Jump to content



Παράπονα/Καταγγελίες/Απαράδεκτες Συμπεριφορές Εταιρειών-Καταστημάτων


Recommended Posts

Αφού λοιπον τους πήρα τηλέφωνο (ξανά), μαθαίνω ότι το πακέτο έχει επιστραφεί στο κατάστημα κι εκείνοι αντί να μας τηλεφωνήσουν (ως όφειλαν για ένα πληρωμένο πακέτο που επεστράφη 1 μηνά μετά) το πούλησαν αλλού διότι είχε μεγάλη ζήτηση! ΑΦού μίλησα μαζί τους, ενεργοποίησαν την επιστροφή χρημάτων, αλλιώς θα είχε χαθεί και το 50αρικάκι!

Ευχαριστώ (ανίκανη, άχρηστη και άνευ λόγου ύπαρξης speedex)

 

Καλή συνέχεια!

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω για τον συμφορουμίτη απαντάω από την δική μου εμπειρία όσον αφορά για παραλαβή από κατάστημα Courier...
Αν αναφέρεσαι στο κατάστημα πώλησης τότε συγγνώμη είσαι εκτός τόπου και χρόνου...


Έχουμε και λέμε...

Γιατί ενώ ζητάω συγκεκριμένο κατάστημα σε εταιρία που είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου είτε με αγνοούν και προσπαθούν να το φέρουν σπίτι, είτε το στέλνουν σε λάθος κατάστημα...
Γιατί πέραν αυτής της μίας εταιρίας σε όλες τις υπόλοιπες τα καταστήματα είναι μακριά και 99% δεν μπορείς να παρκάρεις και θα πρέπει να ψάχνω αρκετή ώρα για να βρω να αφήσω το αυτοκίνητο.
Ναι είμαι από αυτούς που δεν διπλοπαρκάρουν, δεν το ανεβάζουν στο πεζοδρόμιο ή να κλείσω είσοδο parking γιατί να μωρέ εδώ δίπλα είμαι ή για 2 λεπτά (not) μόνο θα σε κλείσω...

Γιατί σε όσα καταστήματα έχω πάει την ώρα που έχω πάει (απογευματινές ώρες ή Σάββατο) έχουν στην καλύτερη 2 υπαλλήλους (συνήθως είναι ένας αλλά ας πάρουμε την καλή περίπτωση) με αποτέλεσμα να έχει χρειαστεί να περιμένω μέχρι και μια ώρα. Σπάνιο μεν, συμβαίνει δε... Το σύνηθες είναι από 15 μέχρι 20 λεπτά...

Γιατί δεν σου δίνουν όλα τα site που αγοράζεις σου δίνουν επιλογή είτε Courier είτε παραλαβή από το κατάστημα τους... Είναι απίστευτα σπάνιο να πετύχω site που στην επιλογή Courier να μπορείς να επιλέξεις κατάστημα.

 


Η λύση που έχω βρει και με έχει βολέψει απίστευτα είναι αυτά τα κουτιά που υπάρχουν σε διάφορα σημεία που σου δίνουν έναν κωδικό και πας και παραλαμβάνεις ότι ώρα θες....
Αν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή τότε εδώ στο γραφείο που ακόμα και εγώ να μην είμαι θα είναι κάποιος για να παραλάβει.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν, το μέλος ckbond έγραψε:

Χωρίς να γνωρίζω για τον συμφορουμίτη απαντάω από την δική μου εμπειρία όσον αφορά για παραλαβή από κατάστημα Courier...
Αν αναφέρεσαι στο κατάστημα πώλησης τότε συγγνώμη είσαι εκτός τόπου και χρόνου...


Έχουμε και λέμε...

Γιατί ενώ ζητάω συγκεκριμένο κατάστημα σε εταιρία που είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου είτε με αγνοούν και προσπαθούν να το φέρουν σπίτι, είτε το στέλνουν σε λάθος κατάστημα...
Γιατί πέραν αυτής της μίας εταιρίας σε όλες τις υπόλοιπες τα καταστήματα είναι μακριά και 99% δεν μπορείς να παρκάρεις και θα πρέπει να ψάχνω αρκετή ώρα για να βρω να αφήσω το αυτοκίνητο.
Ναι είμαι από αυτούς που δεν διπλοπαρκάρουν, δεν το ανεβάζουν στο πεζοδρόμιο ή να κλείσω είσοδο parking γιατί να μωρέ εδώ δίπλα είμαι ή για 2 λεπτά (not) μόνο θα σε κλείσω...

Γιατί σε όσα καταστήματα έχω πάει την ώρα που έχω πάει (απογευματινές ώρες ή Σάββατο) έχουν στην καλύτερη 2 υπαλλήλους (συνήθως είναι ένας αλλά ας πάρουμε την καλή περίπτωση) με αποτέλεσμα να έχει χρειαστεί να περιμένω μέχρι και μια ώρα. Σπάνιο μεν, συμβαίνει δε... Το σύνηθες είναι από 15 μέχρι 20 λεπτά...

Γιατί δεν σου δίνουν όλα τα site που αγοράζεις σου δίνουν επιλογή είτε Courier είτε παραλαβή από το κατάστημα τους... Είναι απίστευτα σπάνιο να πετύχω site που στην επιλογή Courier να μπορείς να επιλέξεις κατάστημα.

 


Η λύση που έχω βρει και με έχει βολέψει απίστευτα είναι αυτά τα κουτιά που υπάρχουν σε διάφορα σημεία που σου δίνουν έναν κωδικό και πας και παραλαμβάνεις ότι ώρα θες....
Αν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή τότε εδώ στο γραφείο που ακόμα και εγώ να μην είμαι θα είναι κάποιος για να παραλάβει.

 

δεν μπορουσες να τα πεις καλυτερα!!!!!

και γω ετσι ακριβως οπως τα περιγραφεις, επισης εμενα με βολευουν πολυ και τα box που εχει ο τσιγκούνης και ειναι 24αωρα και εχει παντου πλεον

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος ckbond έγραψε:

Χωρίς να γνωρίζω για τον συμφορουμίτη απαντάω από την δική μου εμπειρία όσον αφορά για παραλαβή από κατάστημα Courier...
Αν αναφέρεσαι στο κατάστημα πώλησης τότε συγγνώμη είσαι εκτός τόπου και χρόνου...


Έχουμε και λέμε...

Γιατί ενώ ζητάω συγκεκριμένο κατάστημα σε εταιρία που είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου είτε με αγνοούν και προσπαθούν να το φέρουν σπίτι, είτε το στέλνουν σε λάθος κατάστημα...
Γιατί πέραν αυτής της μίας εταιρίας σε όλες τις υπόλοιπες τα καταστήματα είναι μακριά και 99% δεν μπορείς να παρκάρεις και θα πρέπει να ψάχνω αρκετή ώρα για να βρω να αφήσω το αυτοκίνητο.
Ναι είμαι από αυτούς που δεν διπλοπαρκάρουν, δεν το ανεβάζουν στο πεζοδρόμιο ή να κλείσω είσοδο parking γιατί να μωρέ εδώ δίπλα είμαι ή για 2 λεπτά (not) μόνο θα σε κλείσω...

Γιατί σε όσα καταστήματα έχω πάει την ώρα που έχω πάει (απογευματινές ώρες ή Σάββατο) έχουν στην καλύτερη 2 υπαλλήλους (συνήθως είναι ένας αλλά ας πάρουμε την καλή περίπτωση) με αποτέλεσμα να έχει χρειαστεί να περιμένω μέχρι και μια ώρα. Σπάνιο μεν, συμβαίνει δε... Το σύνηθες είναι από 15 μέχρι 20 λεπτά...

Γιατί δεν σου δίνουν όλα τα site που αγοράζεις σου δίνουν επιλογή είτε Courier είτε παραλαβή από το κατάστημα τους... Είναι απίστευτα σπάνιο να πετύχω site που στην επιλογή Courier να μπορείς να επιλέξεις κατάστημα.

 


Η λύση που έχω βρει και με έχει βολέψει απίστευτα είναι αυτά τα κουτιά που υπάρχουν σε διάφορα σημεία που σου δίνουν έναν κωδικό και πας και παραλαμβάνεις ότι ώρα θες....
Αν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή τότε εδώ στο γραφείο που ακόμα και εγώ να μην είμαι θα είναι κάποιος για να παραλάβει.

 

Μιλαω για το καταστημα της courier.

Τα κουτακια βολευουν απιστευττα για ιδιωτες, δεν το συζηταω, αν εχεις την επιλογη και ειναι και κοντα στο σπιτι ειναι μονοδρομος.

Εγω σοβαρο προβλημα με κουριερ δεν ειχα ποτε, τα θεματα συνηθως ειναι του αποστολεα που του λες βαλε το κινητο για να ερθει ειδοποιηση και σε εχει γραμμενο. Οποτε πρεπει να παρω την εταιρια πισω για να μου πει το voucher. Ολα τα βαζω παραλαβη απο το καταστημα και τα παιρνω οποτε θελω γτ μερικες φορες τα στελνουν 2-3 το μεσημερι και επειδη θελω να τα δωσω το πρωι με χαλαει λιγο.

Το αλλο που λες οτι τα στελνουν στο λαθος καταστημα μπορεις να το αλλαξεις απο την σελιδα τους μολις σου ερθει η ειδοποιηση οτι παρελαβαν. Βασικα πρεπει να τους πεις ακριβως που να το στειλουν απο τα σχολια αν εχουν γτ αλλιως δεν ασχολειται κανεις να βρει που πρεπει να παει.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, ένας λόγος να επιλέξεις εταιρεία "ταχυμεταφορών" είναι και για να σου παραδώσουν κάτι στον χώρο σου, επειδή υποτίθεται ότι σε βολεύει περισσότερο. Και, εν πάση περιπτώσει, το επιπλέον κόστος υποτίθεται ότι αντιστοιχεί σε περισσότερες υπηρεσίες από εκείνες που περιλαμβάνονται στην Καθολική Υπηρεσία.

 

Αν είναι να χρειάζεσαι αλχημείες και επανειλημμένες συνεννοήσεις για να μπορείς να απολαύσεις αυτό που υποτίθεται ότι έχεις πληρώσει, κάτι δεν πάει καλά. Και δεν απαλλάσσει τις εταιρείες το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν ευνοϊκότερα έναν μεγάλο πελάτη από ό,τι έναν τυχαίο ιδιώτη.

 

Υπάρχουν κάποιοι που από κεκτημένη ταχύτητα σου απαντούν "περάσαμε και δε σας βρήκαμε", χωρίς να δουν καν ότι η παράδοση ήταν για επαγγελματικό χώρο που είναι ανοιχτός ακόμη και 24/7. Και πολλοί που περνάνε μόνο με το χαρτάκι "αδυναμία παράδοσης", ενώ το πακέτο δεν κουνάει ποτέ από το κατάστημα της κούριερ.

 

Επαρκής απόδειξη τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις εταιρείες, ιδίως το διάστημα της πανδημίας.

 

Δε φταίνε για όλα τα στραβά οι κούριερ (λχ πρόσφατα με πήραν γιατί από μεγάλο κατάστημα είχαν στείλει μόνο το τηλέφωνό μου, χωρίς ίχνος διεύθυνσης), αλλά ορισμένες είναι εντελώς απαράδεκτες και χωρίς δικαίωμα ύπαρξης σε μια εποπτευόμενη αγορά.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

...

Το αλλο που λες οτι τα στελνουν στο λαθος καταστημα μπορεις να το αλλαξεις απο την σελιδα τους μολις σου ερθει η ειδοποιηση οτι παρελαβαν. Βασικα πρεπει να τους πεις ακριβως που να το στειλουν απο τα σχολια αν εχουν γτ αλλιως δεν ασχολειται κανεις να βρει που πρεπει να παει.

Όπως αναφέρεις και εσύ για να λάβω ειδοποίηση κάποιος θα πρέπει να έχει μεριμνήσει να συμπληρώσει το κινητό μου, μου έχει τύχει αρκετές φορές να εμφανίζεται ο Courier έτσι στα ξαφνικά και να τσατίζεται κιόλας που δεν ήμουν στο σπίτι να παραλάβω...
Ναι είμαι από αυτούς τους παράξενους που δουλεύουν τα πρωινά και δεν είμαι σπίτι... :rofl: :rofl: :rofl:  (τελικά όλο παραξενιές είμαι...:jumpy:)

Link to comment
Share on other sites

47 λεπτά πριν, το μέλος ckbond έγραψε:

Όπως αναφέρεις και εσύ για να λάβω ειδοποίηση κάποιος θα πρέπει να έχει μεριμνήσει να συμπληρώσει το κινητό μου, μου έχει τύχει αρκετές φορές να εμφανίζεται ο Courier έτσι στα ξαφνικά και να τσατίζεται κιόλας που δεν ήμουν στο σπίτι να παραλάβω...
Ναι είμαι από αυτούς τους παράξενους που δουλεύουν τα πρωινά και δεν είμαι σπίτι... :rofl: :rofl: :rofl:  (τελικά όλο παραξενιές είμαι...:jumpy:)

Αυτό είναι θέμα αποστολέα. Εγώ να φανταστείς που έχω κάθε τρεις και λίγο παραλαβές όσες φορές και να το πω βάλτε το κινητό και όχι το σταθερό θα το κάνουν 1 φορά στις 5.

Για να δεις ότι είναι και θέμα περιοχής, η speedex που κράζουμε είναι η καλύτερη από τις μεγάλες στην Πάτρα. Ακόμα και με σταθερό θα σε πάρουν τηλέφωνο. Στην acs δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η δε γενική δεν βγάζει καν κίνηση, θα το πάρεις από το κατάστημα τους η δεν θα το πάρεις καθόλου.

 

48 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε:

Γενικά, ένας λόγος να επιλέξεις εταιρεία "ταχυμεταφορών" είναι και για να σου παραδώσουν κάτι στον χώρο σου, επειδή υποτίθεται ότι σε βολεύει περισσότερο. Και, εν πάση περιπτώσει, το επιπλέον κόστος υποτίθεται ότι αντιστοιχεί σε περισσότερες υπηρεσίες από εκείνες που περιλαμβάνονται στην Καθολική Υπηρεσία.

 

Αν είναι να χρειάζεσαι αλχημείες και επανειλημμένες συνεννοήσεις για να μπορείς να απολαύσεις αυτό που υποτίθεται ότι έχεις πληρώσει, κάτι δεν πάει καλά. Και δεν απαλλάσσει τις εταιρείες το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν ευνοϊκότερα έναν μεγάλο πελάτη από ό,τι έναν τυχαίο ιδιώτη.

 

Υπάρχουν κάποιοι που από κεκτημένη ταχύτητα σου απαντούν "περάσαμε και δε σας βρήκαμε", χωρίς να δουν καν ότι η παράδοση ήταν για επαγγελματικό χώρο που είναι ανοιχτός ακόμη και 24/7. Και πολλοί που περνάνε μόνο με το χαρτάκι "αδυναμία παράδοσης", ενώ το πακέτο δεν κουνάει ποτέ από το κατάστημα της κούριερ.

 

Επαρκής απόδειξη τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις εταιρείες, ιδίως το διάστημα της πανδημίας.

 

Δε φταίνε για όλα τα στραβά οι κούριερ (λχ πρόσφατα με πήραν γιατί από μεγάλο κατάστημα είχαν στείλει μόνο το τηλέφωνό μου, χωρίς ίχνος διεύθυνσης), αλλά ορισμένες είναι εντελώς απαράδεκτες και χωρίς δικαίωμα ύπαρξης σε μια εποπτευόμενη αγορά.

Το θέμα είναι ότι αυτά τα προβλήματα επηρεάζουν εμάς. Θέλουμε τα προϊόντα στα χέρια μας, να καθίσουμε να λύσουμε τα προβλήματα που έχει το κάθε κατάστημα δεν υπάρχει περίπτωση οπότε ας βρούμε μια λύση να εξυπηρετηθούμε και ας κόψουν το λαιμό τους. Εγώ την λύση την βρήκα με αυτό που είπα πιο πάνω τώρα ο καθένας ας δει τι τον βολεύει.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Αν δουλεύετε πρωινά ή σε εταιρεία όπου όλη την ημέρα θα υπάρχει κάποιος, βάζετε την διεύθυνση της εταιρείας , και δεν σας νοιάζει ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα :) 

Αν έχετε box now/skroutz point κοντά στο σπίτι και υπάρχει επιλογή από το εκάστοτε κατάστημα, είναι καλή λύση εφόσον το δέμα δε ξεπερνάει κάποιο συγκεκιριμένο βάρος.

 

Δουλεύω σε ηλεκτρονικό κατάστημα κάνοντας αποστολές κάθε μέρα. Συνεργαζόμαστε με 5 εταιρείες.

Δεν θα πω ποιες ή ποια είναι η χειρότερη, δεν έχει νόημα. Ο λόγος έχει χιλιοειπωθεί. Σε κάθε περιοχή είναι τελείως διαφορετική η αντιμετώπιση των κούριερ προς τους πελάτες (μικρούς ή μεγάλους).

 

7 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

Υπάρχουν κάποιοι που από κεκτημένη ταχύτητα σου απαντούν "περάσαμε και δε σας βρήκαμε", χωρίς να δουν καν ότι η παράδοση ήταν για επαγγελματικό χώρο που είναι ανοιχτός ακόμη και 24/7. Και πολλοί που περνάνε μόνο με το χαρτάκι "αδυναμία παράδοσης", ενώ το πακέτο δεν κουνάει ποτέ από το κατάστημα της κούριερ.

 

Μου συνέβη στη δουλειά. 30 άτομα εκεί, έχω παραλάβει άπειρες φορές, "έγινε προσπάθεια παράδοσης" , στο tracking τους :hehe: Ακούσανε γαλλικά στο τηλέφωνο, όπως την μητρική μου γλώσσα τα μιλούσα :hehe: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, tommybertsen said:

Μου συνέβη στη δουλειά. 30 άτομα εκεί, έχω παραλάβει άπειρες φορές, "έγινε προσπάθεια παράδοσης" , στο tracking τους :hehe: Ακούσανε γαλλικά στο τηλέφωνο, όπως την μητρική μου γλώσσα τα μιλούσα :hehe: 

 

Προσωπικά δεν μπαίνω καν στον κόπο να βρίσω. Τους λέω απλά "για δείτε ξανά τη διεύθυνση και πείτε μου αν υπάρχει περίπτωση να μη βρήκαν κάποιον". Συνήθως απλώς ζητούν συγγνώμη και το φέρνουν αργά την ίδια ή την επόμενη μέρα, αλλά έχεις χάσει ήδη τον χρόνο σου τσάμπα και βερεσέ με τηλέφωνα, αναμονές και καθυστερήσεις. Ε, λίγη ντροπή, ρε αδερφέ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Προσωπικά δεν μπαίνω καν στον κόπο να βρίσω. Τους λέω απλά "για δείτε ξανά τη διεύθυνση και πείτε μου αν υπάρχει περίπτωση να μη βρήκαν κάποιον". Συνήθως απλώς ζητούν συγγνώμη και το φέρνουν αργά την ίδια ή την επόμενη μέρα, αλλά έχεις χάσει ήδη τον χρόνο σου τσάμπα και βερεσέ με τηλέφωνα, αναμονές και καθυστερήσεις. Ε, λίγη ντροπή, ρε αδερφέ.

Κάτι τέτοιο τους είπα, με λίγα γαλλικά χωρίς πιάνο απλά 😜 

Δε γίνεται να έρχονται και να φεύγουν 2-3 από την κούριέρ τους να φέρουν επιστροφές και να παραλάβουν από μας, και να μη με βρήκαν ρε αδερφέ! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μου ανέβασε την πίεση πρωινιάτικα το skroutz. Είχα βάλει μητρική και μνήμες σε μια παραγγελία. Και οθόνη σε μια άλλη. Και τις 2 φορές πάτησα πάνω το κουμπί, αγορά μέσω skroutz. Δεν διάλεξα κατάστημα. Το μαγαζί από το οποίο θα μου τα έστελναν ήταν το jmctech σε 10-30 μέρες. 11-12 Ιούνη έβαλα την πρώτη, 17-18 την δεύτερη(δεν κοιτάω το email τώρα θα μου ανέβει κι άλλο η πίεση). 2 μέρες μετά απο την κάθε παραγγελία, μου βγάζει το μήνυμα ότι η παραγγελία μπορεί να καθυστερήσει και μου λέει οτι η courier θα παραλάβει 12 του μήνα και εγώ 13-18.

 

Για τις επόμενες 2 βδομαδες το e-shop.gr έχει τα προιόντα σε παρόμοια τιμή. Σκέφτομαι να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά δεν το κάνω. Λέω θα τα έχουν ήδη παραγγείλει, ας μην τους φέρω σε δύσκολη θέση.

Ακούω πριν μια βδομάδα απο γνωστό ότι το jmctech αργεί ή δεν τα στέλνει και καθόλου. Εγώ ήμουν κάπως πιο ήσυχος, γιατί τα πήρα μέσω skroutz, αλλά άρχισαν σιγά σιγά να μου μπαίνουν ιδέες για το πως δουλεύουν.

 

Στις 12 Ιούλη που θα παραλάμβανε η courier και ενώ είχε πέρασει κάπως η ώρα, στέλνω μήνυμα στο skroutz να ρωτήσω, αν θα παραλάβει εκείνη την ημέρα η courier και αν η καθυστέρηση ήταν λόγο του προμηθευτή του καταστήματος. Πήρα απάντηση την επόμενη(13) το πρωί ότι τα προιόντα θα τα παραλάβει εκείνη την ημέρα η courier και θα τα έχω 14-19. Την ίδια μέρα αργότερα μετά το μεσημέρι, μου ήρθε email ότι ψάχνουν να βρουν άλλο κατάστημα για να μου τα στείλουν και οτι δεν θα υπάρχει εξτρά χρέωση για μένα. Το βράδυ μου ήρθε πάλι email ότι άλλαξε πάλι η κατάσταση της παραγγελίας. Σε αναμονή αποδοχής από jmctech! Σήμερα το πρωί είχα καινούριο mail, 32-33 μέρες μετά από την παραγγελία την ακύρωσαν, μου επιστρέφουν τα χρήματα και πήρα και 5ευρώ κουπόνι!

 

2-3-5-7 ημέρες να ήταν να πω ΟΚ. 32 μέρες μετά να κόψουν τον λαιμό τους να τα βρούνε. Ψάχνοντας να βρω τηλέφωνο, δεν βρήκα τίποτα. Τους έστειλα μήνυμα απο το chat. Είμαι και μαλ@κας που με έπιασαν οι καλοσύνες και δεν τα πήρα απο e-shop. Η μητρική ήταν για αρκετό καιρό σε αυτή την τιμη σε άπειρα γερμανικά καταστήματα, ήταν και στο e-shop σε παρόμοια τιμη. Σίγουρα ήταν διαθέσιμη στον προμηθευτή και σίγουρα δεν θέλει 30-40 μέρες για να έρθει απο ευρώπη. Τώρα γιατί δεν έκαναν την παραγγελία όταν έπρεπε δεν ξέρω. Μερικές υποθέσεις είναι ότι δεν έχουν ρευστότητα ή ότι αφού έπεφτε σιγά σιγά η τιμή, μήπως έπεφτε κι αλλο;

 

Το θέμα είναι ότι το κουμπί "Αγορά μέσω skroutz" δεν σημαίνει και πολλά. Αν τα έπερνα κατευθείαν απο το μαγαζί, απλά θα έβαζα αντικαταβολή. Η οθόνη θα έβγαινε και φτηνότερη έτσι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

την εχω πατησει και γω απο το συγκεκριμενο μαγαζι, μονο που εγω ειχα παραγγειλει απευθειας απο το μαγαζι με αντικαταβολη. Τοτε δεν εστελνε μεσω σκρουτζ.

ευτυχως δεν εκατσα να περιμενω τοσο, στην βδομαδα πανω ακυρωσα. (ηταν η Asus ROG Strix B650E-I την ειχε 20ε πιο φθηνα απο ολους)

για μενα το συγκεκριμενο μαγαζι εχει μπει στην μαυρη λιστα.

αν παρατηρησεις σε πολλα προιοντα h/w ειναι το ποιο φθηνο. ειναι το κολπακι τους, και οποιος τσιμπησει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανονικα εφοσον παραγγειλες μεσω skroutz , δεν θα επρεπε να κοψουν το λαιμο τους να τα βρουνε εστω και αλλα μαγαζια ? 

 

JMCTech ειναι skechy μαγαζι , ουτε ρυζι δεν πρεπει να αγοραζεις απο εκει 

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα τιμης ειναι μεγαλη μου λενε. Εμ αν περιμενεις 35 μερες να ανεβουν οι τιμες για να μου το πεις, η διαφορα τιμης θα ειναι μεγαλη.

 

Μου εστειλαν mail πριν λιγο και μου ειπαν οτι προσπαθουμε να μην γινονται τετοια... και χαζομαρες και οτι πιθανον να χρειαστουν μερικες ημερες για να φανουν τα χρηματα μου. Τους ειπα να πανε να την παρουν απο το πλαισιο αν δεν την βρισκουν.

 

Τους εστειλα και δευτερο mail πριν απαντησουν στο πρωτο, να παρουν το 5ευρω κουπονι τους και να μου στειλουν μια διαθεσιμη msi που ειναι πιο κοντα στην τιμη στα 198ευρω και δεν πληρωνω την διαφορα.

Έγινε επεξεργασία από god
Link to comment
Share on other sites

Πηρα και απαντηση, οτι επιστραφηκαν τα χρηματα, δεν υπαρχει παραγγελια για να μιλαμε για αλλες μητρικες κτλ. Την επιστροφη την εκαναν στα γρηγορα φυσικα χωρις να πουνε τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Το skroutz προσπαθησε να πεταξει πιο ψηλα αποσο μπορουσε και κατεληξε να ειναι εντελως γτπ . 

Προσφατα ειχανε αμα θυμασαι την προσφορα με skroutz plus με 0.01ε , φυσικα την πηρα και μετα απο καμια βδομδα εκανα μια αγορα . 

Μου εβγαλαν το λαδι και με ταλαιπωρουσαν 1 μηνα με σπασμενα προιοντα και επιστροφες . 

 

Απο τοτε ακυρο και το skroutz  , μονο συγκριση τιμων και επισκεψη στο μαγαζι 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

Το skroutz προσπαθησε να πεταξει πιο ψηλα αποσο μπορουσε και κατεληξε να ειναι εντελως γτπ . 

Προσφατα ειχανε αμα θυμασαι την προσφορα με skroutz plus με 0.01ε , φυσικα την πηρα και μετα απο καμια βδομδα εκανα μια αγορα . 

Μου εβγαλαν το λαδι και με ταλαιπωρουσαν 1 μηνα με σπασμενα προιοντα και επιστροφες . 

 

Απο τοτε ακυρο και το skroutz  , μονο συγκριση τιμων και επισκεψη στο μαγαζι 

 

Ποτε δεν ειχα προβλημα με επιστροφες. Νομιζω σε καθυστερησε (κακως!) το μαγαζι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αυτό το ρημαδοjmctech πως μπορούμε να το αποκλείσουμε από τις αναζητήσεις μας στο skroutz? βλέπω πάντα λάθος τιμές όταν ψάχνω κάτι γιατί πάντα το "έχει" και το έχει πάντα πιο φθηνά από όλους τους άλλους

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

αυτό το ρημαδοjmctech πως μπορούμε να το αποκλείσουμε από τις αναζητήσεις μας στο skroutz? βλέπω πάντα λάθος τιμές όταν ψάχνω κάτι γιατί πάντα το "έχει" και το έχει πάντα πιο φθηνά από όλους τους άλλους

 

Το έχει κανονικά δεν θα έπρεπε ούτε σε εισαγωγικά να μπαίνει όταν λέμε για το συγκεκριμένο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.