Jump to content

Samsung or go home? Ή και όχι!


Recommended Posts

15 minutes ago, trib said:

Ο δίσκος δυστυχώς δεν έχει επιδόσεις 3D Nand. Έχω ανοίξει ticket στην WD. Ο δίσκος έχει 5 χρόνια εγγύηση.


αν τα χαρακτηριστικά δεν ανταποκρίνονται στα όσα αναγράφει η συσκευασία, η διαφήμιση, τα λόγια του πωλητή αν υπήρξαν, η ιστοσελίδα αν αγόρασες έτσι, αν κορόιδεψαν δλδ, διεκδικείς τα λεφτά σου πίσω. Από τον πωλητή και τον κατασκευαστή.
«Αυτό που μου πουλήσατε δεν είναι αυτό που γράφατε». Καταγγελίες κλπ

Αν το έλεγαν/έγραφαν και δεν το πρόσεξες εσύ, προσπαθείς μήπως πετύχεις αντικατάσταση με κάτι καλύτερο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Οι ηλεκτρονικές αγορές κάποτε είχαν δικαίωμα επιστροφης εντος 14ημερων, ακόμα και αν απλά άλλαζες γνώμη για το προϊόν. Φυσικά και ανταλλαγής με άλλο. Την είχα πατήσει από δικό μου λαθος μ ένα τάμπλετ που είχα αγοράσει για τους δικούς μου από media markt , και απλά πηγα και το ανταλλαξα με άλλο. Εννοείται με απόδειξη αγοράς και σχεδόν άριστη συσκευασία. Δεν κοιτάς αν ισχύει ακόμα κάτι τετοιο;

 

Edit 

Με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτό 

twitter-medium.png
WWW.GOOGLE.COM

Πώς να ζητήσετε τη 2ετή εγγύηση για αγορές στην ΕΕ, να επιτύχετε επιδιόρθωση ή...

 

 

Μέσα στο οποίο αναγράφεται αυτό

 

Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

 

 

Το άρθρο είναι γραμμένο Μάρτιο του 2020 

Edited by giorgos2187
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, giorgos2187 said:

Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

Αναλόγως την κατηγορία του προϊόντος, δεν ισχύουν παντού τα ίδια για την υπαναχώρηση. 

Υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων που δεν υπόκειται σε δυνατότητα υπαναχώρησης από την πλευρά του πελάτη. Επίσης (αν αναγράφεται και στους όρους χρήσης ξεκάθαρα) προϋπόθεση σε περίπτωση που ανοίχτηκε το προϊόν είναι η συσκευασία να είναι σε τέλεια κατάσταση ώστε να μπορεί να ξαναπουληθεί το προϊόν ως καινούριο σε διαφορετική περίπτωση το κατάστημα νόμιμα μπορεί να αρνηθεί την υπαναχώρηση και επιστρέφει το προϊόν πίσω στον πελάτη με χρέωση του πελάτη.
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Επικοινώνησα με την Cosmodata, μου είπαν ότι μπορούν να το δεχθούν το προϊόν πίσω ως Εκθεσιακό (διότι το άνοιξα) με ότι αντιστοιχεί στο πιστωτικό που θα πάρω (κάποιο ποσοστό μείωσης επί τοις εκατό). Ακόμη και 20€ μείωση θα τη δεχόμουν είναι η αλήθεια, γιατί με ξενέρωσε πολύ. 

 

Από εκεί και πέρα έχω ανοίξει ticket για την ώρα στην WD έχοντας στείλει όλα τα performance tests και τις πληροφορίες μήπως γίνει RMA από εκεί απευθείας. Μου είπε βέβαια η Cosmodata ότι η WD μπορεί να δώσει και απευθείας εντολή σε αυτούς να μου το αντικαταστήσουν. Οπότε βλέπουμε.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, billpeppas said:

SSD Samsung or go home, ακόμα δεν το μάθατε ?

Πραγματικά, καλύτερα να έδινα 40-50€ παραπάνω. Το έμαθα τελικά με τον δύσκολο τρόπο. Ευτυχώς που τον χρειάζομαι μονο για storage (όχι για editing, windows κτλ) και games. Δηλαδή και 530 write να είχα μπορεί και να μην έβλεπα διαφορά. Αλλά έτσι για το γαμώτο.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, trib said:

Πραγματικά, καλύτερα να έδινα 40-50€ παραπάνω. Το έμαθα τελικά με τον δύσκολο τρόπο. Ευτυχώς που τον χρειάζομαι μονο για storage (όχι για editing, windows κτλ) και games. Δηλαδή και 530 write να είχα μπορεί και να μην έβλεπα διαφορά. Αλλά έτσι για το γαμώτο.

Προσωπικά έχω πάει στις λύσεις της Crucial μιας και είχα ξενερώσει από τον 840 evo της Samsung που μου είχε βγει σαπάκι.

 

4 χρόνια με τον Crucial MX300 750Gb στο λάπτοπ κ δεν έχει βγάλει κιχ πιάνοντας κανονικά τις ονομαστικές ταχύτητες. (Αγορά BF 2016 Amazon.com στα 110€ όπου το αντίστοιχο Samsung είχε x2+ τιμή τότε)

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, billpeppas said:

SSD Samsung or go home, ακόμα δεν το μάθατε ?

Έχεις μείνει λίγο πίσω. Υπάρχουν πολλοί SSDs ισάξιοι και καλύτεροι από Samsung.

 

@trib

 

Για 1ΤΒ 3.5 SATA SSD, πας σε αυτόν χωρίς δεύτερη σκέψη

https://www.skroutz.gr/s/13772146/Crucial-MX500-1TB.html

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, gdp77 said:

Έχεις μείνει λίγο πίσω. Υπάρχουν πολλοί SSDs ισάξιοι και καλύτεροι από Samsung.

 

@trib

 

Για 1ΤΒ 3.5 SATA SSD, πας σε αυτόν χωρίς δεύτερη σκέψη

https://www.skroutz.gr/s/13772146/Crucial-MX500-1TB.html

 

Για ενημέρωσέ με.

Ας πούμε σε m.2, ποιός ξεπερνά τον 980 Pro ? ( συνολικά, όχι ας πούμε να έχει 1MB/s περισσότερο στα sequential αλλά στα Random να είναι στο 1/3 των IOPS... και φυσικά και μετράμε και την αξιοπιστία/αντοχή )

Link to post
Share on other sites
Just now, billpeppas said:

Για ενημέρωσέ με.

Ας πούμε σε m.2, ποιός ξεπερνά τον 980 Pro ? ( συνολικά, όχι ας πούμε να έχει 1MB/s περισσότερο στα sequential αλλά στα Random να είναι στο 1/3 των IOPS... και φυσικά και μετράμε και την αξιοπιστία/αντοχή )

1) Ο 980 pro είναι νέο φρούτο. Ο ισχυρισμός σου "samsung or go home" ίσχυε και πριν τον 980 pro?

 

2) 

 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Δεύτερο Update

Για όσους δεν γνωρίζουν, είχα αγοράσει τον SSD WD 3D 1TB και είχε απόδοση write κάτι παραπάνω από 330MB και read κοντά στα 530MB.

 

Ο δίσκος έγινε RMA. Έφυγε μέσω UPS και έφτασε στην Πολωνία σε 6 εργάσιμες ημέρες. Το επισκευαστικό κέντρο με αποστολή express, έστειλε εκ νέου τον δίσκο σε 24 ώρες μέσω UPS (Πολωνία - Αθήνα σε 1 ημέρα - εκπληκτικό). 

 

Δυστυχώς όμως, ο δίσκος έχει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις. Δεν έχω το κουράγιο για δεύτερο RMA, αν και στο ticket θα το αναφέρω. Το σίγουρο είναι ότι WD SSD δύσκολο να προτιμήσω ξανά στο μέλλον.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

θα σου έλεγα να ζητήσεις ξεκάθαρα τα χρήματα πίσω. Και από το κατάστημα, δεν είναι μόνο η κατασκευάστρια υπεύθυνη απέναντί σου. Εσύ από το κατάστημα αγόρασες.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.