέφτω με τίποτα μάλλον επειδή έιμαι τσιπαρισμένος. Τώρα στους επαρχιακούς αν αρχίσεις να βγαίνεις, προσθέτεις σε ώρες και επικινδυνότητα, αλλά προφανώς καις πολύ λιγότερο. Εκεί μπορεί να δω και 7-7.5 λίτρα αν πηγαίνω με το αμάξι πτώμα νεκρά σε κατηφόρες και 80-90 χιλιόμετρα. Πάντως 6.5 μέση για 1000 χιλιόμετρα είναι ουτοπία για το δικό μου αυτοκίνητο, επειδή το έχω ταξιδέψει πολύ και συνεχόμενα, ανά 400-500 χιλιόμετρα χρειάζομαι 35-40 λίτρα βενζίνης σε ό,τι δρόμους ή συνθήκες έχω οδηγήσει και σε όποια κατάσταση και να ήταν ο κινητήρας (και στα 60000 τόσο έκαιγε, κια στα 145000 τόσο καίει). 

 

Πάντως δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι όλοι οι επαρχιακοί είναι ελεύθεροι, διάβασα ότι οι περισσότεορι έχουν κλείσει με πλευρικά διόδια (αυτά που συμφέρουν να παρακάμψεις είναι τα διόδια μέχρι το Βόλο που είναι 3.90). Τουλάχιστον στο Ναύπλιο - Αθήνα που το κάνω συχνά και παρακάμπτω το Σπαθοβούνι προσπάθησα να παρακάμψω και Μέγαρα και μπήκα από πλευρικά διόδια μέσα (κοινώς την πάτησα γιατί και καθυστέρησα κια μάλλον πλήρωσα όλο το ποσό).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

150-180 είσαι παράνομος έτσι κι αλλιώς, μιλώ για ταχύτητες σύννομες 

 

Κι εγώ θυμάμαι με Yaris mk2 1.3 να κάνω πριν απο χρόνια, σε ρεσιτάλ χαζομάρας τότε, Πειραιάς - Θεσσαλονίκη για να προλάβω παιχνίδι με το γαύρο

 σε λιγότερο απο 5 ώρες.

Ε, Κατερίνη κοντά εξαντλήθηκε το 1 γέμισμα :hehe:   αφού στις ευθείες Λάρισας ήμουν κολλημένος 170

(180 ανέβαζε ανεπίσημα τότε και 199 σε έντονη κατηφόρα).

 

Κι όλα αυτά για ισοπαλία ρε!   :hehe: 

 

Άρα, εν τέλει, αν κόψεις απο τα διόδια και όσο μπορείς απο καύσιμο, είσαι σε διαφορά μικρότερη των 100Ε που παρέθεσες στην αρχή. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Το μετρό για το αεροδρόμιο στοιχίζει 10 ευρώ το άτομο. Δηλαδή 40 ευρώ για 2 άτομα allez-retour.

Πληροφοριακά, αν πάνε δύο άνθρωποι πληρώνουν 18 και αν πάνε 3 πληρώνουν 24. Βέβαια και το πάρκινγκ του αεροδρομίου έχει καλές εκπτώσεις εάν το κλείσεις μέσω internet, ενώ υπάρχουν και εκπτωτικά κουπόνια που παίρνεις με sms από τη vodafone.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Τουλάχιστον στο Ναύπλιο - Αθήνα που το κάνω συχνά και παρακάμπτω το Σπαθοβούνι

Την επόμενη φορά, μπαίνοντας στο Χιλιομόδι, υπάρχει στα δεξιά σου ένας φούρνος με καταπληκτικό ζυμωτό ψωμί και πολύ ωραίο γαλακτομπούρικο. Προσωπικά μου βγαίνει φτηνότερα να πληρώσω διόδια, παρά να τα γλιτώσω και να σταματήσω στο φούρνο.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, GriGaS said:

Πληροφοριακά, αν πάνε δύο άνθρωποι πληρώνουν 18 και αν πάνε 3 πληρώνουν 24. Βέβαια και το πάρκινγκ του αεροδρομίου έχει καλές εκπτώσεις εάν το κλείσεις μέσω internet, ενώ υπάρχουν και εκπτωτικά κουπόνια που παίρνεις με sms από τη vodafone.

 

Την επόμενη φορά, μπαίνοντας στο Χιλιομόδι, υπάρχει στα δεξιά σου ένας φούρνος με καταπληκτικό ζυμωτό ψωμί και πολύ ωραίο γαλακτομπούρικο. Προσωπικά μου βγαίνει φτηνότερα να πληρώσω διόδια, παρά να τα γλιτώσω και να σταματήσω στο φούρνο.

Χαχαχαχαχαχα, αν βάλεις και τα λεφτά για το γυμναστήριο στην εξίσωση, διόδια και πάλι διόδια :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

what? Σε έχασα! :hmm:

 

H 6η εννοείται οτι κάνει διαφορά (που να δεις η 7η!) αλλά είναι θέμα πολλών παραγόντων,αυτό θέλω να πω!

 

Και μενα το golf που ειναι τουρμπατο με 6η, αν πας 2 άτομα με 100 θα βγάλει όντως 6.5-7, αλλά αν πάω με 100 προσωπικά δεν θα φτάσω ποτέ γιατί 99% θα έχω κοιμηθεί στο τιμόνι πάνω  στο  μισαωρο :hehe::hehe:

 

  Hide contents

Το καλοκαίρι έκανα αυτή τη διαδρομή με το Golf, 4 άτομα, τίγκα πράγματα μέχρι πάνω, full a/c, μια αρκετά ζεστή μέρα (οχι καύσωνας αλλα είχε ~35, παίζει μεγαλο ρόλο στα τουρμπάτα) με ταχύτητες 140-180, εκτός απο τα Τέμπη που δεν πέρασα πουθενά τα 70-80.

Η κατανάλωση ήταν 10.2lt/100 με 100αρα βενζίνη και δεν τη θεωρώ καθόλου άσχημη δεδομένου του φορτίου και του πως κινήθηκα συνολικά. Aν πήγαινα σε mode φουλ οικονομίας, άντε να ήμουν βαριά 1lt πιο κάτω/100 που δεν θεωρώ οτι αξίζει την παραπάνω προσοχή και προσήλωση που απαιτεί

 

 

 

Όσο αναβαίνουν τα χιλιόμετρα, χρειάζονται παραπάνω άλογα για να κρατηθεί χαμηλά η κατανάλωση.

Δηλαδή αν κάποιος έκανε το ίδιο πράμα με ένα 1400 ατμόσφαιρα (90-100 άλογα), κάτι μου λέει ότι θα είχε παραπάνω κατανάλωση.

 

Το βλέπω και απ το δικό μου (βέβαια του λύπει η 6η) ότι στα 120πχ τρώει τον άμπακα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς γνώμη για τους καινούριους 3κύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους μονόλιτρους κινητήρες της Hyundai; Βγαίνουν σε 100/120 άλογα με 171 Nm @1500 RPM. Στα χαρτιά φαίνεται να έχουν ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω οδηγήσει ούτε τους αντίστοιχους της Ford και δεν έχω εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, UltraB said:

Όσο αναβαίνουν τα χιλιόμετρα, χρειάζονται παραπάνω άλογα για να κρατηθεί χαμηλά η κατανάλωση.

Δηλαδή αν κάποιος έκανε το ίδιο πράμα με ένα 1400 ατμόσφαιρα (90-100 άλογα), κάτι μου λέει ότι θα είχε παραπάνω κατανάλωση.

Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά νομίζω κυβικά χρειάζεσαι. Και άλογα εννοείται αλλά νομίζω τα κυβικά κάνουν τη διαφορά. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος acct έγραψε:

Έχει κανείς γνώμη για τους καινούριους 3κύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους μονόλιτρους κινητήρες της Hyundai; Βγαίνουν σε 100/120 άλογα με 171 Nm @1500 RPM. Στα χαρτιά φαίνεται να έχουν ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω οδηγήσει ούτε τους αντίστοιχους της Ford και δεν έχω εικόνα.

Απο τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις , μοιάζουν με πολλούς που κυκλοφορούν από  διάφορες εταιρίες (Opel, Ford, Renault κλπα).

 

Άρα, λογικά μικρή τουρμπίνα, λίγο lag, θετικό τράβηγμα απο χαμηλές στροφές , λογικά μετά τις 5000-5000 ξεφουσκώνει , ίσως και λίγο απότομα.

 

Απο οικονομία , αν προσαρμόσεις το στυλ οδήγησης , επίσης θα δεις βελτίωση. Αν το πας βέβαια 100% θα κάψεις όσο και η "ταμπέλα ιπποδύναμης"

 

Κι εγώ δεν έχω οδηγήσει κάποιο, τα συνήθη σχόλια είναι ότι είναι πολύ καλά μοτεράκια για τη χρήση που προορίζονται 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Έχει κανείς γνώμη για τους καινούριους 3κύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους μονόλιτρους κινητήρες της Hyundai; Βγαίνουν σε 100/120 άλογα με 171 Nm @1500 RPM. Στα χαρτιά φαίνεται να έχουν ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω οδηγήσει ούτε τους αντίστοιχους της Ford και δεν έχω εικόνα.

 
 

Αν θες τη γνώμη μου, για εμένα είναι η πιο all around λύση. Τραβάνε μια χαρά (σχετικό βέβαια), οικονομικά και δείχνουν αξιόπιστα.

Αλλά γιατί δε κοιτάτε και σε πετρέλαιο; Γιατί; Γιατί ροπή! :p Καλύτερη κατανάλωση & ίδιες επιδόσεις, και άμα γράφετε χλμ γίνεται γρήγορα απόσβεση.

πριν 42 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά νομίζω κυβικά χρειάζεσαι. Και άλογα εννοείται αλλά νομίζω τα κυβικά κάνουν τη διαφορά. 

Δεν ξέρω και εγώ τι από τα δύο θα ήταν καλύτερο στην προκείμενη περίπτωση. Σίγουρα πάντως ο 1.4 με τα 90 άλογα που φοράει είναι ψώφιος μετά τα 100-120χλμ. Είναι και βαρύ σκαρί, καταλαβαίνεις...

 

Ντάξει, για πρώτο αμάξι είναι παραπάνω από καλό. Συν ότι έχουμε και χάλια δρόμους οπότε δε το πατάω.

 

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.