Jump to content



Assetto Corsa - F1 testing


thazio

Recommended Posts

3 hours ago, GeoF1 said:

Ποοοο το τι καντηλι εφυγε χθες που δοκιμασα για πρωτη φορα την sf15 δεν περιγραφεται...

 

Μονο στο charging mode την παω καλα :p

 

Μολις ξεκιναει το deploy to ERS ΚΛΑΦΤΑ!!!!

Να παίζεις τα αυτάκια πιο γρήγορα!

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Βρε και short shifting κανω και στο 75% γκαζι ειμαι...

Θα το χω στο charging συνεχεια :bleh:

Ειναι 100% σιγουρο οτι εχεις καμερα που δεν δειχνει το τιμονι και τα ledakia του. Αν αλλαξεις την ταχυτητα εκει που δειχνει το led δεν θα γλιστραει, τουλαχιστον στην ευθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μερικές απορίες μιας και είπα να ασχοληθώ λίγο με τις F1 (παντελώς άσχετος):

 

DRS (Drag Reduction System) - προγραμματίζω κουμπί (στο τιμόνι) με το οποίο το ενεργοποιώ για να πετύχω μεγαλύτερες ταχύτητες δια της αλλαγής της αεροδυναμικότητας του οχήματος μέσα σε συγκεκριμένα κομμάτια της πίστας? Μέσα σε αγώνα επιτρέπεται η ενεργοποίησή του μόνο για προσπέραση, όταν απέχουμε λιγότερο από 1 sec από τον προπορευόμενο ή όπως στην προηγούμενη περίπτωση ή όπως θέλουμε?

 

KERS (Kinetic Energy Recovery System) - προγραμματίζω κουμπί (στο τιμόνι) με το οποίο το ενεργοποιώ για να πετύχω μεγαλύτερες ταχύτητες μέσω αύξησης της ιπποδύναμης του οχήματος. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω όποτε θέλω? Η ανάκτηση (αποθήκευση) ενέργειας γίνεται αυτόματα με το φρενάρισμα ή πρέπει να πατήσω (προγραμματίσω) άλλο κουμπί γι' αυτό το λόγο? Πως καταλαβαίνω ότι έχω πλήρη φόρτιση ή αποφόρτιση?

 

Υπάρχουν άλλα βοηθήματα?

 

Link to comment
Share on other sites

Μερικές απορίες μιας και είπα να ασχοληθώ λίγο με τις F1 (παντελώς άσχετος):

 

DRS (Drag Reduction System) - προγραμματίζω κουμπί (στο τιμόνι) με το οποίο το ενεργοποιώ για να πετύχω μεγαλύτερες ταχύτητες δια της αλλαγής της αεροδυναμικότητας του οχήματος μέσα σε συγκεκριμένα κομμάτια της πίστας? Μέσα σε αγώνα επιτρέπεται η ενεργοποίησή του μόνο για προσπέραση, όταν απέχουμε λιγότερο από 1 sec από τον προπορευόμενο ή όπως στην προηγούμενη περίπτωση ή όπως θέλουμε?

 

KERS (Kinetic Energy Recovery System) - προγραμματίζω κουμπί (στο τιμόνι) με το οποίο το ενεργοποιώ για να πετύχω μεγαλύτερες ταχύτητες μέσω αύξησης της ιπποδύναμης του οχήματος. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω όποτε θέλω? Η ανάκτηση (αποθήκευση) ενέργειας γίνεται αυτόματα με το φρενάρισμα ή πρέπει να πατήσω (προγραμματίσω) άλλο κουμπί γι' αυτό το λόγο? Πως καταλαβαίνω ότι έχω πλήρη φόρτιση ή αποφόρτιση?

 

Υπάρχουν άλλα βοηθήματα?

 

Καλό διάβασμα

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/34454/

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Καλό διάβασμα

Error | Assetto Corsa support forum

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στο σπίτι (στη δουλειά μας το κόβουν το Assetto forum)

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Στο σπίτι (στη δουλειά μας το κόβουν το Assetto forum)

Ξεκίνα διάβασμα γιατί δεν σε βλέπω δυνατό http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

 

Υπόψη θα πρέπει να έχεις :

Κουμπί για DRS

Κουμπί για KERS (τα δίνει όλα για λίγο)

Κουμπί για ρυθμό φόρτισης μπαταρίας ( όσο πιο πολύ εμπλέκει την γεννήτρια του πίσω άξονα στη φάση του φρεναρίσματος = τόσο φρενάρει τον πίσω άξονα στο coast = υπερστροφή σαν να μεταφέρεις brake balance πίσω αλλά από την άλλη φορτίζεις πιο γρήγορα)

Κουμπί για απόδοση ενέργειας δλδ charging ή motor (στην 1η περίπτωση η γεννήτρια του turbo δίνει ρεύμα στη μπαταρία και στην 2η στον κινητήρα) 

Κουμπί για mode λειτουργίας ( hotlap, maximum speed, balance κτλ)

 

Αυτά τα λίγα.:happy:

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

"Υψηλή ραπτική" είναι τα F1 - που χρόνος για τέτοια πράγματα...:amen:

Κοίτα για ένα γρήγορο γύρο τα πράγματα είναι απλά :

  • Supersofts
  • Στο outlap θα είσαι στο charging
  • Ζεσταίνεις λάστιχα
  • Όταν πας να ξεκινήσεις , βάζεις motor
  • Ανάκτηση ενέργειας όσο θες , εγώ στο 50%
  • Mode hotlap
  • Αλλαγές ταχυτήτων στο πρώτο μπλε λαμπάκι ( νωρίς δλδ)

Αυτό ήταν , το 1:28 "εύκολο".

 

Τώρα σε αγώνα δεν έχω ιδέα, μιας κ θέλει ισορροπία. Να είσαι γρήγορος , χωρίς να ξεσκίζεις τα λάστιχα και χωρίς να ξεμένεις από μπαταρία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο menu / controls / secondary δίνει την δυνατότητα, εκτός από τα KERS & DRS (έμαθα γι' αυτά), να προγραμματίσεις τα:

 

Engine Brake +/-

MGU-K Delivery +/-

MGU-K Recovery +/-

MGU-H Mode ( Κουμπί για mode λειτουργίας ( hotlap, maximum speed, balance κτλ) )?

 

Χρειάζονται όλα αυτά (τι κάνει το καθένα) και γιατί +/- ?

Link to comment
Share on other sites

πριν 53 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Παιχνιδιαρης ο @Aris Teidis Ολο φατσουλες μας βαζει!!!

:lol:

Τζάμπα τις βάζω, δεν σας πείθω να βοηθήσετε...

6ADKv9w.gif

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

H sf15t πολύ ζόρικη λέμε, με ένα κάρο μπιχλιμπίδια - μέχρι να θυμηθείς τι είναι το κάθε κουμπί, τι κάνει, πότε πρέπει να το πατήσεις, πότε να το αφήσεις - έχεις χάσει τη στροφή...:p:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη Άρη αλλά δεν έχω χρόνο να μεταφράσω ένα κείμενο χιλιάδων λέξεων.

Θα σου βάλω άλλα 2 λινκ μπας και μπεις από την δουλειά.

http://www.racedepartment.com/threads/assetto-corsa-ferrari-sf15-t-technical-guide.123938/

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.