Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


Recommended Posts

Παιδιά, παράπονα ακούω, αλλά πιστεύω ότι κατά κανόνα το Πλαίσιο μια χαρα συμπεριφέρεται. Το Σάββατο, φίλος μου πήγε πίσω ελλατωματική XFX 8800 GTS 320MB αγορασμένη τον Νοεμβρη του 2007 στα 289 ευρώ. Περίμενε καμία 9800gt ως αντικατάσταση και όταν του δώσαν 289 ευρώ πιστωτικό, έτριβε τα μάτια του. Ήταν τυχερός. Αυτό είναι το μόνο κακό, δεν υπάρχει μια στάνταρ γραμμή από το Πλαίσιο, αλλά ανάλογα τον υπάλληλο, όλα μπορούν να συμβούν :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Nαι, άστα! Αλλά δεν κέρδισε και το τζόκερ, ηρεμία...

είμαστε λίγο υπερβολικοί. εγώ πάντως δεν έχω παράπονο, απλά ίσως θα ήταν καλύτερο να υπήρχε πάντα μία γραμμή και να ακολουθείται, και όχι κάθε φορά ότι ναναι! Καλά, αυτό το καινούγιο που κάνανε με τις συσκευασίες είναι κορυφαίο! Σιγά μην γεμίσω το σπίτι μου χαρτόκουτα για το Πλαίσιο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Nαι, άστα! Αλλά δεν κέρδισε και το τζόκερ, ηρεμία...

είμαστε λίγο υπερβολικοί. εγώ πάντως δεν έχω παράπονο, απλά ίσως θα ήταν καλύτερο να υπήρχε πάντα μία γραμμή και να ακολουθείται, και όχι κάθε φορά ότι ναναι! Καλά, αυτό το καινούγιο που κάνανε με τις συσκευασίες είναι κορυφαίο! Σιγά μην γεμίσω το σπίτι μου χαρτόκουτα για το Πλαίσιο :hehe:

Ναι, αλλά έτσι χάνεται η μαγεία του αγνώστου!!!:upside::laughing:

Link to comment
Share on other sites

Σε φίλο μου χάλασε μια Asus 8800 Ultra αγορασμένη από web (τιμή αγοράς 628€) το Νοέμβριο του 2007. Πήγε την κάρτα στο Πλαισιο Ηρακλείου και μετά από έλεγχο όπου όντως διαπιστώθηκε το πρόβλημα, του είπαν ότι θα αντικατασταθεί με κάρτα παρόμοιων δυνατοτήτων και μάλιστα του είπαν για την GTX 280 η οποία είναι αυτή τη στιγμή στα 430€ περίπου. (ας ξεχάσουμε προς στιγμή ότι κυκλοφόρησαν οι 285 που είναι και φθηνότερες...)

Δεν θα πρέπει να κοπεί πιστωτικό στην τιμή αγοράς, δεδομένου ότι δεν κυκλοφορεί η ίδια κάρτα; Ξέρω άλλες περιπτώσεις όπου έγινε κάτι τετοιο και μάλιστα με νεότερες κάρτες από την Ultra, που ήταν διαθέσιμες στα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Σε φίλο μου χάλασε μια Asus 8800 Ultra αγορασμένη από web (τιμή αγοράς 628€) το Νοέμβριο του 2007. Πήγε την κάρτα στο Πλαισιο Ηρακλείου και μετά από έλεγχο όπου όντως διαπιστώθηκε το πρόβλημα, του είπαν ότι θα αντικατασταθεί με κάρτα παρόμοιων δυνατοτήτων και μάλιστα του είπαν για την GTX 280 η οποία είναι αυτή τη στιγμή στα 430€ περίπου. (ας ξεχάσουμε προς στιγμή ότι κυκλοφόρησαν οι 285 που είναι και φθηνότερες...)

Δεν θα πρέπει να κοπεί πιστωτικό στην τιμή αγοράς, δεδομένου ότι δεν κυκλοφορεί η ίδια κάρτα; Ξέρω άλλες περιπτώσεις όπου έγινε κάτι τετοιο και μάλιστα με νεότερες κάρτες από την Ultra, που ήταν διαθέσιμες στα καταστήματα.

αλιμονο να χει και παραπονο ο φιλος σου.

Link to comment
Share on other sites

Σε φίλο μου χάλασε μια Asus 8800 Ultra αγορασμένη από web (τιμή αγοράς 628€) το Νοέμβριο του 2007. Πήγε την κάρτα στο Πλαισιο Ηρακλείου και μετά από έλεγχο όπου όντως διαπιστώθηκε το πρόβλημα, του είπαν ότι θα αντικατασταθεί με κάρτα παρόμοιων δυνατοτήτων και μάλιστα του είπαν για την GTX 280 η οποία είναι αυτή τη στιγμή στα 430€ περίπου. (ας ξεχάσουμε προς στιγμή ότι κυκλοφόρησαν οι 285 που είναι και φθηνότερες...)

Δεν θα πρέπει να κοπεί πιστωτικό στην τιμή αγοράς, δεδομένου ότι δεν κυκλοφορεί η ίδια κάρτα; Ξέρω άλλες περιπτώσεις όπου έγινε κάτι τετοιο και μάλιστα με νεότερες κάρτες από την Ultra, που ήταν διαθέσιμες στα καταστήματα.

το μαγαζι σε εξυπηρετησε με το παραπανω

Link to comment
Share on other sites

@FocusX

Επιστροφή ολοκλήρου του χρηματικού ποσού είναι υποχρεωμένοι να κάνουν μέσα σε 15μερες από την αγορά.

Από εκεί και πέρα, όπως είναι και το λογικό, στα πλαίσια της εγγυησης είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν το χαλασμένο εξάρτημα με ίδιο ή αντίστοιχων δυνατοτήτων. (η αξία του πιστωτικού κόβεται για να καλύψει αυτή την ανάγκη).

Στη προκειμένη περίπτωση η αντικατάσταση με GTX280 υπερκαλύπτει αυτή την συνθήκη οπότε ο φίλος σου θα έπρεπε να είναι υπερευχαριστημένος με αυτή την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, δεν έχω λόγο να διαφωνήσω, απλά ήθελα να σιγουρευτώ. Δεν υπάρχει παράπονο, απλά δεν ήμασταν σίγουροι για το τι γίνεται. Thanks παιδες

το μαγαζι σε εξυπηρετησε με το παραπανω

Δε ρώτησα για μένα, σε δική μου αντίστοιχη περίπτωση πριν κανένα μήνα με μια 4870 δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.:cool:

Έγινε επεξεργασία από FocusX
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

παιδια μια ερώτηση λιγο για το πιστωτικό στο πλαίσιο

ενα σκληρό δισκο τον οποίο τον είχα παρει τον μάρτιο του 08 seagate 500gb 32mb κόστιζε 120 ευρώ και μου έβγαλαν πιστωτικό 59 ευρώ ο συγκεκριμένος δίσκος δεν πωλείται πλεον στο κατάστημα και μου είπαν να παρω κατι αλλο.

Εδώ τώρα τι κάνω?

εχω ακουσει καποιους απο το thelab.gr οτι επαιρναν το πιστωτικό τους στην αρχική τιμή του προιόντος...

Γίνεται να κάνω κατι ανάλογο?

ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δέχθηκες το πιστωτικό δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Συμφωνώ για τον 640άρη.

Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να στον αλλάξει με ίδιο ή με άλλο ίδιων επιδόσεων (αλλιώς σου κόβει πιστωτικό). Δυστυχώς οι δίσκοι χάνουν την αξία τους πολύ γρήγορα πλέον και έτσι κι αλλιώς με το πιστωτικό σου καλύτερο δίσκο παίρνεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.