Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


Recommended Posts

Μαλλον δεν εισαι πελατης σε καταστημα ή εχεις πολλα λεφτα και τα πετας δεξια κι αριστερα.

Συγγνωμη για το υφος αλλα ναι με τιποτα δεν ειμαι ευχαριστημενος.

Η αλλαγη της καρτας εγινε, το πιστωτικο ΘΑ εγραφε 83€.

Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ που ειναι ταυτοχρονα ΚΑΙ εγγυηση για την ΝΕΑ καρτα γραφει ΚΟΣΤΟΣ 83€.

Αυτο μηπως μπορεις να καταλαβεις τι σημαινει?

Θα σου το εξηγησω λοιπον μηπως και δεν μεινεις ευχαριστημενος.

Σημαινει οτι αν αυτη η νεα καρτα χαλασει ΠΑΛΙ το πιστωτικο θα ειναι 83€,σωστα μεχρι εδω.

Αν λοιπον το Πλαισιο ΔΕΝ εχει να μου δωσει αλλη καρτα ιδια, τι γινεται?

Θα παρω μια καινουρια με κοστος 83€. Αν και εφοσον φυσικα δεν εχει πεσει η τιμη της νεας καρτας σε καποιο ξεστοκαρισμα,

οποτε μπορει να παρω και 40-45€.

Θελεις μηπως να μου πεις σε 3 μηνες που δεν θα υπαρχει 9800GTX+ ποια καρτα να δεχτω εγω με 83€ ή ακομα καλυτερα με 45€.

Μηπως θα ειναι κατα πολυ κατωτερη?

Αυτα σε περιπτωση που δεν μεινεις ευχαριστημενος.

Κάποιο λάθος κάνεις φίλε. Αν ήταν όπως τα λες θα έπαιρνες μια κάρτα με 83 ευρώ (η οποία είναι χειρότερη σε επιδόσεις από την δική σου που χάλασε), ενώ αυτή που σου έδωσαν έκανε παραπάνω. Το ποσό που γράφει επάνω είναι μόνο για το πιστωτικό που μπορεί να σου δώσει. Σαν κάρτα θα πάρεις κάποια ανάλογη με αυτή που είχες.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιο λάθος κάνεις φίλε. Αν ήταν όπως τα λες θα έπαιρνες μια κάρτα με 83 ευρώ (η οποία είναι χειρότερη σε επιδόσεις από την δική σου που χάλασε), ενώ αυτή που σου έδωσαν έκανε παραπάνω. Το ποσό που γράφει επάνω είναι μόνο για το πιστωτικό που μπορεί να σου δώσει. Σαν κάρτα θα πάρεις κάποια ανάλογη με αυτή που είχες.

Που ακριβως πιστευεις οτι κανω λαθος?

Μηπως θελεις να σου σκαναρω την "αποδειξη" για την νεα καρτα για να δεις τι ποσο γραφει?

ή εχω καμια ορεξη να γραφω ολοκληρα κατεβατα?

Στο Πλαισιο ειμαι ΠΕΛΑΤΗΣ εδω και χρονια. Εχω αγορασει απειρα πραγματα απο το συγκεκριμενο κιολας καταστημα της Καλαμαριας στην Θεσσαλονικη και την επομενη φορα για Hardware παλι εκει θα παω.

Λυπαμαι, οχι γιατι δεν αλλαχτηκε η καρτα με το πιστωτικο που επρεπε, αλλα γιατι βαρεθηκα να ασχοληθω με το θεμα. Αν γινομουν κι εγω "στραβος" σαν καποιους που ΚΑΛΑ κανουν και φωναζουν μεσα στο καταστημα τοτε θα γινοταν και η δουλεια μου.

Λυπαμαι επισης που πλεον ΚΑΝΕΝΑ καταστημα πληροφορικης δεν ειναι της προκοπης.

Βεβαια δεν ειχα και "μπαρμπα στην κορωνη" για να κανω την δουλεια μου πλαγιως και γρηγορα.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι, οχι γιατι δεν αλλαχτηκε η καρτα με το πιστωτικο που επρεπε, αλλα γιατι βαρεθηκα να ασχοληθω με το θεμα. Αν γινομουν κι εγω "στραβος" σαν καποιους που ΚΑΛΑ κανουν και φωναζουν μεσα στο καταστημα τοτε θα γινοταν και η δουλεια μου.

Λυπαμαι επισης που πλεον ΚΑΝΕΝΑ καταστημα πληροφορικης δεν ειναι της προκοπης.

Βεβαια δεν ειχα και "μπαρμπα στην κορωνη" για να κανω την δουλεια μου πλαγιως και γρηγορα.

+1:yes4:

Link to comment
Share on other sites

Για όσους θυμούνται αυτό που είχα πει για το laptop, πήγα από το plaisio αφού ήδη είχα στείλει εξώδικο στην Αθήνα για παν ενδεχόμενο. Λοιπόν μου λένε ότι μου αντικαστήσαν την οθόνη, δηλαδή επισκευάστηκε τους εξηγώ ακόμα μια φορά οτί εγώ ζήτησα καινούργιο laptop γιατι ήταν δύο ωρών προϊον όταν είδαμε την ζημιά. Στην συνέχεια βγάζω το laptop που φέραν απο επισκευή και αφού έχω δοκιμάσει το πληκτρολόγιο του, έχω ελένξει κάθε λειτουργία παρατηρώ ότι κατά την επισκευή δεν είχαν κλείσει καλά την οθόνη και υπήρχε ολόκληρη τρύπα στα πλάγια. Φωνάζω τον υπεύθυνο και του λέω μετά απο αυτό περιμένεις να βγάλει άκρη ο πελάτης ?? Πήρε τηλέφωνο και μου κάνανε την αντικατάσταση. Conclusion: πήγα να αγοράσω ένα laptop, τα νεύρα μου γίναν τσατάλια και έπειτα από πολύ κόπο και προσωπικά έξοδα σε δικηγόρο πήρα απλά πίσω το προϊόν που είχα πληρώσει. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνει σωστά η δουλειά σου μάλλον πρέπει και λίγο να υψώσουμε την φωνούλα μας μπας και μας καταλάβουνε γιατί κάνουν και λίγο τους Κινέζους.

+1

Χωρίς "τσαμπουκάδες" αλλά με ευγένεια.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν μου εκαναν την εκπτωση σε καποια προιοντα που στο ιντερνετ ειναι πιο φθηνα και ενω ειχα λογαριασμο στο ιντερνετ,επειδη πηγα απο το καταστημα για να δω τη διαθεσιμοτητα.Ξενερωσα, εφυγα και δεν ξαναψωνισα απο εκει...

Link to comment
Share on other sites

Ναι,εσυ καταλαβαινεις οτι το μονο που ειχα να κανω ειναι να παω σε ενα διπλανο ιντερνετ καφε και να το δηλωσω απο εκει?Σου λεω ειχα ηδη λογαριασμο στο ιντερνετ απλως πηγα να δω ποια προιοντα ηταν εκεινη τη στιγμη διαθεσιμα γιατι αυτα αλλαζουν απο λεπτο σε λεπτο και το σαιτ δεν ενημερωνεται κατευθειαν.Και το ειχα ξανακανει αυτο και φυσικα το δεχτηκαν οπως ειναι λογικο.Προφανως επεσα σε περιεργο πωλητη.

Link to comment
Share on other sites

Το πας στο άκρο. Αν το βάλεις λογικά κάτω, από τη στιγμή που το κατάστημα ορίζει κάποιους κανόνες πώλησης (τιμή web, τιμή καταστήματος) εσύ μπορείς να τους αποδεχθείς συνάπτοντας εμπορική συναλλαγή μαζί τους ή να την απορρίψεις. Δεν μπορείς να επιβάλλεις εσύ τους κανόνες που σε συμφέρουν.

Χωρίς να ξέρω από πρώτο χέρι, πιστεύω ότι η χαμηλότερη τιμή web είναι στα πλαίσια της πολιτικής αποσυμφόρησης των καταστημάτων από πελάτες με το θέλγητρο της χαμηλής τιμής.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω χωρις να ειμαι και εγω σιγουρος οτι το κανουν και για να γινουν σιγα σιγα online καταστημα κατι σαν το e-shop και αυτοι.Απο εκει και περα σε καθε ειδους συναλλαγη υπαρχει παντα καποια επιτρεπομενη ελαστικοτητα η οποια διαφοροποιει τον τυπικο υπαλληλο απο τον ευχαριστο υπαλληλο χωρις το ενα να αποκλειει το αλλο.Ελπιζω να καταλαβαινεις την διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να υπάρχει η ελαστικότητα όπως λές τότε το πλαίσιο αυτοαναιρείται. Από τη στιγμή που τυπικά η τιμή web θα ισχύσει και στο κατάστημα, ποιός ο λόγος να παραγγείλει ο άλλος online?

Πρέπει να διαχωριστούν οι έννοιες ευχάριστος υπάλληλος και σωστός υπάλληλος. Καλό θα είναι να είναι ευχάριστος και σωστός και προς αυτόν που τον προσλαμβάνει και προς τον πελάτη που εξυπηρετεί.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει αλλο καποιος που δεν ξερει τι ειναι το ιντερνετ και παει να ψωνισει στο πλαισιο και αλλο καποιος που εχει λογαριασμο και εχει ξαναψωνισει και με τον λογαριασμο και χωρις και του εχει γινει η αναλογη εξυπηρετηση.Για τον υπαλληλο θα συμφωνισω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σχέση η διαθεσιμότητα που πήγες και είδες. Οι παραγγελίες του ίντερνετ έρχονται από τις αποθήκες, όχι από τα καταστήματα. Έτσι λογικά γλιτώνουν και έξοδα για stock στα καταστήματα, για αποθήκευση, κλπ κλπ. Όλοι έχουμε λογαριασμό ηλεκτρονικό, δε ζητάμε να μας τα δίνουν όμως σε τιμές ίντερνετ... Λογικότατο είναι νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Λαθος.Τα ειδη που ερχονται απο την αποθηκη ειναι αυτα που δεν υπαρχουν εκεινη τη στιγμη στο καταστημα.Αν υπαρχουν σου λεει στο κραταω και ελα να το παρεις(γι αυτο στο ιντερνετ λεει διαθεσιμοτητα στο καταστημα και οχι στην αποθηκη)

Link to comment
Share on other sites

Μην το κουράζεις. Είπαμε. Το κατάστημα βάζει όρους. Ή τους δέχεσαι και ψωνίζεις ή δεν τους δέχεσαι και ψωνίζεις αλλού.

Συμφωνώ, έτσι είναι το δίκαιο και το σωστό, αλλιώς υπάρχουν και άλλα καταστήματα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.