Jump to content



Assetto Corsa tips and tricks


liakjim

Recommended Posts

πριν 26 λεπτά, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε:

 

Λογικά όχι γιατί στα σειριακά έχουν βάλει την προστασία που δεν σε αφήνει να κατεβάσεις ταχύτητα... Οπότε δεν θα είχε καν νόημα να το προσπαθήσεις :p

 

Τι να σου πω, δεν έχω προσπαθήσει να το κάνω. Και δεν θυμάμαι που το διάβασα. Κάποιος πιο ψαγμένος με το Assetto? @liakjim?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω. Πάντα με shifter είμαι.

Από ότι ξέρω τα paddles έχουν hardcoded καθυστέρηση για να εξομαλύνονται οι διαφορές με αυτόν που θα αλλάζει manual, θα κάνει λάθη, θα χάνει ταχύτητες, θα σπάει κιβώτια κτλ.

 

Δεν νομίζω ότι μπορείς να το ξεγελάσεις (κ μεταξύ μας, δικαίως).

Link to comment
Share on other sites

εγω αν ασχοληθω μια βδομαδουλα μπορω με arduino να κανω ευκολα ανεβασματα και (λιγο πιο δυσκολα) κατεβασματα με throttle blip και συμπλεκτη, πατωντας τα paddles και τιποτα αλλο. και το παιχνιδι θα νομιζει οτι παιζεις με Η.

 

δεν ασχολουμαι γιατι παραειναι γυφτια :D ειπαμε να παιξουμε οχι να κλεψουμε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά που παίζουμε online, παρατηρώ πως όταν με πλησιάζει άλλο αυτοκίνητο ακούγεται τόσο πολύ που μετά βίας ακούω οτιδήποτε άλλο απο το δικό μου όχημα.

Αποτέλεσμα (εκτός απο το καρδιακό επεισόδιο απο την τρομάρα) συνήθως miss shift, πότε πιο νωρίς πότε πιο αργά, αφού δεν ακούω το ήχο του δικού μου κινητήρα αλλά τον κινητήρα του μπροστινού ή του πίσω.

Που το φτιάχνουμε αυτό και πόσο έχετε εσείς τους external sounds ή οπως αλλιώς λέγεται στα settings???

Θυμάμαι ότι κάτι είχα δει όταν κατέβαζα τα tyre sounds που και πάλι ήταν μες στην υπερβολή...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

qEEGMxp.png

15 minutes ago, uhu said:

Κάθε φορά που παίζουμε online, παρατηρώ πως όταν με πλησιάζει άλλο αυτοκίνητο ακούγεται τόσο πολύ που μετά βίας ακούω οτιδήποτε άλλο απο το δικό μου όχημα.

Αποτέλεσμα (εκτός απο το καρδιακό επεισόδιο απο την τρομάρα) συνήθως miss shift, πότε πιο νωρίς πότε πιο αργά, αφού δεν ακούω το ήχο του δικού μου κινητήρα αλλά τον κινητήρα του μπροστινού ή του πίσω.

Που το φτιάχνουμε αυτό και πόσο έχετε εσείς τους external sounds ή οπως αλλιώς λέγεται στα settings???

Θυμάμαι ότι κάτι είχα δει όταν κατέβαζα τα tyre sounds που και πάλι ήταν μες στην υπερβολή...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Επειδή ενόχλησα αρκετά παιδιά στο steam θα ποστάρω κ εδώ για να βοηθηθούν κ άλλοι

 

Παίδες καλησπέρα επειδή ταλαιπωρήθηκα κ άκρη δεν έβγαλα,θα μπορούσε κάποιος να τσεκάρει το setup για Ferrari gt2 κ να με πει τι θα βοηθούσε ώστε να ανεβάσουν τα λάστιχα θερμοκρασίες -τα πίσω φτάνουν 80c κ μένουν εκεί,τα μπροστά όμως δεν ανεβαίνουν πάνω από 75c- core temps.

 

Δοκίμασα να ανεβάσω πιέσεις κ κάμπερ αλλά δεν είδα κάποια αλλαγή.

 

Επίσης είδα οτι οι περισσότεροι έχουν τελική ~280 ενώ με 2 φτερό πίσω μετά βίας έφτασα 273.

 

υγ:έτσι όπως πάει θα ξεχάσω-μπερδέψω κ τα λίγα που ξέρω σχετικά με το σετάπ. :(

 

υγ2:αν δεν βαριούνται όσοι μου έδωσαν διάφορες πληροφορίες ας ποστάρουν κ δω για να τα έχουμε μαζεμένα.

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη δεν το έβαλα εκεί γιατί αφενός είναι πιο συγκεκριμένο κ αφετέρου στο τοπικό εκείνο τέτοιας φύσεως πόστς χάνονται.

 

Γράφω εδώ αυτά που με είπαν τα παιδιά.

 

Με δεδομένη την κατάσταση των ελαστικών v6 βασικά δεν κοιτάμε θερμοκρασίες αλλά πιέσεις.Δεν θέλουμε με βάση το app του Giusa να πέσουν οι live πιέσεις κάτω από 32 psi. info provided by liakjim

 

Αναφορικά με την τελική το 458 gt2 θέλει να απλώσεις την 6η για να ¨βρει¨ παραπάνω τελική.Επίσης με μπαλoνάρισμα των ελαστικών -κοινώς αύξηση των πιέσεων- έχεις κ λιγότερες τριβές άρα περισσότερα χιλιόμετρα τελικής. info provided by Akis liakjim djkostas.

 

Χθες που έκανα ένα δοκιμαστικό στίντ το 458 gt2 με medium βγάζει 7-8γυρο στο Νόρντσλάιφ με λάστιχα στο ~96% υπό σχετική πίεση οδηγικά.Άρα το 2ωρο μπορείς να το βγάλεις με ένα πίτστοπ.

 

Ό,τι άλλο βρω,ανακαλύψω σχετικό θα ενημερώσω.

 

Εδώ κ τα σέτς μου https://app.box.com/s/2gbuvnb8jbfgy7faehqlqtl12tk6uas3

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

¨Ολα αυτά λογικά θα αλλάξουν (ελπίζω) με το 1.5 update μιας κ το μοντέλο ελαστικών είναι broken ( υπερβολικό flex).

 

Εξακολουθώ κ πιστεύω πως το δίπλα θέμα αρκούσε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24/2/2016 at 9:34 PM, khr1s said:

Καλησπερα παιδια εχω μια απορια:

Τι παιζει με τα pit stops ? Που σταματαω μεσα στο pitlane ? Τι μενου βγαζει ? Εχω ενα Pitconfig app διαλεγω τι θελω και μετα τι κανω αφου μπω στα πιτ?

 

 

 

Παιδια απο οτι καταλαβα στο single δεν υπαρχουνε pitstops στο single αρα δεν μπορω να το τεσταρω.

Στα meetings εδω κανουμε ανεφοδιασμους/αλλαγες ελαστικων λογικα αρα υπαρχει καποιο guide για το πως γινεται το pitstop ?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω εχει παρατηρησει κανεις μειωση του FF σε G27 απο το καλοκαιρι και μετα (με τα updates του game...) γιατι εμενα μου φαινεται πολυ ποιο ελαφρυ στο 100% απο οτι παλια...Επισης νομιζω κανει παραπανω θορυβο το μοτερ .. δε ξερω τι παιζει αν εχει καποιο προβλημα η οχι..

Link to comment
Share on other sites

Ναί το έχω αντιληφθεί μετά τα τελευταία updates το FFB είναι αρκετά πιο ελαφρύ και θα έλεγα ίσως λίγο χειρότερο.

Θόρυβο απ'το τιμόνι όχι δεν έχω παρατηρήσει κάτι.

Νομίζω πως το 1.5 update θα έχει νέο FFB όπου ίσως εξαφανίσουν το deadzone του τιμονιού στο κέντρο του.

Link to comment
Share on other sites

Ίσα ίσα, που βάρυνε.

 

Δοκιμάστε τις εξής ρυθμίσεις :

 

Logitech G27 : Global Profile 107 | 100 | 40 | 0 | 900 ,

In game : Gain 80% | Filter 5% | Kerb 6% | Road 6% | Slip 6% | Min. Force 0% | Gamma 1.00 | Filter 0.00| Speed 0.00 | Brake gamma 1.30 | Gyro =1 | Minimum dampening = 0.015 | enhanced understeer Off |

 

Επίσης πάντα αυτό http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/force-feedback-anti-clipping-tool-v3-4.14165/

Επιλέγετε ''target gain''=80

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2016 at 3:35 PM, liakjim said:

Ίσα ίσα, που βάρυνε.

 

Δοκιμάστε τις εξής ρυθμίσεις :

 

Logitech G27 : Global Profile 107 | 100 | 40 | 0 | 900 ,

In game : Gain 80% | Filter 5% | Kerb 6% | Road 6% | Slip 6% | Min. Force 0% | Gamma 1.00 | Filter 0.00| Speed 0.00 | Brake gamma 1.30 | Gyro =1 | Minimum dampening = 0.015 | enhanced understeer Off |

 

Επίσης πάντα αυτό http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/force-feedback-anti-clipping-tool-v3-4.14165/

Επιλέγετε ''target gain''=80

Πωω ρε φιλε που ζουσα τοσο καιρο αυτες ειναι ρυθμισεις λιγο που δοκιμασα ειναι σουπερ! - το ελατηριο κεντραρισματος το εχεις τικ? αν και ειναι 0% ...  και το gyro + minimum dampening που βρισκονται? - ο ηχος παλι ακουγεται λιγο δυνατα στα κερμπ κυριως ,θα ανεβασω μια ηχογραφιση για συγκριση...

Link to comment
Share on other sites

ok τα εκανα ολα παει μια χαρα ...! τσεκαρε μια να δεις πως ακουγεται σε μενα

Το τραβηξα με το κινητο με πληρη ησυχια και αρκετα χαμηλωμενο τον ηχο ...ακουγεται σαν να εχω διαφορα πραματατα πανω στο γραφειο και να τριζουν ..αυτο μου κανει ποιο πολυ εντυπωση παρα η ενταση :p

Έγινε επεξεργασία από cpgr
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, cpgr said:

ok τα εκανα ολα παει μια χαρα ...! τσεκαρε μια να δεις πως ακουγεται σε μενα

Το τραβηξα με το κινητο με πληρη ησυχια και αρκετα χαμηλωμενο τον ηχο ...ακουγεται σαν να εχω διαφορα πραματατα πανω στο γραφειο και να τριζουν ..αυτο μου κανει ποιο πολυ εντυπωση παρα η ενταση :p

 

Με G27 είσαι ? Περίεργο. Σε εμένα με τις ρυθμίσεις μου δεν κάνει τόσο πολύ.

 

Για να μειωθεί αυξάνεις Filter και μειώνεις  Kerb. (ένα ή κ τα 2).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.