panosdimp Νοέμβριος 17, 2015 #21 Νοέμβριος 17, 2015 Θα περιμένω να κάνουν massive update oi kunoi βαριέμαι να πειράζω κάτι που δουλεύει χωρίς προβλήματα! 2
liakjim Νοέμβριος 17, 2015 Author #22 Νοέμβριος 17, 2015 Θα περιμένω να κάνουν massive update oi kunoi βαριέμαι να πειράζω κάτι που δουλεύει χωρίς προβλήματα! Εσύ χάνεις
Billys Νοέμβριος 17, 2015 #23 Νοέμβριος 17, 2015 Πανο σωστο αυτο που λες αλλα πραγματικα αξιζει να περασεις το mod με τους ηχους..προσωπικα της ruf μονο δεν μου αρεσει..
GoMaR Νοέμβριος 18, 2015 #24 Νοέμβριος 18, 2015 παιδια μπορεί καποιος να ποσταρει πριν και μετά για το mod της εικονας;
liakjim Νοέμβριος 18, 2015 Author #25 Νοέμβριος 18, 2015 Δεν έχω αυτό που ψαχνεις, αλλά έχω σύγκριση με το ίσως για πολλούς καλύτερο visual mod, το Natural mod. Πάνω το natural , κάτω το carmen. Βέβαια , σε κάθε πίστα , σε κάθε καιρό, σε κάθε ώρα, αλλού χάνει αλλού κερδίζει. Overall για τα γούστα μου και την οθόνη μου, κατέληξα στο carmen. (πχ στο laptop που τα βλέπω, το natural μοιυ φαίνεται καλύτερο, στην τηλεόραση που παίζω, το carmen).
panos2171 Νοέμβριος 18, 2015 #26 Νοέμβριος 18, 2015 Κάπου γινόταν συζήτηση για το gyro που αλλαζόταν από ένα .ini ή cfg δε θυμάμαι καλά. Είχα την εντύπωση ότι ήταν εδώ αλλά δε βλέπω κάτι. Είναι εύκολο να απαντηθεί εδώ εφόσον βέβαια κολλάει με το θέμα.
wolves Νοέμβριος 18, 2015 #27 Νοέμβριος 18, 2015 Κάπου γινόταν συζήτηση για το gyro που αλλαζόταν από ένα .ini ή cfg δε θυμάμαι καλά. Είχα την εντύπωση ότι ήταν εδώ αλλά δε βλέπω κάτι. Είναι εύκολο να απαντηθεί εδώ εφόσον βέβαια κολλάει με το θέμα.απο εδω και κατω ειναι η σχετικη κουβεντα περι gyro 1
Billys Νοέμβριος 18, 2015 #28 Νοέμβριος 18, 2015 Κάπου γινόταν συζήτηση για το gyro που αλλαζόταν από ένα .ini ή cfg δε θυμάμαι καλά. Είχα την εντύπωση ότι ήταν εδώ αλλά δε βλέπω κάτι. Είναι εύκολο να απαντηθεί εδώ εφόσον βέβαια κολλάει με το θέμα.Ναι πας -->Steam\steamapps\common\assettocorsa\system\cfg\assetto_corsa.ini
panos2171 Ιανουάριος 4, 2016 #29 Ιανουάριος 4, 2016 Πρόγραμμα αξιοπρεπές τηλεμετρίας έχουμε; γιατί με αυτό του AC δε γίνεται δουλειά. Ο Άκης είχε αναφέρει ένα προχθές αλλά το ξέχασα.
liakjim Ιανουάριος 4, 2016 Author #30 Ιανουάριος 4, 2016 Πρόγραμμα αξιοπρεπές τηλεμετρίας έχουμε; γιατί με αυτό του AC δε γίνεται δουλειά. Ο Άκης είχε αναφέρει ένα προχθές αλλά το ξέχασα. http://www.racedepartment.com/downloads/acti-assetto-corsa-telemetry-interface.3948/
wolves Ιανουάριος 9, 2016 #31 Ιανουάριος 9, 2016 Δεν ειναι ακριβως tip για το AC, αλλα νομιζω αρκετα χρησιμο για καποιον που ξεκιναει (και οχι μονο) τους πρωτους του online αγωνες. Πολυ απλα και κατανοητα. 2
liakjim Ιανουάριος 10, 2016 Author #32 Ιανουάριος 10, 2016 Επειδή ρωτήθηκα, εδώ οι ρυθμίσεις μου την G27 , σίγουρα ισχύουν κ για G25 : Τέλος μέσα στο παιχνίδι, βάζουμε αυτό το app Error | Assetto Corsa support forum Επιλέγουμε "Target Gain" = 90 Οδηγούμε και αφήνουμε την εφαρμογή να σου βρει το σωστό FFB Gain για το εκάστοτε αυτοκίνητο. Με το num pad + / - το ρυθμίζουμε εκεί και τέλος = άψογο/αγνό FFB χωρίς clipping. 3
geovas77 Ιανουάριος 13, 2016 #33 Ιανουάριος 13, 2016 https://www.reddit.com/r/iRacing/comments/40mq1h/new_racingdriving_techniques_book_5_day_promotion/ 3
Xristos asim Ιανουάριος 14, 2016 #34 Ιανουάριος 14, 2016 Αυτό το force feedback anti-clipping tool το κατεβαζεις απο race department;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now