Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το κακο ειναι οτι θα πανε ακλαφτα και οταν προκειται για ενα αξιομαχο

οχημα ακομα και στης μερες μας.Btw o κουμπαρος που αποφασισε να παρει τις

πινακιδες απο την δικια του.(ε 34 520 αυτοματη).

 

In other news εχει λιγη ωρα που γυρισα απο Μετεωρα.

Να το πω καπως ετσι ξεσκονισα τις ικανοτητες μου για drift on ice.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Καλοτάξιδο.  Γράψε στην αυτοκίνηση λέμε.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Περιμένουμε εντυπώσεις στο ανάλογο θέμα! Καλοτάξιδο!

 

Λοιπόοοον το αυτοκίνητο το έχω από τα μέσα Δεκεμβρίου περίπου, είναι το 1.4 με τα 140 άλογα. Η αλήθεια είναι ότι δεν του έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα περίπου 500. Μέσα σε αυτά είναι και μια φορά Αθήνα από Χαλκίδα. Οδηγικά  σε σχέση με τον ανταγωνισμό (golf, focus, pulsar) είναι στα ίδια ή και σε μερικές περιπτώσεις καλύτερο, τουλάχιστον στο τομέα της άνεσης. Πριν καταλήξουμε έγινε test drive και στα 4. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι που φοράει πίσω έχουν διαφορά σε σχέση με τον ημιάκαμπτο του focus πχ. Δεν θυμάμαι πόσο λέει ο κατασκευαστής αλλά από κατανάλωση κυμαίνεται από 6-8. Στην πόλη είναι αρκετά δύσκολο να πέσεις κάτω από τα 7,5, στην εθνική με cruise control στα 130 είναι στα 6 ανάλογα και άμα έχει ανηφόρα ή όχι. Ανάμεσα στα 4 προσωπική γνώμη πάντα, σε εθνική ήταν το πιο άνετο για τους επιβάτες και στο μόνο που χάνει ελάχιστα από το focus είναι η πληροφόρηση που έχεις από το τιμόνι. Στο ceed όπως και στα άλλα μέσα στην πόλη είναι ελαφρύ και κόβει καλά αλλά όταν θες να πιέσεις σε στροφές το καλύτερο είναι του focus, όχι ότι στα άλλα είναι κακά απλά είναι πιο "ουδέτερα".  Από θορύβους είναι σε καλά επίπεδα για τα δικά μου γούστα και εκεί περίπου στα 120+ ακούγεται ένα ελαφρύ βουητό από τον αέρα. Γενικά επειδή είναι σταθερό στο δρόμο νομίζεις ότι οδηγείς πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Ότι άλλο θέλετε ρωτήστε γιατί δεν ξέρω τι να πρωτοπώ και μακάρι να σας καλύψω…

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Να φανταστώ μιλάς για το νέο Focus, σωστά;

Σίγουρα οι πολλαπλοί πίσω είναι η καλύτερη λύση αλλά διαβάζω ότι στο Focus έχει γίνει άριστη δουλειά στο πίσω μέρος, ποια η γνώμη σου (και σε σχέση με το Ceed).

 

Πάντως η Kia έχει κάνει τεράστια βήματα, σίγουρα θα ήταν μέσα στις επιλογές μου κάποιο μοντέλο της αν έψαχνα για αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Να φανταστώ μιλάς για το νέο Focus, σωστά;

Σίγουρα οι πολλαπλοί πίσω είναι η καλύτερη λύση αλλά διαβάζω ότι στο Focus έχει γίνει άριστη δουλειά στο πίσω μέρος, ποια η γνώμη σου (και σε σχέση με το Ceed).

 

Πάντως η Kia έχει κάνει τεράστια βήματα, σίγουρα θα ήταν μέσα στις επιλογές μου κάποιο μοντέλο της αν έψαχνα για αυτοκίνητο.

 

Ναι ναι για το καινούργιο Focus. Κοίτα θα σου μιλήσω ειλικρινά αλλά από την δική μου οπτική γωνία. Το focus που οδήγησα ήταν το st-line που έχει πιο χαμηλή ανάρτηση και όντως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, βοηθάει και το καινούργιο πλαίσιο, και είναι ότι πρέπει για άτομα που θέλουν να βγάλουν και το κάτι παραπάνω στην οδήγηση. Στρίβει καλά, αρκετά καλά (σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα) αλλά μετά από κάποια ώρα γίνεται κουραστικό κοπανάει περισσότερο σε σχέση με το ceed και το golf. Αυτοί που έκατσαν πίσω και στα 4 που δοκίμασα μου είπαν οτι δεν ήταν άνετα, όχι από χώρους αλλά από τους κραδασμούς.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μναρα το τουτου lamogio ...βάλε το κ εδώ φωτό μην το ψάχνουμε στα άλλα ποστς!καλά και ασφαλη χιλιόμετρα...!

 

@jax7480 καλά το έχεις πάει σε άλλο επίπεδο.....100 κιλά ροπη......?!?!?!wtf...!πως πάει ο αυχένας σου?θες κολάρο μετά?χαχαχ

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Με 2α αν πατήσεις τέρμα γκάζι ο μόνος τρόπος να μην κοπανήσεις το κεφάλι σου στο προσκέφαλο είναι να έχεις τον λαιμό του Σώρρας. Υπάρχει εδώ μέσα παλιό μέλος που το έχει οδηγήσει αλλά δεν γράφει στο φόρουμ εδώ και καιρό. Αυτό έγινε πριν το downpipe και το stage 2. Γενικά έμπειροι οδηγοί που το οδήγησαν (δεν μιλάμε για οδήγούς WRC, αλλά καθημερινούς ανθρώπους) τρόμαξαν όλοι.

 

@Lamogio Βάλε μερικές φωτό να χαζέψουμε. Απο το εσωτερικό κυρίως.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Λογικά το Focus στην "απλή" έκδοση θα είναι πιο πολιτισμένο, δε θα κοπανάει τόσο κλπ.

Πάντα οι σπορ εκδόσεις για κερδίσουν σε άλλους τομείς, χάνουν από άνεση. Το ίδιο συμβαίνει πχ και σε σύγκριση του Leon με το Golf.

Θέλω πολύ να το δω από κοντά πάντως, όπως και το νέο Focus, φαίνονται αρκετά ενδιαφέρον.

 

Από ποιότητα πως τα πάει; Αν δεν έχει μαλακά μην μου το πεις όμως γιατί θα ξενερώσω :p

Έχω θέμα, όταν είχα δει ένα T-Roc 4x4, Full Extra κλπ στην αντιπροσωπεία και μου είπε τιμή ο πωλητής (37k) τραβούσα τα μαλλιά μου με τα πλαστικά του. Οκ, όσο ποιοτικά και να είναι στη συναρμογή, δε μου αρέσει να δίνεις τόσο λεφτά για παράδειγμα και μην παίρνεις αξιοπρεπείς πλαστικά που θα ακουμπάς όλη την ώρα (πόρτες, χερούλια κλπ).

 

@jax7480 <-- Φήμες λένε ότι βγαίνει στην Νορβηγία και τραβάει τα κολλημένα φορτηγά :hehe:

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Λογικά το Focus στην "απλή" έκδοση θα είναι πιο πολιτισμένο, δε θα κοπανάει τόσο κλπ.

Πάντα οι σπορ εκδόσεις για κερδίσουν σε άλλους τομείς, χάνουν από άνεση. Το ίδιο συμβαίνει πχ και σε σύγκριση του Leon με το Golf.

Θέλω πολύ να το δω από κοντά πάντως, όπως και το νέο Focus, φαίνονται αρκετά ενδιαφέρον.

 

Από ποιότητα πως τα πάει; Αν δεν έχει μαλακά μην μου το πεις όμως γιατί θα ξενερώσω :p

Έχω θέμα, όταν είχα δει ένα T-Roc 4x4, Full Extra κλπ στην αντιπροσωπεία και μου είπε τιμή ο πωλητής (37k) τραβούσα τα μαλλιά μου με τα πλαστικά του. Οκ, όσο ποιοτικά και να είναι στη συναρμογή, δε μου αρέσει να δίνεις τόσο λεφτά για παράδειγμα και μην παίρνεις αξιοπρεπείς πλαστικά που θα ακουμπάς όλη την ώρα (πόρτες, χερούλια κλπ).

 

@jax7480 <-- Φήμες λένε ότι βγαίνει στην Νορβηγία και τραβάει τα κολλημένα φορτηγά :hehe:

 

Ναι το focus στην titanium έκδοση μπορεί να ήταν πιο μαλακό αλλά εμφανισιακά δεν έχει καμία σχέση με το st-line...το st είναι πολύ πιο όμορφο. Αυτό με τα πλαστικά είναι ένα θέμα που το πρόσεχα σε όλα που είδα, αν εξαιρέσουμε το pulsar τα άλλα σε όλο το ταμπλό και στις μπροστινές πόρτες είναι μαλακό το πλαστικό και όσο κατεβαίνεις προς τα κάτω σκληραίνει. Οι πίσω έχουν πιο σκληρό πλαστικό ακόμα και στα πάνω κομμάτια. Τώρα από συναρμογή σε όλα τα μοντέλα φάνηκε οτι έχουν κάνει καλή δουλειά αλλά σε αυτό μόνο ο χρόνος θα δείξει.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

Γενικά έμπειροι οδηγοί που το οδήγησαν (δεν μιλάμε για οδήγούς WRC, αλλά καθημερινούς ανθρώπους) τρόμαξαν όλοι.

 

 

 

Εμμ...λογικό?? ? Εδώ 40-45 kg και "δείχνουν" αρκετά, ποιά 100? Παρά τη μάζα που έχει να κινηθεί το νουμεράκι είναι λίγο εξωγήινο + οτι πρέπει να δίνει ανελέητα μέχρι κόφτες λόγω ιπποδύναμης μετά γιατί και τα πετρέλαια έχουν γεμάτες ροπές αλλά για πολύ λίγες rpm

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@jax7480 καθαρά από περιέργεια, πέραν από το "γιατί έτσι" και το "γιατί μπορώ" όλες αυτές τις βελτιώσεις σε ένα ήδη θηρίο γιατί τις κάνεις; το πας σε καμιά πίστα πού και πού και ξεδίνεις;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.