Jump to content



Γενικά για 3d προγράμματα, Rendering και Animation


Recommended Posts

Τελευταίες δουλειές ενός καλλιτέχνη που σέβομαι πολύ για τις ικανότητές του. Τα έργα του έχουν ταυτότητα, δηλαδή μπορώ να τα αναγνωρίσω μεταξύ άλλων λόγω της αισθητικής τους, που είναι αφενός εξαιρετική, αφετέρου ιδιαίτερη. Μιλάω ειδικά για εξωτερικά stills που κάνει. Δουλεύει με Blender και τα renders τα κάνει με Octane Standalone.

 

 

 

Δυστυχώς εδώ και κάποιους μήνες εγκατέλειψα το hobby μου με τα 3d. Δεν έχω χρόνο ούτε κουράγιο πλέον. Αν το καλοκαιράκι βρώ λίγο χρόνο θα τελειώσω ένα ωραίο course που αγόρασα από έναν άλλο master εξωτερικών χώρων, και ειδικά μνημειακών σκηνών του Μεσαίωνα, τον Rob Tuytel:

 

 

EMAoSFQWwAAeoXm.jpg

rob-tuytel-final-design.jpg

Έγινε επεξεργασία από pnick
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 16/4/2020 at 10:40 ΠΜ, το μέλος pnick έγραψε:

 

Αυτό ακριβώς είχα πάθει και γω.

 

Μια μέρα φόρτωσα το cinema4D να συνεχίσω ενα scene  και έμεινα να κοιτάω την οθόνη χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα. Λες και ήμουν υπνωτισμένος.

 

Καλοκαίρι λες να βρεις χρόνο έ; Δυστυχώς και όταν ήμουν στα high μου, όταν άρχιζαν οι ζέστες όπως τώρα καλή ώρα, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Μόνο στο cgsociety έμπαινα και χάζευα με τις ώρες. Αλλά από δημιουργικότητα....πάπαλα. Από Οκτώβρη πάλι τα γλυκό.

 

Μάλλον με έφαγε η "απληστία μου". Δυστυχώς αντί να αφοσιωθώ σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα πχ modelling μόνο ή texturing ή rigging η compositing (όχι ότι έφτασα ποτέ να κάνω κάτι κινούμενο η κάποιο στοιχειώδες animation  πχ εκτός από ότι έκανα για tutorials) ήθελα να τα μάθω όλα αμέσως. Και ψιλοχανόμουνα τελικά. Και ήθελα να μάθω και ότι software κυκλοφορούσε. Ξεκίνησα με max, μετά δοκιμαζω Maya, καταλήγω τελικά στο C4D, μετά παίρνω πρέφα το νέο τότε Modo με τα εξαιρετικά renders του, δώσε και το Zbrush,  βάλε και ένα κιλό από το Mudbox τότε. Μια χαρά. Α κάτσε, καλό το 3D , αλλά "τζαμοα" το έχουμε το photoshop; Να μη  μάθουμε λίγο Digital ή matte painting? Πήρα και μια Wacom να ξεδιπλώσω το ταλέντο μου, γεμίζω 5 σκληρούς με tutorials από Gnomon  και Digital tutors τότε, να τα απολαμβάνω offline, μια χαρά...Αυτοί στο society δηλαδή είναι καλύτεροι; 

 

Τελικά ότι και να θες να μάθεις σε τέτοιο τομέα, χρειάζεται πρόγραμμα και πειθαρχία. Και διάθεση φυσικά. Είναι σαν να θες να μάθεις μουσική και να ξεκινήσεις με 5 όργανα μαζί....

Τέλος πάντων. Τώρα μεγαλώσαμε και χάθηκε το τρένο. Χάσαμε και την εποχή των 3d printers ρε γμτ...

 

Τουλάχιστον μου στέλνουν ακόμα mails απο το cgtalk και το c4dcafe (ανεπανάληπτος ο 3dkiwi) για χρόνια πολλά :hehe:

Έγινε επεξεργασία από Snips
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Snips said:

Καλοκαίρι λες να βρεις χρόνο έ;

 

Λέμε τώρα... Δεν ξέρω τί θα γίνει ακριβώς με τα παιδιά. Εμείς εδώ ζούμε στον αστερισμό του ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, για τους μη μυημένους...:p). Τα έχω φτύσει... Μέχρι και για την μικρή (No 6) που είναι στο Νηπιαγωγείο μου στείλανε πρόσκληση για Webex... Τί να πω; :wacko:

 

Το καλοκαίρι γενικώς, όπως λες και εσύ, δεν είναι η καλύτερη περίοδος. Ζέστη, φασαρία, και αναγκαστικά εξορμήσεις για να καταλάβουμε "διακοπές". Για μένα μακράν η πιό κουραστική περίοδος του χρόνου. Οπότε... Πράγματι, το φθινόπωρο είναι η περίοδος που έχω μεγαλύτερη διάθεση για δημιουργία και 3d. Δεν με αγχώνει κάτι. Αν σταματήσει να με γεμίζει, απλά θα το παρατήσω και αυτό. Δεν πειράζει.

 

Απλά, επειδή ασχολήθηκα με το Blender, και έχουν γίνει εκπληκτικά πράγματα το τελευταίο διάστημα σε όλα τα επίπεδα, με τραβάει ακόμα (για την ώρα...) να δω τις νέες δυνατότητες. Είμαστε ήδη στο 2.82a, και στο 2.9 θα έχουμε ακόμα πιό σπουδαία πράγματα (έχουν αρχίσει να χορηγούν το πρόγραμμα εταιρείες κολοσσοί).  

Έγινε επεξεργασία από pnick
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Snips said:

γεμίζω 5 σκληρούς με tutorials από Gnomon  και Digital tutors τότε, να τα απολαμβάνω offline, μια χαρά...Αυτοί στο society δηλαδή είναι καλύτεροι; 

 

Πολύ μεγάλη αλήθεια είπες... Πωωω. Ξέρεις πόσα giga έχω; Πραγματικά, το θέμα του περισπασμού με πολλά και διάφορα software είναι το βασικό πρόβλημα, ειδικά με μας τους "ερασιτέχναι"... Πιστεύω ότι όσοι ασχολούνται επαγγελματικά το ξεπερνούν αυτό. Επικεντρώνονται στο software που φέρνει τα προς το ζήν, και βελτιώνονται πολύ σε αυτό. Ο @GoMaR είχε πει κάπου μια μεγάλη αλήθεια, ότι όποιο πρόγραμμα διαλέξεις σήμερα μπορείς να φτάσεις σε πολύ καλά αποτελέσματα, αρκεί να επικεντρωθείς. Εμείς οι γυρολόγοι έχουμε θέμα. Όπου μας γυαλίζει περισσότερο, επειδή είδαμε κάποιο super wow render ή φιλμάκι, πάμε. Το μήνυμά σου περιγράφει με μεγάλη ακρίβεια αυτά που έχω περάσει και εγώ.

 

Edit: Να πω όμως και ένα καλό, ότι δηλαδή έχοντας περάσει από τόσα software και έχοντας δει που υπερέχει και που υστερεί το καθένα, μπορώ να δώσω και μια γνώμη για hardware ανάλογα με την χρήση. Περισσότερο χρήσιμος υπήρξα σε αυτόν τον τομέα στα διάφορα forums του εξωτερικού, παρά σαν "καλλιτέχνης"...(:tomato:). Μέχρι και alias δοκίμασα πρόσφατα, με καλά αποτελέσματα μπορώ να πω. 40 χρόνια φούρναρης, έχω ψήσει....

 

Εδώ ένα r8 που πάλευα πρόσφατα. Αυτές οι lightlines που βλέπετε έχουν ολόκληρη επιστήμη και θεωρία από πίσω. Έχω διαβάσει πολύ σχετικά με class A επιφάνειες από τότε που πασπάτευα το Rhino. Κυκλωμένο με κόκκινο χρώμα στο Zebra είναι σημείο με κακή ροή lightlines.

Alias R8 1.png131953480_AliasR8Zebra.thumb.png.c8dff3f08bd2d266e0b11648a6ff973d.png

 

Έγινε επεξεργασία από pnick
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Προσπαθώ να καταλάβω τί μαγγανείες κάνανε με την τεχνολογία Nanite. Από ό,τι έχω καταλάβει, ο δημιουργός πετάει μέσα στην μηχανή ό,τι φτιάχνει με ZBrush, φωτογραμμετρία κ.λπ. και το Nanite κάνει scaling σε πραγματικό χρόνο. Ίσως να μειώνεται το LOD ανάλογα με την απόσταση από την κάμερα, όπως γίνεται σε πολλά προγράμματα. Άρα τέρμα το optimizing από τους 3dάδες, δηλαδή LOD, retopology, normal maps κλπ. Το κάνει απ' ευθείας η μηχανή για σένα. Απίστευτο. 

 

Φοβερή και η μηχανή GI, η Lumen οπως την ονομάζουνε. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
On 7/8/2018 at 10:07 PM, pnick said:

Επειδή παρατήρησα πως δεν υπάρχει σχετικό θέμα, είπα να ξεκινήσω ένα, για να ανεβάζουμε σχετικό υλικό. 

Η δική μου ενασχόληση είναι καθαρά ερασιτεχνική, αλλά δουλεύω τέτοια προγράμματα αρκετά χρόνια. Η ιστορία ξεκίνησε με το Autocad 2000 πριν 20 χρόνια περίπου (στη Σχολή, Πολ. Μηχ.). Από τότε δοκίμασα αρκετά προγράμματα, ειδικά τα τελευταία 5-6 χρόνια. Μεταξύ αυτών, Archicad, 3ds max, Rhino 5 και εσχάτως Blender. Κατά καιρούς πειραματίστηκα με προγράμματα 3d sculpting, όπως το ZBrush και λιγότερο το Mudbox. 

 

Εσχάτως, σταμάτησα κάπως να ασχολούμαι. Οι λόγοι βασικά δύο. Ελάχιστος χρόνος (λόγω πολυτεκνίας και λοιπών τρεξιμάτων), αλλά και γιατί μετά από ένα τραγικό λάθος μου (άτιμο Ccleaner...) έχασα όλη την δουλειά που είχα κάνει τελευταία στο Blender (πάνω από 9gb αρχείων, υλικών κ.λπ.).

 

Τέλος πάντων, για αρχή ανεβάζω μια από τις πρώτες προσπάθειές μου στο Blender για φωτορεαλισμό, την εποχή που μάθαινα για τα υλικά, τον φωτισμό κ.λπ.

 

Ελπίζω να βρεθούν και άλλοι με παρόμοια ενδιαφέροντα, για να συζητάμε τις εξελίξεις, να προβάλουμε δουλειά μας, να ανταλλάσουμε απόψεις/κριτικές κ.ο.κ.

 

@GoMaR

 

 

Glass_of_cold_wine.jpg

Καλημέρα σε όλους! 

Είμαι καινούριος στην συζήτηση. Ασχολούμαι με 3drender αρχιτεκτονικό εδώ και αρκετά χρόνια. Με ενδιαφέρει ιδιεταιρα το αντικείμενο και το αγαπώ πολύ. Χρησιμοποιούσα για αρκετά χρόνια τον vray σαν renderer. Τελευταία δοκίμασα τον corona και με κέρδισε κυρίως για την πολύ ρεαλιστική βιβλιοθήκη των υλικών του. Ομως δεν έχω ιδιέταιρες τεχνικές γνώσεις. Ο corona είναι cpu renderer. Αυτό σημαίνει ότι δεν αξιοποιώ τις δυνατότητες της κάρτας γραφικών; και επειδή ασχολούμαι επαγγελματικά, τι γίνεται με τον χρόνο; ποιος τρόπος rendering είμαι πιο γρήγορος; 

Έγινε επεξεργασία από Inspace2
Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2018 at 4:32 PM, pnick said:

Συμφωνώ με τον @GoMaR αν και εγώ έχω πέσει στην ίδια παγίδα στο παρελθόν βλέποντας έργα άλλων και που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πλησιάσω ποτέ, επειδή χρειάζεται απόλυτη αφοσίωση και ατελείωτες ώρες δουλειάς, που εκ των πραγμάτων δεν μπορώ να διαθέσω. Για ερασιτέχνης πάντως δεν έχω παράπονο, έφτασα σε κάποιο σημείο ικανοποιητικό για μένα. 

 

Είμαι από κινητό, αλλά έχω μερικά renders στο αρχείο. Ανεβάζω ένα έργο που έκανε καλή εντύπωση στην κοινότητα των blender artists. 

Αυτό που μου άρεσε στο blender, πέρα από τις δυνατότητες του προγράμματος και το γεγονός ότι είναι open source και δωρεάν, είναι η τεράστια κοινότητα που το περιβάλλει και το εξελίσσει, καθώς και το ατελείωτο υλικό που υπάρχει και μπορεί να βοηθήσει ακόμα και ερασιτέχνες όπως εγώ να προχωρήσουν αρκετά από μόνοι τους.

 

Bath 12 final post PS.jpg

Πολύ ωραία δουλειά! Μπράβο.  Το μόνο που θα ήθελα εγώ λίγο πιο "δυνατό", θα ήταν το σόκορο του τζαμιού...(ίσως να είναι βέβαια και προσωπικός μου ψυχαναγκασμός..). Υπέροχη δουλειά πάντως!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Inspace2 said:

Καλημέρα σε όλους! 

Είμαι καινούριος στην συζήτηση. Ασχολούμαι με 3drender αρχιτεκτονικό εδώ και αρκετά χρόνια. Με ενδιαφέρει ιδιεταιρα το αντικείμενο και το αγαπώ πολύ. Χρησιμοποιούσα για αρκετά χρόνια τον vray σαν renderer. Τελευταία δοκίμασα τον corona και με κέρδισε κυρίως για την πολύ ρεαλιστική βιβλιοθήκη των υλικών του. Ομως δεν έχω ιδιέταιρες τεχνικές γνώσεις. Ο corona είναι cpu renderer. Αυτό σημαίνει ότι δεν αξιοποιώ τις δυνατότητες της κάρτας γραφικών; και επειδή ασχολούμαι επαγγελματικά, τι γίνεται με τον χρόνο; ποιος τρόπος rendering είμαι πιο γρήγορος; 

 

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. 

 

Ως προς το αρχιτεκτονικό rendering, η άποψή μου, αλλά και πολλών άλλων είναι ότι ο Corona είναι ίσως ο κορυφαίος renderer από πλευράς ποιότητας και αισθητικής. Όπως είπες είναι cpu renderer και είχε αρχικά βασιστεί στο Vray (νομίζω το Chaosgroup έχει αγοράσει και τον Corona). 

 

Οι χρόνοι με τους gpu renderers είναι αρκετά πιό γρήγοροι, είναι η αλήθεια. Και ποιοτικά νομίζω ότι δεν υστερούν σε τίποτα, ειδικά οι unbiased renderers. Όμως, το βασικό θέμα εδώ είναι η μνήμη. Με έναν cpu renderer έχεις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες να φορτώνεις πράγματα στην σκηνή και να μη σε νοιάζει. Πλέον όλοι μπορούν να έχουν άνετα 32, 64 ή ακόμα και 128gb μνήμης στο σύστημά τους με όχι απαγορευτικές τιμές. Με τις gpu έχεις αρκετά καλύτερους χρόνους, αλλά έχεις άνω όριο την μνήμη της κάρτας γραφικών. Και εδώ φυσικά υπάρχουν λύσεις. Εγώ π.χ. που χρησιμοποιώ κατά βάση το Blender Cycles, έχω μάθει να βελτιστοποιώ τις σκηνές μου όσο γίνεται για να μη μπουκώνει γρήγορα η κάρτα, αλλά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχω και την δυνατότητα να μοιράσω το βάρος σε κάρτα και cpu (hybrid cpu+gpu) χρησιμοποιώντας και την μνήμη συστήματος. Οι χρόνοι χειροτερεύουν φυσικά σε σχέση με μόνη την καρτα, αλλά και πάλι είναι πιό καλοί σε σχέση με μόνη την cpu. 

 

Τέλος, αν έχεις χρήματα μπορείς να εκμεταλλευτείς το nvlink της Nvidia για να αθροίσεις την μνήμη δύο καρτών γραφικών που το υποστηρίζουν. Οι περισσότεροι gpu renderers το υποστηρίζουν επίσης. Π.χ. με δύο 2080 Ti μπορείς να φτάσεις συνολικά 22gb (11+11) Vram με ένα κόστος γύρω στα 1300-1400€ (μεταχειρισμένες εννοείται). Με δύο RTX 3090 η σούμα της μνήμης Vram είναι 48gb, που πιστεύω ότι επαρκεί και για σχετικά απαιτητικούς χρήστες arch viz. Οι χρόνοι είναι φοβερά καλύτεροι ακόμα από έναν π.χ. 3990Χ που κοστίζει κοντά 4000€ με δύο gpu που κοστίζουν 3000-3500€.

 

Μπορείς να δείς την σύγκριση μιας 3090 των 1600-1700€ με έναν 3990Χ σε συγκεκριμένη σκηνή στο blender για να καταλάβεις την διαφορά στην ταχύτητα με δύο κάρτες (23sec vs 37sec):

Blender-2.80-Cycles-CPU-Render-Performan

Blender-2.90-BMW-GPU-Render-Time-Cycles-

 

Πολύ καλοί gpu renderers είναι ο Octane και ο Redshift. O πρώτος μου αρέσει ως αποτέλεσμα πολύ και ξέρω ότι έχει εξαιρετικό scaling (μέχρι 4 κάρτες τελείως γραμμικό, δηλαδή 2 κάρτες δίνουν μισό χρόνο, τρείς το ένα τρίτο κ.ο.κ.)

 

Αυτά από μένα. Όλα έχουν να κάνουν με το πόση μνήμη χρειάζεσαι για την δουλειά σου και πόσα χρήματα διαθέτεις. Αν θέλεις πολλή μνήμη και έχεις περιορισμένο budget τότε ένας cpu renderer σαν τον Corona είναι μονόδρομος. Αν οι σκηνές σου είναι σχετικά ελαφρές, ή έχεις δυνατότητα να πάρεις κάρτες με αρκετή μνήμη, τότε πήγαινε σε gpu. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Inspace2 said:

Καλημέρα σε όλους! 

Είμαι καινούριος στην συζήτηση. Ασχολούμαι με 3drender αρχιτεκτονικό εδώ και αρκετά χρόνια. Με ενδιαφέρει ιδιεταιρα το αντικείμενο και το αγαπώ πολύ. Χρησιμοποιούσα για αρκετά χρόνια τον vray σαν renderer. Τελευταία δοκίμασα τον corona και με κέρδισε κυρίως για την πολύ ρεαλιστική βιβλιοθήκη των υλικών του. Ομως δεν έχω ιδιέταιρες τεχνικές γνώσεις. Ο corona είναι cpu renderer. Αυτό σημαίνει ότι δεν αξιοποιώ τις δυνατότητες της κάρτας γραφικών; και επειδή ασχολούμαι επαγγελματικά, τι γίνεται με τον χρόνο; ποιος τρόπος rendering είμαι πιο γρήγορος; 


Καλησπερα.
Εκτος οτι συμφωνω σε πολλα με τον φιλο μας τον Νικο, θα διαφωνησω ως προς το αποτελεσμα του corona σε σχεση με αλλους renderers.
O vray kai corona ειναι ιδιοι σε αποτελεσμα. Βασιζονται στα ιδια materials. O corona νομιζω διαβαζει vray materials. Η βασικη του διαφορα σε επιπεδο pipeline με τον vray ειναι το light mixer.
Λυνει τα χερια γιατι δε χρειαζεται να κανεις πολλαπλα renders για διαφορετικους φωτισμους. Και αυτο βοηθαει γιατι ο κορονα, ειναι ο πιο αργος renderer και δεν ειναι ευκολο σε γραμμη παραγωγης να τρως 3-4 ωρα για ενα καρε.
Απο την αλλη ο vray 5 εχει το δικο του light mixer που κανει την ζωη πολυ πιο ευκολη για πολλους οπως και εχει πλεον πολυ αξιολογο GPU core.

Οι gpu renderers οπως σωστα λεει ο Νικος, ειναι μακραν πολυυυυ πιο γρηγοροι απο τους CPU(corona) αλλα σε περιοριζει η μνημη.
Προσωπικα δουλευω πλεον redshift για τον λογο οτι ειναι αρκετα πιο γρηγορος απο τους αλλους GPU renderers και δε ξεμενεις ποτε απο μνημη. Οσο out of core και να βγεις.

Μια 2070 ισοδυναμει σε ταχυτητα με εναν 3970x (32/64 cores amd) Οποτε σκεψου 2 τετοιες καρτες η ακομα και 4.
Μια 3080 ισοδυναμει σε 2 χ 2070S και εχει 10GB

Δε γνωριζω ποσο μεγαλες σκηνες εχεις αλλα πιστευω με εναν renderer σαν τον redshift και με μια καρτα 3080 (10GB) η μια 3090 (24GB) θα εισαι καλα. Ειδικα με την 3090 θα εισαι υπερ ανετος.

Ενα προσφατο παραδειγμα απο μια αρχιτεκτονικη δουλεια που ειδα στο ιντερνετ με redshift.

1ωρα με μια 2080 8GB παρακαλω.

123307963_10223532688208994_1096150197914069996_o.jpg?_nc_cat=100&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=O9AXX3orfaoAX_AuKYK&_nc_oc=AQkNnd799AF5F6ZVl9JM3o0PywlPyOtuPS9podzKyo_v8UU-y-cyYTnaTJki-TwFBzk&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=3822fd75514f63f9089bf43c4e4a16a9&oe=5FC136DA

123201198_10223532698609254_6127868681990666460_o.jpg?_nc_cat=104&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=lFaiUylKD-8AX_oLQOb&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=b5b2ad87108043bfa0b1b5736ce27eef&oe=5FC3AA21

123201194_10223532698769258_1938082407042010669_o.jpg?_nc_cat=105&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=ctrmOLXVelEAX8gXml8&_nc_oc=AQm2L_2y-hX_2tTpSJRznDZO3zjkheu1H4r3KmyaxgTxe8TgDHKnr-0HLOV2XRju8Uc&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=5555ad9b073c7b8688bae69ed98a4fe1&oe=5FC32368

123135011_10223532698689256_4321389357054180141_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=p4AFjuoKxtIAX9b9niT&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=1bf48e40d31276ff30d86880b9425e6a&oe=5FC1AD9E

 

Και τα σχολια του δημιουργου :

 

Everything is in 3d, the grass, the background, the sky, the forest, the neighbor house etc. It wasn't needed, and at the end my render was too long - about 1h for 3.5K with optix denoising on 1 rtx 2080 for the front image. The biggest issues were to adjust to modifications while handling the complexity after the scene was built.

 

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δεν εχω δουλεψει(τεχνικα δε μπορω) ποτε με openCL οποτε δε ξερω.
Το προβλημα δεν ειναι η ταχυτητα αλλα η συμβατοτητα. Πολλα προγραμματα χρησιμοποιουν CUDA only η αν υποστηριζουν opencl, το πιο πιθανον να εχει κομμενα features.
Γενικα στον κλαδο μας, ειναι CUDA only φαση.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.