Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

8 minutes ago, UltraB said:

Γεράματα από τώρα; 

μην τον ακούς Γκόμαρ.

Κανονικά έπρεπε να πάρεις την αυτοκινητάρα το Superb, υβριδικό, σε περιοχες με υποδομή χάι-τεκ όπως οι δικές μας μετατρέπεται και σε παιχνίδι «βρες να το παρκάρεις». Είναι λιγάκι ακριβότερο δυστυχώς.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω διαφωνω γενικα για  αγορες με δοσεις. Περιμενετε ενα εξαμηνο τουλαχιστον, και αν μετα πιστευετε οτι εχετε σιγουρη δουλεια και μισθο...

Νομιζω οτι ολα τα συμβολαια γραφουν για κατασχεση αν ο αγοραστης δεν πληρωσει 2-3 δοσεις.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GoMaR said:

Το active πλέον δε μπορώ να το βρω.. Θα βγουν τα καινούργια μονο υβριδικά και εννοείται με πολλά παραπάνω λεφτά.

Μου αρέσει περισσότερο το active γιατί είναι crossover και είσαι λίγο πιο ψηλά.

 

 

Κατάλαβα...βρήκαν να παιζουν με τις εκδόσεις ξανά!

 

Εμένα πάλι οχι, οσο πιο χαμηλά τοσο καλύτερα :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, xriantw said:

Εγω διαφωνω γενικα για  αγορες με δοσεις. Περιμενετε ενα εξαμηνο τουλαχιστον, και αν μετα πιστευετε οτι εχετε σιγουρη δουλεια και μισθο...

Νομιζω οτι ολα τα συμβολαια γραφουν για κατασχεση αν ο αγοραστης δεν πληρωσει 2-3 δοσεις.

Και εγώ διαφωνώ, αλλά μερικές φορές το να μαζέψεις 20 χιλιάρικα θέλει πολύ χρόνο για έναν Έλληνα με αξιοπρεπή μισθό.

Και επίσης δε σημαίνει ότι μάζεψα ένα ποσό και και τα δίνω όλα. Πρέπει να έχεις και ένα ποσό ασφαλείας πίσω.

Από την άλλη βλέπεις τα μηνιαία σου έξοδα και βλέπεις αν σε παίρνει να διαθέσεις 100-200-300€ για δόσεις.

 

Σίγουρη δουλειά δυστυχώς κανείς δε το ξέρει ειδικά στον ιδιωτικό τομέα.

Και μιας που μιλήσαμε για ιδιωτικό, θα περιμένω απο φθινόπωρο Χριστούγεννα, να δω πως πάει η δουλειά ώστε να μη κάνω οικονομικό άνοιγμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@GoMaR

 

Οχι δεν κοιταζω την εκδοση του astra που εδειξες. Κοιταω την εντελωε απλη με τα 110 αλογα μιας και μεχρι τοσο ειμαι διατεθιμενος να δωσω, περιπου 16-16.500 .

 

Κατι τετοιο ας πουμε.. 

29557819_0_b.jpg
WWW.CAR.GR

***Προσφορά αποκλειστικά για τον Ιούλιο*** ***Η τιμή αφορά μεταλλικό...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Σίγουρη δουλειά δυστυχώς κανείς δε το ξέρει ειδικά στον ιδιωτικό τομέα.

Και μιας που μιλήσαμε για ιδιωτικό, θα περιμένω απο φθινόπωρο Χριστούγεννα, να δω πως πάει η δουλειά ώστε να μη κάνω οικονομικό άνοιγμα.

Να ξερεις δεν τα φτιαχνουν οπως παλια, απο θεμα αξιοπιστιας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, GoMaR said:

Και εγώ διαφωνώ, αλλά μερικές φορές το να μαζέψεις 20 χιλιάρικα θέλει πολύ χρόνο για έναν Έλληνα με αξιοπρεπή μισθό.

Και επίσης δε σημαίνει ότι μάζεψα ένα ποσό και και τα δίνω όλα. Πρέπει να έχεις και ένα ποσό ασφαλείας πίσω.

Από την άλλη βλέπεις τα μηνιαία σου έξοδα και βλέπεις αν σε παίρνει να διαθέσεις 100-200-300€ για δόσεις.

 

Το μικρομεσαίο είναι ο ελβετικός σουγιάς. Κάνει τα πάντα.

Αλλά 21κ για μικρομεσαίο είναι πάρα πολλά, και γι' αυτό ο κόσμος στρέφεται στα μεγάλα μικρά.

Ένα mito είναι περίπου όπως ένα peugeot 306, και το έβρισκες καινούριο στα 15κ (στα τελευταία του).

 

Πιο παλιά (ολυμπιακοί) έπαιρνες 307 1.4 με 13-14κ, και 1.6 με 15-16κ. 

 

Για μένα δες οπωσδήποτε και Dacia Duster, από άποψη καινούριου με λίγα προβλήματα και σε γενικές γραμμές καλή τιμολογιακή πολιτική.

Η giulietta είναι end of line πλέον και φέρνουν την 1.4 tjet (γαμάτη προ 10ετίας) με 400 ευρώ σήμα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό...

Από πότε τα 4,4 μέτρα θεωρείται μικρό μεσαίο και γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί το πόσο κόστιζαν παλιά τα αυτοκίνητα;

Το dacia είναι άθλιο μέσα και έξω :p

 το ford focus active βλέποντας το, είναι το αμάξι που θα έπαιρνα.  Γιατί ούτε suv είναι ούτε hatchback ενώ δίνει την εντύπωση ότι είναι κτήνος.

το i30fb είναι κλασικό ι30 μπροστά αλλά με πολύ ωραία γραμμή πίσω και με μεγαλύτερο πορπαγκαζ.

 μου αρέσει πάρα πολύ και αυτό αλλά στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα το ford.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η εξωτερική εμφάνιση θα πρέπει στα δικά μου μάτια, να εισέρχεται ως παράγων όταν η τσέπη το επιτρέπει. Το αμάξι πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες για τις οποίες αγοράζεται, η ομορφιά ποτέ δε θα ''βγάλει τα λεφτά της''. Αν οι ανάγκες περιλαμβάνουν και την ομορφιά τότε πάω πάσο. Αλλιώς θα καταλήξουμε με ένα αμάξι κατώτερο των απαιτήσεων

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειναι και κριτηριο η ομορφια. Οπως ο κοσμος σκαει λεφτα για ενα ομορφο κουτι στον υπολογιστη. 
Οπως αγοραζουμε και ομορφα ποδηλατα ετσι και οταν σκας λεφτα για ενα αμαξι, θελω να ειναι ομορφο και να το χαιρομαι οταν το βλεπω. 
Προσθεου, δε θα το βαλω παραπανω σε ιεραρχια απο την αξιοπιστια και χωρους, αλλα ειναι ενας λογος που θα με επηρεασει και στην επιλογη του αυτοκινητου.

Δηλαδη στο budget που αντεχεις, ζυγιζεις συμφωνα με τις απαιτησεις σου και τις αναγκες σου τι παιρνεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Από πότε τα 4,4 μέτρα θεωρείται μικρό μεσαίο και γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί το πόσο κόστιζαν παλιά τα αυτοκίνητα;

 

C class = μικρομεσαίο. To Focus είναι αυτό ακριβώς. 

 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δε γνωριζω επισημα τις κατηγοριες, υπαρχει καποια επισημη πηγη για τις κατηγοριες αυτοκινητων ;
Πως οριζεται η κατηγορια ενος αυτοκινητου ; Απο ογκο η απο επιδοσεις ;
Το i20 τι ειναι τοτε αν το ford focus ειναι μικρο μεσαιο; 
Το ι10 τι ειναι ; playmobil ?

Τα εχω αλλιως στο μυαλο μου ισως.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη, αλλο το μικρομεσαιο αλλο το μεσαια κατηγορια.
η C - segment ειναι καθαρα μεσαια κατηγορια. Για αυτο απορησα.. Δε χωραει η λεξη "μικρο" στα 4.4 μετρα μη τρελαθουμε :p 
Βασικα και το hyundai tucson που ειναι 4,5 μετρα, μεσαιας κατηγοριας ειναι.  :p
Ενταξει οπως το πες..ειναι λιγο οτι να ναι η φαση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

(εκανα εδιτ παραπανω)

Βασικά δεν είναι φλου απλα υπάρχουν 12425345 φορείς που ο καθένας τα λέει λιγο διαφορετικά.

 

Παράθεση

The C-segment is the third smallest of the European segments for passenger cars and is described as "medium cars".[1][2] It is equivalent to the Euro NCAP "small family car" size class,[3] and the compact car category in the United States.[4]

 

Στην Ευρώπη είναι μεσαία. Στον τύπο τα έχουμε συνηθίσει σαν μικρομεσαία αυτά.

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.