Jump to content



Tango-X Cup 2017 Season #2


GoMaR

Recommended Posts

πριν 1 λεπτό, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Στο πρώτο ποστ Άρη.

Ιμολα.

Ιάσονα πότε θα γυρίσει ο σέρβερ στην πίστα?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Έτσι είχα καταλάβει και εγώ, αλλά είδα τον σέρβερ στην Silverstone και μπερδεύτηκα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Βάλτο ρε συ στο 1ο ποστ.

 

Έκοψα μερικές αναγνωριστικές.

Περίεργο αμάξι.

Κάπως αποστειρωμένη αίσθηση στο FFB, το περίμενα πιο σκληρό και informative.

Στο άφημα του γκαζιού διπλώνει, στο γκάζι υποστρέφει...

Πολύ aero , ο κινητήρας δεν έχει ροπή στις μεσαίες και έτσι δεν μπορείς να διώξεις την ουρά στις γρήγορες καμπές.

Έχει απίστευτο traction ακόμα κ με TC OFF.

Μου φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά πάντως, η πιθανότητα να σου διπλώσει τείνει στο μηδέν μιας και με γκάζι ισιώνει σαν...μπροσθιοκίνητο....:huh:

@rapid_fast την άποψή σου. Θα δω και video με reviews.

 

Στα καλά τώρα, τα φρένα απίστευτα.

Ο ήχος (με mod) γ@μάτος.

 

Θέλει ψάξιμο στο σετάπ, ακόμα με default . Θα ήθελα ρύθμιση αμορτισέρ, τώρα δύσκολα τα πράγματα.

 

Γενικά το βαθμολογώ ως 1η επαφή με 6/10 ( θα γούσταρα το άριστο 911R αλλά τί να κάνεις).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπήκε Sliverstone για να γίνουν μερικές δοκιμές όσον αφορά τα skins κλπ. 

 

Tη Δευτέρα ο server θα έχει στηθεί με Imola για το πρώτο αγώνα ;) 

 

Να θυμάστε ότι θα είμαστε 30 αυτοκίνητα και αντίθετα με το Wamta, θα είμαστε 30 αυτοκίνητα αγκαλιά για αρκετή ώρα. Αυτό σημαίνει ότι τα PC θα επιβαρυνθούν αρκετά περισσότερο! (κάντε extra δοκιμές!!)

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 

 

ΥΓ: Κάποιοι το έχουν ρε φίλε.

Μπαίνει ο τύπος, κάνει 5 γυράκια και να σου:

 

 

http://manager.rackservice.org:50424/lapstat

Εγω παντως βλεπω του χρονους σας και απογοητευομαι...Με 2-3 γυρους καποιοι κανετε απιαστους χρονους..Πολυ θα ηθελα να ανεβασετε κανα βιντεακι να δουμε κι εμεις τι κανουμε λαθος και κοπανιομαστε τζαμπα να πιασουμε το 2.20. στη silvestone..

 

ΥΓ.Επιδη εγω δεν μπορεσα να ειμαι ετοιμος για το Tango παιζω στην κονσολα οποια πιστα εχετε κι εσεις...Και μ αυτα που βλεπω... σκουρα τα πραγματα!Ολοι πιλοτοι ειστε εδω μεσα ξερω γω!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω τη λύση όλων των προβλημάτων σας!! ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ APP ΓΙΑ ΤΑ TYRES!      

 

Πάνο χωρίς να λέω ότι έχει άδικο αλλά νομίζω πως δε μπορούμε και δε πρέπει να είμαι απόλυτη με τιμές, θερμοκρασίες και χρώματα στα λάστιχα!

Διαφορετικά λειτουργεί το Pirreli, bridgeston, michellin κοκ. καθώς και διαφορετικά λειτουργεί το street από το Semi από το Slick από το Hybrid.

 

Διαφορετικές συστάσεις γόμας χρησιμοποιείται σε κάθε ελαστικό και διαφορετικές ιδιότητες έχει το κάθε ελαστικό.

 

+ κάτι τελευταίο... Λογικό δεν είναι όταν ένα ελαστικό έχει ένα πολύ μικρό παράθυρο λειτουργίας της τάξεως των 10 βαθμών, τότε το app να πρέπει να συμπτύξει τα "χρήσιμα" στάδια σε μία πολύ μικρή περιοχή?

 

(μία φιλική κουβέντα κάνουμε και παρακαλώ να παραμείνει έτσι :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως βλεπω του χρονους σας και απογοητευομαι...Με 2-3 γυρους καποιοι κανετε απιαστους χρονους..Πολυ θα ηθελα να ανεβασετε κανα βιντεακι να δουμε κι εμεις τι κανουμε λαθος και κοπανιομαστε τζαμπα να πιασουμε το 2.20. στη silvestone..
 
ΥΓ.Επιδη εγω δεν μπορεσα να ειμαι ετοιμος για το Tango παιζω στην κονσολα οποια πιστα εχετε κι εσεις...Και μ αυτα που βλεπω... σκουρα τα πραγματα!Ολοι πιλοτοι ειστε εδω μεσα ξερω γω!!


Στην κονσόλα είναι πίσω μια γενιά στα physics. Στο επόμενο update θα συντονιστούν .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει λίγους γύρους με το αυτοκίνητο αλλά όντως τα λάστιχα δε ζεσταίνονται με τίποτα, μου θυμίζει το πρόβλημα που είχα με το Assetto πρίν από ένα patch που υποτίθεται ότι έφτιαξε τις θερμοκρασίες των ελαστικών αλλά εδώ το βρίσκω πάλι μπροστά μου :/

 

Γενικά το αυτοκίνητο δεν μπορώ να πώ ότι με τραβάει να το οδηγήσω, μεγάλο βάρος που πάντως δεν μεταφέρει παρά ελάχιστη η αίσθηση στο τιμόνι και μικρή δύναμη που προβλέπω να οδηγήσει σε αρκετά dive bombs αφού μοιάζει να είναι ο πιο εύκολος τρόπος προσπέρασης καθώς το αυτοκίνητο δεν τραβάει, για να κάνω μια πιθανώς ατυχής σύγκριση είναι σαν να πηδάς με προφυλακτικό :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία η θεωρία αλλά στην πράξη κολλάει το σίδερο.

Private practice στην Imola με @panosdimp και @rapid_fast.

Τo αμάξι σαφώς πιο ευχάριστο εδώ.

Οι χρόνοι σε 100% grip  παίζουν κάπου εδώ http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

 

Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ενα σαβκο ελειψα και........πανικος!! :p

Θα τα μεταφερω σε αλλο θεμα η θα φτιαξω νεο..Να συνελθω θελω μονο :p

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ενα σαβκο ελειψα και........πανικος!! [emoji14]
Θα τα μεταφερω σε αλλο θεμα η θα φτιαξω νεο..Να συνελθω θελω μονο [emoji14]
 


Βρε άσε την συζήτηση να ολοκληρωθεί. Για την Porsche μιλάμε. Εντός θέματος .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Georgiadis Giorgos , δεν σημαινει ότι επειδή λέμε την αποψή μας ότι απαξιώνουμε τον αριστοτέλη και λοιπούς που κανανε το παιχνίδι ....αλίμονο. Η ουσία ειναι να αιτιολογειται μια άποψη και να μαθαινουμε ο ένας απο τον άλλο και όχι απλα να αποδειξουμε ποιος εχει δικιο... Εγω έμαθα καποια πράγματα και απο τις δυο αντιθετες αποψεις οπότε μονο κερδισμένος ειμαι. Επίσης όταν ακους γνωμες ατόμων που έχουν σπουδάσει το αντικειμενο σιγουρα έχουν άλλη βαρυτητα . Δεν εχουν το αλάθητο στην kunos. Αλλωστε απο την θεωρία στην πράξη (....=κωδικα) πολυ ευκολα μπορει να χαθει η ουσια...δεν ειναι πραγματικότητα , εξομοιωση ειναι... και ουτε αυτό που βλεπεις ...(πχ χρωμα ελαστικών) έχει "φυσική" συνδεση με τις φυσικοχημικές ιδίότητες του ελαστικού....ενα IF this THEN that κάπου ειναι...θέλω δηλ να πω ότι ακομα και αν δυο sim χρησιμοποιούν  τους ιδιους πινακες και τυπους...αν στον κωδικα του παιχνιδιου περνιουνται με αλλο τροπο ...αλλα αποτελεσματα θα δινουν....

Το γεγονος ότι στα δυο κορυφαια sim ( assetto και rfactor2) τα ελαστικά συμπεριφέρονται  διαφορετικά πως εξηγειται; οι μεν τα κανανε ολα σωστα και οι αλλοι ολα λάθος; οι μεν ειδικοί και οι άλλοι ασχετοι;

Εγω πάντως δεν μπορω να φανταστω στην πραγματικότητα να οδηγώ αυτοκίνητο με ελαστικά δρόμου ...να πλακόνομαι στα φρενα , να πηγαινω με τις μπαντες να τα ταλαιπωρω  και αυτα να μην ανάβουν οποια και αν ειναι η πίεσή τους , η θέση του κινητήρα και η μετάδοση . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Ωραία η θεωρία αλλά στην πράξη κολλάει το σίδερο.

Private practice στην Imola με @panosdimp και @rapid_fast.

Τo αμάξι σαφώς πιο ευχάριστο εδώ.

Οι χρόνοι σε 100% grip  παίζουν κάπου εδώ http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

 

Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1


Screenshot_ks_porsche_911_gt3_rs_imola_1

 

 

Αλιεν ο Δημήτρης μας πήρε τα σώβρακα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μπορεί να μας πει κάποιος σε τι πιέσεις πρέπει να setαρουμε τα ελαστικά για το παιχνίδι;

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

Οι ιδανικές πιέσεις είναι 31 μπροστά και 32 πίσω ( hot ), πάντα στο ini.

Φυσικά όπως πάντα θέλει ψάξιμο αν αξίζει πιο χαμηλά για μεγαλύτερες θερμοκρασίες ή πιο ψηλά για μεγαλύτερη τελική.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

 

Οι ιδανικές πιέσεις είναι 31 μπροστά και 32 πίσω ( hot ), πάντα στο ini.

Φυσικά όπως πάντα θέλει ψάξιμο αν αξίζει πιο χαμηλά για μεγαλύτερες θερμοκρασίες ή πιο ψηλά για μεγαλύτερη τελική.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

33 εμπρός και 36 πίσω λέει ο κατασκευαστής του ελαστικού για πίστα με ζεστά λάστιχα...

29 εμπρός και 33 πίσω λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου για το δρόμο.

έχει κάτι άλλο στο ινι πέρα απο αυτές τις 2 τιμές???

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

33 εμπρός και 36 πίσω λέει ο κατασκευαστής του ελαστικού για πίστα με ζεστά λάστιχα...

29 εμπρός και 33 πίσω λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου για το δρόμο.

έχει κάτι άλλο στο ινι πέρα απο αυτές τις 2 τιμές???

 

Όχι , αυτά λέει

PRESSURE_IDEAL=31            ;Ideal pressure for grip

και 32 για πίσω.

 

Έχεις την GT3 RS να δεις τι λέει το ταμπελάκι της? :rolleyes:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Όχι , αυτά λέει

PRESSURE_IDEAL=31            ;Ideal pressure for grip

και 32 για πίσω.

 

Έχεις την GT3 RS να δεις τι λέει το ταμπελάκι της? :rolleyes:

 

Χα χα χα... όχι αλλά με 9,99 ευρώ μπορούμε να αγοράσουμε το ταμπελάκι και να το παίζουμε ιστορία!!! :amen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.