Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Οπότε €3/Λ η βενζίνη FTW ;

 

Το σύστημα με τα κυβικά ΙΣΩΣ λειτουργούσε με πολλές υποκατηγορίες κ.τ.λ. αλλά ναι είναι καθυστερημένο, όπως καθυστερημένο μπορεί να είναι με τα άλογα, με το CO2 κ.τ.λ.

 

και τώρα που είπα CO2 και μου ήρθε (άσχετο με το κείμενο σου) 0-99g €0, 100+g, χρέωση από το πρώτο g ;;;;

 

 

Γιατί CO2 είναι που δηλώνουν οι εταιρίες επίσημα, στα άλλα απλά οτι είναι κάτω από τα όρια.

 

Pro tip, κανένας κινητήρας δεν είναι κάτω από τα όρια σε "κανονικές" συνθήκες λειτουργίας.

 

όχι δεν χρειάζεται να είναι 3e/Lt. Το συγκεκριμμένο σύστημα θα μπορούσε πχ να πριμοδοτεί την κατοχή οικονομικού αυτοκινήτου με τον εξής τρόπο και παραδοχές.

 

Θεωρείς ότι Χ χιλιόμετρα το χρόνο είναι αρκετά για τους πολίτες. Είναι 10.000 χλμ; είναι 30.000 χλμ; For example's sake ας πουμε 20Κ.

 

Μετά, τι θεωρείς proper avg κατανάλωση; 7lt; 8lt; ας πούμε 7.5lt και πάμε 20.000/100*7,5 -> 1500lt καύσιμο ως projection. Πόσο τέλος κυκλοφορίας θα έπρεπε να πληρώνει αυτός ο υποθετικός οδηγός; 400ε; οκ, αν έβαζες και ένα αρχικό flat rate 100e τότε είναι 300ε /1500 => 0.2ε το λίτρο τέλος κυκλοφορίας. Δεν γράφεις χιλίομετρα γιατί πολύ απλα χρησιμοποιείς ΜΜΜ? no problem, εμμέσως δίνεις έναυσμα στην χρήση των ΜΜΜ. Πήρες οικονομικό αυτοκίνητο που καίει αέρα; no problem εμμέσως δίνεις έναυσμα στην αγορά σύγχρονων αυτοκινήτων. 

 

Προφανώς τα νούμερα δέχονται συζήτησης αλλά η φόρμουλα είναι απλή, κατανοητή, απόλυτα σύμμετρη με την χρήση και στοχεύει σε 3 κατανοητά στοιχεία: 1. Πόσα χιλιόμετρα θεωρώ ότι κάνει το έτος ο μέσος ιδιώτης (όχι επαγγελματίας) οδηγός. 2. Τι κατανάλωση σε βενζίνη θεωρώ ότι είναι ανεκτή (είτε για περιβαλλοντικούς είτε για ισοζυγικούς λόγους). 3. Πόσο πρέπει να πληρώσουν ανταποδοτικά για την χρήση του οδικού δικτύου και λοιπών υποδομών;

 

Επειδή (σαν κράτος) δεν έχεις εξάρτηση στο τι λένε οι κατασκευαστές, τα τελωνεία, οι αντιπροσωπείες, τα συνδικάτα και δεν ξέρω ποιος άλλος βάζεις απλά, ένα αναλογικό τέλος που έχει ουσία και αναπροσαρμόζεται εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προέκυψε η ανάγκη αγοράς νέου αυτοκινήτου. Ακολουθώντας το γενικότερο κλίμα υπέρ των diesel θεωρώ ότι είναι συνετό να κινηθούμε προς αυτήν τη κατεύθυνση. Ισχύει; Πιο συγκεκριμμένα οι παράγοντες υπό εξέταση είναι οι παρακάτω:

Ζητούνται:

1.  να έχει πετρελαιοκινητήρα

2. Να μην έχει υψηλή φορολογία (2λιτρα και πάνω  βγαίνουν απ'την λίστα) αν και όπως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα αυτά αλλάζουν απ'την μια στιγμή στην άλλη. Τα τέλη τουλάχιστον θα είναι χαμηλότερα από τα 240 που πληρώνω τώρα για ένα 1390 κυβικά Citroen C3XTR.

3. Να έχει χαμηλή πραγματική καταλάνωση εντός πόλης (τα 4.8λτ που βλέπω δεν τα πιστεύω)

4. Να έχει oθόνη multimedia και σύστημα στάθμευσης με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας (δεν θα το χειρίζομαι μόνο εγώ το αυτοκίνητο)

5. Nα αφήνει χωρο για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. (όταν οδηγώ έχω το κάθισμα τέρμα πίσω και στα "μικρά" δεν μπορεί κανείς να κάτσει πίσω απ΄τον οδηγό.

6. Μέγιστο Μήκος 4.5μ

7. Επιθυμητό SUV /Crossover αλλά όχι τετρακίνητο….

8. Επιθυμητό να πάρω κάποια έκδοση που δίνει ανέσεις στο εσωτερικό (όσο πιο πλήρη γίνεται σε λογικά πλαίσια)

9. Επιθυμητό να έχει εργοστασιακή oθόνη multimedia, σύστημα στάθμευσης με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας (δεν θα το χειρίζομαι μόνο εγώ το αυτοκίνητο) καθώς και κρυσταλλα φιμέ για τα πίσω τζάμια.

10. Να έχει χώρο στο πορτ παγκάζ (>420λτ) (με το υπάρχον C3XTR και 280 λιτ "υποφέρουμε")

11. Δεν με ενδιαφέρουν οι ηλιοροφές

12. Δεν με ενδιαφέρουν τα 100% δερμάτινα καθίσματα

14. Τιμή: Εξαρτάται …τι δίνω τι παιρνω…Επιθυμητό άτοκο χρηματοδοτικό ή τουλάχιστον χαμηλό επιτόκιο (βλέπω κατι 9% :( )

 

Εχω γυρίσει κάποιες αντιπροσωπείας και έχω δει κάποια μοντέλα  (κυρίως crossovers)

 

NISSAN

Το Nissan Qashqai 1.6 είναι  όμορφο εξωτερικά-εσωτερικά /καλοί χώροι/ κινητήρας αλλά ακριβό στην πλήρη έκδοσή του (πλησιάζει το honda CRV), και είναι ΠΟΛΥΦΟΡΕΜΕΝΟ (όπου και αν γυρίσεις βλέπεις qashqai!!!!!). Το Nissan Qashqai 1.5 επίσης ΔΕΝ ΕΧΕΙ τέλη κυκλοφορίας.

 

HONDA

Πήγα και είδα το CRV και είναι τεράστιο! Οριακά στο μήκος (4570mm) αλλα ο χώρος αποσκευών (589λτ) δεν συγκρίνεται…Έχω αντίρρηση από το έταιρο ήμισυ να οδηγήσει αυτό το τανκ…

Περιμένω το μικρότερο honda HRV 1,6 που λογικά θα έχει μικρότερη τιμή από τα 28700 που ζητάει για την Elegance έκδοση του HRV και θα χτυπήσει το qashqai. 

 

SUZUKI

Είδα τα Sx4 Cross και Vitara. Νέα μοντέλα και τα 2. Το Cross μου φάνηκε πολυμορφικό χωρίς κάτι ιδιαίτερο ενώ το Vitara  εξωτερικά μου αρέσει και  έχει καλή τιμή (για την πλήρη έκδοση), εσωτερικα ομως το σαλόνι δεν με ικανοποιεί και κυρίως ΔΕΝ ΕΧΕΙ τους χώρους αποσκευών που θα ήθελα (μόλις 375λτ ενώ το SX4 430λτ).

 

PEUGEOT

Kοίταξα το Peugeot 3008. Μεγάλο εξωτερικά (εντός του πλαισίου <4.5μ) και στους χώρους εσωτερικά (χώρος επιβατών και αποσκευών 512lt), πανέμορφο εσωτερικά (ποιότητα κατασκευής), καλή τιμή, άτοκη χρηματοδότηση αλλή μου δίνει την αίσθηση του πολυμορφικού (δεν μου κάνει κλικ), έχει την μεγαλύτερη κατανάλωση που ανακοινωσε κατασκευαστής εντός πόλης (6λτ/100χλμ). Aπ΄την αλλη ακολουθεί την παλιά σχεδιαστική προσέγγιση της Peugeuot. Tα νέα 308/208/2008 έχουν εσωτερικά τα όργανα πάνω από το μικρό τιμόνι... Ισως αναμένεται facelift και στο 3008...Και ενώ πληρεί αρκετά απ΄τα ζητούμενα δεν μου κάνει κλικ.......

 

Δεν έχω δει KIA Sportage, Ford Kuga, OPEL MOKA, Ηuandai TUCSON (αναμένεται νέα έκδοση) από τα SUVoειδή….

Τα Γερμανικά τα ξεχνάμε λόγω politics

Υπάρχει κάτι έξω που θα άξιζε να κοιτάξω ικανοποιώντας τα περισσότερα απ'τα κριτήρια που θέτω; Ας μην είναι SUV/Crossover….

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ για το χρόνο που αφιερώσατε να διαβάσετε αρχικά το μακροσκελές αυτό ποστ μου (δεν το συνηθίζω)

Έγινε επεξεργασία από sstav
Link to comment
Share on other sites

Seat Leon style 1.6 TDI 105hp.

18.200 με οφελος αποσυρσης (δε πληρωνει τελη).

 

απο το παραπανω δεν εχω εμπειρια αλλα μου αρεσει σαν σχεδιαση και δειχνει καλο στα χαρτια και στην τιμη.

 

προσωπικη εμπειρια εχω απο cintroen c3 1.4 tdi 70hp που πηραμε πριν κανα μηνα.

 

εχουμε κανει 8.000κμ και η μεση καταναλωση του ειναι στα 4,3 λ/100κμ

 

edit: εννοειτε το must πετρελαιο ειναι το leon fr 2.0 tdi dsg με 184 αλογα στα 25,000

 

 

fr.jpg

Έγινε επεξεργασία από performer
Link to comment
Share on other sites

Προέκυψε η ανάγκη αγοράς νέου αυτοκινήτου. Ακολουθώντας το γενικότερο κλίμα υπέρ των diesel θεωρώ ότι είναι συνετό να κινηθούμε προς αυτήν τη κατεύθυνση. Ισχύει; Πιο συγκεκριμμένα οι παράγοντες υπό εξέταση είναι οι παρακάτω:

Ζητούνται:

1.  να έχει πετρελαιοκινητήρα

Αν μας έλεγες και πόσα km υπολογίζεις να κάνεις και που θα τα κάνεις, πόλη, εθνική κ.τ.λ

Link to comment
Share on other sites

@sstav, μιας και κοιτάτε προς cross-over, ρίξτε μια ματιά στο Citroen C4 Cactus. Όντως θα το δεις και θα μου πεις, τι είναι αυτό ρε φίλε;

 

Έτσι έλεγα και εγώ έως ότου το είδα από κοντά. Άλλαξα τελείως γνώμη μόλις το είδα στην αντιπροσωπεία. 

Να σημειώσω ότι το είδα σε ανθρακί με μαύρα τα πλαϊνά, ίσως στα άλλα χρώματα να είναι απαίσιο, δε ξέρω.

PS: Μιας και έχω κοντινό πρόσωπο που βρίσκεται σε σχεδόν την ίδια κατάσταση, να σου πω ότι κατέληξε τελικά στο Peugeot 2008

Link to comment
Share on other sites

@Nickzzz,

πχ 12000 χλμ /ετος , 70 % πόλη, 30% εκτός

@performer

το seat δεν έχουν χώρους...ομορφα μικρά αλλη κατηγορία άλλες προτεραιότητες (εκτός αν πάω να δω το xperience -station vagon)

@UltraB,

τa citroen απορρίπτονται ...είχα 7 χρόνια saxo, έχω 10 χρόνια C3 ...θέλω να δω κάτι άλλο... 

 

το 2008 ομορφο με νέα σχεδίαση αλλά μικρό χώρο αποσκευών (350λτ)

Έγινε επεξεργασία από sstav
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται απάντηση;

Καλά λοιπόν.

Με λίγα km τον χρόνο το έξτρα κόστος του diesel δεν θα αποσβεστεί εύκολα/γρήγορα.

Και με πολλά km σε πόλη, χαμηλές ταχύτητες, χαμηλές temps κ.τ.λ. θα υπάρξει κάποια στιγμή θέμα με το dpf.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εγώ θα πρότινα να δει και Skoda Rapid 550L/ 1490L αποθηκευτικός χώρος (550 με τα καθίσματα  1490 με κατεβασμένα τα πίσω καθίσματα )

 

http://www.skoda-auto.com/en/models/rapid/technology

 

πάντα test drive και όχι με κλειστά μάτια !

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται απάντηση;

Καλά λοιπόν.

Με λίγα km τον χρόνο το έξτρα κόστος του diesel δεν θα αποσβεστεί εύκολα/γρήγορα.

Και με πολλά km σε πόλη, χαμηλές ταχύτητες, χαμηλές temps κ.τ.λ. θα υπάρξει κάποια στιγμή θέμα με το dpf.

Τι είναι το DPF με απλά λόγια; Το πήρε το μάτι μου πριν μερικές μέρες και με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα άσχετα πράγματα.

 

Επίσης τι μικρομεσαίο μεταχειρισμένο αμάξι προτείνεται; Τα χιλιόμετρα που θα κάνει θα είναι από λίγα έως ελάχιστα σε σχέση με τα νορμάλ (25χμλ τη μέρα).

Basic εκδόσεις χωρίς ζάντες και τα λοιπά, αποκλείονται όπως επίσης και "αδύναμα". πχ 1200/65HP

Link to comment
Share on other sites

 

4. Να έχει oθόνη multimedia και σύστημα στάθμευσης με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας (δεν θα το χειρίζομαι μόνο εγώ το αυτοκίνητο)

 

Αν εννοεις οθονη αφης δεν θα σου προτεινα κατι τετοιο, σε καποια polo /golf που εχουμε στη δουλεια τρακαρεις για πλακα αν ψαχνεις με τα δαχτυλα για να αλλαξεις σταθμους...

κρατα τις οθονες αφης για το σπιτι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προέκυψε η ανάγκη αγοράς νέου αυτοκινήτου.

 

Δες το μεγαλο "qashqai" ->  x-trail παλι με το 1.6 diesel. 

Αυτο αν θες εμφαση στους χωρους .

 

Mετα mitusbishi asx 1.8d ..και αν και δεν ειναι suv..civic 1.6d 

 

 

Και μιας και το εχει γνωστος δες και ενα μικροτερο renault captur 1.5δ που μεσα στη πολη καιει περι τα 5.5 λιτρα.(εχει και τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια που ζητας. ).

 

Για μεσα στη πολη θα βολεψει περισσοτερο απο to xtrail σιγουρα. ..(αν οχι εσενα τη γυναικα λογω μικροτερου ογκου.Θα καιει και λιγοτερο απο τα suv .Απο το civic παιζεται ...πες τα ιδια)

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Sstav,

 

θα πήγαινα σε υβριδικό στη θέση σου, με περίπου 12.000χλμ/χρόνο και τα περισσότερα σε πόλη,

θα σκεφτόμουν σοβαρά κάτι που ίσως να μηδενίζει κάποιες φορές και το κόστος μετακίνησης.

 

Toyota Auris 1.8 HSD ή σε μτχ το λουσάτο αδερφάκι του, Lexus CT200h.

 

Οι καταναλώσεις τους είναι εξαιρετικά κοντά στις εργοστασιακές, έχουν την μεγαλύτερη εγγύηση της αγοράς,

πλούσιος εξοπλισμός ενώ ακόμα και μετά απο 10 έτη , για τις μπαταρίες υπάρχουν πολλά πλάνα αντικατάστασης

/ανανέωσης χωρίς τα τραγικά κόστη που προέκυπταν παλιότερα.

 

Αν επιμένεις για πετρέλαιο, θα κοιτούσα προς Kia Ceed 1.4 ή 1.6 diesel, με 7ετή εγγύηση.

 

Θα απέφευγα crossover, αν πραγματικά με ενδιαφέρουν οι χώροι και η κατανάλωση.

 

Καλές αγορές :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.