Jump to content



Παράπονα/Καταγγελίες/Απαράδεκτες Συμπεριφορές Εταιρειών-Καταστημάτων


Recommended Posts

  • 4 months later...

Δυστυχως χαλασε και το skroutz

Παρασκευη 19/1 πρωι κανωω παραγγελια 2 ram so dimm μεσω skroutz απο ενα καταστημα που τιε ειχε Αμεσα Διαθεσιμες. Ολα καλα εκτιμομενη παραδοση τριτη. Ερχεται τεταρτη και οχι απλα δεν ειχα παραλαβει το προιον αλλα δεν το ειχε παραλαβει καν η μεταφορικη για να το παει στο point. Και πλεον ειχε αλλαξει η εκτιμομενη παραδοση και ελεγε για 29/1 με 2/2. Και λεω οκ κατι πηγε πολυ στραβα οποτε ακυρωνω και παραγγελνω αυτη τη φορα απο αλλο καταστημα που παλι το ειχε Αμεσα Διαθεσιμο παλι μεσω skroutz. Και ουσιαστικα γινεται παλι το ιδιο πραγμα αναβολη στην αναβολη.....εντομεταξυ το πρωτο καταστημα που ειχα παραγγειλει πλεον το εχει παλι Αμεσα διαθεσιμο και με Express παραδοση αυριο. Παιρνω τηλ στην εξυπηρετηση πελατων του σκρουτζ και τους λεω το ιδιο στορι και τυχαινει να μιλαω με πολυ καλο υπαληλο και εξυπηρετικο και μου λεει εχετε δικιο κλπ κλπ, του εξηγω πως το προιον πλεον το βιαζομαι παρα πολυ γιατι πλεον δεν υπαρχει αλλος χρονος και προκειται για πελατη μου που επισκευαζω το λαπτοπ. Μου εξηγει ο ανθρωπως πως μπωρω να ακυρωσω την παραγγελια μου εφοσον μεχρι το μεσιμερι δεν εχει αλλαξει η κατασταση της και να προχωρησω απο το καταστημα που ελεγε express παραδοση. Πραγμα το οποιο και εκανα για να προλαβω την express παραδοση. Μολις παταω ακυρωση παραγγελιας (για δευτερη φορα) μου εμφανιζει οτι πρωτα πρεπει να γινει επιστροφη απο την μεταφορικη γιατι η μεταφορικη ηδη ειχε παραλαβει το προιον εκει μου γυριζουν τα λαμπακια καθως οταν πατησα ακυρωση εδειχνε οτι η μεταφορικη ΔΕΝ εχει παραλαβει ακομα. Και το χειροτερο ειναι οτι δεν ειμαι καν σιγουρος οτι θα παραδοθει "express" απο το αλλο καταστημα.

Εννοειται οτι οι υπαλληλοι στο τηλεφωνο λενε δεν φταιμε εμεις φταιει το καταστημα κλπ κλπ λες και η αγορα δεν εχει γινει μεσω σκρουτζ

 

Μονο σε εμενα συμβαινουν αυτα ρε παιδια? τοσο καιρο παραγγέλνω απο σκρουτζ. Απο αμαζον να ειχα παρει τωρα θα τις ειχα τις μνημες

Χθες παρελαβα ενα δεμα απο σουηδια το οποιο ηρθε μεσω γερμανιας με ΑΠΛΟ ταχυδρομειο ουτε καν Ελτα κουριερ και εκανε 6 εργάσιμες. Τοσο ρδελομπου ειμαστε πια σε αυτη τη χωρα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρομοιες περιπτωσεις μου εχουν τυχει κ εμενα με κακες ημερομηνιες παραλαβης κλπ.  Το προβλημα δεν ειναι στο skroutz, αλλα στα καταστηματα που δεν ενημερωνουν τα stock η/και τις ημερομηνιες αποστολης (και μεσω των ΑΡΙ μεταφερονται στο skroutz). Και πολλες φορες μαγαζια για να εξασφαλισουν πελατη/παραγγελια, βαζουν σκοπιμα πιο 'ευκολες΄ ημερομηνιες αποστολης.

 Εγω προσωπικα στην 3η φορα που ειδα τετοια περιπτωση ακυρωσα παραγγελιες και προτιμησα να παω σε κατι πιο ακριβο (συνηθως τα 4-5-6-7 πιο φτηνα  μαγαζια εχουν τετοια πολιτικη)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, YDinopoulos said:

Το προβλημα δεν ειναι στο skroutz, αλλα στα καταστηματα που δεν ενημερωνουν τα stock η/και τις ημερομηνιες αποστολης (και μεσω των ΑΡΙ μεταφερονται στο skroutz). Και πολλες φορες μαγαζια για να εξασφαλισουν πελατη/παραγγελια, βαζουν σκοπιμα πιο 'ευκολες΄ ημερομηνιες αποστολης.

 

Το πρόβλημα είναι στο skroutz, γιατί ο πελάτης του είναι το κατάστημα, οπότε έχει συμφέρον (και άτυπη πολιτική) να ανέχεται αυτές τις συμπεριφορές. Θα ήταν ευτελές να αφαιρούν προσωρινά τα προϊόντα ενός καταστήματος όταν συσσωρεύονται αρκετές αναφορές για τέτοια προβλήματα. Τότε τα μαγαζιά θα είχαν ένα κίνητρο να ενημερώνουν σωστά το στοκ ή να αποφεύγουν τις πλασματικές ημερομηνίες αποστολής.

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Το πρόβλημα είναι στο skroutz, γιατί ο πελάτης του είναι το κατάστημα, οπότε έχει συμφέρον (και άτυπη πολιτική) να ανέχεται αυτές τις συμπεριφορές. Θα ήταν ευτελές να αφαιρούν προσωρινά τα προϊόντα ενός καταστήματος όταν συσσωρεύονται αρκετές αναφορές για τέτοια προβλήματα. Τότε τα μαγαζιά θα είχαν ένα κίνητρο να ενημερώνουν σωστά το στοκ ή να αποφεύγουν τις πλασματικές ημερομηνίες αποστολής.

Αυτο ακριβως! Επισης ο πελατης (στην περιπτωση μας εγω και ο καθενας μας) μπαινει στην πλατφορμα του σκρουτζ και κανει αγορα μεσω σκρουτζ και ενδειξη "Αμεσα Διαθεσιμο" την λεει το ιδιο το σκρουτζ. Οποτε ναι, αν κατι παει στραβα θα κατηγορησω το σκρουτζ. Αλλιως θα εκανα την παραγγελια μου απο την σελιδα του καθε καταστηματος και οχι μεσω σκρουτζ.

 

4 ώρες πριν, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Παρομοιες περιπτωσεις μου εχουν τυχει κ εμενα με κακες ημερομηνιες παραλαβης κλπ.  Το προβλημα δεν ειναι στο skroutz, αλλα στα καταστηματα που δεν ενημερωνουν τα stock η/και τις ημερομηνιες αποστολης (και μεσω των ΑΡΙ μεταφερονται στο skroutz). Και πολλες φορες μαγαζια για να εξασφαλισουν πελατη/παραγγελια, βαζουν σκοπιμα πιο 'ευκολες΄ ημερομηνιες αποστολης.

 Εγω προσωπικα στην 3η φορα που ειδα τετοια περιπτωση ακυρωσα παραγγελιες και προτιμησα να παω σε κατι πιο ακριβο (συνηθως τα 4-5-6-7 πιο φτηνα  μαγαζια εχουν τετοια πολιτικη)

Το καταλαβαινω αυτο που λες και συμφωνω. οτι ουσιαστικα δεν φταιει το σκρουτζ αλλα το καθε καταστημα που δεν ξερει τι του γινεται απο αποθεμα. Αλλα εφοσον η ολη διαδικασι γινεται στην πλατφορμα του σκρουτζ φερει αμεση ευθυνη το σκρουτζ. Και η πλακα ειναι οτι και τις δυο φορες η αγορα εγινε απο 2 πολυ γνωστα και μεγαλα σκρουτζομαγαζα.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Δυστυχως χαλασε και το skroutz

Παρασκευη 19/1 πρωι κανωω παραγγελια 2 ram so dimm μεσω skroutz απο ενα καταστημα που τιε ειχε Αμεσα Διαθεσιμες. Ολα καλα εκτιμομενη παραδοση τριτη. Ερχεται τεταρτη και οχι απλα δεν ειχα παραλαβει το προιον αλλα δεν το ειχε παραλαβει καν η μεταφορικη για να το παει στο point. Και πλεον ειχε αλλαξει η εκτιμομενη παραδοση και ελεγε για 29/1 με 2/2. Και λεω οκ κατι πηγε πολυ στραβα οποτε ακυρωνω και παραγγελνω αυτη τη φορα απο αλλο καταστημα που παλι το ειχε Αμεσα Διαθεσιμο παλι μεσω skroutz. Και ουσιαστικα γινεται παλι το ιδιο πραγμα αναβολη στην αναβολη.....εντομεταξυ το πρωτο καταστημα που ειχα παραγγειλει πλεον το εχει παλι Αμεσα διαθεσιμο και με Express παραδοση αυριο. Παιρνω τηλ στην εξυπηρετηση πελατων του σκρουτζ και τους λεω το ιδιο στορι και τυχαινει να μιλαω με πολυ καλο υπαληλο και εξυπηρετικο και μου λεει εχετε δικιο κλπ κλπ, του εξηγω πως το προιον πλεον το βιαζομαι παρα πολυ γιατι πλεον δεν υπαρχει αλλος χρονος και προκειται για πελατη μου που επισκευαζω το λαπτοπ. Μου εξηγει ο ανθρωπως πως μπωρω να ακυρωσω την παραγγελια μου εφοσον μεχρι το μεσιμερι δεν εχει αλλαξει η κατασταση της και να προχωρησω απο το καταστημα που ελεγε express παραδοση. Πραγμα το οποιο και εκανα για να προλαβω την express παραδοση. Μολις παταω ακυρωση παραγγελιας (για δευτερη φορα) μου εμφανιζει οτι πρωτα πρεπει να γινει επιστροφη απο την μεταφορικη γιατι η μεταφορικη ηδη ειχε παραλαβει το προιον εκει μου γυριζουν τα λαμπακια καθως οταν πατησα ακυρωση εδειχνε οτι η μεταφορικη ΔΕΝ εχει παραλαβει ακομα. Και το χειροτερο ειναι οτι δεν ειμαι καν σιγουρος οτι θα παραδοθει "express" απο το αλλο καταστημα.

Εννοειται οτι οι υπαλληλοι στο τηλεφωνο λενε δεν φταιμε εμεις φταιει το καταστημα κλπ κλπ λες και η αγορα δεν εχει γινει μεσω σκρουτζ

 

Μονο σε εμενα συμβαινουν αυτα ρε παιδια? τοσο καιρο παραγγέλνω απο σκρουτζ. Απο αμαζον να ειχα παρει τωρα θα τις ειχα τις μνημες

Χθες παρελαβα ενα δεμα απο σουηδια το οποιο ηρθε μεσω γερμανιας με ΑΠΛΟ ταχυδρομειο ουτε καν Ελτα κουριερ και εκανε 6 εργάσιμες. Τοσο ρδελομπου ειμαστε πια σε αυτη τη χωρα?

Παλιότερα αντιμετώπισα τέτοιο θέμα , μεγάλη καθυστέρηση. Ωστόσο , έκανα υπομονή γιατί δεν βιαζόμουν.

Τώρα, πρόσφατα, πήρα ένα ποντίκι με παραλαβή από skroutz point. Έλεγε 4-10 μέρες, το πήρα σε 5 εργάσιμες και με ακρίβεια στην εκτίμηση. 

Συμβαίνει πάντως πολύ τακτικά τελευταία. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Παλιότερα αντιμετώπισα τέτοιο θέμα , μεγάλη καθυστέρηση. Ωστόσο , έκανα υπομονή γιατί δεν βιαζόμουν.

Τώρα, πρόσφατα, πήρα ένα ποντίκι με παραλαβή από skroutz point. Έλεγε 4-10 μέρες, το πήρα σε 5 εργάσιμες και με ακρίβεια στην εκτίμηση. 

Συμβαίνει πάντως πολύ τακτικά τελευταία. 

Ετυχε και γω να βιαζομαι γιαυτο προτιμησα να πληρωσω 1-2Ε παραπανω και να το παρω απο μαγαζι που λεει αμεσα διαθεσιμο, και εκατσε η στραβη να βιαζομαι αλλιως και γω δεν θα ειχα θεμα να περιμενω 2-3 μερες

Απλα απο εδω και περα πλεον καμια εμπιστοσυνη ουτε στο σκρουτζ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το θεικότερο που μου έχει συμβεί τελευταία μέσω Skroutz -αν και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη- είναι μία παραγγελία με μνήμες DDR3

Ερχεται η παραγγελία με παράδοση express και βλέπω ότι ενώ έχω παραγγείλει DDR3 η συσκευασία λέει DDR4

Α λέω μπερδεύτηκαν...

Τελικά μέσα είχε DDR3 αλλά σε συσκευασία DDR4!

 

Επικοινωνώ και λαμβάνω την απάντηση ότι οι μνήμες δεν έρχονται πλέον σφραγισμένες... WTF λέω δεν ειναι ότι απλά δεν ειναι σφραγισμένες είναι ότι έχω συσκευασία άλλου προϊόντος και να μην μπορώ να συννεοηθώ με τις κοπέλες του skroutz στο chat!!

Με τα πολλά το κατάστημα δηλώνει αδυναμία να στείλει άλλες στο μεταξύ υπάρχουν άμεσα διαθέσιμες με express παράδοση και πάλι από το ίδιο μαγαζί.

Πέρασαν κάπου 15 μέρες αν θυμάμαι καλά μέχρι τελικά να ακυρώσουμε να ξαναπαραγγείλω να σταλούν και να πετύχουμε μνήμες DDR3 σε συσκευασία DDR3 :hehe: 

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Το θεικότερο που μου έχει συμβεί τελευταία μέσω Skroutz -αν και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη- είναι μία παραγγελία με μνήμες DDR3

Ερχεται η παραγγελία με παράδοση express και βλέπω ότι ενώ έχω παραγγείλει DDR3 η συσκευασία λέει DDR4

Α λέω μπερδεύτηκαν...

Τελικά μέσα είχε DDR3 αλλά σε συσκευασία DDR4!

 

Επικοινωνώ και λαμβάνω την απάντηση ότι οι μνήμες δεν έρχονται πλέον σφραγισμένες... WTF λέω δεν ειναι ότι απλά δεν ειναι σφραγισμένες είναι ότι έχω συσκευασία άλλου προϊόντος και να μην μπορώ να συννεοηθώ με τις κοπέλες του skroutz στο chat!!

Με τα πολλά το κατάστημα δηλώνει αδυναμία να στείλει άλλες στο μεταξύ υπάρχουν άμεσα διαθέσιμες με express παράδοση και πάλι από το ίδιο μαγαζί.

Πέρασαν κάπου 15 μέρες αν θυμάμαι καλά μέχρι τελικά να ακυρώσουμε να ξαναπαραγγείλω να σταλούν και να πετύχουμε μνήμες DDR3 σε συσκευασία DDR3 :hehe: 

μου θυμισες τα παιδικα μου χρονια που ειχα δουλεψει για λιγο καιρο στο e-shop (τοτε δεν υπηρχε σκρουτζ😅)

ειχε 2 τεραστια "καλαθια" με μνημες μεσα χυμα 😂

και μου ειχαν πει "αυτες δεν ξερουμε γενικα αν ειναι ολες λειτουργικες γιαυτο τις βαζουμε μονο σε bto μιχανηματα σε παραγγελιες πανε κανονικες με συσκευασια σφραγισμενες" (μιλαμε για εποχες ddr2)

 

για να μην λεμε μονο τα αρνητικα με το σκρουτζ και γω ειμαι κομπλε (και κανω αρκετες παραγγελιες γενικα) ειναι η πρωτη στραβη που τυχαινει

Link to comment
Share on other sites

Δεν τόσο απλό. Η ανανέωση του στοκ δεν γίνεται οπότε θέλει ο καθένας. Τα περισσότερα από αυτά τα καταστήματα και όχι μόνο σε αυτόν τον κλάδο, δεν έχουν καν στοκ. Έχουν μια ενημέρωση από τον προμηθευτή, μια φορά φορά την ημέρα και αν. Τις περισσότερες φορές, γίνεται χειροκίνητα, αν καταφέρεις και βγάλεις άκρη με τον αποθηκαριο.

Ο τελευταίος που φταίει είναι το Σκρουτζ. Άσχετα τι πιστεύει ο καθένας. Το ότι το αγόρασες μέσω Σκρουτζ σημαίνει ότι αυτό θα προχωρήσει την συναλλαγή. Από την στιγμή που δεν έχει δικές του αποθήκες να αναλάβει τα πάντα μόνο του, δεν μπορείς να του λες ότι είναι δικό του πρόβλημα. Είναι σε μια χώρα που τα περισσότερα μαγαζιά, μικρά η μεγάλα, είναι μπουρδέλο. Θα δουλέψεις με αυτά δεν γίνεται αλλιώς.

 

Εδώ, ζήτησα να έχω live ενημέρωση με τις αποθήκες όλων των προμηθευτών. Από τους οχτώ, ένας κατάλαβε τι του έλεγα και αυτός ακόμα μου είπε ότι δεν το έχει αυτό το σύστημα ούτε για ενημέρωση δική του. Οι άλλοι θίχτηκαν που τους ρώτησα.

 

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, fatalara said:

Είναι σε μια χώρα που τα περισσότερα μαγαζιά, μικρά η μεγάλα, είναι μπουρδέλο.

 

Κι επειδή ο μπουρδελο-aggregator (προαγωγός με πλήρη έννοια) είναι το skroutz, δικαιούσαι να επιλέξεις να εναποθέσεις την ευθύνη εκεί. Είχα γράψει περισσότερα για την ανάλυση της έννοιας του προαγωγού, αλλά είναι περιττά. Εννοώ βεβαίως ότι προάγει την επισκεψιμότητα των καταστημάτων... 👍

 

Πληρώνεται για να εμφανίζει μία πληροφορία, η οποία σε πείθει να δαπανήσεις τα λεφτά σου. Εφόσον η πληροφορία είναι ανακριβής, οφείλει να αναλάβει και την ευθύνη της προβολής της. Ιδίως αφού ο δαπανών τα χρήματα είναι το κατάστημα, οπότε βάσιμα μπορείς να υποθέσεις ότι η υπηρεσία που παρέχεται προς το κατάστημα προέχει έναντι της υπηρεσίας που θεωρείς ότι απολαμβάνεις ως χρήστης.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Κι επειδή ο μπουρδελο-aggregator (προαγωγός με πλήρη έννοια) είναι το skroutz, δικαιούσαι να επιλέξεις να εναποθέσεις την ευθύνη εκεί. Είχα γράψει περισσότερα για την ανάλυση της έννοιας του προαγωγού, αλλά είναι περιττά. Εννοώ βεβαίως ότι προάγει την επισκεψιμότητα των καταστημάτων... 👍

 

Πληρώνεται για να εμφανίζει μία πληροφορία, η οποία σε πείθει να δαπανήσεις τα λεφτά σου. Εφόσον η πληροφορία είναι ανακριβής, οφείλει να αναλάβει και την ευθύνη της προβολής της. Ιδίως αφού ο δαπανών τα χρήματα είναι το κατάστημα, οπότε βάσιμα μπορείς να υποθέσεις ότι η υπηρεσία που παρέχεται προς το κατάστημα προέχει έναντι της υπηρεσίας που θεωρείς ότι απολαμβάνεις ως χρήστης.

Το πρόβλημα ξεκινάει από την νοοτροπία των προμηθευτών. Βγάλε εκτός όσα καταστήματα θες. Όταν ο προμηθευτής δουλεύει με λάθος τρόπο θα πάρει στον λαιμό του και όλους τους άλλους. Παλιούς, καινούργιους και μελλοντικούς. Σκρουτζ, Ντόναλντ, Μίκυ ναούς κλπ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άλλη μια κακη εμπειρία απο το Skroutz

Δευτέρα πρωί ρίχνω 2 παραγγελίες (πολύ μικρά δέματα) με express παράδοση και τα δυο την επόμενη ημέρα. 

Τρίτη μεσημέρι μήνυμα στο κινητό οτι για άγνωστο λόγω δεν μπόρεσε να παραδοθεί το δέμα στο locker του point που είχα επιλέξει

Σήμερα Τετάρτη παλι μήνυμα στο κινητό και λεει παλι το ιδιο μήνυμα.

Τους καλω να μάθω τουλάχιστον τον λόγω, Δεν γνωρίζει κανεις. Η εξυπηρέτηση του Skroutz τα ρίχνει πάνω στην μεταφορική (last mile) και η last mile τα ρίχνει πάνω στον διανομέα. Είμαι σίγουρος οτι αν ειχα την δυνατότητα να ρωτήσω τον διανομέα θα τα έριχνε στον σκύλο του και ο σκύλος στην ουρα του. ΑΛΛΑ, αυτοί είναι!!!:hehe:

Εννοειτα πως δεν ξερουμε καν αν θα παραδοθεί αύριο

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία που ήταν να'ρθει σήμερα, ήρθε προχτές (Σάββατο), σε Skroutz Point. Τι να πει κανείς...

On 3/4/2024 at 12:39 ΜΜ, το μέλος BloodMage έγραψε:

Εννοειτα πως δεν ξερουμε καν αν θα παραδοθεί αύριο

Παραδόθηκε; 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Παραγγελία που ήταν να'ρθει σήμερα, ήρθε προχτές (Σάββατο), σε Skroutz Point. Τι να πει κανείς...

Παραδόθηκε; 

Ναι το Σάββατο 

Link to comment
Share on other sites

Αντί για Πέμπτη ε (με το νέο υποτιθέμενο προγραμματισμό). 

 

Εγώ πήρα κάτι που'λεγε 4-10 ημέρες, και ήρθε στις 4+1.

Παρήγγειλα Δευτέρα 1 Απριλίου αργά το βράδυ - άρα τυπικά 2 Απριλίου, και παρέλαβα Σάββατο, στις 6 Απριλίου. Παίζει ρόλο και το κατάστημα και η περιοχή θαρρώ. 

Απ'το συγκεκριμένο  κατάστημα έχω ψωνίσει ξανά και θα ξαναψώνιζα άνετα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.