Jump to content



e-shop και service


Recommended Posts

το θεμα εχει ως έξεις....

εχω παει στο service του e-shop την καρτα γραφικων οπου ηταν εκει για 15 μερες και ενημέρωση που ειχα ηταν μονο οταν επερνα εγω τηλ.

την παρασκευη 19-12-2014 περνω για τελευταια ενημέρωση και μου λενε οτι οντος ο τεχνικος μας βρήκε καποιο προβλημα στην καρτα αλλα θα πρεπει να σταλει στην αντιπροσωπία.

σημερα 23-12-2014 μου ηρθε γραπτω μυνημα στο κην οτι θα πρεπει να περιμενω 30 εργασιμες γιατι θα σταλει στην αντιπροσωπεία συνολο 45 μερες ++++

 

 

τι γινεται τωρα ;;;;πρεπει να κανουν αντικατασταση πως πρεπει να κινηθώ;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, αν περάσουν 15 μέρες θα πρέπει να σου δώσουν μια κάρτα προσωρινά για όσο διάστημα θα κάνει να έρθει η δικιά σου.

Αυτό που δεν γνωρίζω είναι, αν αυτή που θα σου δώσουν θα είναι στα ίδια επίπεδα μ'αυτήν που έχεις.

 

 

 

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεών του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. 

 

νόμος 2251/1994

άρθρο 5 - παράγραφος 5

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μετα απο μεγαλη πιέσει και τηλεφωνα παω στο εσοπ μενιδι ζηταω να μου βρουν προσωρινή αντικατάσταση και μου φερνουν μια ρ7 260χ

 

τους λεω δεν ειναι ισαξεια με αυτη που εχω δωσει και θελω πιστοτικο κτλ.

 

 

με πολυ κουβεντα κατεβενει ο υπευθηνος του καταστηματος και απο κουβεντα που ειχαμε μου λεει οτι η καρτα ειχε κολισεις απο αλλων χρηστη δλδ εμενα ετσι διεγνωσε ο τεχνικος τους.αυτο το εμαθα σημερα δεν αναφερθηκε ποτε στη τηλεφωνικες ομηλιες  μας.

 

η ενημερωση που ειχα απο το εσοπ ηταν μονο οτι οντος ο τεχνικος βρηκε προβλημα με διακοπη σηματος σε παιχνιδια απο κει και μετα δεν ειχα την παραπανω ενημερωση ποτε.και ζητεισα να μου την φερουν πισω.

 

και λεω εγω τωρα αφου δεν εχω φωτογραφιες πως του παρελαβα το προιον σε αριστη εμφανισιακα κατασταση καικ μου φερουν ενα προιον ταλεποριμενω και σε κατασταση που δεν ηταν οταν τους το εδωσα τι κανουμε;;;;;

 

 

συνηγορο του καταναλωτη δεν βγαζω ακρι για διευκρηνησεις που θελω γτ δεν τους βρίσκω απο της 2,30 ποθ περνω τηλεφωνω

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή σήμερα και είναι κλειστά οι δημόσιες υπηρεσίες και ο ορθογραφικός έλεγχος.

 

Από αύριο Δευτέρα μιλάς με τον συνήγορο. Να έχεις ένα πράγμα στο μυαλό σου. Εσύ είσαι πελάτης και έχεις δίκιο. Αυτοί πρέπει να αποδείξουν οτι παρέλαβαν αρχικά την κάρτα σε κακή κατάσταση και όχι να αποδείξεις εσύ οτι την άφησες σε σωστή, πράγμα που δε θα το κάνουν και απλά είναι τακτική του κιτρινομάγαζου..... Την επόμενη φορά οι αγορές σου από άλλα καταστήματα. :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μακριά από το κίτρινο μπ****λο !

 

Τα ίδια είχαν κάνει και σε μένα με μία μητρική πριν μερικά χρόνια ! Παίζαμε πέρα δώθε τη μητρική -> service -> τεχνικός ( δε βλέπω τίποτα δουλεύει μια χαρά ) -> πίσω σε μένα - πρόβλημα και ξανά τα ίδια η λύση ήταν ένα bios update και ένα διακοπτάκι στο off για κάτι power save κλπ σαχλαμάρες 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την προσωρινή είναι επικίνδυνο, καθώς αν πάθει κάτι στα χέρια σου (...ή πιο πριν, ο νοών νοείτω) υποχρεούσαι να τους αποζημιώσεις.

 

Με το e-shop είχα και εγώ περιπέτειες πριν κανένα μήνα. Πήρα μία τηλεόραση που μου έστειλαν προσφορά στο email για UHD χωρίς να κοιτάξω χαρακτηριστικά. Τελικά UHD ήταν, χωρίς HDMI 2.0 όμως, που την έκανε άχρηστη για οθόνη. Χωρίς να ανοίξω καν συσκευασία την επέστρεψα. Μετά από 10+ ημέρες με ειδοποιήσαν πως θα την πιστώσουν, όχι επιστροφή χρημάτων, και μάλιστα σε μειωμένη τιμή (!!!!) γιατί λέει βρήκαν "φθορές". Μόλις τους ενόχλησε 10 μέρες μετά ο συνήγορος του καταναλωτή, άλλαξαν γνώμη τάχιστα.

Link to comment
Share on other sites

Απο efpolis.gr

 

 
Αγόρασα ένα ψυγείο, παρουσίασε βλάβη εντός της εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.
Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).

 

 
Εγώ θα τους απειλούσα με μηνύσεις πάντως. Το έχουν παραξηλώσει το θέμα. Εκεί δούλευα και τα έχω ζήσει.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια! Τον σταθερο που εχω απο εκει τον πηρα (1 χρονο στα χερια μου) κ τον συναρμολογησαν αυτοι. Επειδη ειμαι απο επαρχια κ οι δυνατοτητες αγορων δεν ειναι ιδιες με αυτες στην Αθηνα εχω ψωνισει παμπολες φορες απο το e-shop κ οι αγορες ηταν παντα ενταξει. Το μονο προβλημα που ειχα ειναι οταν εστειλα ενα πληκτρολογιο πισω γιατι δε δουλευαν καποια πληκτρα κ μου το αντικατεστησαν με ιδιο. Και αλλη μια φορα οταν πηρα μια οθονη LG κ ειχα κατι θεματα σχετικα με την αναστολη λειτουργιας (με το pc που την ειχα συνδεσει) την εστειλα πισω (εντος 7 ημερων, κ στις 2 περιπτωσεις) κ μου εκανε μια πιστωση κ αγορασα αλλο προιον.

Γενικα, θα πρεπει να κραταμε εγγυησεις και κουτια! Αλλωστε οι αγορες ειναι καθαρα <τυχερες>.

anywhay! ου μπλεξεις με service! :(

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

με πολυ κουβεντα κατεβενει ο υπευθηνος του καταστηματος και απο κουβεντα που ειχαμε μου λεει οτι η καρτα ειχε κολισεις απο αλλων χρηστη δλδ εμενα ετσι διεγνωσε ο τεχνικος τους.αυτο το εμαθα σημερα δεν αναφερθηκε ποτε στη τηλεφωνικες ομηλιες  μας.

Κλασικό κιτρινομάγαζο. Κάτι υπεύθυνοι σαν αυτόν που αναφέρεις - μήπως είναι ο ίδιος; - με κάνανε να μην έχω αγοράσει τίποτα από αυτούς εδώ και 5-6 χρόνια. 50'' TV να βάλουν στα 5€, θα πάρω τα 5€ και θα πάω για σουβλάκια. Σε αυτούς δεν τα δίνω.

Αυτό με τις κολλήσεις δεν το αποδεικνύεις εσύ, αλλά αυτοί. Ο υπάλληλος που παρέλαβε έκανε ή όφειλε να κάνει οπτικό έλεγχο. Για την προσωρινή κάρτα προς αντικατάσταση στα είπαν. Και δεδομένου ότι όταν μου είχαν κάνει την λαδιά εμένα είχαν πάει να μου αντικαταστήσουν προϊόν με άλλο που ήταν όλο κολλήσεις μέσα και μύριζε καμένο, δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτή που θα σου φέρουν θα είναι η δική σου. Αν σου δείξουν κάρτα με κολλήσεις, απλά θα αρνηθείς ότι είναι η δική σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία έχει τραγική εξυπηρέτηση και φταίει κυρίως ο τρόπος λειτουργίας αλλά και οι ίδιοι οι υπάλληλοι. Επειδή δούλεψα μαζί τους για πάνω απο ένα χρόνο είχα ζήσει αρκετές τραγικές περιπτώσεις. Μου είχε τύχει να φέρνει κάποιος service με παρελκόμενα και στην πορεία να χάνονται τα παρελκόμενα, να προκαλείται ζημιά στο προϊόν και τελικά να του το επιστρέφουν όχι στο μαγαζί στην Αθήνα που το παρέδωσε αλλά στον Βόλο απο όπου το είχε πάρει αρχικά. Και επειδή κανείς δεν παραδεχόταν το λάθος του, ο πελάτης αναγκάστηκε να απευθυνθεί στην Γραμματεία Καταναλωτή. Δηλαδή πόσο πιο τραγική αντιμετώπιση θα μπορούσε να έχει?

 

Μπορεί κάποτε να ξεκίνησε δυναμικά και να ξεπέρασε το plaisio αλλά έχει ξεφύγει απο τις ρίζες του και θα πάει τελικά για κλείσιμο, κρίμα για τα παιδιά που δουλεύουν εκεί και το στηρίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ εγώ είχα πάει το rapid-η μου για αντικατάσταση επειδή είχε καμμένα led και ενώ στην δεύτερη μέρα μου είπαν ότι ναι θα γίνει αντικατάσταση το καινούργιο πληκτρολόγιο έκανα έναν μηνα να το δω.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως σε αυτή την περίπτωση μπορεί να μην είχαν διαθεσιμότητα ή να καθυστέρησε ο προμηθευτής να τους πάει κομμάτια. Πάντως απο την στιγμή που κάποιος παραδίδει σε κάποιο κατάστημα ένα service αυτό φεύγει την επόμενη ημέρα για τα κεντρικά όπου είναι και το κέντρο service και το παραλαμβάνουν μετά απο 2-3 εργάσιμες. Θα πάρει άλλη μία εργάσιμη για να πάει στο service και να ελεγθεί και άλλη μία εργάσιμη για να επιστρέψει η αντικατάσταση στο κατάστημα. Δηλαδή μιλάμε για 5 χαμένες εργάσιμες ημέρες οι οποίες θα μπορούσαν να εξαληφθούν αν η εταιρία κρατούσε ανοιχτά τα τοπικά service που είχε κάποτε σε κάθε κατάστημα. Αποφάσισε λοιπόν να ταλαιπωρεί σκόπιμα τους πελάτες της..........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μαυρο απο εδω και περα στο e-shop ουτε οδοντογλυφίδα να πουλάει με 1 λεπτο δεν θα παρω .

 

 

την καρτα την πειρα πισω.και με αναβάθμιση βιος απο χφχ που εκανα  η καρτα δουλεύει αψογα  εδω και 1,5 βδομαδα.

Έγινε επεξεργασία από nikos1982
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.