Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Έχει ψάξει κανείς το θέμα των αντιηλιακών μεμβρανών για το αυτοκίνητο ; Έχω αρχίσει να προβληματίζομαι ενόψει καλοκαιριού γιατι είναι και μαύρο κατράμι το δικό και αμα το αφήσεις λίγο στον ήλιο μετα δεν παλεύεται το να μπεις μέσα.

 

Αν υποθέσουμε ότι τοποθετείς τέτοιες μεμβράνες στα πίσω τζάμια (πόρτες και πορτ-μπαγκαζ) κόβουν τίποτα στην πράξη ή πεταμένα λεφτά ;

btw, το αν θα είναι φιμέ ή όχι ( δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και αν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση) δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.

Στην ουσία, αυτό δεν είναι το φιμέ ή όχι; Θυμάμαι ότι στο λύκειο που πήγαινα είχαν τοποθετήσει κάτι μεμβράνες στα τζάμια και έκοβαν αρκετό ήλιο και σε χρώμα, πρασίνιζαν και λίγο (ελάχιστα).

Link to comment
Share on other sites

Έχει ψάξει κανείς το θέμα των αντιηλιακών μεμβρανών για το αυτοκίνητο ; Έχω αρχίσει να προβληματίζομαι ενόψει καλοκαιριού γιατι είναι και μαύρο κατράμι το δικό και αμα το αφήσεις λίγο στον ήλιο μετα δεν παλεύεται το να μπεις μέσα.

 

Αν υποθέσουμε ότι τοποθετείς τέτοιες μεμβράνες στα πίσω τζάμια (πόρτες και πορτ-μπαγκαζ) κόβουν τίποτα στην πράξη ή πεταμένα λεφτά ;

btw, το αν θα είναι φιμέ ή όχι ( δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και αν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση) δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.

Είχα διαβάσει στο τότε Auto motor and Sport ένα ρεπορτάζ που είχαν κάνει σε αυτοκίνητα με και χωρίς μεμβράνες και είχαν βάλει θερμόμετρο και αυτά με μεμβράνη στον ήλιο ήταν πιο δροσερά μέσα. Άρα κόβει. Κόβει και την UV (πως λέγεται) ακτινοβολία. Διαβάζω πως στο ΚΤΕΟ περνάς με φιμέ τζάμια, η τροχαία όμως μπορεί να σε γράψει  :lol: Εντάξει στην Ελλάδα ζούμε. 

Ρίξε μια ματιά εδώ για το τι επιτρέπεται - απαγορεύεται, σε τι συντελεστή μετάδοσης φωτός κλπ κλπ

http://vehiclestech.blogspot.gr/2011/11/antiiliakesmemvranes.html

 

Γατάκια. Τα χαμηλώνεται χωρίς να έχετε τον έξτρα εξοπλισμό. Δείτε τους να μαθαίνετε. Μαζί με τα ξύλινα πλαίσια δώρο 3 εργάτες για την εφαρμογή τους :lol: :lol:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Thanks για την κατατοπιστική απάντηση. Κανέναν που να φέρνει/βάζει τέτοιες ζελατίνες, καθώς και τιμές (έστω στο περίπου) ξέρουμε ; :)

Σου προτείνω να βάλεις σε όλα τα τζάμια πλην του παρμπρίζ. Βοηθάει πάρα πολύ στη μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό. Από τιμές και εταιρίες ψάξε στο google :p Γύρω στα 150 είναι για το Rio. Βγαίνουν και προσφορές κάθε τόσο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γατάκια. Τα χαμηλώνεται χωρίς να έχετε τον έξτρα εξοπλισμό. Δείτε τους να μαθαίνετε. Μαζί με τα ξύλινα πλαίσια δώρο 3 εργάτες για την εφαρμογή τους :lol: :lol:

 

Τραγικό.

Link to comment
Share on other sites

Είχα διαβάσει στο τότε Auto motor and Sport ένα ρεπορτάζ που είχαν κάνει σε αυτοκίνητα με και χωρίς μεμβράνες και είχαν βάλει θερμόμετρο και αυτά με μεμβράνη στον ήλιο ήταν πιο δροσερά μέσα. Άρα κόβει. Κόβει και την UV (πως λέγεται) ακτινοβολία. Διαβάζω πως στο ΚΤΕΟ περνάς με φιμέ τζάμια, η τροχαία όμως μπορεί να σε γράψει  :lol: Εντάξει στην Ελλάδα ζούμε. 

Ρίξε μια ματιά εδώ για το τι επιτρέπεται - απαγορεύεται, σε τι συντελεστή μετάδοσης φωτός κλπ κλπ

http://vehiclestech.blogspot.gr/2011/11/antiiliakesmemvranes.html

 

Γατάκια. Τα χαμηλώνεται χωρίς να έχετε τον έξτρα εξοπλισμό. Δείτε τους να μαθαίνετε. Μαζί με τα ξύλινα πλαίσια δώρο 3 εργάτες για την εφαρμογή τους :lol: :lol:

Κλάμα.....

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπαμε και λίγες μέρες πριν, απαγορεύεται από το νόμο η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στα τζάμια οδηγού και συνοδηγού με διαπερατότητα φωτός μικρότερη από 70%. Επίσης στον μπροστινό ανεμοθώρακα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ τελείως. Στα υπόλοιπα τζάμια μπορείς να βάλεις ότι γουστάρεις.

Θα σου πρότεινα στα 2 μπροστινά τζάμια να βάλεις κάτι που να κόβει τις UV ακτίνες και να είναι φιμέ με διαπερατότητα 80-90%.

 

Σχετικά διάβασε εδώ:

 

http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/el_GR/EU-Transportation/Home/ProdInfo/AutomotiveManufacturing/

 

στο τέλος της σελίδας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ο οδηγός χρειάζεται να φέρει μαζί του στο αυτοκίνητο πιστοποίηση τοποθέτησης που θα έχει τα στοιχεία της τοποθέτησης και το αντίστοιχο αυτοκόλλητο.

 

Δηλαδή δεν μπορείς να τις αγοράσεις και να τις τοποθετήσεις μόνος σου;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν μπορείς να τις αγοράσεις και να τις τοποθετήσεις μόνος σου;

Μπορεις, αλλά δε θα εχεις την πιστοποίηση. Σε έλεγχο της τροχαίας μπορει να μην τα δεχτούν και με την πιστοποίηση ακομα, στο ΚΤΕΟ χωρις την πιστοποίηση σίγουρα όχι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορεις, αλλά δε θα εχεις την πιστοποίηση. Σε έλεγχο της τροχαίας μπορει να μην τα δεχτούν και με την πιστοποίηση ακομα, στο ΚΤΕΟ χωρις την πιστοποίηση σίγουρα όχι.

Αυτά τώρα είναι βλακείες. Αν θέλει κάποιος να σε γράψει, θα βρει 500 τρόπους να το κάνει. Επίσης πολλά αυτοκίνητα έρχονται από εργοστάσιο με φιμέ τζάμια και μάλιστα αρκετά σκούρα.

Τουλάχιστον στα πλαϊνά, για το παρμπρίζ δεν έχω παρατηρήσει αν συμβαίνει αυτό.

 

Εννοείτε βέβαια όσο μπορείς να είναι καλυμμένος να είσαι αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι παράξενα. Δε μπορώ να φανταστώ ότι θα γράψουν κάποιον για τα φιμέ τζάμια όταν κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς λάστιχα, ασφάλεια και δε ξέρω και εγώ τι...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πολλά αυτοκίνητα έρχονται από εργοστάσιο με φιμέ τζάμια και μάλιστα αρκετά σκούρα.

Τουλάχιστον στα πλαϊνά, για το παρμπρίζ δεν έχω παρατηρήσει αν συμβαίνει αυτό.

 

 

Όπως το είπες και έδωσες την απάντηση μόνος σου, «...στα πλαϊνά...», δεν θα δεις κανένα αυτοκίνητο με εργοστασιακά φιμέ στα τζάμια οδηγού/συνοδηγού, παρμπρίζ, γιατί στις περισσότερες χώρες εκεί απαγορεύεται.

Link to comment
Share on other sites

Όπως το είπες και έδωσες την απάντηση μόνος σου, «...στα πλαϊνά...», δεν θα δεις κανένα αυτοκίνητο με εργοστασιακά φιμέ στα τζάμια οδηγού/συνοδηγού, παρμπρίζ, γιατί στις περισσότερες χώρες εκεί απαγορεύεται.

Όχι, είμαι σίγουρος ότι έχουν και στου οδηγού/συνοδηγού. Για παράδειγμα στο δικό μας του οδηγού/συνοδηγού είναι ένα τόνο πιο ανοιχτά.

Επίσης πρόσφατα καινούργιο αυτοκίνητο που είδα, είχε πάρα πολύ σκούρα τζάμια σε φάση του να μην βλέπεις τίποτα από το πλάι μέσα. Και μιλάω για όπως το δίνει η αντιπροσωπεία.

 

Εγώ πάντως τις θεωρώ απαραίτητες αν οδηγάς το καλοκαίρι και βρίσκεσαι σε περιοχή που έχει συνέχεια ήλιο.

Edit: Φιμέ εννοώ τις μεμβράνες που αναφέρθηκαν παραπάνω. Μιας και το φιμέ αυτό δεν είναι; Αφού και αυτό έχει κλίμακες για το πόσο σκούρο θα είναι και τον πόσο ήλιο θα κόβει. Αν γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει διαφορά, ας μας πει να ξέρουμε.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τώρα είναι βλακείες. Αν θέλει κάποιος να σε γράψει, θα βρει 500 τρόπους να το κάνει. Επίσης πολλά αυτοκίνητα έρχονται από εργοστάσιο με φιμέ τζάμια και μάλιστα αρκετά σκούρα.

Τουλάχιστον στα πλαϊνά, για το παρμπρίζ δεν έχω παρατηρήσει αν συμβαίνει αυτό.

 

Εννοείτε βέβαια όσο μπορείς να είναι καλυμμένος να είσαι αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι παράξενα. Δε μπορώ να φανταστώ ότι θα γράψουν κάποιον για τα φιμέ τζάμια όταν κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς λάστιχα, ασφάλεια και δε ξέρω και εγώ τι...

Kαι όμως εχουν γράψει αρκετούς για τα φιμέ. Εργοστασιακο φιμέ κατάμαυρο δεν προκειται να δεις. Εξω ειναι πιο αυστηρα τα πράγματα όσον αφορά τα φιμε, και άλλες παρεμβάσεις στο αυτοκινητο. Εργοστασιακο φιμε ειναι μονο τα παραθυρα των πισω επιβατών και το πισω τζαμι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.