greekfragma Απρίλιος 2, 2015 #621 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2015 (edited) Τα κυβικά έχουν να κάνουν και με το κόστος σέρβις και κατανάλωσης βενζίνης. Για να το έχεις πάει να πει οτι μπορείς να το συντηρείς κιόλας. Αν όχι το πουλάς και παίρνεις μικρότερο-οικονομικότερο.Εγώ το Saab 9-3 το πούλησα το 2010 χωρίς δισταγμό γιατί ήξερα οτι ήταν ή αυτό ή εγώ Για μένα το δικαιότερο θα ήταν ένας συνδυασμός κυβικών-έτους κατασκευής-αρχικής αξίας με μοιρασμένους συντελεστές βαρύτητας π.χ.1) κυβικά (50%)2) αρχική αξία (30%)3) έτος κατασκευής (20%) Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 2, 2015 από greekfragma 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 2, 2015 #622 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2015 Στο εξωγήινο κράτος που ζω, άκουσον άκουσον, δεν υπάρχει τεκμήριο για το αυτοκίνητο. Μόνο τέλη κυκλοφορίας τα οποία είναι 300€ για όλα τα αυτοκίνητα ετησίως. (το ποσό είναι μηδαμινό για κάποιον που έχει να πάρει αυτοκίνητο, να πληρώνει τη βενζίνη και να το συντηρεί).Βέβαια εδώ πληρώνεις διόδια και για να μπεις στο κέντρο της πόλης... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 2, 2015 #623 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2015 (edited) Πόσο όμορφοι είναι αυτοί οι εξωγήινοι! (προφανώς δεν έχουν μόνο θετικά) αααχ τι θυμήθηκαααα Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 2, 2015 από Delijohn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 2, 2015 #624 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2015 Τα κυβικά έχουν να κάνουν και με το κόστος σέρβις και κατανάλωσης βενζίνης. Για να το έχεις πάει να πει οτι μπορείς να το συντηρείς κιόλας. Αν όχι το πουλάς και παίρνεις μικρότερο-οικονομικότερο.Εγώ το Saab 9-3 το πούλησα το 2010 χωρίς δισταγμό γιατί ήξερα οτι ήταν ή αυτό ή εγώ Για μένα το δικαιότερο θα ήταν ένας συνδυασμός κυβικών-έτους κατασκευής-αρχικής αξίας με μοιρασμένους συντελεστές βαρύτητας π.χ.1) κυβικά (50%)2) αρχική αξία (30%)3) έτος κατασκευής (20%) Στην Αγγλία πλερώνεις με βάση το CO2 ανεξαρτήτως κυβικών. Για το 2.4 λίτρων αυτοκίνητό μου έπρεπε να πληρώνω 300 λίρες το χρόνο. Στην χρεοκοπημένη Ελλάδα το ίδιο αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσει 880 ευρώ. Το θεωρείς λογικό να εξισώνεις ένα Fiat 2.4 με μία Ferrari (1100 είναι το μέγιστο σε τέλη κυκλοφορίας)? Δεν έχουν το ίδιο κόστος χρήσης. Στο κάτω κάτω ας το κάνουν individually για το κάθε αμάξι. Είναι πολύ άσχημο να δαιμονοποιείς αυτοκίνητα, ένα 1.6 turbo στοιχίζει στη συντήρηση πιο πολλά από ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό, αλλά για την ελλάδα είναι ένα μη πολυτελές αμάξι. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 2, 2015 #625 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2015 Αν είχα το pc της υπογραφής σου και αντίστοιχο αυτοκίνητο πάνω από 1900κυβικά θα έκανα την καρδιά μου πέτρα για τους υπόλοιπους που τα βγάζουν πέρα με ταμείο ανεργίας και τη σύνταξη του ενός από τους 2 γονείς. Μα γιατί; Μήπως αυτά που θα πληρώσει θα πάνε στις τσέπες των ανέργων και των συνταξιούχων; Ή θα αφαιρεθούν από τα τέλη που θα πληρώσουν τα χαμηλώτερα κυβικά; Τα κυβικά έχουν να κάνουν και με το κόστος σέρβις και κατανάλωσης βενζίνης. Για να το έχεις πάει να πει οτι μπορείς να το συντηρείς κιόλας. Δε συμφωνώ. Υπάρχουν 2,5λιτρα και 3λιτρα που μόνο λαδάκια φίλτρα και μπουζί θέλουν και από βλάβες τίποτα. Εξ' άλλου τακάκια και σινεμπλοκ θέλουν όλα, ανεξαρτήτων κυβικών. Όσο για την κατανάλωση βενζίνης, η τιμή της συμπεριλαμβάνει ένα μεγάλο ποσό για φόρο. Αυτό δε μας είχαν πει τότε που αύξησαν την τιμή της; Ότι θα "περιλαμβάνει και τα τέλη" και όσο περισσότερη καις, τόσο περισσότερο θα πληρώνεις; Αλλά ΚΑΙ τέλη έχουμε ΚΑΙ πληρώνουμε σχεδόν 1 ευρώ το λίτρο φόρους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση GriGaS Απρίλιος 3, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #626 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 Το έχω ξαναπεί και θα το λέω όποτε ανακύπτει αυτό το θέμα. Για τα αυτοκίνητα πριν το 2010 το κράτος ξέρει μόνο τα κυβικά τους. Για όσα έβγαλαν πινακίδες μετά το Νοέμβριο (νομίζω) του 2010 ξέρει και τις εκπομπές καυσαερίων. Με βάση αυτά φορολογεί, με την λογική του "Πόσα έσοδα θέλω από τα αυτοκίνητα φέτος;". Η οποιαδήποτε συζήτηση περί λογικής στην φορολόγηση των αυτοκινήτων είναι καθαρά ακαδημαϊκού χαρακτήρα. Σαν να προσπαθούμε να βρούμε λογική στα τεκμήρια, στο 26% των ελευθέρων επαγγελματιών και στο τέλος επιτηδεύματος. Για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνουν τα παραπάνω, θα δώσω ένα παράδειγμα. Παντρεμένος, με ένα αυτοκίνητο 1300 κυβικών, ζω σε ιδιόκτητο σπίτι 109 τ.μ. στο Άργος. Τα τεκμήρια που προκύπτουν είναι 14.600 ευρώ. Άρα ανεξαρτήτως του τι μύγες μπορεί να βάραγα το 2014, ο φόρος που θα κληθώ να πληρώσω είναι 3800 ευρώ συν 55% προκαταβολή, άλλα 2000 συν τέλος επιτηδεύματος 650 ευρώ κάπου 6500 χιλιάδες ευρώ σύνολο. Η λογική τεκμηρίων και 26% και τέλους επιτηδεύματος ήταν ότι εξ'ορισμού οι ελ. επαγγελματίες φοροδιαφεύγουν, άρα με αυτό τον τρόπο θα τους πιάσουμε. Ρε μανάρι, όταν από τον Οκτώβριο του 2010 δεν έχει πατήσει ψυχή στο γραφείο (και σίγουρα και στην πλειονότητα των μηχανικών είναι κάπως έτσι) ποια φοροδιαφυγή; Για να φοροδιαφύγουμε, πρέπει να έχουμε και έσοδα. Άρα μην ψάχνετε καμία λογική στους φόρους τα τέλη και τα χαράτσια. Είναι αποτέλεσμα του πόσα θέλουν να εισπράξουν, τι ποσοστό του πληθυσμού πληρώνει και του τι δεδομένα έχουν διαθέσιμα βάσει των οποίων προκύπτει κάποια βάση φόρου. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 3, 2015 #627 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 (edited) Ναι απλά υποτίθεται ότι επειδή η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε αυτά τα λάθη, η τωρινή θα μας δείξει τη σωστή κατεύθυνση.Εγώ βλέπω τα ίδια λάθη.Τα τεκμήρια είναι όλα λάθος. Το ίδιο και οι αντικειμενικές.Είχε ο πατέρας μου μια παράγκα στη νέα μάκρη. 200.000 ευρώ αντικειμενική. Πληρώνω ΕΝΦΙΑ 1000 ευρώ για την παράγκα (δεν είναι κατοικίσιμη). Γύρω γύρω έχει όντως βίλες, εγώ τι φταίω που γύρω έχει βίλες και πληρώνω 1000 ευρά ΕΝΦΙΑ? (όχι βίλες τύπου Εκάλης αλλά τέλος πάντων μεγάλες μονοκατοικίες).Αντιστοίχως με τα τεκμήρια. Ζούσα στην Αγγλία, δεν μπορούσα να αλλάξω εφορία γιατί δεν είχα κλείσει 6 μηνο, και κλήθηκα να πληρώσω φόρο με βάση το τεκμήριο του αυτοκινήτου μου. Το τεκμήριο το περνούσα με μισό μήνα εισοδημάτων στην Αγγλία, αλλά δεν ένοιαζε αυτό την εφορία, που μου έχωσε 450 ευρώ φόρο (αμάξι του 2003, και συνέβη το 2012 κ 2013). Από τα 450 + 450, όταν έγινα φορολογικός κάτοικος αγγλίας, η εφορία προφανώς δεν μου επέστρεψε τα πρώτα 450 ούτε τα μισά από τα 2α 450. Δηλαδή ότι άρπαξαν δικό τους. Αυτό είναι κλοπή του κράτους. Όταν το κράτος κλέβει, το κλέβεις κι εσύ πίσω (ΦΠΑ κλπ.). Και το τριτοκοσμικό σύστημα συνεχίζεται ες αεί.Στην Αγγλία απ'την άλλη μεριά, τα χρήματά μου είανι πιο ασφαλή στην εφορία (που μου κρατάει περισσότερα) παρά στην τράπεζα. Αυτή είναι η διαφορά, άλλο να έχεις ένα κράτος κλεπταποδόχο που πάει να πουλήσει ηθική και μία κλαίγεται και μία απειλεί και άλλο να έχεις ένα κράτος που σου λέει είναι μετρημένα κουκιά, είναι αυτά, και δες τι θα κάνεις (με σταθερό φορολογικό σύστημα και όχι το σούργελο το ελληνικό που κάθε χρόνο θες 3 μήνες μελέτη για να δεις τι θα πληρώσεις). Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 3, 2015 από sotiris 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Απρίλιος 3, 2015 #628 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 (edited) Στο εξωγήινο κράτος που ζω, άκουσον άκουσον, δεν υπάρχει τεκμήριο για το αυτοκίνητο. Μόνο τέλη κυκλοφορίας τα οποία είναι 300€ για όλα τα αυτοκίνητα ετησίως. (το ποσό είναι μηδαμινό για κάποιον που έχει να πάρει αυτοκίνητο, να πληρώνει τη βενζίνη και να το συντηρεί).Βέβαια εδώ πληρώνεις διόδια και για να μπεις στο κέντρο της πόλης... Νορβηγία, ο ενεργειακός γίγαντας Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 3, 2015 από ΓιαγκΤ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 3, 2015 #629 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 Εμενα παντως με αρεσε οταν ειχα το χιλιαρι κορσα που επιανε τελικη 150 (αν το πετουσες απο το σινουκ)και πληρωνα ιδια τελη με την μηχανη μου 1000 κυβικων. Α ρε σαν το κυβικο δεν εχει...@sotiris,ο φιλος στην Ρουμανια εχει το ιδιο με σενα (stilo?).Οταν με ειπε ποσα πληρωσε για τελη φυσικα και μονο για τεληειπα να πηγαινα και εγω ρουμανια. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 3, 2015 #630 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 ο φιλος στην Ρουμανια εχει το ιδιο με σενα (stilo?).Οταν με ειπε ποσα πληρωσε για τελη φυσικα και μονο για τεληειπα να πηγαινα και εγω ρουμανια. Φίλος έχει BMW 320 cabrio του 2009 και για τέλη και ασφάλεια (12μηνη) δίνει γύρω στα 150 το χρόνο απ' ό,τι μου έχει πει. Βέβαια πάνω από 2500cc τα τέλη ξεφεύγουν και πάνε σε 4ψηφια ποσά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 3, 2015 #631 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 έτοιμο πλυμένο για να πάει αύριο στο συνεργείο να του βάλουνε καινούργια τακάκια (ΤΕΧΤΑR) ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Απρίλιος 3, 2015 #632 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2015 Εγώ είμαι στην κόψη, στα 1929 κ.εκ! Νομίζω πως κάποιοι ή πολλοί στα χρόνια που από τις τράπεζες έβρεχαν δάνεια με ευρώ, πήραν αυτοκίνητα 2000 κ.εκ χωρίς να μπορούν να τα συντηρήσουν. Ξέρουν καλύτερα οι βενζινάδες που τους τα γέμιζαν με 20 ευρώ...Όμως έπρεπε κάποιοι να οδηγούν αμάξι πολυτελείας...Τα χρόνια έχουν αλλάξει. Οπότε μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο πολυτελείας κάτω από 2000cc με πολύ καλές επιδόσεις. Τέλος πάντων. Έκανα μια βόλτα με τα πόδια και παρατηρούσα τα χρώματα των παρκαρισμένων αυτοκινήτων. Που είναι εκείνα τα χρώματα που ούτε ξεφλούδιζε το βερνίκι τους, ούτε ξέβαφαν από τον ήλιο; Με τα οικολογικά χρώματα, αν δεν προσέχεις τη βαφή την έβαψες. Εξαίρεση αποτελεί η Mercedes που δύσκολα βρήκα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Έχει ένας στη γειτονιά μου την Ε του 1990 στο δρόμο πάντα παρκαρισμένη και το χρώμα είναι σε πάρα πολύ κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 4, 2015 #633 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 οκ γύρισα και εγώ φόρεσα νέα τακάκια και για να τα εγκαινιάσω τώρα που γυρνούσα πήγα σε μια κατηφόρα με 30-40% κλήση εκεί δεν σφύριξαν μετά μέσα στην πόλη στα 5km σφύριζαν περιμένω μετά από καμιά 200-500αριά χλμ να στρώσουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 4, 2015 #634 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 νομίζω έχει να κάνει με την ποιότητα και την τιμή τους το σφύριγμα.. υπάρχουν μάρκες/ποιότητες που δεν σφυράνε ποτέ.. τουλάχιστον ότι έχουμε αλλάξει στα δικά μας αυτοκίνητα, δεν σφύριζε ποτέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 4, 2015 #635 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 (edited) κάνε ένα search για την TEXTAR .... ... τα έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές π@ύστικα πλακάκια για να παίρνεις και την δισκόπλακα μαζί Τέλος πάντων να και μια φωτογραφία των νεων με το παλιό Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2015 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Απρίλιος 4, 2015 #636 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Πόσα χιλ. βγάζετε με τα τακάκια; Παραδόξως έχω 85.000 με τα μαμίσια και ακόμη έχουν πολύ ψωμί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 4, 2015 #637 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Μια απορία, πρακτική και από εμένα. Αν από 15άρα ατσάλινη ζάντα, πάω σε 17άρα αλουμινίου πόσο λέτε να αυξηθεί η κατανάλωση στο περίπου ; Τώρα η μέση ειναι στα 4.7-5.1 l/100 km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 4, 2015 #638 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Πόσα χιλ. βγάζετε με τα τακάκια; Παραδόξως έχω 85.000 με τα μαμίσια και ακόμη έχουν πολύ ψωμί. ανάλογα το πόδι σου τις περισσότερες περιπτώσεις ... έχω ακούσει και άλλους που αλλάζουν κάθε χρόνο (ιδέα δεν έχω τι κάνουν) αν έχεις βαρύ πόδι, αν είσαι σταμάτα ξεκίνα στην πόλη , αν κάνεις ταξίδια σε επαρχιακές περιοχές(βουνά λαγκάδια) , αν τώρα βγαίνεις στην εθνική και πατάς φρένο μόνο στα διόδια λογικά θα κρατήσουν παραπάνω ... επίσης και το αμάξι παίζει ρόλο και συγκεκριμένα το κιβώτιο άλλα φρενάρουν άλλα δεν φρενάρουν κλπ αν κάνω λάθος κάπου διορθώστε με 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 4, 2015 #639 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Εγώ είμαι στην κόψη, στα 1929 κ.εκ! Νομίζω πως κάποιοι ή πολλοί στα χρόνια που από τις τράπεζες έβρεχαν δάνεια με ευρώ, πήραν αυτοκίνητα 2000 κ.εκ χωρίς να μπορούν να τα συντηρήσουν. Ξέρουν καλύτερα οι βενζινάδες που τους τα γέμιζαν με 20 ευρώ...Όμως έπρεπε κάποιοι να οδηγούν αμάξι πολυτελείας...Τα χρόνια έχουν αλλάξει. Οπότε μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο πολυτελείας κάτω από 2000cc με πολύ καλές επιδόσεις. Τέλος πάντων. Έκανα μια βόλτα με τα πόδια και παρατηρούσα τα χρώματα των παρκαρισμένων αυτοκινήτων. Που είναι εκείνα τα χρώματα που ούτε ξεφλούδιζε το βερνίκι τους, ούτε ξέβαφαν από τον ήλιο; Με τα οικολογικά χρώματα, αν δεν προσέχεις τη βαφή την έβαψες. Εξαίρεση αποτελεί η Mercedes που δύσκολα βρήκα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Έχει ένας στη γειτονιά μου την Ε του 1990 στο δρόμο πάντα παρκαρισμένη και το χρώμα είναι σε πάρα πολύ κατάσταση. υπάρχουν και 2.0L diesel, που νομίζω λειτουργούν διαφορερετικά από την βενζίνη, και αυτοί στην πυρά με τις ξενέρωτες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 4, 2015 #640 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 κάνε ένα search για την TEXTAR .... ... τα έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές π@ύστικα πλακάκια για να παίρνεις και την δισκόπλακα μαζί Τέλος πάντων να και μια φωτογραφία των νεων με το παλιό takakia.jpg Και τα 4 παλιά έχουν τέτοιο πάχος; Αν ναι, εγώ προσωπικά δε θα τα άλλαζα, εκτός και αν ήταν να πάω ταξίδι (πχ. για Πάσχα). Μια απορία, πρακτική και από εμένα. Αν από 15άρα ατσάλινη ζάντα, πάω σε 17άρα αλουμινίου πόσο λέτε να αυξηθεί η κατανάλωση στο περίπου ; Τώρα η μέση ειναι στα 4.7-5.1 l/100 km. Πρέπει να κοιτάξεις 2 περιπτώσεις. 1. Το πλάτος του ελαστικού. Αν δεν αλλάξεις να πας σε φαρδύτερο, δε θα επηρεαστεί η κατανάλωση. 2. Αν μπορείς να ξέρεις το βάρος του τροχού με 15άρα και με 17άρα, θα ήξερες τη μη αναρτώμενη μάζα. Αν ο συνδιασμός τροχού-ελαστικού ήταν κατά πολύ βαρύτερος με 17άρα, θα είχες μικρή αύξηση της κατανάλωσης. Ποσοστιαία αύξηση, δεν μπορεί να υπολογιστεί. Υ.Γ. Πρέπει να συναντηθούμε!!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now