Jump to content



LG monitor 32GP850-B - Service LG Hellas - εγγύηση


Recommended Posts

Για να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας όσον αφορά την αγορά monitor επέλεξα η αγορά να γίνει από Msystems και να έχει 3η εγγύηση (zero pixel) από LG Hellas
και να μην  είναι κάποια παρεισαγωγή με 2ετή εγγύση.

Παρέλαβα το monitor αρχές Σεπτέμβρη, την τρίτη μέρα εντοπίζω καμένο pixel λίγο πάνω από την μέση του πάνελ.
Καλώ την LG τους ενημερώνω Παρασκευή και λόγω ΣΚ έρχονται και την παραλαμβάνουν Δευτέρα.

Με βάση την ημ/νια αγοράς πάνω στην απόδειξη τους κάλεσα την 8η μέρα, και μου λένε ότι έχουν περάσει οι 7 μέρες DOA, οπότε πάει για επισκευή.
Τους λέω τι επισκευή ρε παιδιά (ω ρεεεεεεεεεεεεεε) καινούριο μονιτορ είναι ούτε βδομάδα δεν το έχω στην κατοχή μου!
Δεν επιθυμώ επισκευή σε προϊόν κάποιων μερών, να πω ότι έχει περάσει κάποιο διάστημα 5-6+ μήνες, πάει στην ευχή.

Απ'το κατάστημα είχαν προ εκτυπώσει την απόδειξη 4 μέρες πριν την παράδοση σε μένα (είχε μεσολαβήσει ΣΚ).
Το αναφέρω στην LG ότι υπάρχει αυτή η διαφορά στις μέρες και ότι με βάση την παράδοση σε μένα είναι 4 μέρες.
Υπάρχουν τα αποδεικτικά όλα με βάση την απόδειξη της πιστωτικής και το δελτίο αποστολής από το Msystems!

Από LG ενώ μου είχαν πει ήδη 2 άτομα θα γινόταν αντικατάσταση αν ήταν μέσα στην περίοδο των 7 ημερών,
με το πους τους λέω ότι υπάρχουν αποδεικτικά ότι ως αγοραστής το μόνιτορ το είχα στην κατοχή μου 4 μέρες απ'όταν δήλωσα το πρόβλημα με το pixel,
o τρίτος μου λέει το DOA είναι θέμα του καταστήματος.
Μου λέει θα μεταφέρει (δεν ξέρω και γω που σε κάποιον υπεύθυνο) ότι με βάση την παραλαβή είμαι στην περίοδο των 7 μερών αλλά
επειδή έχει παραγγελθεί ανταλλακτικό (πάνελ) δεν ξέρει αν μπορεί να γίνει αντικατάσταση του μονιτορ και όχι επισκευή.
Είχε πει θα με καλέσει το αργότερο μέχρι σήμερα (ακόμα περιμένω).

Είμαι χωρίς monitor 10 μέρες και περιμέεεεενουμε....... ?

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 5
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωσε μας καθώς σκέφτομαι την ίδια οθόνη για αγορά αντί της Dell s2721dgfa (λόγω που κ εκεί διάβασα κάτι περίεργα για τα gaming models περί εγγύησης - χειρότερη αντιμετώπιση σε σχέση με τα U/P/Alienware)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με πήραν τηλέφωνο πριν λίγο και μου ζήτησαν να τους στείλω τα αποδεικτικά που έχω, όπου φαίνεται η ημερομηνία παραλαβής,
και μόλις τα ελέγξουν λογικά θα εγκρίνουν αντικατάσταση απ'όσο μου είπε.
μέχρι αύριο θα έχω απάντηση,
ίδωμεν 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, sstav said:

στην ιστορία εμπλέκεται και η LG Ελλάδας και η αντιμετώπιση που δεν ειχα

ΜΟΝΟ ΑΜΑΖΟΝ

 

Αν το πάρεις από AMAZON σε καλύπτει η LG Greece ή το στέλνεις πάλι πίσω?

Link to comment
Share on other sites

update

 

- δεν είχα κάποια ενημέρωση σήμερα πέρα από ένα email που έλαβα το μεσημέρι,
ότι έλαβαν τις αποδείξεις κλπ. και θα εξεταστεί από το αρμόδιο τμήμα
image.png.5154dacbadcbfc55486f41c9ae7fae36.png

- επίσης το πρωί είχα κλήση από το service για να μου φέρουν το monitor (το επισκευασμένο)

και τους είπα να μην το φέρουν επειδή περίμενα επικοινωνία σήμερα από LG για να μου πουν 
αν εγκρίνεται ή όχι η αντικατάσταση του μόνιτορ.
Θα με καλέσουν αύριο από το service για να με ρωτήσουν αν θα κάνουν παράδοση ή όχι.

- Επικοινώνησα πριν λίγο με LG, μιας και δεν είχα κάποια ενημέρωση απ'αυτούς μέχρι και τώρα, και μου λένε να κάνω υπομονή και να περιμένω!
Τι υπομονή!!! Πάμε για τρίτη βδομάδα κι αν δεν παραλάβω το monitor (το επισκευασμένο) αύριο τουλάχιστον να κάνω προσωρινά

την δουλειά μου, θα μεσολαβήσει το ΣΚ οπότε 3 βδομάδες χωρίς οθόνη ? ...........

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχει καταντήσει πολύ βολική η άμεση μετάθεση της ευθύνης για την εγγύηση στους κατασκευαστές, με αποτελέσματα σαν τα παραπάνω. Με όλη την συμπάθεια που έχω σε προσφιλή καταστήματα, πριν λίγα χρόνια έχω περάσει αντίστοιχη περιπέτεια με μια WCG DELL που χρειάστηκε να την αντικαταστήσω ως DOA.

 

Ναι μεν έπεσα στην περίπτωση, γιατί ήταν προς αντικατάσταση από νεότερο μοντέλο, αλλά από το κατάστημα και πάλι δεν αποπειράθηκαν καν να προσφέρουν λύση πριν με παραπέμψουν στην κατασκευάστρια.

 

Προφανώς αρχικά δεν είχα αντίρρηση, άλλωστε η εγγύηση είναι ένας από τους λόγους που επέλεξα DELL. Αλλά κι εγώ βρέθηκα τελικά πάνω από μήνα χωρίς οθόνη, μέχρι να βρεθεί μοντέλο με τα χαρακτηριστικά που είχα πληρώσει, ενώ κατέληξα να μιλάω με όλη την εξυπηρέτηση πελατών και να κατασκευάζω πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών για να τους εξηγώ γιατί δεν μου κάνει κάθε άσχετη οθόνη που ήθελαν να μου στείλουν.

 

Καλά ξεμπερδέματα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Πάντως έχει καταντήσει πολύ βολική η άμεση μετάθεση της ευθύνης για την εγγύηση στους κατασκευαστές, με αποτελέσματα σαν τα παραπάνω. Με όλη την συμπάθεια που έχω σε προσφιλή καταστήματα, πριν λίγα χρόνια έχω περάσει αντίστοιχη περιπέτεια με μια WCG DELL που χρειάστηκε να την αντικαταστήσω ως DOA.

.........

Καλά ξεμπερδέματα.

 

(γενικά) επιλέγεις κατάστημα με βάση τις κριτικές (που έχεις απ'άλλους χρήστες) και που θεωρείς αξιόπιστο και ότι θα σε βοηθήσει,
να μην είναι παρεισαγωγή για να έχεις γρήγορα ξεμπερδέματα όσον αφορά την εγγύηση.

επειδή η υπομονή εξαντλείται

για την λαλακία από το Msystems που εκτύπωσαν την απόδειξη νωρίτερα, λογικά ήταν να παραδώσουν την Χ ημερομηνία

δεν μπόρεσαν και έκαναν την παράδοση μετά από 4 μέρες, δεν διόρθωσαν την ημ/νια στη απόδειξη αγοράς.
Για τον λόγο αυτό η LG δεν προχώρησε σε αντικατάσταση αλλά σε επισκευή και έπρεπε να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας,
με τηλέφωνα και email κλπ κλπ. Δεν λέω από msystems μου έστειλαν τα χαρτιά, αλλά έλεος!! το μόνο που έχουν κάνει ως κατάστημα,
(για το βόλεμα που γράφεις παραπάνω, παίρνω τα λεφτά ως κατάστημα, κάνω την λαλακία και βγάλε την άκρη μόνο σου με την LG.....)

Μέχρι στιγμής δεν έχω κάποια ενημέρωση από LG και αν τις επόμενες ώρες δεν με έχουν πάρει,
θα αρχίσω να ενοχλώ και τα στολίσματα σε LG κκαι MSystems.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

επικοινώνησα με LG (ύστερα και από επικοινωνία με msystems)

έχουν κάνει δεκτό το DOA, οπότε μου έχουν κάνει πρόταση για αντικατάσταση με νέο ή
αν θέλω επέκταση εγγύησης στα 5 έτη  στο monitor που έχουν επισκευάσει (αλλαγή πάνελ).

Η αντικατάσταση με το καινούριο θα πάρει 7-10 μέρες.
Αξίζει η επιλογή με την επέκταση εγγύησης που μου προτείνουν ή πάω για το νεό?

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

New και την επόμενη φορά Αμαζον. Με αυτά που διαβάζω πλέον μόνο από κει αξίζει να αγοράζουμε, ας κάνει και 50-100€ παραπάνω. Τουλάχιστον γλιτώνεις τη ταλαιπωρία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Γιατι το νεο εισαι σιγουρος οτι θα δουλευει? Τουλαχιστον αυτο θα εχει τσεκαριστει θεωρω.

Δεν ξέρω αν θα δουλεύει το νέο ? ελπίζω πως ναι ?
Για το επισκευασμένο θα έχουν τσεκάρει αν ανοίγει και κλείνει (λογικά ?), περαιτέρω έλεγχο αν κάνουν δεν γνωρίζω.

 

Απλά βάζουν ως εναλλακτική, το τυράκι με την 5ετή εγγύηση στην επισκευασμένη.

 

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος SpirosKGR έγραψε:

New και την επόμενη φορά Αμαζον. Με αυτά που διαβάζω πλέον μόνο από κει αξίζει να αγοράζουμε, ας κάνει και 50-100€ παραπάνω. Τουλάχιστον γλιτώνεις τη ταλαιπωρία.

Αν η ημερομηνία της απόδειξης ήταν σωστά, τώρα (θεωρώ) πως θα είχα παραλάβει το μόνιτορ (είτε το DOA ή το επισκευασμένο).
H lg έχει ανταποκριθεί στα του service, το όλο μπέρδεμα ήταν με την ημερομηνία στην απόδειξη αγοράς για το DOA

και έχει προκύψει όλη αυτή η καθυστέρηση.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Δεν ξέρω αν θα δουλεύει το νέο ? ελπίζω πως ναι 

Στο λεω γιατι μερικες φορες αν αρχισουν τα πηγαινε ελα δεν σταματανε ποτε. Ολα κατι εχουν.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Για το επισκευασμένο θα έχουν τσεκάρει αν ανοίγει και κλείνει (λογικά ?), περαιτέρω έλεγχο αν κάνουν δεν γνωρίζω.

Λες απλα να το βαζουν πανω και γεια σας? Τοσο μαμακες?

Επειδη κοιταγα και εγω για 32 μονιτορ, περαν του καμμενου πιξελ ηταν κομπλε η δεν προλαβες να δεις τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα έπαιρνα το επισκευασμένο με την επιπλέον εγγύηση. Τουλάχιστον ξέρεις ότι δε θα σου έρθει προκαταβολικά με καμμένο πίξελ και θα έχεις και το μικρό μπόνους της έξτρα διετίας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

Προσωπικά θα έπαιρνα το επισκευασμένο με την επιπλέον εγγύηση. Τουλάχιστον ξέρεις ότι δε θα σου έρθει προκαταβολικά με καμμένο πίξελ και θα έχεις και το μικρό μπόνους της έξτρα διετίας.

Και εγω ετσι το σκεφτηκα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Στο λεω γιατι μερικες φορες αν αρχισουν τα πηγαινε ελα δεν σταματανε ποτε. Ολα κατι εχουν.

 

Λες απλα να το βαζουν πανω και γεια σας? Τοσο μαμακες?

Επειδη κοιταγα και εγω για 32 μονιτορ, περαν του καμμενου πιξελ ηταν κομπλε η δεν προλαβες να δεις τιποτα?

από άποψη ομοιομορφίας στο μαύρο το πανελ ήταν άψογο, δεν είχε backlight bleed,
σ'αυτό έχω ξενερώσει ότι το μόνο κουσούρι ήταν το καμένο pixel.
Έχω το ΣΚ να σκεφτώ τι θα κάνω αν κι έχω ζητήσει αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

 

Εγώ όχι, δεν θα έπαιρνα το επισκευασμένο. Το έκανα μία φορά με Samsung τηλεόραση και το μετάνιωσα. Μου επισκέυασαν την τηλεόραση 5-6 ημέρες αφού την αγόρασα (55 QLED) και μετά από 2.5 χρόνια ξεκόλλησε το πίσω καπάκι ελάχιστα με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα κενό 1-2 χιλιοστών. Με άλλα λόγια, αν κοιτάξεις από πλάγια θέση την τηλεόραση βλέπεις μέσα στα εξαρτήματά της (ελάχιστα προφανώς) και το φως των LED επίσης βρίσκει διαφυγή με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί σε κάποια σημεία άσπρες κυλίδες. 

 

Μπορεί να είναι τυχαίο, μπορεί όμως να έχει να κάνει με το γεγονός ότι άλλη δουλειά θα κάνει το service εδώ στην Ελλάδα και άλλη το μαμά εργοστάσιο. 

Έγινε επεξεργασία από trib
Link to comment
Share on other sites

- σε τηλεόραση samsung στον 1 χρονο πήγε για αλλαγή panel και γύρισε με σημάδι από κατσαβίδι στο πίσω μέρος του πλαστικού
κατά την προσπάθεια αλλαγής του πάνελ
- σε άλλη samsung είχε ξεκολλήσει το πλαστικό χωρίς να έχει πάει ποτέ στο service

είναι τι θα σου κάτσει

το σκέφτομαι για το επισκευασμένο επειδή θα το έχω άμεσα , ενώ τις αντικατάστασης θα χρειαστεί να περιμένω κι άλλο 
είμαι 50-50 στο τι θα κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.