Jump to content


Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Αυτό με τις ταχύτητες που δεν κατεβαίνουν είναι feature;

Ναι. Engine protector. Όπως και στην πραγματικότητα

Φυσικά δεν απενεργοποιειται

Έγινε επεξεργασία από tanthopo
Link to comment
Share on other sites

Γενικά μετά το update μου φαίνεται πιο εύκολη η οδήγηση (σε Green track) παρ'όλα αυτά πιο ρεαλιστική και σε κάποια σημεία πιο δύσκολη από πριν.

Επίσης αν βγεις εκτός ή διαλύσεις τα ελαστικά ξαναμπαίνοντας στην πίστα θέλει πολύ προσοχή για να τα "επαναφέρεις".

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επειδη πειραματιζομαι με τα settings ακομα , θελω να τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη για να τελειωνουμε μια και καλη.. :p

Αυτες οι ρυθμισεις ειναι καλες ετσι οπως ειναι?
 
Το μονο που εχω αλλαξει τωρα απο τις δυο πρωτες φωτο ειναι οι μοιρες , που τις πηγα στις 543 (απο 900) στον profiler και φυσικα και ingame οπως φαινεται..
 
Ευχαριστω.. ;)
 
 
 
post-37604-0-19334100-1444851858_thumb.jpost-37604-0-89496900-1444851860_thumb.jpost-37604-0-42518600-1444851863_thumb.p
 
Link to comment
Share on other sites

Γιατί όχι 900? Προσαρμογή?

Στην 1η εικόνα και 2η , τις 3 πρώτες μπάρες τις έχω 100.

Εντός το Gain 90.

Όλα τα εφφέ μηδέν όπως εσύ και minimum force = 5%. Αυτά είναι προσωπική υπόθεση. Παίξε με τους sliders μέχρι να σε ικανοποιούν.

Μετά πας στο Assetto Corsa.ini και βάζεις :

α. gyro=1
β. minimum damping=0.2

Μετά , ενώ οδηγάς και για το κάθε αυτοκίνητο , φορτώνεις το anticlip app v3.0 , το αφήνεις μέχρι να τελειώσει το evaluation και θα σου πει το σωστό gain ώστε να έχεις δυνατό τιμόνι χωρίς όμως να μπαίνει σε clipping. Με το +/- του numpad το ρυθμίζεις , το οποίο αποθηκεύεται αυτόματα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω τις ρυθμισεις του τιμονιου τις βρισκω βουνο.

Θα μου πεις

-Κατσε δοκιμασε να δεις τι σου ταιριαζει..!!!

 

Αλλα οταν ο χρονος ειναι περιορισμενος, προτιμας να κανεις λιγους γυρους..

 

Θα δοκιμασω παντως τα παραπανω

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτό το gyro ρε παλικάρια?

 

Αν είναι συντόμευση του gyroscope (γυροσκόπιο) γιατί να το θέλουμε? Μου φαίνεται σαν μια παραλλαγή του stability control.

Δηλαδή κάνει αυτόματα countersteer? (ανάποδα τιμόνια)

 

Αν από την άλλη έχει να κάνει με τον δικό μας γύρο ... να το βάλουμε ... μ'απ'όλα !!!   :gyro:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτό το gyro ρε παλικάρια?

 

Αν είναι συντόμευση του gyroscope (γυροσκόπιο) γιατί να το θέλουμε? Μου φαίνεται σαν μια παραλλαγή του stability control.

Δηλαδή κάνει αυτόματα countersteer? (ανάποδα τιμόνια)

 

Αν από την άλλη έχει να κάνει με τον δικό μας γύρο ... να το βάλουμε ... μ'απ'όλα !!!   :gyro:

Γυροσκοπικό φαινόμενο. Οι τροχοί αν και συγκριτικά μικρή μάζα σε σχέση με το αμάξι, αποκτούν αξιόλογο γυροσκοπικό φαινόμενο όταν το αυτοκίνητο έχει υψηλή ταχύτητα.

Φαντάσου την ταχύτητα περιστροφής , όταν το αυτοκίνητο πάει με 250χλμ/ώρα (βαριέμαι να το υπολογίζω).

Πρακτικά, νομίζω πως στο game, προσθέτει ένα ποσοστό damping , όσο αυξάνει η ταχύτητα.

ΑΝ το βάλεις κ κάνεις το παρακάω τεστ με και χωρίς , θα το καταλάβεις

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτό το gyro ρε παλικάρια?

 

Αν είναι συντόμευση του gyroscope (γυροσκόπιο) γιατί να το θέλουμε? Μου φαίνεται σαν μια παραλλαγή του stability control.

Δηλαδή κάνει αυτόματα countersteer? (ανάποδα τιμόνια)

 

Αν από την άλλη έχει να κάνει με τον δικό μας γύρο ... να το βάλουμε ... μ'απ'όλα !!!   :gyro:

 

Αυτό που είπε ο Λιακ +

 

ένα βίντεο που δείχνει πόσο fail είναι τα physics χωρίς το gyro:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνετε , το έβαλαν για να χαθεί η μοναδική ευκαρία που είχαμε για να περάσουμε τον Άκη.

 

Μήπως φταρνιστεί στην ευθεία του Mugello και του γλιστρίσει το τιμόνι από τα χέρια... :D

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χμ, κατά την εξήγηση του liakjim μιλάμε για αρχή διατήρησης της στροφορμής, η οποία δεν νομίζω πως επηρεάζει ιδιαίτερα μιας και το τιμόνι στρίβει τους τροχούς κατά τον κάθετο άξονα, όχι τον διαμήκη. Ναι μεν υπάρχει και η γωνία caster που δίνει κάποια κλίση αλλά ακόμα και εκεί υπάρχουν πολλαπλάσιες δυνάμεις που ασκούνται.

 

Εμένα, βασιζόμενος και στο τέστ του Άκη, μου φαίνεται για γυροσκοπική διόρθωση, όπως στα αεροπλάνα ή τα RC.

Και ναι υπάρχουν αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν και στην πραγματικότητα, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι assist όπως το stability control.

 

ένα βίντεο που δείχνει πόσο fail είναι τα physics χωρίς το gyro:

 

Αυτό που εσύ λες fail μου φαίνεται πιο πολύ σαν το lag που υπάρχει ανάμεσα στην επικοινωνία physics - ffb.

 

Αν και η λέξη cheat μου έρχεται στο μυαλό  :tongueout: θέλει πολύ σκέψη και εκτενείς αναλύσεις το αν είναι όντως.

Κάποια επίσημη επεξήγηση δεν υπάρχει?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως με τη g27 που το έβαλα(gyro) όταν το είχες πει για να το δοκιμάσω με τη miura  δεν διαπίστωσα διαφορά και το ξανάβγαλα, στον αγώνα έτρεξα με την default ρύθμιση ,και χθες με τα παιδιά που δοκίμασα την m4 μια χαρά πήγαινε και καλό χρόνο μου έβγαλε .

Iσως θέλει κάποιο χρόνο για να το καταλάβεις τι να πω ,αφού όμως το λέει ο αρχηγός  (akis)έτσι θά ΄ναι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.