Jump to content



Δίπλωμα οδήγησης


panos 12

Recommended Posts

Λοιπόν παιδιά ήρθε η ώρα να δώσω και εγώ για αμάξι, άλλα λίγο αγχωθηκα, θέλω να ρωτήσω πόσες ώρες πρέπει να διαβάσω για σήματα; κάποια τεστ που έκανα στον υπολογιστή βγάζω 23 σωστά επίσης είναι αλήθεια ότι αν κοπεις στα σήματα πάνω από 3 φόρες γράφει ότι το παίρνεις με βοήθεια και ότι μπορείς να οδηγάς μέχρι ορισμένα κυβικά; Μέτα στην οδήγηση 12 μαθήματα είναι αρκετά για έναν οδηγό που δεν έχει πιάσει τιμόνι;

Link to comment
Share on other sites

σκοπός είναι απλά πάρεις το δίπλωμα και να βγεις στους δρόμους παγανιά ;

ή να μάθεις ΟΛΑ τα σήματα απεξω και να κάνεις όσα μαθήματα  σου πει ο δάσκαλος ότι χρειάζονται μέχρι είσαι έτοιμος;

Link to comment
Share on other sites

κανείς δεν μπορεί να σου πει πόσες ώρες πρέπει να διαβάσεις τα σήματα. Κάνεις τα τεστ(20 ερωτήσεις) και όταν στα πχ 40 τεστ που κάνεις περνάς τα 38-39 πας και δίνεις (κυρίως για να μην χάνεις και εσύ χρόνο στο πήγαινε έλα και γιατί πιστεύω ότι εως τότε θα ξέρεις τα σήματα)

εαν μιλάμε για αυτοκίνητο, νόμιζω τα υποχρεωτικά μαθήματα βάση νόμου είναι 20 (της ώρας/45 λεπτα δεν θυμάμαι)
τα πόσα θα χρειαστείς(έξτρα) ξέρει μόνο ο δάσκαλος στην σχολή οδηγών
τώρα απο εκεί και πέρα,

αν και είμαι σίγουρα νέος στο τιμόνι σε σχέση με άλλα μέλη(έχω δίπλωμα αυτοκινήτου 6 χρόνια) αυτό που μπορώ να πω με απόλυτη σιγουριά είναι ότι και 40 μαθήματα να είχα κάνει με τον δάσκαλο τις πρώτες φορές που οδήγησα μετά που πήρα το δίπλωμα είχα λίγο άγχος και είχα για συνοδηγό τον πατέρα μου, πιο πολύ για να έχει και αυτός του κεφάλι του ήσυχο αλλά και ως πιο έμπειρος οδηγός να μου δώσει κάποιες οδηγίες που ίσως ξέχαστηκαν στην σχολή οδηγών. Με βοήθησε ότι τότε ήμουν στην επαρχία (οπότε λιγότερη κίνηση, δεν είχα δρόμους με 3-4 λωρίδες ανα ρεύμα να πρέπει να τσεκάρεις και απο δεξια και από αριστερά ενώ όλοι πάνε στην ίδια κατεύθυνση) και γενικά η οδήγηση ιδιαίτερα για νέο οδηγό δεν θέλει πίεση(δηλαδή στην αρχή οδηγούσα κυρίως σε επαρχιακές/εθνικές οδούς για να έχω μια άνεση με την κίνηση του οχήματος και μετά πήγα σε κέντρο πόλης με παπάκια/ταξιτζίδες/λεωφορεία/ πεζούς που πετάγονται απο το πουθενά και ότι άλλο υπάρχει)

και κάτι βασικό, το Ν στο πίσω τζάμι συνήθως βοηθάει και δεν είναι ντροπή (εγώ τουλάχιστον όταν το βλέπω σε άλλο αυτοκίνητο αφήνω λίγο παραπάνω χώρο γιατί όλοι περάσαμε αυτό το σημείο)

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ναι για αμάξι είναι τώρα αυτός με είπε 40 μέρες είναι για σήματα και μετά άλλο τόσο για οδήγηση  επίσης βρήκα ένα βιβλίο στο ιντερνετ είναι 390 σελίδες και τώρα τόσο θα είναι;  γιατί είναι λίγο παλιό από το 1999. Εγώ πήγα ρώτησα με είπε 550 και ότι όσες φορές  και να κοπώ σε οδήγηση και σήματα δεν θα πληρώσω κάτι μεχρι τον μαιο ειναι σαν προσφορα αλλα αυτο κανενας δεν το κανει 

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρεις αλλα οσο πιστευεις οτι θα κοπεις, τοσο θα κοβεσαι!
Πες στον εαυτο σου οτι θα περασεις και οτι ειναι πανευκολα και η ικανοποιηση που θα παρεις οταν θα τα περασεις θα ειναι μεγαλη.
Απλα πεισε τον εαυτο σου οτι θα τα καταφερεις :)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, shattered said:

και κάτι βασικό, το Ν στο πίσω τζάμι συνήθως βοηθάει και δεν είναι ντροπή (εγώ τουλάχιστον όταν το βλέπω σε άλλο αυτοκίνητο αφήνω λίγο παραπάνω χώρο γιατί όλοι περάσαμε αυτό το σημείο)

 

Χα, ντροπή λέει (με συγχωρείς για το ύφος).

 

Οδηγώ περίπου 14 χρόνια, κυρίως μέσα στην Αθήνα και στην κίνηση του Κηφισού. Το Ν το έχω στο πορτ παγκάζ ετοιμοπόλεμο. Για εμένα! Ξέρεις πόσο πιο εύκολη γίνεται η οδήγηση όταν το έχεις στο πίσω τζάμι; Δεν σε πιέζουν, δεν σου κάνουν τρελές σφήνες, δεν κολλάνε από πίσω, πας με όσα χιλιόμετρα γουστάρεις χωρίς να σου κορνάρουν και προπάντων αν κάνεις λάθος εσύ στο δρόμο (άνθρωποι είμαστε, κάνουμε λάθη) δεν σου λέει και κανείς τίποτα. 

 

Δοκιμασμένο!

Link to comment
Share on other sites

 

53 minutes ago, trib said:

Χα, ντροπή λέει (με συγχωρείς για το ύφος).

 

 

καμία παρεξήγηση αλλά,
ξέρω τουλάχιστον δύο άτομα που ήταν του στυλ "εγώ είμαι καλός οδηγός, το Ν είναι άχρηστο"

προφανώς δεν το βάλανε, προφανώς έχουν φάει ουκ ολίγες κόρνες/κοσμητικά επίθετα και το ένα άτομο έκανε και ατύχημα (αλλά αυτό δεν έχει σχέση)
αλλά γενικά θυμάμαι με το που το έβγαλα το Ν άλλαξε η συμπεριφορά των οδηγών
λες και από εκεί που ήμουν στο easy πήγα την δυσκολία σε normal/hard

σίγουρα για μέρες που μπορεί να υπάρχει στρες και πρέπει να βγεις στον δρόμο θα ήταν καλή λύση

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

άντε τα σήματα να δεχθώ ότι είναι free (νομίζω η επανεξέταση είναι κανονικά 5 ευρώ)
αλλά θυμάμαι πως αν κοπείς εξετάσεις είναι 100+ κανονικά

βέβαια σημασία έχει αυτό που είπε ο gomar
λίγη προσοχή θέλει και κυρίως να πείσεις τον ευατό σου
θα περάσεις τότε με την πρώτη

Link to comment
Share on other sites

Αν φοβασαι να οδηγησεις , καλυτερα μη πιασεις ποτε τιμονι .Αν φρικαρεις στον δρομο , εχεις βγει game over . (πχ κατι θειτσες που περνανε στοπ και μετα σταματανε στην μεση του πουθενα(

Για τα σηματα.... δεν ειναι θεμα του ποσο θα διαβασεις αλλα να τα καταλαβεις . Περα απο το να ξερεις τι σημαινει το καθε σημα , ολα τα υπολοιπα ειναι 100% αυτονοητα .

 

Ενα ειναι ζητουμενο στον δρομο , MAP AWARENESS!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι θα το δώσω το ρημάδι οι άλλοι δεν είναι καλύτεροι από μένα, ο άλλος πήρε δίπλωμα και δεν ξέρει να βάζει ταχύτητες να πούμε δυσκολεύεται πάρα πολύ, ούτε και ποιο έξυπνοι από μένα είναι, θα  το δώσω και θα το πάρω, οκ παιδιά ευχαριστώ πολύ για ότι απορία έχω θα σας ξανά πω 

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαν μου αμα νομιζεις οτι δεν εισαι προετοιμασμένος απλα μην δωσεις, κανε 1-2 μαθηματα παραπανω (διαβασε και λιγο παραπανω τα σηματα )  οπως ολοι μας.

Δεν ειναι αγωνας !

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και να αποτύχεις δε συμβαίνει απολύτως τίποτα. Και η αποτυχία στο πρόγραμμα είναι.

Δώσε το και 15 φορές που λέει ο λόγος μέχρι να το πάρεις, αν όντως το θέλεις τόσο.

 

Το βασικό είναι να βγεις στο δρόμο και να είσαι σωστός οδηγός. Να έχεις επίγνωση των πραγμάτων, να μην οδηγάς εις βάρος των άλλων και όλα τα συναφή.

 

Και κάτι τελευταίο, είναι πιο εύκολο απ' ότι πιστευτέ. Και τα σήματα και ο οδήγηση, απλά το άγχος κυριαρχεί εκείνες τις στιγμές και καλό θα ήταν να το αποβάλλεις όσο μπορείς πριν την εξέταση. Επίσης πολλές φορές τα σήματα βγαίνουν και με κοινή λογική.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα τα τηρήσω όλα  απλά βλέπω ότι γύρω μου αν όχι όλοι το έχουνε πάρει με λάδωμα το δίπλωμα πόσες φορές  πήγαν να με πατήσουν ειδικά σε  ένα φανάρι που αναβοσβηνουνε 2 πορτοκαλί  βελάκια και απέναντι βλέπω το πράσινο σαν πεζός και πάω να περάσω και βλέπω από αριστερά όταν στρίβουν δεν σταματάει κανένας γιατί όλοι είναι βιαστικοί εεε τι σημαίνει αυτό; επίσης ο άλλος πήρε δίπλωμα χωρίς να ξέρει να αλλάζει ταχύτητες ακόμα και πολλά άλλα περιστατικά, εγώ για μένα και για τους άλλους θα κρατήσω αυτά που είναι στον νόμο, δηλαδή όχι αλκοόλ όχι ομιλία στο κινητό που στον ίδιο δρόμο πάλι πήγε να με πατήσει ο άλλος γιατί δεν πρόσεξε ότι ήταν κόκκινο το φανάρι μιλούσε στο κινητό και έπαθε σοκ στο τσακ με πρόλαβε σταμάτησε ποιο κάτω να ηρεμήσει, αν όμως όλοι μας τηρούσαμε τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και παιδείας πάνω από όλα δεν θα βλέπαμε όλα αυτά τα τροχαία  ατυχήματα και δυστυχήματα κάποιες φορές  

Link to comment
Share on other sites

Και αφου παρεις το διπλωμα μπορεις να πεις του δασκαλου να κανεις με πληρωμη 2-3 βολτες και με το δικο σου αμαξι για να σου φυγει και το αγχος του διαφορετικου αυτοκινητου .... (εκτος αν εχεις φιλο/συγγενη ήρεμο που μπορει να το κανει αντι για τον δασκαλο)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, πέρα από τα σήματα, το διάβασμα και την κλασσική διαδικασία για να πάρεις το δίπλωμα, το κυριότερο είναι να έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Να οδηγάς ένα αυτοκίνητο το οποίο σέβεσαι και γνωρίζεις τις δυνατότητές του και να αυξομειώνεις ταχύτητα ανάλογα με το πόσο άνετα νιώθεις εσύ.

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, η σωστή οδήγηση σε μεγαλουπόλεις, ίσως να μην εξαρτάται πάντα από εσένα. Περιπτώσεις όπως να σου πεταχτούν από ΣΤΟΠ, κόκκινο φανάρι, δρόμο χωρίς προτεραιότητα, να σε κλείσει κάποιος γιατί "έτσι", να πατήσουν απότομα φρένο χωρίς αλάρμ επειδή θέλουν να παρκάρουν, μηχανάκια να είναι κολλημένα στον προφυλακτήρα και να αγχώνεσαι μην ξεφύγεις λίγο και τον χτυπήσεις ... είναι μερικά από τα συμβάντα που μπορεί να δεις οδηγώντας. 

 

Οπότε, πάντα να έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου σου και καθώς περνάει ο καιρός και γίνεσαι όλο και πιο άνετος θα δεις ότι μερικά από τα παραπάνω θα μπορείς να τα προβλέπεις ως ένα βαθμό. Θα μπορείς να καταλαβαίνεις με ποιον έχεις να κάνεις ανάλογα πως οδηγάει, να παρακολουθείς 1-2 αυτοκίνητα μπροστά από το προπορευόμενο ώστε να είσαι έτοιμος για όλα όπως επίσης να χρησιμοποιείς σωστά τους καθρέφτες σου υπολογίζοντας και τις τυφλές γωνίες. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.