Jump to content



WAMTA Season 2 Race #3 - MONZA - 12/3/2017


Recommended Posts

@Dimitris Pappas Σ' ευχαριστώ για το θάρρος σου να εκφράσεις την άποψή σου.
 
Δεν το λέω για τη θέση που πήρες, αλλά και για τις πληροφορίες για το περιστατικό με τον Rosberg και Hamilton! Καταλαβαίνω πως είναι αρκετά δύσκολο για πολλούς από εδώ μέσα να εκφράσουμε την άποψή μας, γιατί δε θέλουμε να χαλαστούμε ή να εκνευριστούμε και να μαλώσουμε. Ίσως κι εγώ αν δεν ήμουν ο άμμεσα εμπλεκόμενος να μην έπαιρνα θέση, για να αποφύγω τις αντιπαραθέσεις.
 
Νομίζω όλοι συμφωνούμε πως αν ο @Anthemius πήγαινε λίγο δεξιά (που δεν ήταν υποχρεωμένος), ή αν ο rapidfast ήταν λίγο πιο προσεκτικός, τώρα δε θα μιλάγαμε... 
Όπως επίσης, αν οι διοργανωτές/αγωνοδίκες δεν έπαιρναν αυτήν την απόφαση, πάλι δε θα μιλάγαμε...
 
Εγώ ως όφειλα, έκανα την ένστασή μου και κοιτώ τον επόμενο αγώνα. 
 
Πάντως, επειδή το βίντεο το έχω δείξει και σε κάποιους φίλους εκτός φόρουμ, δεν ξέρω πώς πρέπει να νιώθω που από αυτούς που το είδαν, μόνο η γυναίκα μου θεωρεί πως φταίει ο anthemius!!! :yikes::slap:

Παιδιά συγγνώμη τωρα..
Αλλα αν θελετε να το παρουμε με τους δικους σας ορους και να κανουμε το απλο περασμα απο μια στροφή, σε μαχη θα μιλήσω διαφορετικα τελειως..
Δεν ειχα καμια υποχρεωση να δωσω χωρο στην Τ1. Η στροφη ηταν δικη μου.
Μονοι σας λετε οτι το παρακανα στα φρενα.
Ναι το παρακανα. Για να μπω προσεκτικα και να μην τρακαρει κανενας.
Και μετα; παω στη μεση της πιστας οπως παει ο ροζμπεργκ και επιταγχυνω; οχι ξακρυζω τερμα αριστερα και παω φρεναριστος.
Και ενω ο αλλος οδηγος εχει ηδη παραδεχτει οτι εκλεισε απο λαθος του επειδη το βελακι του εδειχνε καθαρό χωρο ενω ηταν 7 ωρα αντι για εξι και ενω τον βλεπω και φρεναρω ξανα και ξανα, πεφτει πανω μου 2 μονοθεσια πριν τη στροφη.
Ο μαλακας ο ροζμπεργκ ειχε 4 μετρα να παει αριστερα. Εγω που να παω; να βαλω οπισθεν για να σας κανω το χατηρι;
Ε οχι ρε παιδια, ειστε παραλογοι οπως και να τη δουμε τη φαση.
Και αν πραγματικά δεν εχετε καταλαβει που ειναι το λαθος σας θα ξανασυμβει. Και θα ξανασυμβει και θα ξανασυμβει. Και ειναι λαθος αυτο που κανετε και ο τροπος που σκεφτεστε και τα παραδειγματα που βαζετε. Αλλη στροφη αλλοι κανονισμοι αλλες γραμμες αλλα ιδια περιπτωση για εσας..
Οχι τα πορσικα που σας εβαλα στην ιδια στροφη με τα ιδια αυτοκινητα και τις σωστες γραμμες, αλλα μια αλλη πιστα που ετσι μας βολεύει..
Και δεν βλεπουμε καν τις βασικες διαφορες..
Καλα που δεν εισαστε αγωνοδικες. Αυτο λεω μονο.
Δεν εχετε ουτε την σωστή κριση ουτε την ικανοτητα να δειτε τι γίνεται.
Και δε με νοιαζει τι κανει ο καθε πουρναρακης του bbc.. γιατι και εκει πουρναρακιδες εχουν..
Αυτα με αγαπη..[emoji7]

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Anthemius said:

Δεν έχω κάνει λάθος, απλά το βλέπουμε από διαφορετική οπτική όπως θα έλεγε και κάποιος άλλος :hehe:

δεν θυμάμαι να σου έδωσα την άδεια να χρησιμοποιείς ατάκες μου.

 

0.43 ευρώ πνευματικά δικαιώματα ή 3 δευτερόλεπτα για τον τιμ μέιτ μου.:hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

δεν θυμάμαι να σου έδωσα την άδεια να χρησιμοποιείς ατάκες μου.

 

0.43 ευρώ πνευματικά δικαιώματα ή 3 δευτερόλεπτα για τον τιμ μέιτ μου.:hehe:

Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω!

 

Στείλε μου εξώδικο!  :book: :rofl:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη @Anthemius αλλα θα συμφωνήσω οτι εφταιγες,ειδικα λογο του συγκεκριμενου τροπου που αντιμετωπιζουμε την τ1 σε αυτο το καπ,αλλα πιθανοτατα και γενικότερα,δεν εχω δει πολλες φορες αγωνα που να διεκδικει ετσι οδηγος την πρωτη στροφη,και οταν συμβαίνει καταληγει συνηθως σε παρομοια αποτελεσματα.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Συγγνώμη @Anthemius αλλα θα συμφωνήσω οτι εφταιγες,ειδικα λογο του συγκεκριμενου τροπου που αντιμετωπιζουμε την τ1 σε αυτο το καπ,αλλα πιθανοτατα και γενικότερα,δεν εχω δει πολλες φορες αγωνα που να διεκδικει ετσι οδηγος την πρωτη στροφη,και οταν συμβαίνει καταληγει συνηθως σε παρομοια αποτελεσματα.

 

@PolomanGR αν και δε χρειαζόταν να μας το πεις (έχεις κάνει like σε όλα ta posts του rapid και του liak αν δεν κάνω λάθος :D), ομολογώ πως δεν το περίμενα να λες εσύ κάτι τέτοιο, όταν στο ίδιο βίντεο φαίνεστε 3 αυτοκίνητα που είστε μπροστά μας να προσπαθείτε να μπείτε στην Τ1 (mission impossible)!!! Και φυσικά όπως αναμενόταν, χτυπάς το αυτοκίνητο που βρίσκεται στα αριστερά σου (και είστε και στην ίδια ευθεία) και αυτός φεύγει στην escape route (τη γλίτωσε αυτός από τον rapid, την πάτησα εγώ)!

 

Δεν ήθελα να φανώ κακός, αλλά δυστυχώς το ίδιο βίντεο είναι αδιάσειστος μάρτυρας...

 

 

Και εν πάση περιπτώση, πριν ποστάρετε, διαβάστε λίγο τι έχουμε πει στα προηγούμενα posts... Έχω δικαιολογήσει τη συμπεριφορά μου πολλάκις!

 

Ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το "added value" σε κάποια ποστς όπως το δικό σου! Τι παραπάνω προσφέρει από όσα ήδη έχουν ειπωθεί, εκτός από το να δυναμιτίζει και πάλι την κατάσταση; 

 

Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά πλέον δεν έχω καμιά διάθεση να συνεχίσω άλλο στο CUP. @Stelios F., @akis_z80, αν υπάρχει άλλος οδηγός που θέλει να συμμετάσχει, θα επιθυμούσα να με αντικαταστήσετε για τους υπόλοιπους αγώνες. Αν δεν υπάρχει άλλος, θα κάνω την αγγαρεία να συνεχίσω το CUP χωρίς κανένα ενδιαφέρον και καμία εμπλοκή μου σε μάχη, για να μην έχει κανένας παράπονο.

Link to comment
Share on other sites

@PolomanGR αν και δε χρειαζόταν να μας το πεις (έχεις κάνει like σε όλα ta posts του rapid και του liak αν δεν κάνω λάθος [emoji3]), ομολογώ πως δεν το περίμενα να λες εσύ κάτι τέτοιο, όταν στο ίδιο βίντεο φαίνεστε 3 αυτοκίνητα που είστε μπροστά μας να προσπαθείτε να μπείτε στην Τ1 (mission impossible)!!! Και φυσικά όπως αναμενόταν, χτυπάς το αυτοκίνητο που βρίσκεται στα αριστερά σου (και είστε και στην ίδια ευθεία) και αυτός φεύγει στην escape route (τη γλίτωσε αυτός από τον rapid, την πάτησα εγώ)!
 
Δεν ήθελα να φανώ κακός, αλλά δυστυχώς το ίδιο βίντεο είναι αδιάσειστος μάρτυρας...
 
[/url]  
Και εν πάση περιπτώση, πριν ποστάρετε, διαβάστε λίγο τι έχουμε πει στα προηγούμενα posts... Έχω δικαιολογήσει τη συμπεριφορά μου πολλάκις!
 
Ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το "added value" σε κάποια ποστς όπως το δικό σου! Τι παραπάνω προσφέρει από όσα ήδη έχουν ειπωθεί, εκτός από το να δυναμιτίζει και πάλι την κατάσταση; 
 
Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά πλέον δεν έχω καμιά διάθεση να συνεχίσω άλλο στο CUP.
@Stelios F., @akis_z80, αν υπάρχει άλλος οδηγός που θέλει να συμμετάσχει, θα επιθυμούσα να με αντικαταστήσετε για τους υπόλοιπους αγώνες. Αν δεν υπάρχει άλλος, θα κάνω την αγγαρεία να συνεχίσω το CUP χωρίς κανένα ενδιαφέρον και καμία εμπλοκή μου σε μάχη, για να μην έχει κανένας παράπονο.

Ειδες που δεν μπορεις να ξεχωρισεις το αγωνιστικό ατυχημα απο το λαθος στην οδηγηση;
Το ασπρο αυτοκινητακι παταει γλωσσιδι και χανει τον έλεγχο..
Αν και κοβει, αν και ειναι στριμενος για να στριψει τον πεταει το γλωσσιδι στο κεντρο.
Και το λες και ειρωνικά και με εμφατικο τροπο εξακολουθωντας να νιωθεις αδικημενος.
Ξανακοιτα το ρεπλεη..
Και μαθε να ξεχωριζεις το λαθος απο το ατυχημα..
Δεν τα λεω για να στην πω.
Τα λεω για να μην ξανασυμβουν.
Εχεις χαλαστει απο το τιποτα.
Και οσο δεν το καταλαβαινεις τοσο θα χαλιεσαι.
Και το να φυγεις απο το πρωταθλημα επειδη νιωθεις αδικημενος ειναι λαθος.
Εχεις υποχρεωση απέναντι στον εαυτο σου να καταλαβεις και να συνεχισεις.
Τοσο απλα και ψυχρα στο λεω.


Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.f1_outside_behind.png?w=640&h=480

In this case, the driver on the inside is free to drift out towards the outside on exit. While they are expected to approximately follow the racing line — but not exactly, since they enter the corner on a tighter trajectory to a normal racing line — they have some freedom in selecting how aggressively they close out the other driver. Just how aggressive they can be falls into perhaps the most controversial gray area in modern racing. This brings us to the Rosberg/Hamilton incident.

 

Στην εξοδο της Τ1 ο Anthemius(κοκκινος) ειναι μπροστα απο τον Rapid(μπλε),οποτε αυτος(ο κοκκινος) διαλεγει ποσο επιθετικα θα κλεισει τον αλλον(μπλε)

Τι αλλο να πουμε?

Το παραδειγμα ειναι τελειο.

Γιατι δεν σου κανει Rapid?Δωσε μας ενα καλο παραδειγμα τοτε.

Και επειδη ησουν πολυ προσεκτικος και πηγες τερμα αριστερα κερδισες την στροφη?:blink:

<<Ο μαλακας ο ροζμπεργκ ειχε 4 μετρα να παει αριστερα. Εγω που να παω; να βαλω οπισθεν για να σας κανω το χατηρι; >>

Εσυ,απλα,πατας φρενο η πας κι αλλο αριστερα σαν το αμαξακι μπροστα σου.

Τα αλλα περι κρισης και ικανοτητας εχεις δικιο.

Εδω μαλλον στο συγκεκριμενο δεν εχεις.

@Anthemius,ο καθενας εχει την αποψη του,μην στραβωνεις.παμε παρακατω να ευχαριστηθουμε το παιχνιδι ειναι το ζητουμενο.

Εχουν κανει πατατες αγωνοδικες......

Παμε στον επομενο αγωνα στο Red bull Ring,διαφωνιες και αδικιες σε ανταγωνιστικα σπορ παντα υπαρχουν.

Τα παιδια,Ακης και Στελλιος,πιστευω δεν θελουν να αδικησουν κανεναν και κανουν καλη δουλεια με μας τα κουλαδια!

Που θα παει,καποτε θα τους φτασουμε!;)

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Drama queen?

 

Ένα λαθάκι που θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα μας, έχει καταλήξει σε δράμα!

 

Τέσπα, εγώ στο ίδιο συμβάν , το helicorsa μου έβγαλε κίνδυνος και το crew chief φώναζε ότι έχω κάποιον αριστερά. 

Άρα δεν κλείνω στο apex και δίνω χώρο ένα πλάτος.

 

Οι κανόνες είναι πολύ απλοί.

 

Αύριο με ηρεμία, ξανα δές τα και διάβασε τί λέει ο Παναγιώτης που ξέρει και κάτι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.f1_outside_behind.png?w=640%26h=480&key=faa7bc998dafb662f71f9894cf5fb75d7d4e68256ff445368cdda8b7fa79add4

In this case, the driver on the inside is free to drift out towards the outside on exit. While they are expected to approximately follow the racing line — but not exactly, since they enter the corner on a tighter trajectory to a normal racing line — they have some freedom in selecting how aggressively they close out the other driver. Just how aggressive they can be falls into perhaps the most controversial gray area in modern racing. This brings us to the Rosberg/Hamilton incident.

 

Στην εξοδο της Τ1 ο Anthemius(κοκκινος) ειναι μπροστα απο τον Rapid(μπλε),οποτε αυτος(ο κοκκινος) διαλεγει ποσο επιθετικα θα κλεισει τον αλλον(μπλε)

Τι αλλο να πουμε?

Το παραδειγμα ειναι τελειο.

Γιατι δεν σου κανει Rapid?Δωσε μας ενα καλο παραδειγμα τοτε.

Και επειδη ησουν πολυ προσεκτικος και πηγες τερμα αριστερα κερδισες την στροφη?default_blink.png&key=e82913058a1d5db5adb98a11c878fa73fb27227698bc284652e6626c7570ff32

>

Εσυ,απλα,πατας φρενο η πας κι αλλο αριστερα σαν το αμαξακι μπροστα σου.

Τα αλλα περι κρισης και ικανοτητας εχεις δικιο.

Εδω μαλλον στο συγκεκριμενο δεν εχεις.

@Anthemius,ο καθενας εχει την αποψη του,μην στραβωνεις.παμε παρακατω να ευχαριστηθουμε το παιχνιδι ειναι το ζητουμενο.

Εχουν κανει πατατες αγωνοδικες......

Παμε στον επομενο αγωνα στο Red bull Ring,διαφωνιες και αδικιες σε ανταγωνιστικα σπορ παντα υπαρχουν.

Τα παιδια,Ακης και Στελλιος,πιστευω δεν θελουν να αδικησουν κανεναν και κανουν καλη δουλεια με μας τα κουλαδια!

Που θα παει,καποτε θα τους φτασουμε![emoji6]


Είσαι επικίνδυνος το ξέρεις;[emoji41][emoji41][emoji41]
1 Δεν βγήκαμε απο στροφη φιλε..
Τελειώσαμε το πρώτο σκέλος του σικέιν.
2 δεν μπήκαμε αγωνιζομενοι στο σικεην.
Μπήκαμε σε στοιχους ο ενας δεξια και ο άλλος αριστερά για να βγούμε ξανα σε στοιχους ο ενας αριστερά και ο αλλος δεξιά..
Αυτο ειναι που δεν εχετε κατανοήσει..


Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, PolomanGR said:

Συγγνώμη @Anthemius αλλα θα συμφωνήσω οτι εφταιγες,ειδικα λογο του συγκεκριμενου τροπου που αντιμετωπιζουμε την τ1 σε αυτο το καπ,αλλα πιθανοτατα και γενικότερα,δεν εχω δει πολλες φορες αγωνα που να διεκδικει ετσι οδηγος την πρωτη στροφη,και οταν συμβαίνει καταληγει συνηθως σε παρομοια αποτελεσματα.

 

πλάκα με κάνεις?

 

Θέμη άστο να πάει ρε συ.Απλά δώσε χώρο άλλη φορά στην Κ1.

 

Θες να αποχωρήσεις για να χάσω τα φράγκα από τα πνευματικά δικαιώματα παλιόφουστα ε?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος sosna έγραψε:

πλάκα με κάνεις?

 

Θέμη άστο να πάει ρε συ.Απλά δώσε χώρο άλλη φορά στην Κ1.

 

Θες να αποχωρήσεις για να χάσω τα φράγκα από τα πνευματικά δικαιώματα παλιόφουστα ε?

 

Τι να αφήσω, όλο να το αφήσω προσπαθώ αλλά παρασύρομαι από αυτά που διαβάζω...

 

ο liakjim πριν καν ανεβάσεις το υπέροχο βιντεάκι σου (άσε τα πνευματικά δικαιώματα - θα σε κάνω πλούσιο από τα views που θα μαζέψεις :D) είχε απόλυτη άποψη ότι το φταίξιμο ήταν δικό μου!

 

ο poloman (και πολλοί άλλοι) μάλλον γουστάρει και παρακολουθεί τρώγοντας ποπ κορν. Φοβήθηκε μήπως το κλείσουμε το θέμα και είπε να κάνει μια μικρή παρέμβαση.

 

ο rapidfast καλά τα λέει, ως άμεσα εμπλεκόμενος και με βάση τις γνώσεις του και τις ικανότητές του προσπαθεί να εξηγήσει το σκεπτικό του... Που πάω εγώ το γατάκι να τον αμφισβητήσω; 

 

Νάσο, το έχω πει ρε φίλε πολλές φορές. Δεν ήταν εσκεμμένη η κίνησή μου να μη δώσω χώρο στον rapid. Γνωρίζοντας πόσο επιθετικός είναι από άλλους αγώνες, ξαφνιάστηκα που μου έδωσε τόσο χώρο στην είσοδο του sicane και θεώρησα (λάθος εκτίμηση) πως θα μου δώσει χώρο και στην έξοδο, πράγμα που δεν έκανε! Αν λάβουμε υπόψη και τους κανόνες που λέει ο Άκης (που δε διάβασα πριν τον αγώνα και που δεν έχουν σχέση με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα) για το wamta, ότι δίνουμε χώρο στην 1η στροφή και που δεν διάβασα, τότε φταίω. Το ξεκαθαρίσαμε αυτό το θέμα πιστεύω.

 

Υ.Γ. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά και πάλι πιστεύω πως αφού δε δώσαμε χώρο ούτε εγώ, αλλά ούτε ο rapid ο ένας στον άλλον, τότε θα έπρεπε να τιμωρηθούμε και οι δύο για το ατύχημα και όχι μόνο εγώ.

 

Η κουβέντα συνεχίστηκε μετά για να δούμε τι ισχύει στους πραγματικούς αγώνες και όχι στο local fun club μας. Εκεί ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ισχύει.

 

Τα ερωτήματα που δεν έχουν απαντηθεί ακόμα είναι: 

a. Στο WAMTA CUP: Αν το συμβάν ήταν στον επόμενο γύρο ή αργότερα, θα ήταν racing incident, φταίξιμό του προπορευόμενου, ή φταίξιμο του από πίσω και γιατί? 

b. Στο WAMTA CUP: Γιατί δεν τιμωρήθηκε και ο rapid, αφού ούτε ο rapid, αλλά ούτε και ο anthemius δεν έδωσαν χώρο ο ένας στον άλλον;

c. Σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ αγώνες και official rules: Αν το συμβάν ήταν στον επόμενο γύρο ή αργότερα, θα ήταν racing incident,φταίξιμό του προπορευόμενου, ή φταίξιμο του από πίσω? 

 

Τουλάχιστον για το a. και το β. θα παρακαλούσα να απαντήσουν μόνο οι διοργανωτές και να το κλείσουμε εδώ.

 

Όσο για την απόφασή μου να μη συνεχίσω, δεν έχει να κάνει με την ποινή, αλλά με το όλο κλίμα που έχει δημιουργηθεί και με έχει επηρεάσει αρνητικά. Γενικά είναι ωραία η κουβέντα επί συμβάντων και εποικοδομητική, περιέχει και την κατάλληλη βαρβατίλα, αλλά ο λόγος που συμμετέχω (όπως και οι πιο πολλοί πιστεύω) στο cup είναι κυρίως επειδή με αυτό το χόμπι "χαλαρώνουμε" από τις υποχρεώσεις και τα προβλήματα της καθημερινότητάς μας και επειδή μας προσφέρει ευχαρίστηση η συμμετοχή μας σε "εικονικούς" αγώνες. Αν αρχίζουμε να νιώθουμε πως αυτό το χόμπι αντί να μας ηρεμεί μας "χαλάει", τότε καλύτερα να το παρατήσουμε....

 

Ευχαριστώ (και παράλληλα συγγνώμη) για το χρόνο που χάσατε διαβάζοντας όλες αυτές τις σελίδες.

Έγινε επεξεργασία από Anthemius
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Anthemius said:

Τα ερωτήματα που δεν έχουν απαντηθεί ακόμα είναι: 

a. Στο WAMTA CUP: Αν το συμβάν ήταν στον επόμενο γύρο ή αργότερα, θα ήταν racing incident, φταίξιμό του προπορευόμενου, ή φταίξιμο του από πίσω και γιατί? 

b. Στο WAMTA CUP: Γιατί δεν τιμωρήθηκε και ο rapid, αφού ούτε ο rapid, αλλά ούτε και ο anthemius δεν έδωσαν χώρο ο ένας στον άλλον;

c. Σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ αγώνες και official rules: Αν το συμβάν ήταν στον επόμενο γύρο ή αργότερα, θα ήταν racing incident, φταίξιμο ?

Α. Τμήμα από το σεντόνι που γράψαμε ως απλοί, βασικοί κανόνες:

"Εάν ο επιτιθέμενος οδηγός έχει ένα σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου του δίπλα από το μπροστινό αυτοκίνητο, ο αμυνόμενος οδηγός πρέπει να αφήσει χώρο 1 αυτοκίνητου για τον επιτιθέμενο οδηγό.  Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι μπροστινές ρόδες του πίσω αυτοκινήτου θεωρείται «σημαντικό τμήμα» εφόσον βρίσκεται στις πίσω ρόδες του μπροστά αυτοκινήτου."

Β. Δες Α

C. Αναλόγως την διοργάνωση πιστεύω, αν και δεν έχει και πολύ σημασία. BTCC vs Blancpain ας πούμε πιστεύω θα είχε διαφορά.

 

Απλώς να επισημάνω επίσης πως τα incidents στην Τ1 θα εξετάζονται πάντα, άσχετο αν υπάρχει report ή όχι.

Ο Rapidfast δεν είχε κάνει report αυτή τη φάση ας πούμε.

Επίσης, δίνουμε ακριβώς το ίδιο βάρος στη γνώμη όλων των οδηγών και η ταχύτητα / εμπειρία του κάθε οδηγού δεν παίζει κανένα ρόλο στις αποφάσεις.

 

Τέλος, όχι πως έχει σημασία, αλλά και στο Racedepartment και στο ACRL απαγορεύονται (σε μεγάλης διάρκειας αγώνες) οι προσπεράσεις στις πρώτες στροφές στον πρώτο γύρο, επειδή το θεωρούμε ηλίθιο αυτό το rule είπαμε να μην το ακολουθήσουμε και απλώς να τιμωρούνται αυστηρά τα incidents στην Τ1 και το πολύ Τ2 στον πρώτο γύρο. 

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος Anthemius έγραψε:

ο liakjim πριν καν ανεβάσεις το υπέροχο βιντεάκι σου (άσε τα πνευματικά δικαιώματα - θα σε κάνω πλούσιο από τα views που θα μαζέψεις :D) είχε απόλυτη άποψη ότι το φταίξιμο ήταν δικό μου!

Ψέμα.

Το μόνο που είπα, είναι να μη βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα πριν δεις το replay , το οποίο δεν είχες δει καν.

Είπα την άποψή μου για το συμβάν και τίποτα άλλο.

 

Μάλιστα , ήδη έχω πει , με απόλυτα φιλικό τρόπο, ότι με τα βελάκια της Kunos την έχω πατήσει και εγώ και επειδή δεν μου αρκούν κατέφυγα σε λύσεις τύπου helicora και crew chief.

Έκατσα και έγραψα και οδηγίες περί χρήσεως.

 

Άποψή μου είναι ότι φυσικά δεν το ήθελες, νόμιζες πως είχες καθαρίσει, ενώ είχες αντίπαλο.

Έκανες λάθος εκτίμηση και τιμωρήθηκες για αυτό.

 

Αντί να το πάρεις ως μάθημα και να μη συμβεί στο μέλλον, το μετέτρεψες - μόνος σου - σε δράμα.

 

Γιατί?

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος Stelios F. έγραψε:

Θα επανεξεταστούν όλα τα pit entry speed penalties μιας και απ'ότι φαίνεται υπάρχει σοβαρό θέμα με την εξέταση τους μέσω replays. 

 

Θα ανανεώσουμε τα results σήμερα.

Στέλιο, αφού το ρεπλει σου τα δείχνει λάθος, πώς θα το κάνετε αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Θα επανεξεταστούν όλα τα pit entry speed penalties μιας και απ'ότι φαίνεται υπάρχει σοβαρό θέμα με την εξέταση τους μέσω replays. 
 
Θα ανανεώσουμε τα results σήμερα.

Εγω μπηκα με 78..

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.