Jump to content

WIND ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ (Ανανέωση χωρίς να συμφωνήσω)


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

Βρίσκομαι στην WIND. Πριν λίγες μέρες ήθελα να αλλάξω πάροχο , και να πάω στην COSMOTE έτσι 

πήρα την wind για να ρωτήσω ποτέ τελειώνει  το συμβόλαιο μου . Μετά από πολύώρες στην αναμονή.

μου απαντάνε  πώς πρόσφατα  στο 2020 έκανα μια ανανέωση τηλεφωνικά (πράγμα που δεν συνέβη) και ότι λήγει  τώρα το νέο συμβόλαιο το 2022.

(συνήθως δέχομαι κλήσεις απο την WIND  μεσημεριάτικα  όχι πάντα 2 φορές το μήνα και με το που το σήκωσης δεν ακούγεται τπτ απο τον απέναντι αμέσως στο κλείνουν ) 

...............................

παιδιά τι λέτε να κάνω ?

Οποίος ξέρει κάτι ας μου το γράψει παρακάτω 

Ευχαριστώ που το διαβάσατε 

Link to post
Share on other sites

Δεν έχω σχετική εμπειρία (ευτυχώς) θα έστελνα γραπτό μνμ που να ζητάω την ηχογράφηση που και καλά "δέχτηκα" και αν δεν μπορούσα να συνεννοηθώ μαζί τους (εσκεμμένες καθυστερήσεις, υπεκφυγές κτλ) θα τους έκανα καταγγελία.

 

Γενικά για καταγγελία βολεύει να επικοινωνείς γραπτά.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

ΕΓΩ τι θα εκανα?

   Θα προχωραγα με το συμβολαιο στην νεα εταιρια, και αν ερθει στον τελικο λογαριασμο επιπροσθετο πεναλντι, αμεση καταγγελια στην ΕΕΤΤ.

 

(Εννοειται οτι δεν πληρωνεις τπτ, μεχρι την εκβαση αποφασης απο ΕΕΤΤ.)

 

Διαβασε και εδω καλα πριν κανεις την οποια κινηση σου...
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

 


Γκουντ λακ !

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Μπορείς αρχικά να ζητήσεις ένα αντίγραφο του συμβολαίου σου για να δεις ακριβώς όλες τις λεπτομέρειες. Νομίζω το στέλνουν και ηλεκτρονικά. Έτσι θα μάθεις πότε έγινε η ανανέωση. Πάντως, αν θέλεις να πας στην Cosmote για την οπτική ίνα (η οποία υποστηρίζεται στην περιοχή σου όπως κατάλαβα από το άλλο thread), κατά πάσα πιθανότητα μπορεί να στη φέρει και η wind.

Edited by trib
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Για ανανέωση δεν υπογραφείς κάτι, η τηλεφωνική έγκριση αρκεί, δεν ξέρω αν είναι νόμιμο ή όχι αλλά έτσι γινετε.

 

Τέτοιου είδους απαράδεκτες καταστάσεις δεν είναι προνόμιο μόνο της wind, το έχω ακούσει ξανά, αν θεωρείς τους υπάλληλους αναλώσιμους και σκλάβους τέτοια γίνονται....

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, trib said:

Μπορείς αρχικά να ζητήσεις ένα αντίγραφο του συμβολαίου σου για να δεις ακριβώς όλες τις λεπτομέρειες. Νομίζω το στέλνουν και ηλεκτρονικά. Έτσι θα μάθεις πότε έγινε η ανανέωση. Πάντως, αν θέλεις να πας στην Cosmote για την οπτική ίνα (η οποία υποστηρίζεται στην περιοχή σου όπως κατάλαβα από το άλλο thread), κατά πάσα πιθανότητα μπορεί να στη φέρει και η wind.

καλησπέρα

εχθές έκανα αίτηση για αντίγραφο συμβολαίου δεν έχω λάβει προς το παρόν κάτι 

(η WIND μου είπε πος δεν υποστηρίζετε η περιοχή μου)

 

4 minutes ago, Havic said:

Για ανανέωση δεν υπογραφείς κάτι, η τηλεφωνική έγκριση αρκεί, δεν ξέρω αν είναι νόμιμο ή όχι αλλά έτσι γινετε.

 

Τέτοιου είδους απαράδεκτες καταστάσεις δεν είναι προνόμιο μόνο της wind, το έχω ακούσει ξανά, αν θεωρείς τους υπάλληλους αναλώσιμους και σκλάβους τέτοια γίνονται....

Σοβαρά!?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

1. Αν σου μιλούν για τηλεφωνική έγκριση από εσένα κι εσύ δεν θυμάσαι τίποτα, ζήτησε αντίγραφο, όχι του συμβολαίου, αλλά των τηλεφωνικών καταγραφών. Όλων που έχουν στα χέρια τους με το όνομα σου και τον τηλ. αριθμό των όποιων κλήσεων. Το transcript των συνομιλιών. Είναι υποχρεωμένοι να στο δώσουν, αλλά δεν το κάνουν πρόθυμα.
Προ πανδημίας που είχα ένα επεισόδιο με Νόβα και ζήτησα (από πείσμα το ζήτησα για να κόψουν τις μλκς που μου έλεγαν τηλεφωνικά, δεν είχα σκοπό να το κάνω κάτι) όλες τις καταγραφές για μια χρονική περίοδο, τελικά αναγνώρισαν ότι το δικαιούμαι αλλά μου είπαν ότι δεν μπορώ να το αιτηθώ τηλεφωνικά ούτε με email ούτε με κάποια ηλεκτρονική φόρμα αλλά πρέπει να περάσω από κατάστημα Νόβα (επίσημο κατάστημα όχι συνεργαζόμενο) και να υποβάλλω το αίτημα εγγράφως. Προφανώς πρόκειται περί καψονιού, αλλά έστω κι έτσι κάνε το.
Να ξέρεις ότι όσο διαρκούν οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας, η cosmote τουλάχιστον, για να μπεις σε μαγαζί πρέπει να έχεις ραντεβού. (ο Γερμανός στην περιοχή μου δεν ζητούσε ραντεβού). Ξεχνώ που έχει κατάστημα wind sthn periox;h σου, νομίζω στην Ομήρου έχει ένα.

Σε οποιαδήποτε εμπλοκή να προειδοποιήσεις ευγενικά αλλά αποφασιστικά ότι θα καταφύγεις στην ΕΕΤΤ. Θα σου έλεγα όσο διαρκεί η διαμάχη να αποφεύγεις κατά το δυνατόν τις τηλεφωνικές επικοινωνίες μαζί τους,  μη τυχόν σε παρασύρουν να πεις τίποτα που θα είναι εις βάρος σου. Αν όντως θυμάσαι καλά ότι δεν έχεις ρητά συμφωνήσει ποτέ για διετή ανανέωση, θα το τονίζεις αυτό επαναλαμβανόμενο σε κάθε επικοινωνία: «ποτέ δεν συμφώνησα για διετή ανανέωση».

Εννοείται πως θα ζητήσεις και αντίγραφο του συμβολαίου, με ημερομηνίες κλπ, (πιο πάνω που σου γράφω όχι συμβολαίου το έγραψα για να σου τονίσω ότι στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρομαι σε διαφορετικό αίτημα) όπως εννοείται ότι δεν θα πληρώσεις προς το παρόν τίποτα παρά μόνο για την περίοδο που χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες τους.
Άρχισε όμως πρώτα από την διαδικασία για το κουπόνι και τις οπτικές ίνες, ώστε να μην μείνεις χωρίς ίντερνετ αν για οποιοδήποτε λόγο στραβώσει η ιστορία με τη νέα σύνδεση.
 

Επι τη ευκαιρία, καλώς όρισες στο thelab.gr. Εδώ το φόρουμ έχει πολύ αυστηρου΄ς κανόνες, θα σε συμβούλευα να τους τηρήσεις. Φερ΄ ειπείν, οι κάτοικοι Νέας Σμύρνης επιβάλλεται να υποστηρίζουν με πάθος την ομάδα του Πανιωνίου, αλλιώς ενεργοποιούνται Υπέρτερες Δυνάμεις @astrolabos και μεριμνούν να σου κόψουν την πρόσβαση σε όλα τα δίκτυα. Δεν θα έχεις ίντερνετ, ηλεκτρικό, νερό, μερικές φορές μπορεί να τσιμεντώσουμε και την είσοδο να μείνεις φυλακισμένος μέσα. (με μεγάλη δυσαρέσκεια κι εντελώς καταχρηστικά, μπορουμε να δεχθούμε ως απάντηση την λέξη Μίλωνας ή Απόλλων Σμύρνης).
ΕΣΥ τι ομάδα είσαι; 

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, salde said:

1. Αν σου μιλούν για τηλεφωνική έγκριση από εσένα κι εσύ δεν θυμάσαι τίποτα, ζήτησε αντίγραφο, όχι του συμβολαίου, αλλά των τηλεφωνικών καταγραφών. Όλων που έχουν στα χέρια τους με το όνομα σου και τον τηλ. αριθμό των όποιων κλήσεων. Το transcript των συνομιλιών. Είναι υποχρεωμένοι να στο δώσουν, αλλά δεν το κάνουν πρόθυμα.
Προ πανδημίας που είχα ένα επεισόδιο με Νόβα και ζήτησα (από πείσμα το ζήτησα για να κόψουν τις μλκς που μου έλεγαν τηλεφωνικά, δεν είχα σκοπό να το κάνω κάτι) όλες τις καταγραφές για μια χρονική περίοδο, τελικά αναγνώρισαν ότι το δικαιούμαι αλλά μου είπαν ότι δεν μπορώ να το αιτηθώ τηλεφωνικά ούτε με email ούτε με κάποια ηλεκτρονική φόρμα αλλά πρέπει να περάσω από κατάστημα Νόβα (επίσημο κατάστημα όχι συνεργαζόμενο) και να υποβάλλω το αίτημα εγγράφως. Προφανώς πρόκειται περί καψονιού, αλλά έστω κι έτσι κάνε το.
Να ξέρεις ότι όσο διαρκούν οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας, η cosmote τουλάχιστον, για να μπεις σε μαγαζί πρέπει να έχεις ραντεβού. (ο Γερμανός στην περιοχή μου δεν ζητούσε ραντεβού). Ξεχνώ που έχει κατάστημα wind sthn periox;h σου, νομίζω στην Ομήρου έχει ένα.

Σε οποιαδήποτε εμπλοκή να προειδοποιήσεις ευγενικά αλλά αποφασιστικά ότι θα καταφύγεις στην ΕΕΤΤ. Θα σου έλεγα όσο διαρκεί η διαμάχη να αποφεύγεις κατά το δυνατόν τις τηλεφωνικές επικοινωνίες μαζί τους,  μη τυχόν σε παρασύρουν να πεις τίποτα που θα είναι εις βάρος σου. Αν όντως θυμάσαι καλά ότι δεν έχεις ρητά συμφωνήσει ποτέ για διετή ανανέωση, θα το τονίζεις αυτό επαναλαμβανόμενο σε κάθε επικοινωνία: «ποτέ δεν συμφώνησα για διετή ανανέωση».

Εννοείται πως θα ζητήσεις και αντίγραφο του συμβολαίου, με ημερομηνίες κλπ, (πιο πάνω που σου γράφω όχι συμβολαίου το έγραψα για να σου τονίσω ότι στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρομαι σε διαφορετικό αίτημα) όπως εννοείται ότι δεν θα πληρώσεις προς το παρόν τίποτα παρά μόνο για την περίοδο που χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες τους.
Άρχισε όμως πρώτα από την διαδικασία για το κουπόνι και τις οπτικές ίνες, ώστε να μην μείνεις χωρίς ίντερνετ αν για οποιοδήποτε λόγο στραβώσει η ιστορία με τη νέα σύνδεση.
 

Επι τη ευκαιρία, καλώς όρισες στο thelab.gr. Εδώ το φόρουμ έχει πολύ αυστηρου΄ς κανόνες, θα σε συμβούλευα να τους τηρήσεις. Φερ΄ ειπείν, οι κάτοικοι Νέας Σμύρνης επιβάλλεται να υποστηρίζουν με πάθος την ομάδα του Πανιωνίου, αλλιώς ενεργοποιούνται Υπέρτερες Δυνάμεις @astrolabos και μεριμνούν να σου κόψουν την πρόσβαση σε όλα τα δίκτυα. Δεν θα έχεις ίντερνετ, ηλεκτρικό, νερό, μερικές φορές μπορεί να τσιμεντώσουμε και την είσοδο να μείνεις φυλακισμένος μέσα. (με μεγάλη δυσαρέσκεια κι εντελώς καταχρηστικά, μπορουμε να δεχθούμε ως απάντηση την λέξη Μίλωνας ή Απόλλων Σμύρνης).
ΕΣΥ τι ομάδα είσαι; 

Καλησπέρα φίλε

Ευχαριστώ που μου έγραψες όλο αυτό το κατεβατό  

μόλις  έστειλα στους WIND αίτηση για να μου στείλουν ηχογράφηση. 

Θα περιμένω εως τοτε , νμζ εως 20 μέρες δεν έχουν ώστε να μου τα στείλουν? αυτό είχα διαβάσει.

Θα δείξη  τώρα 

(Ωραιο το χιούμορ εκει στο τελος  και να σου πω την αλήθεια με είχε εκει στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα  , πάντως απο ποδόσφαιρο  δεν πολύ ασχολούμαι ευτυχώς η δυστυχώς )

 

 

  

 

Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, KayDonDaDa said:

πάντως απο ποδόσφαιρο  δεν πολύ ασχολούμαι ευτυχώς η δυστυχώς


δεν πειράζει. Πανιώνιος να λες. Στρατολογούμε εδώ πέρα, ευκαιρία. Ψηφίζουν και τα δέντρα, μετράει.

Δεν στέλνουν ηχογράφηση νομίζω. Το περνάνε σε κείμενο και δίνουν εγγράφως τους διαλόγους. Δεν το έχω κάνει πάντως οπότε δεν αποκλείεται να το δίνουν και σε αρχείο ήχου, δεν το ξέρω.
Την αίτηση στο είπαν εκείνοι να την στείλεις (με email φαντάζομαι ή έχουν κάποια φόρμα) ή το έκανες χωρίς να τους ρωτήσεις; Να προσπαθήσεις κατά το δυνατόν να είσαι τυπικός σε αυτό το στάδιο.

Έχεις ελέγξει στην σελίδα του sfbb αν η διεύθυνση σου είναι επιλέξιμη για την επιδότηση του superfast broadband και ποιοι πάροχοι την προσφέρουν στην διεύθυνση αυτή ώστε να είσαι σίγουρος πως σε καλύπτει; Με τη φωτογραφία που έδειξες, λογικά καλύπτεσαι αλλά έχε το ελέγξει για σιγουριά. Για να μην καθυστερείς, ακολούθησε την χρονική σειρά που σου πρότεινε ο YDinopoulos παραπάνω.

1) ελέγχεις ότι η διεύθυνση είναι επιλέξιμη
2) κοιτάς ποιοι πάροχοι συμμετέχουν σε αυτό για το κτίριο σου, διαλέγεις ποιον θες κι επικοινωνείς μαζί του να σε καθοδηγήσει πώς θα κάνεις την διαδικασία για φορητότητα κλπ. Παράλληλα, ασχολείσαι με το θέμα του αν είναι έγκυρη ή όχι η ανανέωση που έκανε μονομερώς η Wind, διαβάζεις και τα κείμενα που σου έδειξαν πιο πάνω από την ΕΕΤΤ ώστε να έχεις μια εικόνα αν χρειαστεί να κάνεις μετά καταγγελίες κλπ.
Για να υπάρχει το κουτί στον όροφο σου, μάλλον σημαίνει ότι κάποιος άλλος στο κτίριο σου έχει ήδη βάλει οπτική. Αν είναι δυνατόν, βρες ποιος γείτονας είναι και ρώτα τον την εμπειρία του από την υπηρεσία (σε τι ταχύτητα κλειδώνει, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αποσυνδέσεις, ποιον πάροχο χρησιμοποιεί κλπ). Δεν είναι αναγκαίο να το κάνεις έτσι αλλά γιατί όχι αν μπορείς...

3) Αποφασίζεις τελειωτικά τι προτιμάς κι αρχίζεις τις διαδικασίες με τον νέο πάροχο που  διάλεξες.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.