Jump to content



Μην αγοράζετε προϊόντα Miele


Andreas1234

Recommended Posts

Aγόρασα ένα Miele πλυντήριο πιάτων στις 05/12/2015 από την Mega Electric στην Λεμεσό στην τιμή των €640,00.

Προ έξι μηνών χάλασε ο σωλήνας εξαγωγής του νερού και ένας τεχνικός που κλήθηκε μου εξήγησε ότι ένα μικρό πλαστικό έκλεισε τον σωλήνα εξαγωγής νερού.  Στην ερώτηση μου εάν χρειάζεται να αλλάξει οτιδήποτε εξάρτημα μου είπε όχι. 

Το ίδιο ακριβώς επαναλήφθηκε μετά από δύο μήνες, με πλαστικό να κλείνει και πάλι τον σωλήνα εξαγωγής νερού.  Μου εξήγησε και πάλι ότι αυτό είναι κοινό πρόβλημα στο πλυντήριο αυτού του τύπου

Αυτή την φορά, το πλυντήριο σταμάτησε να εργάζεται τελείως και τεχνικός της Miele Κύπρου μου ζήτησε €321,00 για να αλλάξει μια ηλεκτρική πλακέτα.  Δηλαδή το ήμισυ της τιμής που πρωτοαγοράστηκε το μηχάνημα πριν από τρία χρονιά!!!

Το θεωρώ απαράδεκτο και αντιεπαγγελματικό σε ένα σχετικώς καινούριο μηχάνημα να ζητούν τόσα πολλά λεφτά στα πρώτα τρία χρόνια από την αγορά του μηχανήματος.

Εξετάζοντας περεταίρω το πρόβλημα της Miele στο διαδίκτυο βρήκα πληθώρα παραπόνων και οι περισσότεροι σχολιαστές δίνουν μόνο ένα αστέρι από τα πέντε, για την ποιότητα των συσκευών Miele.  Αν κρίνω από την προσωπική μου πείρα και την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά των αντιπροσώπων της Miele στην Κύπρο τα σχόλια δεν με εκπλήττουν καθόλου.

Ασφαλώς δεν επέτρεψα στην Miele να αντικαταστήσει την ηλεκτρική πλακέτα και πέταξα το πλυντήριο πιάτων της Miele και αγόρασα καινούριο πλυντήριο SIEMENS και Με 5 χρόνια εγγύηση για €450,00. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ασοβαρο τελειως αυτο που ειπες.

 

 Εγω πχ εγω 3 μηχανηματα πλυντηριο κ στεγνωτηριο ρουχων, και ψυγειο (2φυλη ντουλαπα) 15ετιας. Δεν εχουν παθει το παραμικρο και κανω τα απλα service τους.  Ετυχε και χαλασε μια πλακετα στο ψυγειο πριν 2 χρονια, εδωσα 400€, αλλα δεν το εκανα θεμα, γιατι ηξερα απο πριν τι μελλει γενεσθαι.

 Απο φιλους που εχουν ιδια προιοντα μεχρι και μηχανηματα που κρατανε υγρασιες / θερμοκροασιες για κρασια 10ετιας +, παλι δεν εχουν κανενα προβλημα.

 

 Αγορασες μια  μαρκα ακριβη με ακριβα ανταλακτικα.  Οσοι εχουν δωσει λιγα αστερια, ειναι περιπτωσεις σαν κ εσενα που γκρινιαζουν για ακριβα ανταλακτικα. Τι περιμενες, να την βγαλεις με 10-20-30 ευρω ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Ασοβαρο τελειως αυτο που ειπες.

 

 Εγω πχ εγω 3 μηχανηματα πλυντηριο κ στεγνωτηριο ρουχων, και ψυγειο (2φυλη ντουλαπα) 15ετιας. Δεν εχουν παθει το παραμικρο και κανω τα απλα service τους.  Ετυχε και χαλασε μια πλακετα στο ψυγειο πριν 2 χρονια, εδωσα 400€, αλλα δεν το εκανα θεμα, γιατι ηξερα απο πριν τι μελλει γενεσθαι.

 Απο φιλους που εχουν ιδια προιοντα μεχρι και μηχανηματα που κρατανε υγρασιες / θερμοκροασιες για κρασια 10ετιας +, παλι δεν εχουν κανενα προβλημα.

 

 Αγορασες μια  μαρκα ακριβη με ακριβα ανταλακτικα.  Οσοι εχουν δωσει λιγα αστερια, ειναι περιπτωσεις σαν κ εσενα που γκρινιαζουν για ακριβα ανταλακτικα. Τι περιμενες, να την βγαλεις με 10-20-30 ευρω ? 

 

Καθόλου ασόβαρος…μια χαρά σοβαρός είναι και καίριος.

Το ίδιο έχει τύχει σε μένα με πλυντήριο ρούχων και όπως γνωρίζεις δεν είμαι μανάβης… πιτσιρικάς έχω τυλίξει αρκετά μοτέρ πλυντηρίων.

Σε μενα δε ( το εχω γράψει ξανα σε αντίστηχο θεμα) δεν ρωτισε καν ο τεχνικος τι παρουσίαζε το πλυντήριο. Μόνο με το μοντέλο έφερε πλακέτα και αμορτισέρ 500€ !!

Με 250 πήρα LG και πλένει  καλύτερα

 

Η  Miele δεν διαθέτει ανταλλακτικά στο εμπόριο, αντιθέτως τα κρατάει μονοπωλιακά μόνο για τα συνεργία της χρεώνοντας όσο γουστάρει χωρίς κανένα ανταγωνισμό

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η Miele θεωρείτε πολύ καλή εταιρεία τουλάχιστον τα παλιά μοντέλα, μπορεί να έχουν ρήξει την ποιότητα στα καινούργια. Τέλος πάντων, ολα χαλάνε, είτε από αστοχία, είτε από κακή ποιότητα νερού, δικτύου ρεύματος. Πολλές φορές και από χρήση, πχ μπορει να αφήνεις υπόλοιπα που να συγκεντρώνονται και να δημιουργούν πρόβλημα. Αγόρασες Miele για καλό αλλά έχει ακριβά ανταλλακτικά, επίσης μεγάλο ρόλο παίζει και ο τεχνικός αν έχει βρει την αιτία της βλάβης ή απλά κάνει εικασίες και αλλάζει ανταλλακτικά. Να ξέρεις ότι Siemens, bosch, Samsung, lg, pitsos είναι στον ίδιο όμιλο οπότε το σέρβις είναι κοινό και τα ανταλλακτικά. Εμένα πάντως πλυντήριο ρούχων lg που χάλασε στην 4ετια ( είχε ευτυχώς 5 χρόνια εγγύηση) ταλαιπωρήθηκα πολύ να με εξυπηρετήσει το εξουσιοδοτημένο σέρβις. Βέβαια δεν πλήρωσα τπτ αλλά πιστεύω ότι σε 4-5 χρόνια ξανά τα ίδια θα έχω

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι όταν αγοράζεις ένα ακριβό προϊόν, έχεις στο μυαλό σου και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, αντοχή στο χρόνο, πιο εξιδεικευμένες λειτουργίες κι άλλα. Να χαλάσει ένα πλυντήριο 2 φορές μέσα σε 1.5 χρόνο με αιτία τον ίδιο λόγο, μάλλον όντως πρόκειται για αστοχία υλικού. Παρ' όλα αυτά, τα παράπονα είναι ως προς το after sales service. Να δίνεις 320 ευρώ ανά τρία χρόνια, είναι πολλά.

 

Στην προκειμένη δηλαδή δεν ισχύει το ρητό "Ότι πληρώνεις παίρνεις". 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε πολυκαταστημα που κοιταζα τα πλυντηρια miele ειδα 2 κατηγοριων. Τα "φτηνα" των 500-600 ευρω( Τα οποια ηταν Made in Δεν θυμαμαι)  και τα ακριβα των 1000-1200 ευρω ( που ηταν Made in Germany). Τωρα πρακτικα δεν ξερω τη διαφορα εχουν ποιοτικα και στος κοστος των ανταλλακτικων...

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος kourbeti έγραψε:

Φίλος που δούλευε για πολλά χρόνια στο σέρβις της Miele επέμενε στο ίδιο ακριβώς: μην αγοράζετε προϊόντα Miele... 

 

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!

Πλυντήριο τηςαγοαρασμένο το 2011, στα 3 χρόνια και 2 μήνες καπούτ, καλώ το εξουσιοδοτημένο σέρβις, έρχεται ο μάστορας λύνει και παίρνει μαζί του μια πλακέτα και το μοτέρ...

Επιστρέφει μετά απο μια εβδομάδα (ήταν δύσκολη η επισκευή:gyro: τρομάρα του ) τα φέρνει και έχει αλλάξει ένα πυκνωτή στην πλακέτα και καρβουνάκια στο μοτέρ, ΠΌΣΑ ΧΡΈΩΣΕ; 175 ευρώ !!!

μετα απο αυτό και για κάθε χρόνο μέχρι σήμερα,μολις κλείσει ο χρόνος βγάζει το ίδιο σφάλμα, αλλάζω καρβουνάκια με 10 ευρώ και είμαι Οκ.

 

ΥΣ. Και τα καρβουνάκια δεν έβαλε τα δικά του με τους ακροδέκτες έτοιμα, αλλά στις παλιές θήκες άνοιξε τα καρβουνάκια και τα κόλλησε με καλάϊ (πατέντα) για μην του κοστίσουν ούτε 10 ευρώ αλλά 4 με 5 ευρώ!

Έγινε επεξεργασία από orderlover
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Όσοι παραπάνω δικαιολογείτε 300άρες και 400άρες στην τριετία, στα λεφτόδεντρα τα βρίσκετε και του την πέφτετε του παιδιού; Έχετε υπολογίσει πόσο πραγματικά σας κόστισε η συσκευή των 400 ευρώ τελικά;;

Δε μου αρέσουν οι γενικεύσεις ( αλλά ακόμη χειρότερη είναι η εκμετάλευση απο τις εκάστοτε εταιρείες. Αν πληρώσω τόσα πολλά λεφτά για μία οικοσκευή και μου φάει κάτι παραπάνω από ένα οικονομικό σέρβις τα επόμενα λίγα χρόνια τότε θα πιάσω το φτυάρι. Όχι γιατί θα πετύχω κάτι αλλά το απαράδεκτο του θέματος θα θέλω να το μεταφέρω και σε άλλους.

Και αν η εταιρεία παίρνει τόσο χρήμα για ποιοτικά ανώτερο προϊόν τότε πολύ απλά να το αναγνωρίσει και να σου κάνει καλύτερη τιμή. Κι εννοώ πολύ καλύτερη τιμή. Αστοχίες είναι λογικές κι αναμενόμενες

 

Μτχ και κινέζικα - κορεάτικα αλλιώς.

 

 

Τα δύο λεπτά μου (cents)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι έχει να κάνει με το service / αντιπροσωπεία τους. Για παράδειγμα σε AEG στεγνωτήριο ρούχων μας είχαν ζητήσει ένα υπέρογκο ποσό για αντλία νερού που ουσιαστικά τους κοστίζει το 1/5 και ούτε της τιμής, όπου μάλιστα η πρώτη που τοποθέτησαν ήταν χαλασμένη (πολύ πιθανόν και μεταχειρισμένη) και ακουγόταν σε όλο το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ΓιαγκΤ said:

 

Καθόλου ασόβαρος…μια χαρά σοβαρός είναι και καίριος.

Το ίδιο έχει τύχει σε μένα με πλυντήριο ρούχων και όπως γνωρίζεις δεν είμαι μανάβης… πιτσιρικάς έχω τυλίξει αρκετά μοτέρ πλυντηρίων.

Σε μενα δε ( το εχω γράψει ξανα σε αντίστηχο θεμα) δεν ρωτισε καν ο τεχνικος τι παρουσίαζε το πλυντήριο. Μόνο με το μοντέλο έφερε πλακέτα και αμορτισέρ 500€ !!

Με 250 πήρα LG και πλένει  καλύτερα

 

 

Η  Miele δεν διαθέτει ανταλλακτικά στο εμπόριο, αντιθέτως τα κρατάει μονοπωλιακά μόνο για τα συνεργία της χρεώνοντας όσο γουστάρει χωρίς κανένα ανταγωνισμό

 


 Δεν αντιλεγω (και νομιζω θυμαμαι το case σου).  ΑΛΛΑ οταν καποιος κανει μια αγορα μιας εξαιρετικα ακριβης συσκευης με πανακριβα ανταλακτικα,  μην γκρινιαζει μετα για το οποιοδηποτε. Ρισκο στον τσεπη του αγοραστη ειναι. 

Δηλαδη αν χαλαγε ενα HiFi Bang and Olufsen των 3000, και σου ελεγαν το ανταλακτικο εχει >500 Ευρω, παλι θα γκρινιαζες ?
(Δεν παει προσωπικα σε εσενα Γιαγκο η ερωτηση : P )

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος YDinopoulos έγραψε:


 Δεν αντιλεγω (και νομιζω θυμαμαι το case σου).  ΑΛΛΑ οταν καποιος κανει μια αγορα μιας εξαιρετικα ακριβης συσκευης με πανακριβα ανταλακτικα,  μην γκρινιαζει μετα για το οποιοδηποτε. Ρισκο στον τσεπη του αγοραστη ειναι. 

Δηλαδη αν χαλαγε ενα HiFi Bang and Olufsen των 3000, και σου ελεγαν το ανταλακτικο εχει >500 Ευρω, παλι θα γκρινιαζες ?
(Δεν παει προσωπικα σε εσενα Γιαγκο η ερωτηση : P )

Αρα τελικα η αυξημενη τιμη δεν συνεπαγεται ανωτερη ποιοτητα. Ο αγοραστης υποτιθεται οτι αυτο ειναι διατεθειμενος να πληρωσει. Αν δωσω 1200 για miele ψυγειο και χαλαει στατιστικα σε τρια χρονια, προς τι η premium τιμη? Εκτος του brandname φυσικα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, YDinopoulos said:

Δηλαδη αν χαλαγε ενα HiFi Bang and Olufsen των 3000, και σου ελεγαν το ανταλακτικο εχει >500 Ευρω, παλι θα γκρινιαζες ?
(Δεν παει προσωπικα σε εσενα Γιαγκο η ερωτηση : P )

 

Αν χαλάσει στον 1 χρόνο και μου ζητάνε 500€, προσωπικά θα γκρινιάξω. 500€ στα 3000€ είναι το 20% της αξίας του προϊόντος.

 

Συνήθως κάνεις αγορά τέτοιου μεγέθους είτε γιατί είσαι fan του brand, είτε για τα επιπλέον χαρακτηριστικά που δεν βρίσκεις αλλού ή ακόμη και για την μεγαλύτερη αξιοπιστία του. Και στις 3 περιπτώσεις, αν η εταιρεία ζητήσει 500€ είναι μεγάλο φάουλ.

 

Αν και πλέον το after sales support έχει γίνει ένα αρκετά σοβαρό ζήτημα πριν την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, βρισκόμαστε συνήθως απέναντι από εταιρείες μικρού βεληνεκούς που παλεύουν να σε εξυπηρετήσουν αλλά και μεγάλα brand-names τα οποία απλά θέλουν να σε ξεζουμίσουν. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:


 Δεν αντιλεγω (και νομιζω θυμαμαι το case σου).  ΑΛΛΑ οταν καποιος κανει μια αγορα μιας εξαιρετικα ακριβης συσκευης με πανακριβα ανταλακτικα,  μην γκρινιαζει μετα για το οποιοδηποτε. Ρισκο στον τσεπη του αγοραστη ειναι. 

Δηλαδη αν χαλαγε ενα HiFi Bang and Olufsen των 3000, και σου ελεγαν το ανταλακτικο εχει >500 Ευρω, παλι θα γκρινιαζες ?
(Δεν παει προσωπικα σε εσενα Γιαγκο η ερωτηση : P )

Να προσθέσω στους πάρα πάνω

Το στερεοφωνικό σού παρέχει μια ψυχοσωματική απόλαυση που καμία σχέση δεν έχει με το πλύσιμο των ρούχων. Δίνεις 3 και 4 χιλιάρικα για μια απόλαυση που την ακούς.  

Το πλυντήριο δεν πλένει καλύτερα τα ρούχα, μόνο αξιοπιστία σου πουλάει που τελικά δεν έχει και σε κοροϊδεύει. Κυρίως γιατί φροντίζει να απαξιώνετε η συσκευή σε «εύλογο χρονικό διάστημα»

Ακόμα όμως και αν σου χαλάσει ή πλακέτα του στερεοφωνικού είναι φόρα παρτίδα και μπορείς να την πας σε κάποιον να στην φτιάξει. Δεν είναι χτισμένη και να την έχει μονοπωλιακά μόνο η αντιπροσωπεία

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 1/22/2019 at 9:49 AM, YDinopoulos said:


 Δεν αντιλεγω (και νομιζω θυμαμαι το case σου).  ΑΛΛΑ οταν καποιος κανει μια αγορα μιας εξαιρετικα ακριβης συσκευης με πανακριβα ανταλακτικα,  μην γκρινιαζει μετα για το οποιοδηποτε. Ρισκο στον τσεπη του αγοραστη ειναι. 

Δηλαδη αν χαλαγε ενα HiFi Bang and Olufsen των 3000, και σου ελεγαν το ανταλακτικο εχει >500 Ευρω, παλι θα γκρινιαζες ?
(Δεν παει προσωπικα σε εσενα Γιαγκο η ερωτηση : P )

 

Είναι λίγο πιο περίπλοκο από το ακριβή συσκευή - ακριβά ανταλλακτικά.

Είναι θέμα: 

1. Παράβασης μονοπωλιακών πρακτικών (αγοράσω miele, γιατί να μην μπορώ να το επισκευάσω εκτός miele?)

2. Προστασίας του περιβάλλοντος (αν αγοράσω μια συσκευή με expected lifetime 20 χρόνια και την πετάξω στα 2, σημαίνει ότι στα 20 χρόνια θα αλλάξω 10 πλυντήρια).

 

Το θέμα είναι ότι οι συσκευές είναι πολύ φτηνές σε σχέση με το παρελθόν, λόγω Κίνας. Δηλαδή παίρνιες π.χ. a/c daikin made in china στα 1000 ευρώ, και made in japan στα 2000, όταν ο φτηνός ισοδύναμος κινέζος είναι στα 300-400. Οπότε ρεαλιστικά, ποιος θα δώσει 2000, όταν παίρνεις 5 από τις άλλες συσκευές? Κι αν το 2000 σου κάψει μια πλακέτα inverter = 600 ευρώ, είναι 1μιση "φτηνή" συσκευή. 

 

Οι ακριβές συσκευές θα πρέπει να συνοδεύονται από πολύ υψηλές εγγυήσεις (π.χ. 10ετή εγγύηση που δίνει η LG σε μοτέρ κλπ.). Μόνο έτσι πείθεις τον καταναλωτή να δώσει 2000 αντί για 300. Εκτός φυσικά από τις -πολλές ομολογουμένως- περιπτώσεις που θες απλά να γράφει μια συγκεκριμένη ταμπέλα στο πληντύριο για αυτοικανοποίηση. Είναι σαν το πλυντήριο με WiFi, που το πρόβλημα στο πλυντήριο δεν είναι να βάλεις / βγάλεις τα ρούχα και να τα απλώσεις, αλλά το να μην πατήσεις το on ή το play και να του στείλεις την εντολή με WiFi ??

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Αγοράζοντας Miele υποτίθεται πως πληρώνεις ποιότητα. Καμία σχέση καθώς χαλάνε σχετικά γρήγορα και τα ανταλλακτικά τους είναι τόσο ακριβά που σου συστήνουν οι ίδιοι να τα αντικαταστήσεις με καινούριο (για το οποίο η εταιρία κάνει 10% έκπτωση).

Παράδειγμα, φούρνος 10ετίας, αξίας 1200Ε βγάζει πρόβλημα του οποίου η επισκευή κοστίζει 550 και προτείνεται αντικατάσταση. Γιατί λοιπόν να αγοράσει κάποιος Miele αν είναι να κρατήσει 10 χρόνια; Για το ποιοτικό ψήσιμο; (Δεν ήταν); Για το design; (τιποτα το ιδιαίτερο). Θεωρητικά για την ποιότητα που συνεπάγεται αντοχή στο χρόνο αγοράζαμε, αλλά ούτε αυτή υφίσταται.

 

Ποτέ ξανά, μόνο για ψώνια που θέλουν η συσκευή τους να γράφει Miele

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.