Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@honda22, καλά ασ'τον αυτόν. Αυτός φαίνεται ότι δε ξέρει να οδηγάει, κάνει μπαμ!

 

Δε λέω ότι οδηγώ καλύτερα, αλλά ο χειρισμός - αντιδράσεις του, μου φάνηκαν πολύ ερασιτεχνικά.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Μια απορία, πρακτική και από εμένα. Αν από 15άρα ατσάλινη ζάντα, πάω σε 17άρα αλουμινίου πόσο λέτε να αυξηθεί η κατανάλωση στο περίπου ; Τώρα η μέση ειναι στα 4.7-5.1 l/100 km. 

 

Δεν θα πρεπει να σε ανησυχει η αυξηση της καταναλωσης αλλα το ανελεητο κοπανημα που θα εχεις απο το πολυ χαμηλοτερο προφιλ ελαστικου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πρεπει να σε ανησυχει η αυξηση της καταναλωσης αλλα το ανελεητο κοπανημα που θα εχεις απο το πολυ χαμηλοτερο προφιλ ελαστικου.

 

Αυτό, αλλά και Πολύ πιο ακριβά ελαστικά.

Been there tried it, wouldn't do it again ούτε με σφαίρες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι έγιναν δημοφιλείς λόγω πίσω κίνησης, και ότι μπορείς να βάλεις σχεδόν ότι μοτέρ θες, σε όποια πλατφόρμα έχεις. Τίποτα ιδιαίτερο κατά τ' άλλα.

Οπως τα mercedes δηλ.μονο που εκει δεν κανεις το δευτερο μερος αρα  ακομα χειροτερα.

Συγνωμη κιολας αλλα τι αλλο ειναι που δεν τα κανει ιδιαιτερα?Δεν εχουν κινητηρες,ποιοτητα κατασκευης ,σχεδιασμο,κανεις αυτα

που προανεφερες και δεν σε ικανοποιουν?

Define λιγο το ιδιαιτερο γενικα και σε σχεση με καποιο αλλο.

Bmw εχω και τα βλεπω καθε μερα λογω δουλειας και τα βριζω αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω. ;)

 

 

 

Indeed 2

 

:p

 

In other news

 

http://nextbigfuture.com/2015/04/fiber-reinforced-plastic-that-is-20.html

 

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανέβηκα το Σάββατο Αθήνα με γυναίκα και την μικρή για βόλτα και για να δούμε τους κουμπάρους μας. Μιας και η μικρή έχει βγάλει χούι να ζαλίζεται και να κάνει εμετό στην ευθεία, είπα να πάω στο χαλαρό (110 χλμ/ώρα). Το αποτέλεσμα ήταν ότι η μέση κατανάλωση του ταξιδιού μειώθηκε κατά 1 lt/100km στα 5.2 lt/100km με το Yaris 2010 1.33. Για μέτρο σύγκρισης έχω δει και 7.2 μέση κατανάλωση πηγαίνοντας σταθερα 140-160.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα αμάξια τους με σκοπό τη βέλτιστη κατανάλωση στα 110-120km/h. Εκεί θεωρείται το "ιδανικό". Έχει η αδερφή μου ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο yaris και το έχω κάνει άπειρα ταξίδια. Τα περισσότερα από τα 60k km του είναι σε ταξίδια. Αν το πηγαίνεις χαλαρά, βλέπεις μεγάλες διαφορές. Π.χ. έχει τύχει να'μαι εθνική και να'χω ανοιχτή τη στιγμιαία κατανάλωση. Ανάλογα πόσο το πατάς και πόσο κοντά είσαι σε αυτά τα χιλιόμετρα, τόσο πιο κοντά στο 5lt/100km είσαι. Αυτός είναι άλλωστε κι ο λόγος που έβαλαν κι 6 στο κιβώτιο!  ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά ναι! Έχει τύχει να'μαι με "θειάδες" και να μένω με διαταγή σε τόσο χαλαρές ταχύτητες (100 max), που απλά τσουλάει με 6η και πότε πότε χαιδεύω το γκάζι για να μη πάει στα 90. Από Κόρινθο έως Αθήνα, μπορώ να πηγαίνω έτσι.

Όταν κάνεις 330km ταξίδι, παίζει τρελό ρόλο η μέση ταχύτητα. Ειδικά όταν το κάνεις σε 4 ώρες (στο γρήγορο) και 5 στο αργό.

Link to comment
Share on other sites

Οπως τα mercedes δηλ.μονο που εκει δεν κανεις το δευτερο μερος αρα  ακομα χειροτερα.

Συγνωμη κιολας αλλα τι αλλο ειναι που δεν τα κανει ιδιαιτερα?Δεν εχουν κινητηρες,ποιοτητα κατασκευης ,σχεδιασμο,κανεις αυτα

που προανεφερες και δεν σε ικανοποιουν?

Define λιγο το ιδιαιτερο γενικα και σε σχεση με καποιο αλλο.

Bmw εχω και τα βλεπω καθε μερα λογω δουλειας και τα βριζω αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω. ;)

 

Για να μην παρεξηγηθω ειμαι κατοχος ενος e46 318 (2lt) απο το '03 μεχρι και σημερα και ημουν ενος Ζ4 ε85 (2.2λτ) μεχρι και περυσι.. τωρα ειμαι με ενα ΤΤ s-tronic 2.0tfsi. 

 

Θεωρω οτι το τελευταιο καλο bmw σταματησε στο ε46, παντα για τα δεδομενα της εποχης του. Τα επομενα ε90/ε92 ειναι απαραδεκτα.. καταρχας ειναι ψοφια (320@170ps απο τη στιγμη που ανταγωνισμος εχει τουρμπινες/κομπρεσορες απο τα 1.8λτ με 25+ κιλα ροπη απο το ρελαντι σχεδον), εχουν τραγικη αξιοπιστια (ηλεκτρικα τιμονια, ηλεκτρικη τρομπα νερου, μπεκ κτλ.) και τελος απαραδεκτο κοστος αντ/κων (αισθητηρας NOx 500ε ευρω). Και για το Ζ4 μια απο τα ιδια.. Για Μ σειρα δεν γνωριζω.

 

Τι να συγκρινεις με mercedes??? Δες ποσα επαγγελματικα/ταξι mercedes κυκλοφορουν στην Ευρωπη, τι χιλιομετρα καταπινουν και ποσα της bmw...

Έγινε επεξεργασία από csaris
Link to comment
Share on other sites

Το απόγευμα πήγα να εισέλθω σε κυκλικό κόμβο και ερχόταν ένα κόκκινο αυτοκίνητο που εκινείτο εντός αυτού. Η κοπελίτσα που το οδηγούσε κατάλαβα ότι δεν είχε πρόθεση να σταματήσει. Δε σταμάτησα, συνέχισα στην πορεία μου. Τελικά φρέναρε έντονα αυτή. Έτσι όπως είχα ζυγίσει την κατάσταση, είχα χρόνο και χώρο να φρενάρω εγώ αν τελικά δεν έκοβε αυτή.

Η απορία μου είναι η εξής. Αυτή τελικά έχει μείνει με την εντύπωση ότι είχε προτεραιότητα και ακόμα με βρίζει που δε σταμάτησα αλλά της "πετάχτηκα";

Link to comment
Share on other sites

Το απόγευμα πήγα να εισέλθω σε κυκλικό κόμβο και ερχόταν ένα κόκκινο αυτοκίνητο που εκινείτο εντός αυτού. Η κοπελίτσα που το οδηγούσε κατάλαβα ότι δεν είχε πρόθεση να σταματήσει. Δε σταμάτησα, συνέχισα στην πορεία μου. Τελικά φρέναρε έντονα αυτή. Έτσι όπως είχα ζυγίσει την κατάσταση, είχα χρόνο και χώρο να φρενάρω εγώ αν τελικά δεν έκοβε αυτή.

Η απορία μου είναι η εξής. Αυτή τελικά έχει μείνει με την εντύπωση ότι είχε προτεραιότητα και ακόμα με βρίζει που δε σταμάτησα αλλά της "πετάχτηκα";

 

 

ακόμα σε βρίζει το έχει πει και σε όλες τις φίλες της και σε βρίζει στην Ελλάδα έχει προτεραιότητα όποιος είναι στον κύκλο μέσα :p

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το video instant karma αν αυτά τα ας μην τα χαρακτηρίσω και φάω κανένα ban τα δώσεις κανά δυο μπάτσες θα γίνουν χειρότερα. Αν τα χώσεις σε κανένα σωφρονιστικό ίδρυμα για κανένα δίμηνο θα γίνουν ακόμη χειρότερα. Η λύση για εμένα είναι να τους βρεις δουλειά, να ιδρώσουν και να δουν πως βγαίνουν τα χρήματα, να αγοράσουν μότο ή autο και να πας και να τους το κάνεις λαμπόγιαλο. Τότε θα καταλάβουν. Αλλά αργία μήτηρ πάσης κακίας....

Πέτρο έχω φίλο δάσκαλο σχολής οδηγών και κοιτούσαμε κάτι βίντεο που πάνε να παρκάρουν γυναίκες και χτυπάνε τα άλλα παρκαρισμένα ή σε χώρο για νταλίκα αυτές δε μπορούν να παρκάρουν και τον ρώτησα γιατί δε μπορούν; Η απάντηση ήταν πως αλλιώς δουλεύει το μυαλό της γυναίκας στο τιμόνι. Έχουν άλλη λογική, δική τους. Για αυτήν είσαι ένας που δε σέβεται το "δίκιο" της το δικό της KOK κλπ...Μην το ψάχνεις θα χαθείς. 

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα αμάξια τους με σκοπό τη βέλτιστη κατανάλωση στα 110-120km/h. Εκεί θεωρείται το "ιδανικό".

define βέλτιστη. :p (γιατί άλλο αυτό που καταλαβαίνουμε εμείς άλλο τι συμβαίνει στην πραγματικότητα) ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.