Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

δεν το  νομιζω.... ρωτα καλυτερα

 

και παλι θα εχει χαμηλοτερη καταναλωση, + οτι στα 100χ χλμ τα diesel θεωρουνται ακομα αστρωτα

Αυτό με το χαμηλότερη κατανάλωση δε το σχολιάζω μιας και ότι καινούργιο κυκλοφορεί, καίει ελάχιστα και σε βενζίνη.

Όσο το ότι αντέχουν περισσότερο, αντέχουν αλλά αν πάθουν κάποια ζημιά, θα τσούξει για τα καλά απ ότι ακούω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για δωσε και μια εξηγηση πλην αθηνας-θεσσαλονικης.

Γενικά για κάθε ΜΕΚ ισχύει ότι πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας για να δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Επειδή το diesel έχει ένα μειονέκτημα σε αυτό, βλάπτει τους κινητήρες η λειτουργία σε κρύο (ραγίσματα και εν γένει καταπόνηση). Τα ταξί μπορούν και κάνουν 100άδες χιλ. χλμ επειδή δουλεύουν χωρίς να σβήσουν (σταθερά στη θερμοκρασία λειτουργίας δηλαδή). Αυτό δεν αποκλείει βέβαια όλα τα προβλήματα (σε καπάκια και άλλα). Εδώ παίζει ρόλο και το καύσιμο, περισσότερο από ότι στα βενζινοκίνητα. Και στην Ελλάδα (όχι μόνο) υπάρχει νοθεία. Χρειάζεται προσοχή και στα διαστήματα αλλαγής φίλτρων (καλύτερα να γίνονται συχνότερα από το προτεινόμενο).

Γενικά η γνώμη μου είναι ότι το αυξημένο κόστος αγοράς diesel δικαιολογείται μόνο για πολλά χλμ. Πλέον τα σύγχρονα βενζινοκίνητα είναι πάρα πολύ οικονομικά στο καύσιμο και επειδή στην πλειοψηφία τους είναι υπερτροφοδοτούμενα δεν υστερούν σε ροπή.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά για κάθε ΜΕΚ ισχύει ότι πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας για να δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Επειδή το diesel έχει ένα μειονέκτημα σε αυτό, βλάπτει τους κινητήρες η λειτουργία σε κρύο (ραγίσματα και εν γένει καταπόνηση). Τα ταξί μπορούν και κάνουν 100άδες χιλ. χλμ επειδή δουλεύουν χωρίς να σβήσουν (σταθερά στη θερμοκρασία λειτουργίας δηλαδή). Αυτό δεν αποκλείει βέβαια όλα τα προβλήματα (σε καπάκια και άλλα). Εδώ παίζει ρόλο και το καύσιμο, περισσότερο από ότι στα βενζινοκίνητα. Και στην Ελλάδα (όχι μόνο) υπάρχει νοθεία. Χρειάζεται προσοχή και στα διαστήματα αλλαγής φίλτρων (καλύτερα να γίνονται συχνότερα από το προτεινόμενο).

Γενικά η γνώμη μου είναι ότι το αυξημένο κόστος αγοράς diesel δικαιολογείται μόνο για πολλά χλμ. Πλέον τα σύγχρονα βενζινοκίνητα είναι πάρα πολύ οικονομικά στο καύσιμο και επειδή στην πλειοψηφία τους είναι υπερτροφοδοτούμενα δεν υστερούν σε ροπή.

 

 

Δεν εννοουσα αναλυτικοτερα.

Απλα τα ταξι σε αλλες περιοχες δουλευουν με πιατσες. Κανουν τη διαδρομη οταν ερθει η σειρα τους και αν δεν παρουν αλλη, επιστρεφουν στη πλατεια τους και σβηνουν τη μηχανη.

Κοινως δεν μενουν με αναμμενο κινητηρα ολη την ωρα.

 

Το σταματα ξεκινα δεν ενοχλει ιδιαιτερα σε αυτο που αναφερεις. Μονο στο πρωτο αναμα. Δεν ειναι και η πιο κρυα περιοχη η ελλαδα (πλην ελαχιστων περιοχων για παλι ελαχιστες μερες).

Mε εξαιρεση το dpf δε βλεπω αλλο extra κοστος στα diesel. Και μπεκ να χρειαστεις να αλλαξεις παλι ακριβα ειναι στα βενζινοκινητα αφου πλεον ολα δουλευουν με υψηλης πιεσης.

(δεν εχω βεβαια το ακριβες κοστολογια για τα μεν και δε αλλα δεν πρεπει να ειναι σημαντικα φθηνοτερα αν μιλαμε για συγχρονο αμεσου ψεκασμου.)

 

Aν κανεις μικρες διαδρομες (σχετικα) και το αφηνεις παρα πολλες ωρες ok..αλλα και παλι τρωγεται. Σε παλιο diesel με προθερμαντηρα 2-3 λεπτακια υποθεση ειναι.(απο κρυο κινητηρα)

Προφανως δεν αναφερομαι σε ορεινη περιοχη και το κρυο εδω μετα βιας παει κατω απο 0 για ελαχιστα βραδια(πρωινα βασικα).

 

 

Oσο για την καταναλωση παντα μα παντα το diesel θα ειναι 20-30% λιγοτερο .Το οποιο μεταφραζεται σε περιπου 1 λιτρο ακομα και στα πιο οικονομικα των δυο περιπτωσεων. 

 

Πχ το captur που δεν το λες και βαρυ αυτοκινητο με 5.5 λιτρα στη πολη ειναι οκ ..οταν εγω θελω 8.5, που για βενζινη και 1.800cc δε τα λες και πολλα. 

Στη δε εθνικη ή επαρχιακο δρομο θελει ιδιαιτερο τροπο να πεσω στα 5.5λιτρα οπου καλο θα ειναι να μην ξεπερασω και τα 100κμ/ω  Αν "βοηθαει" η κινηση πλεον το καταφερνω καθε φορα.Αν ειναι ψιλοαδειος προτιμω να ανεβω στα 6-6.5l/100km : p 

 

 

Για ελαφρως πιο χειροπιαστες αποδειξεις στη καταναλωση

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=1&constyear_s=2013&constyear_e=2015&exactmodel=1.6&powerunit=2

 

Τετοια καταναλωση μονο με ελαφρυ (ακα μικροτερο σε πλατφορμα) 1-1.2 (βενζινης) μπορεις να πλησιασεις που και παλι θα εισαι σιγουρα 0.5-1 λιτρο πανω για τα πολυ οικονομικα.

 

Kαι το Captur για συγκριση περισσοτερο με το civic 1.6δ

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/41-Renault/1305-Captur.html?fueltype=1&constyear_s=2013&constyear_e=2015&exactmodel=1.5&powerunit=2 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα με το DPF στην πόλη αν πηγαίνεις τακτικά εθνική και το ξεμπουκώνεις. Το πρόβλημα είναι με το νοθευμένο πετρέλαιο που μπορεί να βρωμίσει το DPF με συστατικά που δε γίνεται να φύγουν και εκεί χρειάζεται από ειδικό αναγέννηση πως λέγεται του φίλτρου ή αλλαγή του (1500 ευρώ μπορεί και παραπάνω). Τακτικά ένα καθαριστικό για τα μπεκ. To βασικό πρόβλημα είναι το νοθευμένο πετρέλαιο.

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

θα αλλάξει κανείς πρόσφατα μπουζί να βγάλει καμια φωτό απτό θάλαμο καύσης με καμερούλα να δουμε τι παίζει στις βενζίνες απο κατάλοιπα;

:lol:  Γιατί θες να αγχωθείς;

Φθηνά αυτοκίνητα από τη Eurobank. Ορμάτε όσο είναι καιρός :lol: Αυτά παλιά, μπορεί και τώρα πηγαίνανε στους εμπόρους και νασου το 1000άρακι ευρώ (μπορεί και πολύ παραπάνω στους καλούς καιρούς) στο αυτοκίνητο.

http://www.zougla.gr/automoto/article/katasxemena-aftokinita-me-600-ke-800-evro-poulai-i-eurobank

Link to comment
Share on other sites

θα αλλάξει κανείς πρόσφατα μπουζί να βγάλει καμια φωτό απτό θάλαμο καύσης με καμερούλα να δουμε τι παίζει στις βενζίνες απο κατάλοιπα;

 

Μην περιμένεις να είναι καθαρός και την καλύτερη βενζίνη να βάζεις. ;)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ παίδες, έτσι για να έχουμε μια οπτική σύγκριση το λέω. σκέφτομαι σε μοτέρ ταλαιπωρημένο με 140κ χλμ να κάνω ένα decarbonization με απιονισμένο νερό,μπουζί του άλλαξα πριν 1000 χλμτρα και ήταν και σε ακινησία. Βοηθάει καθόλου λέτε τον θάλαμο και τα μπεκ ή τσάμπα κόπος;

Link to comment
Share on other sites

Ε, μάλλον κακό δεν θα κάνει εκτός και αν ξεκολλήσουν τίποτα μεγάλα κομμάτια φαντάζομαι. Θεωρητικά, ίσως αυξηθεί λίγο η κατανάλωση και λειτουργεί πιο ομαλά με κανονική βενζίνη.

 

Για τα μπέκ δεν νομίζω να βοηθάει, καλύτερα να κάνεις κανονικό καθαρισμό κ.τ.λ.

Link to comment
Share on other sites

θα αλλάξει κανείς πρόσφατα μπουζί να βγάλει καμια φωτό απτό θάλαμο καύσης με καμερούλα να δουμε τι παίζει στις βενζίνες απο κατάλοιπα;

 

Ευχαρίστως να μπω στον κόπο να βγάλω την 6άδα, αλλά δεν έχω καμερούλα. Έχεις εσύ;

 

να κάνω ένα decarbonization με απιονισμένο νερό

 

Τί είναι; Πώς γίνεται; Μου χρειάζεται;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καμερούλα πέτρος, αν είχα θα το κανα μιας και μου ρθε. θα κοιτάξω να βρω πάντως και να ανεβάσω πριν και μετά.

Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, υποτίθεται ότι θα κάψει τα κατάλοιπα στο θάλαμο κυρίως, όπως λέει και ο nickz. Βιντεάκια υπάρχουν μπόλικα αν δεις γιουτουμπ.

Έχω δει τσιμπημένη κατανάλωση,του έχω κάνει φουλ σέρβις αναλώσιμα όταν το πήρα στα χέρια μου, και μέχρι το καλοκαίρι που θα ταξιδέψει θα κάνω και την απανθράκωση για να δω διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοουσα αναλυτικοτερα.

Γενικά συμφωνώ με αυτά που γράφεις εκτός από τις επιπτώσεις της κρύας εκκίνησης. Το ταξί μένει λίγη ώρα off και γι αυτό μένει ζεστή η μηχανή. Αν όμως πάρει κάποιος αυτοκίνητο για να κάνει διαδρομές 5-10 λεπτών? Τέλος πάντων δεν είναι και τραγικό.

 

Τώρα σχετικά με την κατανάλωση και το αν συμφέρει το diesel, αν είχαν ίδιο κόστος μάλλον θα συνέφερε. Αλλά επειδή είναι ακριβότερα δε νομίζω να αξίζει αν δεν κάνεις κάποια χλμ το χρόνο και πάνω. Όπως γράφεις η διαφορά στην κατανάλωση (στα καινούρια αυτοκίνητα) είναι 1-2 λίτρα...

Link to comment
Share on other sites

Έχω δει τσιμπημένη κατανάλωση,του έχω κάνει φουλ σέρβις αναλώσιμα όταν το πήρα στα χέρια μου, και μέχρι το καλοκαίρι που θα ταξιδέψει θα κάνω και την απανθράκωση για να δω διαφορές.

δοκιμασε να αλλαξεις δυναμο, και πες μας εντυπωσεις απο καταναλωση... :cool:

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

 

Τώρα σχετικά με την κατανάλωση και το αν συμφέρει το diesel, αν είχαν ίδιο κόστος μάλλον θα συνέφερε. Αλλά επειδή είναι ακριβότερα δε νομίζω να αξίζει αν δεν κάνεις κάποια χλμ το χρόνο και πάνω. Όπως γράφεις η διαφορά στην κατανάλωση (στα καινούρια αυτοκίνητα) είναι 1-2 λίτρα...

 

Μη το κοιτας με "1-2 λιτρα". 

Σε ποσοστο ειναι 30% ..και αν βαλεις αλλο ενα περιπου 30%(??20?) στην αξια του καυσιμου ειναι κερδος τουλαχιστον 50% στα οικονομικα του ιδιοκτητη.

Αν θελει 1000€ για τις μετακινησεις του με το βενζινοκινητο, θα θελει το πολυ 500€ για το πετρελαιο.

 

(1000€= 625 λιτρα (πες μεση τιμη 1.6 το λιτρο) . Αν ..λεμε τρελλο αν, κανει μεση καταναλωση 6.25/100κμ τοτε εχει τα 10.000 κμ (με 70% πολη εε που χλωμο το κοβω).

Σε δυο χρονια το κοστος εχει βγει. Αν βαλεις οτι το πιο πιθανο το diesel δεν εχει τελη ..(αναλογα και το βενζινοκινητο βεβαια) εχει ηδη κερδος στη διετια. 

 

Χωρια του οτι η διαφορα ειναι εξαρχης μεγαλυτερη μιας και τα 1-2 λιτρα δεν ισχυουν στη πραξη για αντιστοιχα αμαξια-αμαξωματα.

Moνο τα τρικυλινδρα ford//nissan μπορουν να παιξουν τοσο χαμηλα στην πραξη εναντι των ακομα οικονομικοτερων αντιστοιχων diesel εκδοσεων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.