Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


Recommended Posts

προφανως και εγω σε αλλο πηγα και εκανα τη δουλεια μου μετα.Και δεν το κουραζω φιλε αστρολαβος,απαντησα σε κατι αλλο που εχει σχεση με τις αποθηκες αμα ειδες,οποτε περιττο το σχολιο.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν μου εκαναν την εκπτωση σε καποια προιοντα που στο ιντερνετ ειναι πιο φθηνα και ενω ειχα λογαριασμο στο ιντερνετ,επειδη πηγα απο το καταστημα για να δω τη διαθεσιμοτητα.Ξενερωσα, εφυγα και δεν ξαναψωνισα απο εκει...

Εσυ φιλε μου εχεις καταλαβει οτι οταν κανεις παραγγελια μεσω ιντερνετ δεν περνουνε το στοκ απο τα μαγαζια για να στο φερουνε ? Αρα πως περιμενεις να σου δωσουνε απο το στοκ με τιμες μεσω ιντερνετ.

Δηλαδη πρεπει να εξηγουμε τα αυτονοητα...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι όπως το λέει ο dellman.

Αν κάποιοι έχουν πάρει από το μαγαζί με τιμή web, για οποιοδήποτε λόγο, ήταν τυχεροί, αλλά δεν θα πει ότι κάθε φορά θα είναι έτσι.

Το λέει ξεκάθαρα...

post-3473-1416073765,6328_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το γέλιο στο πλαίσιο είναι τα προϊόντα που είναι "Διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας" ή "Αναμένεται σύντομα".

Έχω ρίξει παραγγελία αλά "Αναμένεται σύντομα" 3 Δεκεμβρίου. Σκάνε μέσα σε 10 λεπτά 5 (!) επιβεβαιώσεις παραγγελίας και αργότερα την ίδια μέρα ειδοποίηση να πάρω τηλέφωνο γιατί υπάρχει πρόβλημα. Με ενημερώνουν ότι περιμένουν παραλαβή 10 Δεκεμβρίου. Λέω ντάξει... Περιμένουμε δεν υπάρχει πρόβλημα...

11 ή 12 Δεκέμβρη πράγματι αλλάζει και κατάσταση στο site σε Παράδοση εντός 24 ωρών... και λέω ντάξει θα ρθει του πούστη...

Περνάει ο καιρός... και εμφανίζεται και στο e-shop το προϊόν... Οπότε...

Υποβολή Παραγγελίας 15/12/08 09:01

Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 15/12/08 09:21

Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων 15/12/08 10:08

Συγκέντρωση Προϊόντων 15/12/08 12:17

Τιμολόγηση Παραγγελίας 15/12/08 19:07

Περιμένω να δω πότε θα αξιοθεί το Πλαίσιο...:rofl:

Link to comment
Share on other sites

Που ακριβως πιστευεις οτι κανω λαθος?

Μηπως θελεις να σου σκαναρω την "αποδειξη" για την νεα καρτα για να δεις τι ποσο γραφει?

ή εχω καμια ορεξη να γραφω ολοκληρα κατεβατα?

Στο Πλαισιο ειμαι ΠΕΛΑΤΗΣ εδω και χρονια. Εχω αγορασει απειρα πραγματα απο το συγκεκριμενο κιολας καταστημα της Καλαμαριας στην Θεσσαλονικη και την επομενη φορα για Hardware παλι εκει θα παω.

Λυπαμαι, οχι γιατι δεν αλλαχτηκε η καρτα με το πιστωτικο που επρεπε, αλλα γιατι βαρεθηκα να ασχοληθω με το θεμα. Αν γινομουν κι εγω "στραβος" σαν καποιους που ΚΑΛΑ κανουν και φωναζουν μεσα στο καταστημα τοτε θα γινοταν και η δουλεια μου.

Λυπαμαι επισης που πλεον ΚΑΝΕΝΑ καταστημα πληροφορικης δεν ειναι της προκοπης.

Βεβαια δεν ειχα και "μπαρμπα στην κορωνη" για να κανω την δουλεια μου πλαγιως και γρηγορα.

Καλα μην πιστευεται οτι σας λενε και απο το πλαισιο. Η εγγυηση δεν ειναι ετσι οπως ακριβως τα λενε. Σε περιπτωση που καει καποιο εξαρτημα ειναι υποχρεωμενοι να το αντικαταστησουν με το ιδιο οποια και να ειναι η τιμη του! Σε περιπτωση που θελουν να το αντικαταστησουν με καποιο αλλο υλικο πρεπει να πανε βαση της αξιας που το αγορασατε και οχι βαση της αξιας που εχει τωρα. Για καθε πληροφορια μπορειτε να μπειτε εδω http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=51 και να παρετε τηλ στο 1520.

Link to comment
Share on other sites

Συνομιλία με τεχνικό πλαισίου πριν 5 λεπτά:

Εγώ: Καλησπερα (...) μου ηρθε μια μητρική απο σας, την εγκατεστησα και δεν δουλευει. Θέλω να μου την αντικαταστήσετε.

Τεχνικός: Φερτην απο δω να την κοιτάξουμε και αν εχει προβλημα στην αλλαζουμε. Τον ελεγχο τον πληρώνεις 15 Ευρώ.

Ε?

Δεν φτάνει που μου πούλησαν σκάρτη μητρική, θέλουν να πληρώσω και απο πάνω...

Ένα σορο πραματα έχω αλλάξει πρώτη φορά μου ζητανε χρήματα...

Πριν κανα 5άρι χρόνια θυμάμαι ότι πάλι έπαιζε αυτό.

Για να μην πλήρωνες έλεγχο,πήγαινες ολόκληρο το pc και ήσουν κομπλε.

Τώρα βέβαια αν όντως θα σε βάλουν να πληρώσεις,το κοβω χλομό μιας και κανένας δεν χρεώνει πλέον τον έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Συνομιλία με τεχνικό πλαισίου πριν 5 λεπτά:

Εγώ: Καλησπερα (...) μου ηρθε μια μητρική απο σας, την εγκατεστησα και δεν δουλευει. Θέλω να μου την αντικαταστήσετε.

Τεχνικός: Φερτην απο δω να την κοιτάξουμε και αν εχει προβλημα στην αλλαζουμε. Τον ελεγχο τον πληρώνεις 15 Ευρώ.

Ε?

Δεν φτάνει που μου πούλησαν σκάρτη μητρική, θέλουν να πληρώσω και απο πάνω...

Ένα σορο πραματα έχω αλλάξει πρώτη φορά μου ζητανε χρήματα...

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν στο εξήγησε καλά....τα 15 ευρώ χρεώνονται εάν η μητρική είναι εντάξει.

Βασικα στην αρχη μου λεει αν εστησα εγω το συστημα και μετα μου λεει ότι πρεπει να βεβαιωθούν οτι δεν την εκαψα εγω, δηλαδη πρεπει να γινει ελεγχος που κοστιζει 15 ευρώ.

Και οταν του ειπα εχω κάνει και αλλα ρμα και ποτε δεν ζητησατε χρήματα για ελεγχο, μου λεει "μαγκια του τεχνικου που στο αλλαξε τζαμπα"

...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα κάνω ενα άλλο παράπονο για το πλαίσιο. οι παραγγελίες που κάνουμε στην επαρχία κάνουν ,με πλήρη διαθεσιμότητα προιοντων, να έρθουν τουλάχιστον 5 μέρες. αυτός είναι ένας συμαντικός λόγος που τον τελευταίο καιρό ελλάτωσα τις αγορές μου από εκεί. δηλαδή με το που θα κάνεις την παραγγελία , τους πέρνει 2 μέρες για να την πακετάρουν και να την δώσουν στα ελτα ταχυμεταφορες. δηλαδή ρε παιδιά ή είναι αργόσχολοι ή έχουν έναν καημένο υπάλληλο να τρέχει σαν τον βεγγο για όλη την αποθήκη. συν τοις άλλοις μου χρεισημοποιούν τα ελτα ??? ότι πιο αργό υπάρχει στην ελλάδα?2-3 μέρες απο αθήνα για πέλλα?

έκανα την παρασκευή 19/12 παραγγελία ένα gps και με στέλνουν σήμερα μύνημα να τους πάρω τηλ να μου πούν οτι από 29 του μηνός και μετά θα μου παραδοθεί! δηλαδή ΕΛΕΟΣ.

πλέον παίρνω μόνο από eshop το οποιο με εξυπηρετεί σε 2 μέρες max και προσεύχομαι να μην πέσω πάνω σε ελλατωματικό κομμάτι.

αυτά ειναι τα χάλια μας.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν στο εξήγησε καλά....τα 15 ευρώ χρεώνονται εάν η μητρική είναι εντάξει.

Τα 15 ευρω που χαλασα στο ταξι για τα πηγαινε-ελα κ το δικο μου χασομερι απο το στησε ξεστησε, εξαιτιας του ελαττωματικου προιοντος που μου πουλησαν (αν αποδειχθει ετσι), θα μου τα δωσουν αυτοι?

Link to comment
Share on other sites

θα στα δώσουν εάν πλήρωνες και συ για τις τεχνικές γνώσεις και απορίες που λύνουν στα τεχνικά τμήματα των καταστημάτων αφιλοκερδώς οι τεχνικοί που ακούνε αγόγγυστα κάθε χαζομάρα από την πλειοψηφία των πελατών στα service μιας και 9 στους 10 έλληνες κατέχουν λιγότερα από τα βασικά για απροβλημάτιστη λειτουργία ενός υπολογιστή........

εκτός εάν θες να σου αναφέρω πόσες φορές άκουγα πελάτη να γίνεται κουραστικός και να απαιτεί τα 15ευρώ για το ταξί..........γιατί ήταν τόσο ζώο που έφερνε το μηχάνημα με πρόβλημα στην κάρτα γραφικών ενώ στην πραγματικότητα είχε κουνηθεί το καλώδιο που συνδεόταν με την οθόνη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.