Lakisss Φεβρουάριος 5, 2020 #1421 Φεβρουάριος 5, 2020 πριν 3 ώρες, το μέλος Νικος Παναγιωτοπουλος έγραψε: ή το μπλε einhell 500 που το εχει τουτες τις μερες προσφορα το praktiker στα 96 ? link?
popay966 Φεβρουάριος 5, 2020 #1422 Φεβρουάριος 5, 2020 KΟΛΩΝΑΤΟ ΔΡΑΠΑΝΟ EINHELL SB 501/1 Καλύτερο του Lidl στα 70 2
kats3777 Φεβρουάριος 5, 2020 #1423 Φεβρουάριος 5, 2020 Το Einhell έχει διαδρομή τσοκ 5cm και του lidl 7cm 2
osa Φεβρουάριος 5, 2020 #1424 Φεβρουάριος 5, 2020 πριν 4 ώρες, το μέλος Νικος Παναγιωτοπουλος έγραψε: απο την εμπειρια σας παιδια, κολωνατο δραπανο parkside ή το μπλε einhell 500 που το εχει τουτες τις μερες προσφορα το praktiker στα 96 ? για τρυπηματα σε μεταλλο αλλα και ξυλα. τι θα προτιμουσατε? παιζει και η εναλλακτικη, του να παρω μια βαση δραπανου για το δευτερο χειρος που εχω καπου στα 30 ευρω και να μου μεινουν τα λεφτα της διαφορας Αύριο που θα πάρω εγώ το κολωνάτο parkside να περάσεις(Πάτρα δεν είσαι?) να σου χαρίσω την βάση δραπάνου της parkside που έχω... δεν θα την χρειάζομαι πλέον. 3 1
Νικος Παναγιωτοπουλος Φεβρουάριος 5, 2020 #1425 Φεβρουάριος 5, 2020 πριν 57 λεπτά, το μέλος osa έγραψε: Αύριο που θα πάρω εγώ το κολωνάτο parkside να περάσεις(Πάτρα δεν είσαι?) να σου χαρίσω την βάση δραπάνου της parkside που έχω... δεν θα την χρειάζομαι πλέον. μιλ μερσι μεσιε ναι πατρα ειμαι. καλοδουλευτο το νεο σου αποκτημα 1
alphabet Φεβρουάριος 5, 2020 #1426 Φεβρουάριος 5, 2020 9 hours ago, Νικος Παναγιωτοπουλος said: απο την εμπειρια σας παιδια, κολωνατο δραπανο parkside ή το μπλε einhell 500 που το εχει τουτες τις μερες προσφορα το praktiker στα 96 ? για τρυπηματα σε μεταλλο αλλα και ξυλα. τι θα προτιμουσατε? παιζει και η εναλλακτικη, του να παρω μια βαση δραπανου για το δευτερο χειρος που εχω καπου στα 30 ευρω και να μου μεινουν τα λεφτα της διαφορας Εγω εχω το μπλε Einhell 2 χρονια, ειναι ενταξει για ερασιτεχνικη χρηση που το χρησιμοποιω μια φορα το διμηνο, χωρις πρβληματα, αλλα δεν εχει τις ευκολιες της σταθεροποιησης της βασης, της ανυψωσης, του λειζερ και των αμεσων ρυθμισεων στροφων. Οποτε σκεπτομαι να το βγαλω στο σφυρι και να χτυπησω αυριο το Parkside. 2
Lakisss Φεβρουάριος 5, 2020 #1427 Φεβρουάριος 5, 2020 (edited) Άποψη μου είναι ότι το parkside δεν αξίζει. Δείχνει να μην έχει ροπή. Μην εντυπωσιάζεστε από οθόνες, laser και ρυθμιστές στροφών. Τα κολώνατα είναι για πιο βαριές εργασίες και βασίζονται στην απλότητα της κατασκευής. Χάλασε το μοτέρ, μπορείς εύκολα να το αλλάξεις. Άλλωστε πόσοι στα κολώνατα αλλάζουν συνέχεια στροφές με τους ιμάντες; Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2020 από Lakisss 3
osa Φεβρουάριος 5, 2020 #1428 Φεβρουάριος 5, 2020 Ακριβώς ...επειδή σπάνια αλλάζεις στροφές με τους ιμάντες για 1-2 τρύπες βολεύει η ηλεκτρονική ρύθμιση. Αν έχεις κανένα καλό παγκοδράπανο των 200-300€ αξίζει να αλλάξεις μοτέρ αν έχεις ένα με 60-70€ ...αγοράζεις άλλο. Το θέμα είναι αν κάποιος θέλει να περάσει από την βάση στήριξης χειροδράπανου σε κάτι πιο σταθερό και με περισσότερες ευκολίες γιατί να μην το πάρει...φτηνό είναι. Αν δεν έπαιρνα αυτό θα πήγαινα σε αυτό https://www.mandis.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=13660&category_id=516&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&redirected=1&Itemid=29 που θεωρώ ότι είναι πολύ καλό για την τιμή του. 3
Δημοφιλής Δημοσίευση osa Φεβρουάριος 6, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #1429 Φεβρουάριος 6, 2020 Έτοιμα τα εργαλεία ... Νικόλα θα σε πάρω τηλ. για την βάση. 11
Νικος Παναγιωτοπουλος Φεβρουάριος 6, 2020 #1430 Φεβρουάριος 6, 2020 πριν 17 ώρες, το μέλος osa έγραψε: καλοδουλευτα! 1
Γιώργος 1 Φεβρουάριος 6, 2020 #1431 Φεβρουάριος 6, 2020 πριν 1 ώρα, το μέλος osa έγραψε: Έτοιμα τα εργαλεία ... Για κάνε μια τρύπα σε σίδερο με 12 ή 13 τρυπάνι, να μας πεις άμα δυσκολεύτηκε στο ξετρύπημα.
osa Φεβρουάριος 6, 2020 #1432 Φεβρουάριος 6, 2020 Αγαπητέ μου Γιώργο ...δεν θα μπω σε αυτή την διαδικασία...έχουν κάνει αρκετά τεστ ο Ιταλός, οι Γάλλος...Αν θέλεις κάτι να ρωτήσεις για το εργαλείο που να μπορώ να το δω πολύ ευχαρίστως ...εμένα για τις μέχρι στιγμής ανάγκες μου με εξυπηρετεί...αν μεγαλώσουν θα πάρω μεγαλύτερο...τόσο απλό. Και για να σου απαντήσω χωρίς τεστ ...κανένα τρυπάνι δεν θα δυσκολευτεί στο τρύπημα ...αρκεί να ξέρεις πως να το δουλέψεις και ανάλογα με τις δυνατότητες του. 6
alphabet Φεβρουάριος 7, 2020 #1433 Φεβρουάριος 7, 2020 (edited) Καλοδουλευτα. Και εγω τα πηρα. Οσον αφορα την δυσκολια επαναφορας του μοχλου που εγραφε ο Ιταλος απλα ...δεν υπαρχει. Ο μοχλος επιστρεφει κανονικα. Το λειζερ ηταν 0.5 mm off απο την μια παντα, αλλα το διορθωσα ευκολα συμφωνα με το βιντεο του Ιταλου που παρεθεσα πριν. Το εργαλειο μπορει να ανεβαζει στροφες οταν δυσκολευεται, αλλα ειναι σκετη απολαυση να το χρησιμοποεις με τις ευκολιες που σου παρεχει. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 7, 2020 από alphabet 5
ginosvougas Φεβρουάριος 7, 2020 #1434 Φεβρουάριος 7, 2020 Στο προβλημα με το μοχλο ουτε σε εμενα υπάρχει. Το λειζερ ειναι σχεδον ακριβως (λιγοτερο απο μισο χιλ) Με ποτηροτρυπανο σε δοκαρι κολωσε μονο στο μεγαλο των 68 mm. Forstner τρυπανακι οτι ειχα μεχρι 35mm το τρυπησε σα βουτυρο. Σίδερο δε δοκιμασα εξαλλου για ξύλο το θελω. Για ερασιτεχνες σαν εμενα που επαιζα με τη βαση του λιντλ ειναι μεταβαση απο κια πικαντο σε αουντι. Καρατιμιο. 4
osa Φεβρουάριος 7, 2020 #1435 Φεβρουάριος 7, 2020 Το πρόβλημα με τον μοχλό το διόρθωσα εύκολα σύμφωνα με τις οδηγίες του Ιταλού. Ευκαιρία ήταν να το ανοίξω να δω και πως είναι μέσα. Το λέϊζερ το διόρθωσα ακριβώς αλλά εδώ υπάρχει και μια λεπτομέρεια ...Κανένα λέϊζερ δεν θα δείξει ακριβώς σε όλα τα ύψη σε τέτοιου είδους εργαλεία εκτός και αν οι πηγές της ακτίνας είναι ακριβώς επάνω στο τσοκ στην θέση του τρυπανιού...πράγμα αδύνατο. Γιατί το λέω αυτό.... κατέβασα την κεφαλή σε ένα λογικό ύψος ώστε να χωράει τρυπάνι 10mm και ξύλο πάχους 20-30mm στην βάση. Εκεί ρύθμισα τις ακτίνες ακριβώς στο κέντρο, έβαλα και θερμόκολα ώστε να μην μετακινηθούν οι λυχνίες λέϊζερ και έκλεισα το καπάκι. Όλα ωραία ...ανεβάζω την κεφαλή τέρμα επάνω και ανάβω τις ακτίνες ... διαφορά 1-2mm. Μετά κατάλαβα ... τα λυχνιάκια του λέϊζερ είναι τοποθετημένα στον σκελετό μακρυά από την νοητή κάθετη γραμμή του τρυπανιού...όταν λοιπόν αλλάζει το ύψος φυσικό είναι να μετακινήται και το σημείο που στοχεύει η ακτίνα. 5 1
karmen1983 Φεβρουάριος 7, 2020 Author #1436 Φεβρουάριος 7, 2020 Προσωπικα το λειζερ το θεωρω αχρηστο σε κολωνατα ειδικα. Κ το δικο μιυ εχει αλλα εχει να αναψει απο την πρωτη φορα που απλα το πατησα για να δω πως φαινεται. Καλοδουλευτα τα εργαλεια σας κυριοι! 4
Νικος Παναγιωτοπουλος Φεβρουάριος 7, 2020 #1437 Φεβρουάριος 7, 2020 ευχαριστω το νικολα (osa) για το δωρο του! εχει φτιαξει ενα εργαστηριο ωραιο οπως ο ιδιος! χαιρεσαι να τον ακους να μιλαει. καλοδουλευτα τα νεα σας εργαλεια παιδια, να ειστε παντα καλα να τα χαιρεστε. 4
karmen1983 Φεβρουάριος 13, 2020 Author #1439 Φεβρουάριος 13, 2020 https://www.lidl-hellas.gr/el/fyladia/apo-deutera-17-02-phulladio-lidl-non-food/view/jumpmarks/page/1 5
Σωτήρηςς Φεβρουάριος 17, 2020 #1440 Φεβρουάριος 17, 2020 Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω (και με βρήκατε). Πρώτο ποστ και ζητώ τη γνώμη σας για το πολυεργαλείο pkga 20-li b1 που έβγαλε το lidl (περασμένη εβδομάδα; ) και υπάρχει ακόμα στα ράφια. Στα 79 ευρώ. Έχω εργαλεία που κάνουν τις δουλειές του, αλλά θα το ήθελα σαν εφεδρικό-συμπληρωματικό. Έψαξα στο τόπικ για παλιότερα σχόλια, γιατί έχει ξανακυκλοφορήσει, αλλά δεν βρήκα τίποτα. Απ ό,τι κατάλαβα είχε παλιότερα τον κωδικό με a1 στο τέλος και όχι b1 που έχει τώρα. Άραγε το τωρινό έχει (σημαντική) διαφορά από το παλιότερο; Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να με (μας) κατατοπίσει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now