Jump to content



Wardriving ...περιμενοντας βενζινη !!!


JohnnyX

Recommended Posts

Παίδες, εγώ πάω με ΜΜΤ, και δε με νοιάζουν τα καύσιμα ούτε πόσο έχουν πάει :p (αν και σιγά σιγά με νοιάζει, γτ μάλλον το αρνάκι πίνει πετρέλαιο, και η τομάτα ποτίζεται με πίσσα, γτ ότι κι αν γίνει υπάρχει η δικαιολογία της τιμής του πετρελαίου :S)

Όσο για τους στρατιωτικούς, όπως και για όλα τα θέματα, δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο. Έχουμε γύρω στις 1024 διαβαθμίσεις του γκρι ενδιάμεσα ;) Φυσικά, ως γνήσιοι Έλληνες, όμως, εμείς έχουμε το πρόβλημα και μας αδικούν, και όλοι οι άλλοι είναι βολεμένοι (και αυτό περιλαμβάνει και εμένα)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Ρε παιδιά ξέρεις κανείς τι νομοθετικό πλαίσιο ισχύει για ηλιακά αυτοκίνητα στο e-Lada...? Επιτρέπονται και αν ναι πως και με τι προϋποθέσεις...? Με τέτοια ηλιοφάνεια που έχουμε εδώ στην διάρκεια του χρόνου, αξίζει για πολλούς λόγους και κυρίως για την τσέπη μας... επίσης ο ήλιος δεν κάνει ανατιμήσεις κάθε λίγο και λιγάκι...

Αν και εδώ, απ'όσο είδα, δεν κυκλοφορούν μπορεί κάποιος να φέρει από το εξωτερικό...?

Επίσης με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τι γίνεται...? Υπάρχει πάλι κάποιο πλαίσιο...?

Link to comment
Share on other sites

Για καθαρά ηλεκτρικά δεν θυμάμαι τι προβλέπει ο νόμος, πάντως τα υβριδικά εξαιρούνται τέλους ταξινόμησης και κυκλοφορίας, και μπαίνουν κάθε μέρα δακτύλιο.

Link to comment
Share on other sites

Από υβριδικά ελλάδα τι γίνεται...? βρήκα μόνο το Prius... υπάρχουν άλλα...?

Υπάρχει κάτι σε smart σε υβριδικό...?

Ένα ηλεκτρικό smart θα ήταν ότι πρέπει στην Αθήνα... αν έχεις και ιδιόκτητο σπίτι με πάρκινγκ, βάζεις ηλιακούς συσσωρευτές στην ταράτσα, μπαταρίες και Inverter και κάθε βράδυ το φορτίζεις τσάμπα με ότι γέμισαν οι μπαταρίες την ημέρα... είμαι σε πειρασμό...

Link to comment
Share on other sites

Ναι... λοιπόν βρήκα μια λίστα με υβριδικά, η οποία είναι αυτή...

Επίσης, βλέπω ότι στον υπόλοιπο κόσμο έχουν ζήτηση, εκτός από εδώ...

Ένα πάρα πολύ καλό αμαξάκι φαίνεται να είναι το Suzuki Twin, το οποίο όμως δεν υπάρχει ακόμα στην Ευρώπη, αλλά μάλλον/ελπίζω θα έρθει...

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο...:

Η Suzuki ανακοίνωσε την παραγωγή ενός οχήματος υβριδικού κινητήρα, 
ειδικά για την αγορά της Ιαπωνίας, το οποίο χρειάζεται ένα λίτρο καυσίμου για
κάθε 34 χιλιόμετρα περίπου 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!

wtf...? θα με ξεχάσει ο βενζινάς μου... :devil:

Link to comment
Share on other sites

η υβριδικη τεχνολογια ηταν ενα πυροτεχνημα.τα βιοκαυσιμα που χρησιμοποιει προερχονται απο ζυμωσεις τροφων.

εαν σκεφτειτε οτι ο μισος πλανητης πεθαινει της πεινας καταλαβαινετε γιατι εχει ηδη ξεκινησει να εγκαταλειπεται η ιδεα.

Link to comment
Share on other sites

@jpavly, nice link... (bookmarked)

@greekfragma, Γιώργο τα παραπάνω είναι hybrid με βενζίνοκινητήρα υποβοηθούμενο με ηλεκτρικό κινητήρα... άσε για τα βιοκαύσιμα έχεις δίκιο, είναι μεγάλη πατάτα, απάτη και μεγάλο θέμα κατά πόσο κάνουν καλό... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

η υβριδικη τεχνολογια ηταν ενα πυροτεχνημα.τα βιοκαυσιμα που χρησιμοποιει προερχονται απο ζυμωσεις τροφων.

εαν σκεφτειτε οτι ο μισος πλανητης πεθαινει της πεινας καταλαβαινετε γιατι εχει ηδη ξεκινησει να εγκαταλειπεται η ιδεα.

??

Βιοκαύσιμα?

Χρήση ηλεκτροκινητήρων, που τροφοδοτούνται από μπαταρίες δεν κάνουν?

EDIT: Με πρόλαβε ο Jaco... :D

Link to comment
Share on other sites

ειμαι λιγο αδιαβαστος μαλλον......αλλα και παλι.....ο ηλεκτρικος κινητηρας ειναι η ιδανικη λυση?

χθες βραδυ ειδα στις ειδησεις για εναν Ιαπωνα (Σατανακα εαν θυμαμαι καλα) που ηρθε Ελλαδα και παρουσιασε καταλυτη που δεν χρειαζεται ποτε αλλαγη και ειναι σχεδον σιγουρο οτι με λιγη βελτιωση ακομα δεν θα βγαζει ουτε εναν ρυπο στο περιβαλλον.

Link to comment
Share on other sites

Για συνθήκες πόλης και κάτω από προϋποθέσεις ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι καλή λύση... οι προϋποθέσεις είναι για μένα να μην φορτίζεις από την ΔΕΗ γιατί καίγεται πχ λιγνίτης που είναι το ίδιο κακό για το περιβάλλον, αλλά με κάποια ηλιακή συστοιχία στην ταράτσα του σπιτιού πχ...

Επίσης δεν είναι μόνο οι ρύποι είναι και η μεγάλη σε βαθμό ανεξαρτητοποίηση από τις πετρελαϊκές που μας έχουν ρημάξει...

Link to comment
Share on other sites

ειμαι λιγο αδιαβαστος μαλλον......αλλα και παλι.....ο ηλεκτρικος κινητηρας ειναι η ιδανικη λυση?

χθες βραδυ ειδα στις ειδησεις για εναν Ιαπωνα (Σατανακα εαν θυμαμαι καλα) που ηρθε Ελλαδα και παρουσιασε καταλυτη που δεν χρειαζεται ποτε αλλαγη και ειναι σχεδον σιγουρο οτι με λιγη βελτιωση ακομα δεν θα βγαζει ουτε εναν ρυπο στο περιβαλλον.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας δεν είναι η ιδανική, είναι η μόνη λύση.

Όταν τελειώσει το πετρέλαιο, και ο δικός μου καταλύτης 0 ρύπους θα βγάζει :p

Τα βιοκαύσιμα είναι η λύση σε κάποιες χώρες που έχουν μεγάλη γεωργική παραγωγή, η οποία δεν τους συμφέρει οικονομικά στην εξαγωγή, π.χ. βραζιλία. Επίσης είναι μια πολύ καλή λύση για χώρες που θέλουν και σε 100 χρόνια να έχει gas η chevy (ο νοών νοείτω!).

Για συνθήκες πόλης και κάτω από προϋποθέσεις ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι καλή λύση... οι προϋποθέσεις είναι για μένα να μην φορτίζεις από την ΔΕΗ γιατί καίγεται πχ λιγνίτης που είναι το ίδιο κακό για το περιβάλλον, αλλά με κάποια ηλιακή συστοιχία στην ταράτσα του σπιτιού πχ...

Και τι κόστος παραγωγής έχει το φωτοβολταϊκό? Αυτό από που προέρχεται? Η εταιρία που το βγάζει τι καίει, ηλιακή ενέργεια?

Μια πολύ βασική παράμετρος για να είναι κάτι φιλικό προς το περιβάλλον, είναι το κόστος παραγωγής. Έχω ακούσει ότι το Prius, συνολικά (παραγωγή και 10 χρόνια χρήσης, λογικά μέσος όρος), επιβαρύνει περισσότερο το περιβάλλον απ'ότι ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Επίσης ο λιγνίτης δεν είναι τόσο κακός, τα σύγχρονα εργοστάσια της ΔΕΗ έχουν αρκετά φίλτρα κλπ. και στο τέλος βγαίνει μόνο CO2 + H2O, που όποια καύση και να κάνεις αυτά θα τα βγάλεις αναγκαστικά. (είτε φυσικό αέριο είτε πετρέλαιο κλπ., απλά τα παραπροϊόντα είναι το κυρίως πρόβλημα).

Επίσης δεν είναι μόνο οι ρύποι είναι και η μεγάλη σε βαθμό ανεξαρτητοποίηση από τις πετρελαϊκές που μας έχουν ρημάξει...

Καλώς ή κακώς, το περιβάλλον ατομικά δεν μπορούμε να το σώσουμε, γιατί δεν είμαστε διατεθιμένοι να το κάνουμε, και δεν είναι και δυνατόν να το κάνουμε. Μόνο κεντρικά μπορεί να γίνει η οποιαδήποτε πρόοδος, με παραγωγή φτηνής ενέργειας, και η μόνη φτηνή ενέργεια παγκοσμίως είναι η πυρηνική και το πετρέλαιο, + οι διάφοροι ορυκτοί πόροι.

Το πετρέλαιο, και 2 ευρώ το λίτρο να το πληρώσεις, είναι πολύ πιο οικονομικό από τα υπόλοιπα εναλλακτικά μέσα ενέργειας (συγκριτικά με μη ορυκτούς πόρους, ως γνωστόν δεν είναι λύση το φυσικό αέριο, και αυτό κάποτε θα τελειώσει).

Όσον αφορά τη μόνη φιλική προς το περιβάλλον μορφή ενέργειας γενικότερα, αυτή που θα γείρει το ισοζύγιο προς το περιβάλλον θά ναι ο αντιδραστήρας σύντηξης, όταν τελειοποιηθεί και δουλέψει. Έχεις: 1) άπλετο αντιδρόν 2) άπλετη ενέργεια 3) φιλικό προς το περιβάλλον τελικό προϊόν.

Αυτό που θα αλλάξει στο μέλλον είναι ο τρόπος με τον οποίο θα μεταφέρουμε την ενέργεια όταν καταργηθούν τα ντεπόζιτα, διότι τα γαλβανικά στοιχεία που έχουμε δεν είναι και ότι καλύτερο, ούτε για το περιβάλλον ούτε από άποψη απόδοσης και χρόνου ζωής.

Link to comment
Share on other sites

sotiris, ο λιγνίτης στην Ελλάδα λένε ότι δεν είναι καλής ποιότητας και απαιτείται μεγάλη ποσότητα καύσης ώστε να παράγει την ενέργεια που μας δίνει, επίσης ένα ατμοηλεκτρικό εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας με λιγνίτη επιβαρύνει πολύ το περιβάλλον... έκανα τις προάλες μια βόλτα στην Μεγαλόπολη και είναι πραγματικά απίστευτο πως ζει ο κόσμος εκεί πέρα... οι ρύποι είναι πολύ υψηλοί...

Τώρα για το κόστος των ηλιακών, σίγουρα δεν είναι χαμηλό, αλλά σε βάθος χρόνου και με καλή συντήρηση αποσβένουν το κόστος και σίγουρα δεν μολύνουν το περιβάλλον... επίσης με τα νέα ηλεκτρονικά η απόδοση τους έχει αυξηθεί σημαντικά και απορώ πως δεν χρησιμοποιούνται διαδεδομένα στην χώρα μας...

Επίσης επειδή τα αποθέματα λιγνίτη στην Ελλάδα φτάνουν στο τέλος τους (<10 χρόνια), τα ατμοηλεκτρικά εργοστάσια θα αντικατασταθούν με ανεμογεννήτριες και ηλιακά πάρκα και ήδη έχει αρχίσει η σταδιακή ανάπτυξη (το τι γίνεται βέβαια με μίζες και υπόγειες συμφωνίες δεν λέγεται)...

Απλά από την πλευρά μας πρέπει να δραστηριοποιηθούμε λίγο παραπάνω... συμφωνώ ότι ο πλανήτης δεν σώζεται, ειδικά από εμάς, από τα εγγόνια-δισέγγονά μας ίσως αν προλάβουν, αλλά έστω η χρήση ενός υβριδικού ή ηλεκτρικού αυτοκινήτου πέρα από χαμηλότερους ρύπους και οικονομία, βελτιώνει την ποιότητα ζωής, λιγότεροι καρκινογόνοι ρύποι στην πόλη και καθαρότερος αέρας... οι βιομηχανίες όμως δεν θα πάψουν να μολύνουν...

Αυτό που λες για το prius δεν ξέρω αν ισχύει και είναι ενδιαφέρων να μάθουμε αν όντως είναι έτσι... θα είναι ξεφτίλα να έχεις υβριδικό και να μολύνεις περισσότερο... δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να μολύνει περισσότερο αν οι συνθήκες παραγωγής είναι πάνω-κάτω ίδιες... το μόνο που αλλάζει είναι η προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών... θα είναι πιο ρυπογόνο αν το φορτίζεις από το δίκτυο της ΔΕΗ σίγουρα, αλλά από ηλιακές συστοιχίες όχι...

Link to comment
Share on other sites

Παντως ο ελληναρας ειναι ελληναρας. ΤΟ τι χριστοπαναγια ακουσα μεχρι να παω στη δουλεια δεν λεγετε. ΚΛΑΣΙΚΑ ο πονηριδης ελλην ΣΦΗΝΑ για να μπει στο βενζιναδικο ενω βλεπει ο ΜΑΜΑΚΑΣ οτι εχει ουρα 20 αυτοκινητα. ΜΑ την παναγια αν ημουν στην ουρα θα κατεβενα και θα το σαπιζα στον ξυλο.

Ευτυχως ηταν ενας τροχονομος εκει κοντα και τον εδιωξε κακην κακως. (Ολα αυτα στο ρευμα καθοδου λιγο πιο κατο απο το Υπουργειο εθνικης αμυνας).

Για να μην πω πόσοι δρομοι ειχαν φρακαρει απο τις ουρες.

Και ερωτω: εφοσον ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΕ ΠΑΠΑΡΙΔΗ γιατι δεν παιρνεις μετρο/ηλεκτρικο/λεωφορειο?

Link to comment
Share on other sites

Το παλικάρι που ρώτησε τι νέα έχουμε από την απεργία πότε θα πάρει απάντηση?

Από χτες το γκάζι ανοίγει 2-3 μοίρες, οι κατηφόρες με νεκρά, κι έχω και 3-4 λίτρα σε μπετονάκι. Μετά τέλος....

με νεκρα στις κατηφορες καιει πιο πολυ απ οτι αν εβαζες ταχυτητα...

Ναι αυτό το έμαθε απο μόνος του?, ή χρόνια τον (βομβαρδίζουν) με διαφημίσεις (παγίδες για το εγώ του), ανελέητα οι εταιρίες για να του δημιουργήσουν λάθος πρότυπα (θέλω) αυτουνού αλλά και των (επερχομένων γενεών) δια μέσω αυτού?

αμα στο κεφαλι εχει ***** και δεν εχει δικη του αποψη...

μηδενικη προσωπικοτητα αυτα τα προβληματα φερνει...

"κρυωνεις?θες να ανοιξω τα θερμαινομενα καθισματα"?:rofl:

Link to comment
Share on other sites

[satanic mode]AXAXXAXAXAXAXAXAAAAAAAA!!![/satanic mode]

Εγώ γέμισα το ρεζερβουάρ μου μόλις το άκουσα!Το ρημάδι,τον κεάδα μου πήρε,80 βενζίνη και ήμουν και στο 1/4 μόλις πήγα.Το κακό είναι ότι πρέπει να του βάζω μόνο 100άρα γιατί εκτός ότι είναι αυτών των προδιαγραφών(το λέει και στην τάπα)έχω παρατηρήσει ότι ο kompressor τραβάει ζόρια με την απλή.

Τουλάχιστον μπορώ να πηγαίνω στην δουλειά μου που είναι μακρυά

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.