Jump to content



Παράπονα/Καταγγελίες/Απαράδεκτες Συμπεριφορές Εταιρειών-Καταστημάτων


Recommended Posts

  • 5 months later...

Το σχολιο μου αφορα τα ΕΛΤΑ COURIER.

Αυτο το καφενειο που θελει να ονομαζετε εταιρεια κ λενε οτι εχει βαλει κ στοχο την 2η θεση στην Ελλαδα μονο γελιο μπορει να προκαλεσει!!!Σιγουρα εχει παντως την πρωτια σαν η χειροτερη εταιρεια ταχυμεταφορων στην Ελλαδα.Τι να πρωτοθυμηθω απο αυτους οτι περιμενω δεμα εδω κ 12 ημερες κ δεν μου εχει ερθει ακομα?Οτι σε 3,4 περιπτωσεις δικες μου κ αλλες τοσες κ περισσοτερες φιλων κ συγγενων δεν εχουν καν ερθει απο εκει που ειναι να παραδοσουν το δεμα κ απλα στελνουν ενα μηνυμα οτι δεν σας βρηκαμε για να περασεις απο το καταστημα κ να παρεις το αντικειμενο εσυ?Μαλλον οι ανθρωποι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν κ κοροιδευουν τον κοσμο.Ευτυχως που βρισκονται σε αυτη την χωρα γιατι αλλου δεν υπηρχε περιπτωση να υφιστατε τετοιο μ......ο!!!

Έγινε επεξεργασία από harrisar
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ξαναγυρίσω σε αυτό το θέμα της Γενικής Ταχυδρομικής. Είναι τόσο απαράδεκτη η εταιρία που νιώθω την ανάγκη να γράψω. Τη δύσκολη περίοδο του κοροναιου που περνάμε πολλές φορές έχω ψωνίσει από e-shops. Παρόλο που μένω εκτός Θεσσαλονίκης (Κάτω Σχολάρι) οι εταιρίες courier όπως Speedex ή ΕΛΤΑ Courier ήταν πάντα στην ώρα τους στην παράδοση και αν τύχαινε να καθυστερήσουν πάντα ενημέρωναν για την καθυστέρηση. Όλα αυτά πριν μπλεχτώ με την Γενική Ταχυδρομική. Πλήρωσα την μεταφορά μέσω courier στο ηλεκτρονικό κατάστημα και ενώ η παραγγελία μου πήγε στην Γενική Ταχυδρομική την επόμενη μέρα, έχουν περάσει 10 μέρες και ακόμα περιμένω. Καλύτερα να τα στέλνανε με κανονικό πακέτο ΕΛΤΑ - πιο γρήγορα θα έφτανε. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχουν μεγαλύτερο φόρτο εργασίας λόγω συνθηκών που ζούμε, αλλά νομίζω ότι εμείς οι πελάτες αξίζουμε και μια ενημέρωση πχ. ένα SMS. Αντί αυτού πήρα εγώ τηλέφωνο για να μάθω το λόγο της καθυστέρησης και αντιμετώπισα μια απαράδεκτη συμπεριφορά ενός υπαλλήλου ο οποίος μου είπε μόνο ότι "Το δέμα θα φτάσει όταν θα έρθει η ώρα του" και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Και τελειώνοντας μια ερώτηση: Γιατί οποιοδήποτε μαγαζί (e-shop) επιλέγει για συνεργάτη μια τέτοια εταιρία???? Εγώ από εδώ και πέρα θα ρωτάω σίγουρα για την εταιρία courier και αν είναι Γενική Ταχυδρομική θα ψωνίζω από άλλο κατάστημα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 2/4/2017 at 11:25 ΠΜ, το μέλος wesker έγραψε:

Όσες φορές μου ειχαν στειλει με Γενική Ταχυδρομική οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους ήταν απο κακές έως άθλιες. Αγενές προσωπικο (σαν να εκαναν χαρη που έφεραν το πακέτο μου), πακέτα σε κακή κατάσταση και μια φορα ενω ημουν σπίτι βρηκα χαρτάκι απο τον κούριερ- δεν μπηκε στον κοπο καν να χτυπήσει.

 

 

Και σε εμένα επαλειμμένα η Γενική Ταχυδρομική ήταν απαράδεκτη.  Ασυνέπεια στις ωρες παράδοσης (πολλές φορές τους περίμενα και περιμένω αδίκως στο γραφείο) και επιπλέον καταχωρούν στο σύστημα τους (σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής κάποιας αγοράς) οτι επικοινωνούν μαζί σου και δεν σε βρίσκουν ενω ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝ ΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ.  

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάντως εδώ στο Ρέθυμνο (λίγο έξω από την πόλη) έχω αγανακτήσει. ACS και Γενική ταχυδρομική έχουν καταντήσει αηδία. H ACS έχουν την πολιτική του αν θες το δέμα, πέρνα να το πάρεις γτ εμείς μπορεί να κάνουμε και βδομάδα, έτυχε αρκετές φορές κάνουν και 3ης μέρες μέχρι να αποφασίσουν να κάνουν το κόπο να μου φέρουν το δέμα σου κάνουν μια κλήση αν δεν το σηκώσεις αμέσως (και ασ τους πάρεις στο καπάκι) σου λένε θα στο φέρουμε την άλλη βδομάδα αλλιώς περνά από το κατάστημα, τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά. Από την άλλη η Γενική ταχυδρομικη έχει κατεβασμένα τηλέφωνα ώστε να αναγκαστείς να πας από το κατάστημα να το πάρεις..και τα κεντρικά δεν μπαίνουν ούτε καν στο κόπο να απαντάνε σε email. Σκέτη απογοήτευση!! Πως λειτουργούν ακόμα αυτές οι εταιρίες δεν ξέρω.. Ξεφτίλα!! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο νυσι μου (ΚΩΣ) υπαρχει μονο δυο εταιριες courier εκτος απο την ΕΛΤΑ.

Η γενικη ειναι οτι χειροτερο.

Δεν ενημερωνουν ποτε πια ημερα θα περασουν. Ο οδηγος παει στο κεντρο του χωριου και αραζει

και μονο αν δεν εχεις προ πληρωσεις ισως να σε παρει τηλεφωνο να σου πει οτι εχεις το πολυ 15 λεπτα

να πας στην πλατεια. Πρεπει να παρατησεις δουλειες, παιδια κλπ και να τρεξεις αλλιως πρεπει να πας στο

καταστημα που ειναι 26 χιλιομετρα μακρια να το παραλαβεις και σου λενε δεν ξανα βαζουμε το δεμα στο φορτηγακι, εχασες

την ευκαιρια σου.

Αν εχεις προπληρωσει απλως ερχετε ειδοποιησει να επικοινωνησεις με το καταστημα.

Οταν παιρνεις τηλεφωνο σου λενε ψεματα οτι σας πηρε τηλεφωνο ο οδηγος και δεν απαντησατε (Δεν ελαβα ποτε τηλεφωνο)

και τωρα πρεπει να το παραλαβετε απο το καταστημα.

Δεν καπνιζω και οποτε εχω παει στο καταστημα βρωμαει εντονα τσιγαρο και ολα τα δεματα.

Δεν αντεχω την βρωμα απο το δεμα μεσα στο αυτοκινιτο. Καθε φορα.

Απαραδεκτοι

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Connie έγραψε:

Δεν καπνιζω και οποτε εχω παει στο καταστημα βρωμαει εντονα τσιγαρο και ολα τα δεματα.

Δεν αντεχω την βρωμα απο το δεμα μεσα στο αυτοκινιτο. Καθε φορα.

Απαραδεκτοι

Καταγγελια για το καπνισμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, honda22 said:

Δεν νομίζω να ξαναμπεί ώστε να το διαβάσει


δεν πειράζει. Η συμβουλή του slalom ενδείκνυται για την περιγραφή (ασχέτως αν η περιγραφή ήταν αληθής). Το διαβάζουν άλλοι, ας ξέρουν ότι μερικές φορές είναι ο μόνος τρόπος να συμμορφωθούν. Δεν είμαι αγκυλωμένος υπέρ τέτοιων καταγγελιών, αν θυμάστε σε παλαιότερο περιστατικό που καυτηρίαζε ο Λάζαρους είχα υποστηρίξει αντίθετα με τον άστρο άποψη για το μάταιο εκείνης της καταγγελίας. Σε εκείνες τις περιστάσεις. Εδώ είναι άλλες οι -υποτιθέμενες- περιστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπόν καλησπέρα , έχω διαβάσει όλα τα σχόλια . Είναι τρομερά εκνευριστικό και στενάχωρο να διαβάζω όλες αυτές τις κακές εμπειρειες που είχατε με όλες τις εταιρίες ταχυμεταφορών . Ο λόγος είναι γιατί στο μαγαζί που δουλεύω εγώ , οι περισσότεροι συνάδελφοι προσπαθούμε να εξυπηρετούμε όσο καλύτερα γίνεται τον κόσμο . Χαλιέμαι γιατί μας βγαίνει το λάδι για να μπορούμε να έχουμε όσους περισσοτερουσ πελάτες γίνεται χαρούμενους . Όσο για το τηλεφωνικό κέντρο , η ρεσεψιόν εξυπηρετεί και τους πελάτες που έρχονται αλλά και τους πελάτες που τηλεφωνούν . Και το θεωρώ μέγα σφάλμα . Γιατί θα έπρεπε να υπάρχουν αλλά δυο άτομα μόνο για τηλεφωνικό κέντρο . Πολλές φορές έχω ακούσει παράπονα για τρελές αναμονές . Επίσης έχω ακούσει και παράπονα για κακούς συναδέλφους . Ένα έχω να πω , όσοι δεν θέλουν να εξυπηρετούν σωστά , ας παραιτηθούν . Όσοι έχουν ανάγκη , απλά να σκάσουν και να δουλέψουν σωστά . Ναό τρώμε υπερβολική πίεση σε σχέση με την διανομή . Αλλά όταν ακούμε τα θετικά σχόλια των πελατών , το ευχαριστιόσαστε . Δεν ήμουν πάντα courier , έχω υπάρξει πολλές φορές θύμα των κακών courier . Συμβουλή , αν δεν βρίσκετε άκρη , στα κεντρικά . Και πιστέψτε με ακούγεστε . Στην περιοχή μου (Αχαρναί) μόνο η ACS είναι χειριστή , και μου επιτέθηκε λεκτικά ο συνάδελφος όταν του ζήτησα τον λόγο που άφησε χαρτάκι και έφυγε χωρίς να χτυπήσει . Τον κατήγγειλα στα κεντρικά και επέλεξα να μην ξανά παραγγείλω από μαγαζιά που συνεργάζονται με ACS . Θεωρώ είναι στον άνθρωπο . Θα χαρώ πραγματικά να βλέπω και άλλες εμπειριες για να μάθουμε εμείς οι καινούργιοι και να μην κάνουμε τα λάθη των παλιών .

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 1/4/2017 at 8:55 ΜΜ, το μέλος mhche έγραψε:

Μια και απ'ότι βλέπω παραμένει μια χαρά το topic, ας γράψω για την φοβερή εξυπηρέτηση της Γενικής Ταχυδρομικής.

 

Την Τετάρτη, λοιπόν, θα έπρεπε να λάβω το δέμα μου, ο κουριερ ήρθε κατα τις 6 το απόγευμα δεν ήμουν σπίτι και άφησε σημείωμα, όλα ωραία και καλά.

Πέμπτη πρωί, στις 9, παίρνω τηλέφωνο στο τοπικό κατάστημα να συννενοηθώ ώρα παράδοσης.

Μου λέει πως δεν γίνεται τώρα πήρα αργά(!;) και θα έρθει αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι(!).

-Συγγνώμη, θα έπρεπε να παραλάβω εχθες το δέμα μου και θα το πάρω μετά απο δύο ημέρες; Ποιός ο λόγος;

-Ήρθε ο κουριερ και δεν σας βρήκε, τώρα αύριο μπορεί να έρθει ξανά.  Ελάτε να το πάρετε απ' το κατάστημα, χωρίς να ρωτάει αν μπορώ ή να διανοηθεί αν ο πελάτης με τον οποίο μιλάει είναι ικανός να πάει.

-Μα έχετε πληρωθεί για να με εξυπηρετήσετε παραδίδοντας το στην διεύθυνση μου.

-Μου λέει, αρχίζοντας να νευριάζει για κάποιο λόγο, να το φέρουν 3-7.

-Πείτε μου ή 3-5 ή 5-7.

-Δεν γίνεται κύριε όποτε θέλετε εσείς(!). Μπορεί να ρθει 3,μπορεί 4,μπορεί 7.

-Δηλαδή εγώ θα πω στην δουλειά μου, μπορεί να ρθω στις 3, μπορεί και στις 7.

-Ωχ κύριε πρωί πρωί. Και κλείνει το τηλέφωνο!!!

 

Πέρνω αμέσως στα κεντικά, λέω μάλλον στο τοπικό κατάστημα δεν θέλησαν να με εξυπηρετήσουν, μπορείτε εσείς;

Δίνω τον κωδικό παραγγελίας, το τηλέφωνο μου και μου λέει, επίσης νευριασμένα - μάλλον είχα αρχήσει να τους την σπάω- οτι θα με ειδοποιήσουν σε λίγο για το πότε θα γίνει η παράδοση.

 

Περνάει καμιά ώρα,τίποτα. Στέλνω email, ελπίζοντας ότι θα βγάλω άκρη. Μου απαντάνε σε 5 λέπτα, λέω επιτέλους ένα υπεύθυνο τμήμα, μου ζητάνε κωδικό για να δουν ποιό είναι το πρόβλημα. Στέλνω τον κωδικό και αυτό ήταν. Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου και ο κουριερ ξαναήρθε την Παρασκευή(!) στις 6:15, απ' ότι έγραφε το δεύτερο σημείωμα, γιατί και πάλι δεν το παρέλαβα.

 

Μάλλον τους φαίνεται λογικό ο πελάτης να είναι κλεισμένος 2-3 μέρες στο σπίτι του απ τις 9 έως τις 7 και να περιμένει αν δεήσουν να του φέρουν το δέμα του. Να δουλεύει ή να μην μπορεί συγκεκριμένες ώρες είναι απίστευτο.

 

Έστειλα email και στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία, να τους ενημερώσω για τον συνεργάτη τους. Ούτε εκείνοι μου απάντησαν, τι να πω.

 

Ευτυχώς που είχα επιλέξει αντικαταβολή και δεν κλαίω τα λεφτά μου τώρα.

 

Μου είχε ξανατύχει στο παρελθόν αγενής κουριερ της Γενικής Ταχυδρομικής, όπως και άλλη φορά να έχουν φέρει την συσκευασία σε άθλια κατάσταση, ευτυχώς το περιεχόμενο ήταν εντάξη, αλλά αυτό ήταν επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά.

 

Εγώ φταίω, όμως, που επέλεξα μικρό-μεσσαίο κατάστημα, που συνεργάζεται με ελληνική μεταφορική, να κάνω την αγορά μου, αν και το κατάστημα δεν φταίει ακριβώς. Αλλά θα μπορούσε να απαντήσει ή να ελέξει τι συνέβει.

 

Πρώτη φορά συναντάω εταιρεία που απατεί να την εξυπηρετήσει ο πελάτης και όχι το αντίθετο.

 

Την καταγγελία μου την έκανα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για απαράδεκτη συμπεριφορά πάντως, αν και δεν ξέρω πόση σημασία έχει.

Φιλε μου μαλλον δεν ξερεις τι θελεις. Ειναι ''ευθυνη''  σου που ελειπες απο το σπιτι και δεν το παρελαβες. Οι διανομεις βγαινουν καθε μερα με 100 δεματα δεν βγαινουν μονο για εσενα. Για να σου ειπε συγκεκριμενη μερα θα ειχε τον λογο της αυτη η τοσο ''αγενεστατη υπαλληλος''... Κι επειδη ανεφερες για το αν μπορεις να πας στο καταστημα και σε τι κατασταση βρισκεσαι φανταζομαι για να εισαι σε θεση να πηγαινεις για δουλεια εισαι και σε θεση να να πας να το παρεις εκτος αν εισαι απο τους ''αγαπητους'' μας τυπολατρες που εχουν το σκεπτικο πληρωσα μεταφορικα αρα θα μου το φερουν σπιτι κι αμα πας να το παρεις εν τελη ζητας και τα λεφτα για τη μεταφορα πισω χαχαχα.... Σε ταχυμεταφορικη δουλευω οπως καταλαβες οχι στη συγκεκριμενη που ανεφερες για να μην φανει οτι την υποστηριζω αλλα υποστηριζω γενικα το λογικο γιατι η βλακεια πλεον των καταναλωτων εχει ξεπερασει καθε οριο..... Σκεφτειτε σαν ανθρωποι επιτελουν δεν εχετε ιδεα τι τραβαμε καθε μερα και με τι μισθους δουλευμε ειδικα τωρα με τη καραντινα ειμαστε οι μονοι που δουλευουμε κοψτε τις απαιτησεις του τυπου ειμαι πελατης και γινετε λιγο ανθρωποι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εγω θα σας γραψω για το ΠΛΑΙΣΙΟ.

 

Κανω αγορες 30 χρονια σε όλο τον κόσμο και την Ελλαδα και πρωτη φορα συναντω τετοι μπαχαλο. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν θα παρω απο αυτους ακομα και τσαμπα να  ειναι.

27/11 παραγγελνω εκτυπωτη inkjet ο οποιος οπως καταλαβαινετε δεν ειναι ουτε ογκώδης ουτε βαρύς (CANON TS 8350, πληρωμη με αντικαταβολη και αμεσα διαθεσιμος για παραδοη εντος 3-4 εργασιμων. Παραδοση στην Τριπολη (150 χλμ απο Αθήνα)

Μου στελνουν μηνυμα αμεσως οτι το προιον ειναι ογκώδες και θα πρεπει να το στειλουν με πρακτορειο (παγκοσμια πρωτοτυπία ορισμου του ογκώδους) και πως πρεπει να πληρωσω σε τραπεζα απο πριν (παρανομο, γιατι στον τροπο αγορας εχουν την αντικαταβολή και δεν αναφερουν προπληρωμή). Επειδη ειχα αναγκη το εκτυπωτη για τα τηλεμαθηματα 2 παιδιών μου του δημοτικού, πληρωσα μεσα σε 1 ωρα και τους εστειλα το αποδεικτικο.

Την επόμενη μου εστειλαν e-mail οτι η πληρωμη έγινε αποδεκτη, Tracking no, και πως θα αποστειλουν με πρακτορειο με παραλαβη το αργοτερο 05/12. Δηλαδη μετα απο 8 μερες (6 εργασιμες). Λογω covid θεωρησα ικανοποιητικη αυτη την ημερομηνια.

Στις 03/12 μεσημέρι βλεπω το tracking να λέει παραδοση 08/12 και το απογευμα να λέει 10/12.

Τηλεφωνω στην εξυπηρ. πελατών και τους ρωταω ποιος και γιατι αλλαζει την ημερομηνια παραδοσης. Η απαντηση ηταν πως δεν ξέρουν. Τους λέω αν ειναι Τριπολη το δεμα να παω να το παρω. Δεν ηξεραν. Και αφου ημουν πλέον σιγουρος οτι το δεμα βρισκεται Αθήνα τους ζηταω να ακυρωσουν την παραγγελία αμεσα και το στελνω και με μειλ. Την ιδια στιγμη παραγγελνω απο αλλο καταστημα που εγγυηθηκε την παραδοση και πηρα τον εκτυπωτη σε 3 μερες.

Απο τις 03/12 έχω στειλει 3 φορες μειλ που ποτε δεν απαντηθηκε, εχω μιλησει 4 φορες με αξυππηρετηση πελατων οπου περιμένω 20 λεπτα να το σηκωσουν για να με προωθησουν σε αλλο τμημα να περιμενω αλλα 20 λεπτα. Η ουσια ηταν πως το προιον δεν εχει επιστρεψει στις αποθηκες τους. 

Τελικά στις 21/12 μιλαω με υπαλληλο που μου λεει στειλε μου το iban για να βαλουμε το ποσο (149€) όταν ολοκληρωθει η διαδικασια επιστροφής.

ΜΑΝΤΕΨΤΕ!!!!

Σημερα 19/01 το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν ξερει που ειναι ο εκτυπωτης που εστειλε με πρακτορειο πριν 50 μερες και γι' αυτο το λόγο δε μπορει να μου κανει επιστροφη χρηματων.

Περαν τις ξεφτίλας να εχεις αυτο το ονομα στην αγορα και να μην ξερεις πως, τι, που, ειναι αυτα που στελνεις μετα απο 50 μερες, δεν μπορω να καταλάβω τι σχεση εχει η επιστροφη των χρηματων μου με την πληρη αποτυχια και δυσλειτουργια του δικου τους εσωτερικου μηχανισμου μεταφορων και λογιστηριου, αφου ποτε δεν παρελαβα το προιον το οποιο βρισκεται καπου αναμεσα στον μεταφορεας τους και τις αποθηκες τους.

 

Ειμαι ετοιμος να κανω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη (παιρνει μηνες απο οτι μου ειπαν) αλλα εχω φτασει και σε σημειο να βγαλω δημοσια και επωνυμα ολα τα στοιχεια, καθως και το ονομα της υπαλληλου που χειριζεται την υποθεση και πλεον να θεωρησω τα λεφτα χαμενα.

  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jks13 said:

και πλεον να θεωρησω τα λεφτα χαμενα.

για προϊόν που δεν παραλάβατε καν, σε αγορά που είναι εξ' αποστάσεως, τα χρήματα θα τα πάρετε. Να μην θεωρείτε τίποτα χαμένο, να κρατάτε στοιχεία από οποιαδήποτε επικοινωνία, αν είναι τηλεφωνική να τους ενημερώνετε ότι η κλήση θα καταγράφεται (πρέπει να το αποδεχθούν, αν δεν το αποδεχθούν είτε δεν καταγράφετε είτε πρέπει να διακοπεί η τηλεφωνική συνομιλία).

Στη γενική γραμματεία καταναλωτή έχετε απυθυνθεί; Με ποιον τρόπο πληρώσατε; Απευθυνθείτε και στην τράπεζα σας αν είναι με κάρτα. Ίσως θα έπρεπε να απευθυνθείτε σε δικηγόρο αν νομίζετε ότι δυσκολεύεστε να το αντιμετωπίσετε μόνος σας.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Είναι απαράδεκτοι στο κατάστημα της Καλλονής Λέσβου δεν απαντάνε ποτέ το τηλέφωνο. Πήγα αυτοπροσώπως εκεί ήταν τρεις κοπέλες εκεί δεν ήξεραν τι τους γίνεται και άφηναν το τηλέφωνο να χτυπάει χωρίς να απαντούν. Δύο φορές ήρθε το δέμα μου πληρωμένο και γύρισε πίσω.

  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΑΣΤΕΡΙΑΣ said:

Είναι απαράδεκτοι στο κατάστημα της Καλλονής Λέσβου δεν απαντάνε ποτέ το τηλέφωνο. Πήγα αυτοπροσώπως εκεί ήταν τρεις κοπέλες εκεί δεν ήξεραν τι τους γίνεται και άφηναν το τηλέφωνο να χτυπάει χωρίς να απαντούν. Δύο φορές ήρθε το δέμα μου πληρωμένο και γύρισε πίσω.

 

 

Μιλας για καταστημα ? Για ταχυμεταφορεα? Για ψαραδικο? Τσιπουραδικο?  

 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

 

 

Μιλας για καταστημα ? Για ταχυμεταφορεα? Για ψαραδικο? Τσιπουραδικο?  

 

Ήθελε να τα πει και τα είπε. Τι θες εσύ,α; :hehe:

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Να σας μιλήσω για την Speedex; Θα σας μιλήσω!

3 εβδομάδες περιμένουμε ένα πακετάκι από μια εταιρία που παραγγελνουμε συχνά. Συνήθως στέλνουν με ACS και σε 2-3 εργασιμες είναι εδώ (επαρχία). Αυτή τη φορά για κάποιο λόγο το έστειλαν με speedex. Δεν απαντούν ούτε τα κεντρικά της ούτε το τοπικό κατάστημα και η αναζήτηση σήμερα 27/05/23 το δείχνει ακόμα κολλημένο στην Αθήνα. Το ίδιο μου συνέβει και το Πάσχα που παρήγγειλα μια βάση για τηλεόραση. Από τις 19/4 την έλαβα 5/5. Δεν παίζει να συμμορφωθούν ποτέ!! Πέρυσι, κατά τα μέσα Ιανουαρίου είχαν γράψει λάθος αριθμό επικοινωνίας σε κάτι που είχα στείλει σε συγγενικό μου πρόσωπο. Κι ενώ είχα μιλήσει μαζί τους και αλλάξαμε τον αριθμό, εκείνοι συνέχζαν να καλούν στο λάθος. Αυτό βέβαια δεν απαντούσε, εγώ ξανά έπαιρνα και τους έδινα το σωστό νούμερο και η όλη διαδικασία μας πήγε 2 μήνες Κι αν βάλεις σημείωση όταν παραγγέλνεις κάτι να μην χρησιμοποιηθεί αυτή η εταιρεία, οι περισσότεροι το αγνοούν. . Κι εκεί εκνευρίζομαι περισσότερο!

Αυταααα! Την καλημέρα μου!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

23 Ιουνίου και ακόμα περιμένω, αφού έλαβα ενα μήνυμα που έλεγε "Λυπούμαστε που δεν σας βρήκαμε! Παρακαλουμε επικοινωνηστε με το ταδε νουμερο για νεο ραντεβου"

Αυτα!

Καλημέρα σας!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.