Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


Recommended Posts

Σωτηρη εφοσον συμφωνησες να την αγορασεις τοτε με τους δικους τους ορους(συμφωνω οτι το τοτε σκεπτικο 1 χρονο εμεις 3 απο Ασους ειναι λακαμια) αυτο που υποχρεουνται να κανουν ειναι να την στειλουν στην Ασους.Θεωρητικα δηλαδη δεν μπορεις να εχεις το αμεσο ρμα το οποιο ομολογουμενως σκιζει.Τωρα αν τους πριξεις που λεει και ο Γιωργος λογικα θα παρεις πισω μια καρτα αντιστοιχων επιδοσεων.

Περιπτωση να χρειαζεται να την στειλουν καπου αυτοι δεν μου εχει τυχει.Το θεμα ειναι οτι με αυτο το μαγαζι ειναι σπανιο να φτασεις σε αυτο το σημειο με την παρουσα πολιτικη. Οι περισσοτεροι λογικα εξυπηρετουνται και δεν περιμενουν για αυτο και βλεπεις πραγματα στο στοκ(μην απορισεις αν δεις μια gf4 σε 1-2 μηνες στο στοκ:p )..Αν τωρα δεν εισαι απο αυτους που φωναζουν μαλλον εισαι σε λαθος χωρα δυστυχως.

Αυτο που εχω να σου πω εγω οτι αν δεν θες να μπλεκεις με ρμα και ταλαιπωριες οτι παιρνεις απο εδω και περα και μπορεις "σου κανει να το παρεις" να το παρεις απο εκει γιατι για 3 χρονια εισαι καλυμενος..φυσικα πριν τα τρια χρονια θα φροντισεις να καλυφτεις και για τα επομενα.

Φιλικα,ΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Τι λέει και ο νόμος;;;

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=60

Ιδού και το PDF

http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf

Επιπρόσθετα:

Ι. Τροποποίηση Αστικού Κώδικα (άρθρα 534-561)

Το άρθρο 1 του νόμου 3043/02 αναφέρεται στην τροποποίηση των άρθρων 534-56

’ρθρο 559

Παροχή εγγύησης

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

-------------------------

Και κάτι ακόμα

Όπως προστέθηκε με το άρθρο 3 του ν.3043/02 (ΦΕΚ 192 Α/21-8-2002)

3. Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

-------------

Οποιος θέλει μπορώ να του στείλω και το PDF της Εφ.Της Κυβερνήσεως

Link to comment
Share on other sites

εξήγησέ το μας και λίγο;)

αυτό πάντως δεν τηρείται:

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό

τουλάχιστον η plextor δεν το δίνει (αν και δεν είναι ελληνική εταιρία, άρα μπορεί να παίζει με τους δικούς της νόμους?)

Link to comment
Share on other sites

θα μου αρεσε παρα πολυ να αγοραζω πραγματα τα οποια θα ανανεωνα ισοβια μολις πριν τη ληξη της εγγυησης τους, αλλα δεν ειμαι αφελης να πιστευω οτι κατι τετοιο προκειται ποτε να γινει...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Stratos

θα μου αρεσε παρα πολυ να αγοραζω πραγματα τα οποια θα ανανεωνα ισοβια μολις πριν τη ληξη της εγγυησης τους, αλλα δεν ειμαι αφελης να πιστευω οτι κατι τετοιο προκειται ποτε να γινει...

κι εγώ αυτή την άποψη έχω. γενικά δεν παίζει, σε μερικές περιπτώσεις ίσως πάρεις κάποια κομμένη εγγύηση για το νέο προϊόν (π.χ. σε scanner της HP που το χα πάει τελευταία μέρα πριν λήξει η εγγύηση, μου είχαν δώσει άλλους 3 μήνες ως εγγύηση επισκευής).

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα τα αμορτισερ του αυτοκινήτου μου ήταν προβληματικά. Για την ακρίβεια όλη η παρτίδα ήταν προβληματική. Για δύο χρόνια τα άλλαζα κάθε 5 μήνες και κάθε φορά μου έδιναν νέα ετήσια εγγύηση. Μετά βαρέθηκα να τα αλλάζω (δωρεάν) και έβαλα άλλη μάρκα. Φανταστείτε όλο το αυτοκίνητο να ήταν προβληματικό με διάρκεια ζωής 5 μήνες. Αν δεν υπήρχε η ανανέωση της εγγύησης θα μου το άλλαζαν δυο φορές (στους 5 και στους 10 μήνες)και σε ένα χρόνο θα έμενα χωρίς αυτοκίνητο. Αγόρασα ένα monitor που είχε πρόβλημα και έγινε RMA. Η εταιρία μου έδωσε νέα απόδειξη με νέο σειριακό αριθμό monitor και νέα εγγύηση. Το RMA είναι καθαρά θέμα αξιοπιστίας του κάθε καταστήματος και καλής θέλησης παρά θέμα νομικό. Ποιός θα πήγαινε στα δικαστήρια για RMA εξαρτημάτων υπολογιστή? (αλλά και να πήγαινε δεν θα κέρδιζε τίποτα). Οι εταιρίες που κατασκευάζουν τα προιόντα προτιμούν το RMA από τον καλύτερο έλεγχο - συσκευασία και μεταφορά που θα κόστιζε πολύ παραπάνω. Αστοχίες υλικών πάντα θα υπάρχουν.

ΥΓ Outlow? και ρωτάς αν ισχύει ο νόμος? :jump:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 06:04] Ποιός θα πήγαινε στα δικαστήρια για RMA ?

Εγώ προ ετών τα πήρα άσχημα με μια ιστορία με ένα pc (μονάδα ολόκληρη την είχανε κάνει μπάλα ποδοσφαίρου) και πήρα την απόφαση να το τραβήξω όσο πάει. Φτάσαμε μέχρι 4 μέρες πριν το δικαστήριο και έγινε συμβιβασμός τρελός υπερ μου. Απο τσαντίλα και μόνο δεν τους επέστρεψα ποτέ το 1ο pc το οπόιο και έκανα κομμάτια και όποιος έπερνε τηλέφωνο απο τις 2 εταιρίες (και η αλυσίδα και ο αντιπρόσωπος....κινήθηκα εναντίον και των 2) έτρωγε τα μπινελίκια της ζωής του. Η κίνηση μάτ πάντως ήταν η κοινοποίηση της επερχόμενης δημοσιοποίησης του συμβάντος απο τα 3-4 περιοδικά του χώρου που είχα στείλει επιστολές, προς τους 2 ακατανόμαστους. Εάν ο νόμος λέει έτσι τότε είναι ΕΤΣΙ και όχι γιουβέτσι. Ξυπνάτε λίγο και αφήστε τον κάθε, μη πω τώρα, να λέει τα δικά του, να αρνείτε νόμιμα RMA, να αποποιείται τως ευθυνών του, να καταπατά τα δικαιώματά σας, να βιάζει το πορτοφόλι σας, γιατί πούλησε ένα χωράφι στο κατρουλοχώρι και ήρθε εις τας πρωτεύουσας να κάνει κεφάλαιο. Αφού σας το αρνείται το RMA θα το πάρετε που θα το πάρετε το καινούργιο, κάντε και μια αγωγούλα να υπάρχει (6+ μήνες να εκδικαστεί) ρίξτε ένα γράμμα σε κανα απο αυτά τα toilet magazines και όταν λάβει ο αμπελοκτηματίας το εξώδικο (10 μέρες πριν τη δίκη) να δείτε πως η 6600gt γίνεται 6800ultra και εκταμίευση ρευστού για την πληρωμή του δικηγόρου.

Edit:

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 06:04]ΥΓ Outlow? και ρωτάς αν ισχύει ο νόμος?

Ξέρω γω....ρωτάω, να μη μάθω τι ισχύει στο United States of Στουρνά....ΡΑ?

Link to comment
Share on other sites

Οταν αγοραζεις ενα προιον με συγκεκριμενο χρονο εγγυησης,αυτο ειναι και τελειωσε.

Ποιος ειναι ο καημενος βλαχος που κατεβηκε απο το χωριο του και περασε ενα νομοσχεδιο που δινει ισοβια εγγυηση στα παντα? Μαλλον θα ηθελε να ειναι ετσι(κι εγω θα ηθελα φυσικα) απλα επειδη ζω στον πλανητη Γη και επειδη συνηθιζω να διαβαζω τις εγγυησεις των κατασκευαστων, οι οποιες ειναι και οι μονες που ισχυουν, κραταω την φαντασια μου σε λογικα επιπεδα.

Ποιο ευρωπαικο δικαστηριο θα αμφισβητησει την εγγυηση της WD? "The limited warranty extends only for the period of time set forth in the Product documentation. The period commences from the date of manufacture appearing on the Product label of the original Product purchase.....There are no warranties which extend beyond the face of the WD limited warranty. WD disclaims all other warranties, express or implied, regarding the Products, including any implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose or noninfringement".

Δυστυχως η ευτυχως, τα προιοντα δεν ειναι γελαδια και καλυπτονται καθαρα απο εγγυηση κατασκευαστη. Φυσικα οποιος αρνηθει αυτην,του αρμοζει η δικαστικη οδος, ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια ν αγαπιομαστε...;)

Link to comment
Share on other sites

Στράτο, με τη μόνη διαφορά το εξής:

πες ότι μου καίγεται η κάρτα μου την τελευταία μέρα που λήγει η εγγύηση και την επιστρέφω.

αν η νέα είναι DOA τι θα κάνω?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει και τόση σημασία. Ο χρόνος της εγγύησης περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς. Η Asus (η οτιδήποτε άλλο) έχει Χ χρόνια. Τόσα χρόνια πλήρωσες. ’σχετα το πότε χάλασε η κάρτα, ο κατασκευαστής σου λέει οτι για Χ χρόνια θα έχεις προϊόν. Τόσα σου έδωσε όταν την αγόρασες κι εσύ πλήρωσες για τόσα χρόνια. Για να σου δώσει παραπάνω εγγύηση στο αντικατασταθέν προϊόν θα πρέπει να σε χρεώσει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Στράτο, με τη μόνη διαφορά το εξής:

πες ότι μου καίγεται η κάρτα μου την τελευταία μέρα που λήγει η εγγύηση και την επιστρέφω.

αν η νέα είναι DOA τι θα κάνω?

Θα σου δώσουν μία να παίτσεις για μία ημέρα και μετά θα την πάρουν πίσω :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Δεν έχει και τόση σημασία. Ο χρόνος της εγγύησης περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς. Η Asus (η οτιδήποτε άλλο) έχει Χ χρόνια. Τόσα χρόνια πλήρωσες. ’σχετα το πότε χάλασε η κάρτα, ο κατασκευαστής σου λέει οτι για Χ χρόνια θα έχεις προϊόν. Τόσα σου έδωσε όταν την αγόρασες κι εσύ πλήρωσες για τόσα χρόνια. Για να σου δώσει παραπάνω εγγύηση στο αντικατασταθέν προϊόν θα πρέπει να σε χρεώσει.

έχω το παράδειγμα απ'την hp, μου είχε αντικαταστήσει σκάνερ την τελευταία μέρα, και επειδή τους ρώτησα τι γίνεται σε περίπτωση που πάθει κάτι (π.χ. το βάζω στην πρίζα και καίγεται) μου είχανε πει ότι για επισκευές ισχύει 3μήνες εγγύηση (σε περίπτωση σαν τη δικιά μου - που έχει τελειώσει η κανονική περίοδος).

Αρχική απάντηση από spc

Θα σου δώσουν μία να παίτσεις για μία ημέρα και μετά θα την πάρουν πίσω :p

... κακοί άνθρωποι. θα πάω στην TAIPEI να βρω το δίκιο μου :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 13:14]

Δεν έχει και τόση σημασία Ο χρόνος της εγγύησης περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς. Η Asus (η οτιδήποτε άλλο) έχει Χ χρόνια. Τόσα χρόνια πλήρωσες. ’σχετα το πότε χάλασε η κάρτα, ο κατασκευαστής σου λέει οτι για Χ χρόνια θα έχεις προϊόν. Τόσα σου έδωσε όταν την αγόρασες κι εσύ πλήρωσες για τόσα χρόνια. Για να σου δώσει παραπάνω εγγύηση στο αντικατασταθέν προϊόν θα πρέπει να σε χρεώσει.

Φίλε JimmyFox είπες οτι "Τόσα χρόνια πλήρωσες"; Δηλαδή όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο που έχει εγγύηση ένα χρόνο το πληρώσαμε για να κρατήσει ένα χρόνο; κι άμα πάρει φωτιά και καεί στους 8 μήνες λόγω ελαττωματικής κατασκευής θα μείνουμε χωρίς αυτοκίνητο; ’μα φτιάχνουν τέτοια αυτοκίνητα καλά θα κάνουν να μας πληρώνουν κάθε 8 μήνες καινούργιο ή να μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω.

Μάλλον μπερδεύεις τα πράγματα. Η εγγύηση δίνεται με την έννοια του μη ελαττωματικού προιόντος και όχι με την έννοια της διάρκειας ζωής. Επομένως όταν παίρνεις RMA σημαίνει οτι το προιόν ήταν ελαττωματικό από τη μάνα του και σου το αλλάζουν με ένα άλλο "μη ελαττωματικό". Και με ποιό τρόπο θα διαπιστώσουμε οτι το νέο προιόν που ήρθε να αντικαταστήσει το ελαττωματικό είναι εντάξει και όχι ελαττωματικό και αυτό; Μα με νέα εγγύηση φυσικά. Πολύ σωστά λοιπόν ο νομοθέτης έχει θεσπίσει το θέμα της εγγύησης καλής λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Stratos [Σήμερα, στις 08:32]

Δυστυχως η ευτυχως, τα προιοντα δεν ειναι γελαδια και καλυπτονται καθαρα απο εγγυηση κατασκευαστη. Φυσικα οποιος αρνηθει αυτην,του αρμοζει η δικαστικη οδος, ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια ν αγαπιομαστε...;)

Μιας που απ ότι κατάλαβα απαντάς σε εμένα, για πες μου την γνώμη σου (και θα ήθελα και την γνώμη όλων), τι θα άρμοζε ας πούμε σε κάποιον που σε κορόϊδεψε στο RMA, σου έκοψε χαμηλώτερο πιστωτικό για προϊόν με 3ετή εγγύηση, ούτε καν στα μέσα της εγγύησης με την δικαιολογία οτι η μαμά εταιρία τα πιστώνει μισοτιμής (καταλαβαίνουμε οτι το πιστωτικό λοιπόν ήτανε...το μισό:))....και φυσικά μετά απο επικοινωνία με την ΙΔΙΑ την εταιρία διαψεύδωνται όλα?

Και μιας και αναφέρθηκε και το warranty policy της WD και ευρωπαϊκά δικαστήρια....το θέμα είναι πολύ πιο απλό απο μόνο του....άμα πάρεις RMA δίσκο αναναιώνεται η εγγύηση αφού ο νέος δίσκος έχει άλλο s/n, manufactured date και warranty expiration date....μπορείτε να τσεκάρεται και το s/n απο το νετ του νέου δίσκου....εκεί σκάνε όμως οι αμπελοκτηματίες, το ημερολόγιο των οποίων έχει κολήσει στο 1 τιμολόγιο και θα σου αρνηθούν το RMA.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Φίλε JimmyFox είπες οτι "Τόσα χρόνια πλήρωσες"; Δηλαδή όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο που έχει εγγύηση ένα χρόνο το πληρώσαμε για να κρατήσει ένα χρόνο; κι άμα πάρει φωτιά και καεί στους 8 μήνες λόγω ελαττωματικής κατασκευής θα μείνουμε χωρίς αυτοκίνητο; ’μα φτιάχνουν τέτοια αυτοκίνητα καλά θα κάνουν να μας πληρώνουν κάθε 8 μήνες καινούργιο ή να μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω.

Μάλλον μπερδεύεις τα πράγματα. Η εγγύηση δίνεται με την έννοια του μη ελαττωματικού προιόντος και όχι με την έννοια της διάρκειας ζωής. Επομένως όταν παίρνεις RMA σημαίνει οτι το προιόν ήταν ελαττωματικό από τη μάνα του και σου το αλλάζουν με ένα άλλο "μη ελαττωματικό". Και με ποιό τρόπο θα διαπιστώσουμε οτι το νέο προιόν που ήρθε να αντικαταστήσει το ελαττωματικό είναι εντάξει και όχι ελαττωματικό και αυτό; Μα με νέα εγγύηση φυσικά. Πολύ σωστά λοιπόν ο νομοθέτης έχει θεσπίσει το θέμα της εγγύησης καλής λειτουργίας.

Mη συγκρίνεις αυτοκίνητα με κάρτες. Είναι παντελώς άστοχο. Η κάρτα θα σου στοιχίσει από ένα ημερομίσθιο έως μισό μισθό ενώ το αμάξι μπορεί να το πληρώνεις 5 χρόνια.

Το αμάξι επισκευάζεται ενώ η κάρτα όχι. Την αντικαθιστάς.

Μιλάμε για εντελώς ανόμοια πράγματα. Αλλά και πάλι κάπως όπως τα λες είναι. Αμα ο κινητήρας διαλυθεί και δεν έχεις εγγύηση τι θα κάνεις? Θα στον αλλάξει η αντιπροσωπεία χωρίς κόστος? Δε νομίζω. Μάλλον θα πληρώσεις τα μαλλιοκεφαλά σου.

Δε μπερδέυω τον χρόνο ζωής με το "μη ελλατωματικό". Αυτό το μπερδεύουν όσοι έχουν την (παράλογη) απαίτηση να ανανεώνεται η εγγύηση κάθε φορά που γίνεται RMA.

Εγώ σαν καταναλωτής πληρώνω το προϊόν με κάποιο κόστος "Χ" στο οποίο έχει ενσωματωθεί το κόστος της εγγύησης από τον κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής μου εγγυάται οτι για "Ψ" χρονικό διάστημα θα έχω την κάρτα που πλήρωσα. Στις "Ψ"+1 μέρες, ο κατασκευαστής μου λέει: "Kόψε το λαιμό σου άμα σου χαλάσει". Η κάρτα μπορεί να αντέξει για 7 χρόνια (ακόμα έχω μια TNT2 M64) αλλά αυτό ΔΕΝ ενδιαφέρει την κατασκευαστή.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Mη συγκρίνεις αυτοκίνητα με κάρτες. Είναι παντελώς άστοχο. Η κάρτα θα σου στοιχίσει από ένα ημερομίσθιο έως μισό μισθό ενώ το αμάξι μπορεί να το πληρώνεις 5 χρόνια.

Το αμάξι επισκευάζεται ενώ η κάρτα όχι. Την αντικαθιστάς.

Μιλάμε για εντελώς ανόμοια πράγματα. Αλλά και πάλι κάπως όπως τα λες είναι. Αμα ο κινητήρας διαλυθεί και δεν έχεις εγγύηση τι θα κάνεις? Θα στον αλλάξει η αντιπροσωπεία χωρίς κόστος? Δε νομίζω. Μάλλον θα πληρώσεις τα μαλλιοκεφαλά σου..

απλά αν ένα εξάρτημα χαλάει συνεχώς, θα στο αλλάζουν συνεχώς.

ανάλογο παράδειγμα είναι π.χ. να σου χαλάει συνεχώς το φανάκι της gpu;)

βέβαια αυτό που λες είναι σωστό, τα ηλεκτρονικά δεν τα επισκευάζουν:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

απλά αν ένα εξάρτημα χαλάει συνεχώς, θα στο αλλάζουν συνεχώς.

ανάλογο παράδειγμα είναι π.χ. να σου χαλάει συνεχώς το φανάκι της gpu;)

Θα στο αλλάζουν αλλά όσο καλύπτεται από εγγύηση. Όχι μετά τη λήξη της.

Αρχική απάντηση από sotiris

βέβαια αυτό που λες είναι σωστό, τα ηλεκτρονικά δεν τα επισκευάζουν:)

Φυσικά. Ανάλογα το προϊόν έχεις και την ανάλογη εγγύηση. Το αμάξι θα έχει διαφορετική εγγύηση από μια κάρτα!

Επόσης, να σημειωθεί οτι ουσιαστικά οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων κερδίζουν από τις επισκευές. Το μεγάλο κόστος στα αμάξια είναι το κόστος συντήρησης. Οπου και πάλι (προσέξτε) η εργασία πληρώνεται! Ενώ στις κάρτες αυτό φυσικά το θέλουμε τζάμπα!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Επόσης, να σημειωθεί οτι ουσιαστικά οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων κερδίζουν από τις επισκευές. Το μεγάλο κόστος στα αμάξια είναι το κόστος συντήρησης. Οπου και πάλι (προσέξτε) η εργασία

πληρώνεται! Ενώ στις κάρτες αυτό φυσικά το θέλουμε τζάμπα!

η βασική διαφορά είναι ότι στο αμάξι έχεις εγγύηση για το κάθε εξάρτημα. π.χ. 2 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια μηχανικά μέρη κλπ. τα εξαρτήματα που αλλάζουν μες στην εγγύηση, δεν τα πληρώνεις. για το νέο εξάρτημα, παίρνεις νέα εγγύηση (αυτό που λέει ο mariosalice για τα αμορτισέρ).

Η κάρτα γραφικών απ'την άλλη, από μόνη της είναι ένα εξάρτημα, οπότε αν χαλάσει το φανάκι στην αλλάζουν όλη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.