Δημοφιλής Δημοσίευση Seafalco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 2018 (edited) Όπως καταλαβαίνετε όσο πιο χαμηλή η ποιότητα μιας συσκευής, τόσο πιο βαρύγδουπο το όνομά της! Παρ' όλα αυτά το συγκεκριμένο blenderακι με τα τρία ζεύγη λεπίδων του (επικαλυμμένες με Τιτάνιο παρακαλώ ! ! ! ) μας εξυπηρέτησε μια χαρά στις ούτως ή άλλως μέτριες απαιτήσεις που είχαμε από αυτό. Μέχρι που έφτασε η αποφράς ημέρα που η σύζυγος αποφάσισε να τρίψει παρμεζάνα σε αυτό (και μάλιστα από τις καλά ώριμες!). Παρά την διακριτική προσπάθειά μου να την πείσω ότι το τυρί μπορεί να αποδειχτεί "σκληρό καρύδι" . . . εκείνη ήξερε καλύτερα . . . . Μέχρι που άρχισε να μονολογεί . . . "Κοίτα να δεις που είχε δίκιο ! ! ! " και εστράφει σε εμένα προς τεχνική βοήθεια! Εγώ -ευτυχώς που τα μουστάκια μου μπορούν και κρύβουν πολλά! - είπα με μεγαθυμία . . " Εντάξει θα το κοιτάξω" . Το τυρί εκείνο χρειάστηκε πολλές προσπάθειες να τριφτεί γιατί το μοτέρ μόλις ζοριζόταν σε κάποιο σκληρό κομμάτι πατινάριζε . . . Και ήρθε η μέρα της ανατομής . . . Η εξαγωγή της τάπας που κρύβει την μια και μοναδική βίδα που συγκρατεί το κέλυφος, απεδείχθη εκνευριστική υπόθεση γιατί βαριόμουν να πάω στο κάτω εργαστήριο να φέρω πολύ ψιλά εργαλεία, αλλά τελικώς βγήκε! Η πρώτη εικόνα απρόσμενα καλή, όλα τακτοποιημένα και πλακετίτσα με κάποιο υποτυπώδες φίλτρο αντιπαρασιτικό για να "κόβει" μέρος αυτών που προκαλούν οι σπινθηρισμοί από τις ψήκτρες. Όλα τα λειτουργικά στοιχεία συγκεντρωμένα σε ένα χώρο και αρκετά καλά τακτοποιημένα. Πράγμα αναμενόμενο σε μια συσκευή μαζικής παραγωγής! Ανασηκώνουμε τους διακόπτες και αποσυνδέουμε τον κινητήρα από τα δύο σημεία που βυσματώνει στο κύκλωμα και αφαιρώντας τις δύο βίδες . . . Ο κινητήρας έχει μια τετραπλή στήριξη στη βάση του (!) και απ΄ ό,τι μπορώ να δω δεν έχει κάτι επιλήψιμο, μέχρι και αντιπαρασιτικό πυκνωτάκι στις ψήκτρες διαθέτει ! Μια κοντινή ματιά στις ψήκτρες και στον συλλέκτη δεν δείχνει κάποιο πρόβλημα, οπότε πάμε για το τμήμα που έχει το πρόβλημα. Αφαιρούμε τον κινητήρα λύνοντας τις τέσσερις βίδες του και έχουμε άμεση επαφή με το χώρο του μειωτήρα στροφών του blender. Και το δύο γρανάζια έχουν μπρούτζινο πυρήνα με εκείνο που δίνει την κίνηση στα μαχαίρια του blender (γρανάζι 4) να είναι "πλωτό" πάνω στον άξονα του κινητήρα. Εμφανέστατη είναι η περίσσεια γράσου που θα μας χρειαστεί αργότερα! Ο μειωτήρας είναι διβάθμιος, (πρώτη μείωση από το γρανάζι 1 στο 2 και δεύτερη από το 3 στο 4). Προσεκτική ματιά σε αυτά δείχνει ότι χαίρουν άκρας υγείας, πράγμα που δεν ισχύει και για τον "ένοχο" ! Αφαιρώντας τις αντιτριβικές ροδέλες αποκαλύπτεται το πρόβλημα: Ο άξονας έχει πατινάρει μέσα στο γρανάζι καταστρέφοντας της μεταξύ τους σύνδεση. Μετά την αφαίρεσή του (με δύο κατσαβιδάκια αντιδιαμετρικά τοποθετημένα) φαίνεται ότι τελικώς έχει επιβιώσει χωρίς πολλές απώλειες (δίπλα του διακρίνουμε κομματάκια από την "καμένη" κόλλα που χρησιμοποιήθηκε για την συναρμογή του γραναζιού στο πολύσφηνο του άξονα. Ευτυχώς το γρανάζι δεν φαίνεται να έχει κάνει ρήγμα! Μετά από ένα καλό καθάρισμα για να φύγουν τα κατάλοιπα της κόλλας, έγινε ένα πολύ καλό πλύσιμο σε απολιπαντικό. Και φυσικά, ανάλογα προσεκτικό καθάρισμα έγινε και στον άξονα. Και στη συνέχεια τον φάσκιωσα με χαρτοπετσέτα (για να μην πάει η κόλλα εκεί που δεν πρέπει). Σειρά είχε η επανατοποθέτηση του γραναζιού 1 στον άξονα. Χρησιμοποίηση κυανοακρυλική κόλλα και ένα φαρδύ ίσιο κατσαβίδι για την εισαγωγή του με ελαφρά χτυπηματάκια. Στη συνέχεια προσεκτικό σκούπισμα της κόλλας πριν να πήξει και καλό καθάρισμα με διαλυτικό Νίτρου σε μικρή ποσότητα βέβαια. Επόμενο βήμα το γρασάρισμα των γραναζιών (από το γράσο που ήδη είχε μέσα ο μειωτήρας ) Και μετά η επαναφορά των γραναζιών και του κινητήρα στη θέση τους: Το μοναδικό σημείο που θα χρειαστεί λίγο υπομονή είναι η σωστή τοποθέτηση του άξονα των γραναζιών 2+3 στη θέση του. Στη συνέχεια μπορούμε να σφίξουμε τον κινητήρα στη θέση του και να προχωρήσουμε στην επαναφορά του ωστήριου του διακόπτη ασφαλείας, ο οποίος φροντίζει να δουλεύει ο κινητήρας μόνο όταν είναι τοποθετημένος κανονικά πάνω στο δοχείο με τα μαχαίρια! Λίγη προσοχή να τσεκάρουμε τα δύο σημεία που δείχνουν οι επόμενες φωτογραφίες . . . Και είμαστε έτοιμοι για το κλείσιμο του κελύφους του κινητήρα. Ακολουθεί η επαναφορά των διακοπτών στη θέση τους (πολύ εύκολο μιας και ο καθένας βρίσκει "μόνος" του τη θέση του ! Και τελικώς μετά από καμιά ώρα διασκέδαση -και επαρκή δικαίωση του επάνω εργαστηρίου ! - το blender είναι και πάλι ετοιμοπόλεμο! Από άποψη ποιότητας δεν μπορώ να πω ότι είναι για τον κάδο, έχω δει και καλύτερες κατασκευές, αλλά και αυτή είναι επαρκής και σαφώς πολύ καλή για τα ελάχιστα χρήματα που κόστισε! Για την ιστορία να αναφέρω ότι την επόμενη μέρα έγινε από τη συμβία κανονικό test drive και το πέρασε με ιπτάμενα χρώματα ( ) ! Εύχομαι και σε εσάς καλή διασκέδαση ! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 3, 2019 από Seafalco 18 3 1
tromeross Οκτώβριος 30, 2018 #2 Οκτώβριος 30, 2018 αναλυτικώς όπως πάντα! πολύ ωραία! αφού δούλεψε και χωρίς έξοδα ! 1
makio Οκτώβριος 30, 2018 #3 Οκτώβριος 30, 2018 ωραιος! μεθοδικη δουλεια και παρουσιαση φυσικα.. μια ερωτηση - εμπιστευεσαι την κυανοακρυλικη γι αυτη τη δουλεια? καταλαβαινω οτι το σημειο εφαρμογης ειναι περιορισμενο (γραναζι-αξονας) αλλα εχω αμφιβολιες για την συγκρατηση με το πλαστικο (εχουν ενα θεματακι με καποια πλαστικα) εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους κυαν/κη κολλα σε διαφορες περιπτωσεις και σε καποιες με 'πουλησε' παρα την προσεκτικη εφαρμογη (κολλες οπως logo, uhu, pattex κλπ) τωρα εχω παρει ενα μπουκαλακι της den braven αλλα δεν εχει τυχει να την χρειαστω ακομα... εχω εμπιστοσυνη πιο πολυ στις 2 στοιχειων για μεταλλα (weld bonding) αν καιστην περιπτωση σου δεν νομιζω να ηταν καταλληλη 1
Seafalco Οκτώβριος 31, 2018 Author #4 Οκτώβριος 31, 2018 Παιδιά χαίρομαι που δεν πήγαν χαμένες οι φωτό! Για την κόλα έχεις δίκιο, εποξική θα ήταν καλύτερα, αλλά το γρανάζι περνάει τόσο φέρμα που κατέληξα καλύτερα στην κυανοακρυλική που είναι πολύ πιο λεπτόρρευστη για να μείνει και λίγη ανάμεσα πλαστικό΄και μέταλλο! Θα δώ πως θα πάει . . . Πάντως, η σύζυγος, δεν ξανατρίβει παρμεζάνα σε αυτό ! ! ! 2
panoss1442169303 Οκτώβριος 31, 2018 #5 Οκτώβριος 31, 2018 Ε, μην κλέβεις, μόνο με παρμεζάνα είναι κανονικό το τεστ! 1 3
uhu Νοέμβριος 2, 2022 #6 Νοέμβριος 2, 2022 (edited) Σταμάτησε και ο δικός μου τιτάνας της izzy. Ανοιγοντας εν αντιθέση με το δικό σου ήταν λίγο μαύρο και χύθηκαν απο μέσα κομμάτια σαν από γραφίτη. Ο συλλέκτης που γραφεις πάνω στις φωτογραφίες είναι σαν να εχει ανατιναχτεί σε ενα σημείο. Επίσης έπεσαν και αυτά καθώς το άνοιγα. Πρώτα το άνοιξα μετά googlαρα επισκευή multi. Ήταν τόσο μεγάλη η σύμπτωση που δεν θα μπορούσα να μην το αναστήσω. Το θέμα εννοώ. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2022 από uhu 1
uhu Νοέμβριος 2, 2022 #8 Νοέμβριος 2, 2022 (edited) Οι παλιές τελείωσαν? Τα έχει κάνει τα χιλιομετράκια του να πω την αλήθεια. Το σκάσιμο εκεί στο commutator το είδες? Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2022 από uhu
Seafalco Νοέμβριος 2, 2022 Author #9 Νοέμβριος 2, 2022 (edited) Ναι όπως καλά λέει ο Νίκος, θέλεις καινούριες ψύκτρες. Ο λόγο της καταστροφής μπορεί να είναι τα χρόνια χρήσης, αλλά -εκτός και αν τα καθάρισες εσύ- η καθαρότητα των ελατηρίων (τα οποία είναι αυτά που πιέζουν τις ψύκτρες πάνω στο συλλέκτη) καθώς και ότι τα βρήκες χύμα μέσα με βάζουν σε υποψίες κακής συναρμολόγησης , η κάποιου κοπανήματος Η κατάσταση του συλλέκτη, αυτή η μαυρίλα και η παντελής έλλειψη γυαλισμένων επιφανειών, μαρτυρούν ότι οι ψύκτρες ουσιαστικά και για πολύ καιρό δεν πάταγαν σχεδόν καθόλου πάνω στο συλλέκτη (λες και τα ελατήρια να είχαν κάποιο πρόβλημα, σαν να ήταν "κάπου αλλού" ένα πράμα! ). Όπως και να έχει και μόνο εφόσον δεν λείπει κομμάτι από το συλλέκτη (αυτή η ανατίναξη που λες και εσύ) ο συλλέκτης θέλει : 1. καθάρισμα, με διαλυτικό, 2. τρίψιμο ομοιόμορφα με λεπτό ντουκόχαρτο 3. καθάρισμα με μια λεπτή λάμα στο κενό ανάμεσα στους τομείς του συλλέκτη να φύγουν όλα τα ρινίσματα χαλκού και "κάρβουνου" που έχουν σφηνώσει εκεί 4. προσεκτικό έλεγχο με μεγεθυντικό φακό ότι οι τομείς του συλλέκτη δεν βραχυκυκλώνουν μεταξύ τους από κάποιο ρίνισμα χαλκού 5. ένα τριψιματάκι ακόμα με ντουκόχαρτο και μετά επαναφορά με νέες ψύκτρες και εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μείνει μόνο η "διασκέδαση" ! Τώρα, αν πράγματι λείπει κομμάτι (τομέας) από το συλλέκτη , ή αν για οποιοδήποτε λόγο, αυτός έχει χάσει την αυστηρά κυλινδρική του μορφή (και εδώ δεν μιλάω για τυχόν "τσίμπλες" που μπορεί να έχει επάνω οι οποίες φεύγουν με το ντουκόχαρτο, αλλά για τη γεωμετρία και τη συμμετρία του), το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αλλάξεις μπλεντεράκι! Καλή συνέχεια και ευχαριστώ για την αναβίωση του θέματος! Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2022 από Seafalco 2
Seafalco Νοέμβριος 2, 2022 Author #10 Νοέμβριος 2, 2022 31 λεπτά πριν, το μέλος uhu έγραψε: Οι παλιές τελείωσαν? Φυσιολογικά ο μόνος τρόπος να βγούν τα ελατήρια από τη θέση τους, αν δεν λύσεις την Ψηκτροθήκη (αυτό το χάλκινο έλασμα στην εξωτερική τους πλευρά) είναι να φαγωθεί τελείως το καρβουνάκι και κάποια στιγμή να παρασυρθεί το ελατήριο από το συλλέκτη έξω από την ψηκτροθήκη. Ε΄δ όμως με βάση -την όχι και τόσο καθαρή φωτογραφία που μας βάζεις- είναι πολύ πιθανό από την υπερθέρμανση που προκαλεί ο διαρκής σπινθηρισμός (αλλά και κάποιο σφάλμα στο τύλιγμα) μπορεί να υπερθερμάνθηκε κάποιος συλλέκτης και πήρε των οματιών του αφήνοντας ένα κενό στη θέση του. Αυτό το κενό καθώς περιστρεφόταν ο συλλέκτης λειτούργησε σαν "τρίφτης τυριού" και "μάσησε" προοδευτικά και σύντομα τις ψύκτρες , μέχρι που τις έφαγε τελείως και κατόπιν έκανε "έξωση" και στα ελατήρια που είναι σφηνωμένα στην πίσω πλευρά τους.Στην φωτογραφία σου δεν φαίνεται το αν έχουν απομείνει καθόλου ψήκτρες, δες στην αντίστοιχη δική μου να δεις πως θα πρέπει να είναι κανονικά (να φαίνεται ένα κομμάτι "κάρβουνάκι" να πατάει πάνω στο συλλέκτη.
uhu Νοέμβριος 2, 2022 #11 Νοέμβριος 2, 2022 (edited) Confirmed . No ψύκτρες anymore. Δεν θα έπρεπε με το που σκάσει ο συλλέκτης να νεκρώσει το multi??? Αυτή την στιγμή είναι νεκρό. Για προτείνετε τώρα άλλο. Pyrex - kenwood - moulinex ή πάλι izzy? Skroutzάρω τώρα και δεν μπορώ να καταλάβω απ τα reviews του κόσμου πανάθεμά με. Δεν περνάει η ζωή χωρίς pesto με φρεσκοτριμένη παρμεζάνα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2022 από uhu
Lakisss Νοέμβριος 2, 2022 #12 Νοέμβριος 2, 2022 2 ώρες πριν, το μέλος uhu έγραψε: Confirmed . No ψύκτρες anymore. Δεν θα έπρεπε με το που σκάσει ο συλλέκτης να νεκρώσει το multi??? Αυτή την στιγμή είναι νεκρό. Για προτείνετε τώρα άλλο. Pyrex - kenwood - moulinex ή πάλι izzy? Skroutzάρω τώρα και δεν μπορώ να καταλάβω απ τα reviews του κόσμου πανάθεμά με. Δεν περνάει η ζωή χωρίς pesto με φρεσκοτριμένη παρμεζάνα. Αν βγαίνει παρε το ίδιο να έχεις ανταλλακτικό κάδο κτλ. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now