EraserheadX Μάϊος 18, 2012 #1661 Μάϊος 18, 2012 Το τέλειωσα στο normal κι εγώ σήμερα. Εντάξει το παιχνίδι απλά δεν υπάρχει. Τώρα βέβαια αρχίζει να γίνεται πιο ενδιαφέρον. Έχει να πέσει τρελό κάψιμο το καλοκαίρι. Όσοι λυπάστε τα λεφτά που κάνει, σκεφτείτε τα λεφτά που θα σας γλυτώσει όλο το καλοκαίρι από εξόδους που δεν θα κάνετε γιατί θα είστε κλεισμένοι μέσα να παίζετε.
panosk82 Μάϊος 18, 2012 #1663 Μάϊος 18, 2012 Δεν έχει για D3 όμως σε εμένα.και σε εμενα το ιδιο.ειχε 2 καρτελες free pass wow και μια καρτελα κωδικους για το diablo 2.
ΓιαγκΤ Μάϊος 18, 2012 #1664 Μάϊος 18, 2012 Υπαρχουν ατομα που αγορασαν το 3 νομιζοντας οτι ειναι ΜΜΟ.Αυτο ακριβως, τιποτε αλλο. Ξεκολλάτε επί τέλους! Οταν το πήρα νόμιζα ότι ήταν ΜΜΑ, αλλά μετά κατάλαβα ότι ήταν παιχνίδι για διασκέδαση όπως όλα
TifoziF1 Μάϊος 18, 2012 #1665 Μάϊος 18, 2012 Moυ έπεσε αυτό Balance - Game Guide - Diablo III Είμαι lvl 22 στην αρχή του act2... Το πάω σιγά σιγά κάνοντας vanquish ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗ που επισκέπτομαι. Η Squirt the Peddler δεν μοθ μιλά δεν μ'αγαπά δεν με παντρεύεται
thanoolhs Μάϊος 18, 2012 #1666 Μάϊος 18, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=I43GUnZN_s4]IF DIABLO 3 WERE A GIRL - YouTube[/ame]
djagil Μάϊος 18, 2012 #1667 Μάϊος 18, 2012 Χθες που πέρασα από media markt μαρούσι στο κλείσιμο έιχαν καμμιά 15αρία κομμάτια ακόμα για όσους δεν βρίσκουν!!!!
Shaman Μάϊος 18, 2012 #1668 Μάϊος 18, 2012 Όλε! Ήρθε σήμερα από Amazon ενώ το περίμενα Δευτέρα... :dance3:
saijzo Μάϊος 18, 2012 #1669 Μάϊος 18, 2012 Εγώ το περίμενα τρίτη από amazon και μάλλον τρίτη θα έρθει:suicide2:
TifoziF1 Μάϊος 18, 2012 #1670 Μάϊος 18, 2012 Έχει καταντήσει "αηδία" η Blizzard και κονομάνε τα μαγαζακια μια χαρά[ame]http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0030DH9R6/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&qid=1337334164&sr=8-1&condition=new[/ame] 48λίρες το φθηνότερο[ame=http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0050SZC5U/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new]Amazon.com: Used and New: Diablo III: Collector's Edition[/ame] 220 usd η C.E.
Samael Μάϊος 18, 2012 #1671 Μάϊος 18, 2012 Όλε! Ήρθε σήμερα από Amazon ενώ το περίμενα Δευτέρα... :dance3: Ξεχασα να σου πω, Hunter μας λειπει
FrOsT Μάϊος 18, 2012 #1672 Μάϊος 18, 2012 (edited) Γιατί ακριβώς φτέει η blizzard για τους απατεώνες μαγαζάτορες;Ας μην αγοράσει κανείς σε αυτές τις τιμές, να τα βάλουν στον ποπο τους τα c.e.Sent from my IDEOS X5 using Tapatalk Έγινε επεξεργασία Μάϊος 18, 2012 από FrOsT
Volrath Μάϊος 18, 2012 #1673 Μάϊος 18, 2012 Καλά όχι πώς πάει και η ίδια πίσω...59€ το έχει στο battle.net.. Μόνο η blizz τα κάνει αυτά. (Οι digital versions να είναι πιο ακριβές από τις boxed versions, το ίδιο ήταν και με το sc2, τα wow κτλ).
FrOsT Μάϊος 18, 2012 #1674 Μάϊος 18, 2012 (edited) Όπως λες και εσύ, το ίδιο κανείς με όλους τους τίτλους της. Και άλλο να πουλά όσο είχε πει οτι θα πουλούσε και άλλο να κρατάς τα ce στην αποθήκη και να τα πουλάς στο 200%+ της τιμής λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία. +το 59 ισχύει για ολα τα digital copy που έδωσε, και τα αγοραστα και τα "δωρεάν". Άρα μπορείς, αν είσαι από τους "δωρεάν", να πάρεις 59 πίσω αγοράζοντας το ce.Sent from my IDEOS X5 using Tapatalk Έγινε επεξεργασία Μάϊος 18, 2012 από FrOsT
psygreg Μάϊος 18, 2012 #1676 Μάϊος 18, 2012 Demon Hunter lvl 27 τελειωσα χθες ACT IIκοβει ασχημα, καμια σχεση με την Open Beta εκδοση του DHοποιος βιαζεται να το τελειωσει πολυ απλα χανει το μισο Game, μιας και υπαρχουν πολλα events, secondary missions κλπ καθως επισης και το απαραιτητο Lore που καθε fan Του Diablo θα αφιερωσει χρονο να το διαβασει (μεσα απ τα Books)το παιχνιδι με λιγα λογια δεν ειναι κανουμε ντου στα τερατα,κλικ κλικ κλικ, ggθα προτιμουσα να ειναι μεγαλυτερο σε χρονικη διαρκεια αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μαςπαντως το να τερματισεις το παιχνιδι σε 10-12 ωρες το βρισκω τραγικο. ακολουθωντας δλδ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το main story χωρις να κανεις κατι αλλο και ουσιαστικα "τρεχοντας" να το τελειωσεις, ποσο μαλλον για ενα παιχνιδι σαν το Diablo, τοτε καλυτερα να μην το αγορασεις ποτε μιας και σε 1 βδομαδα αντε 1 μηνα Max (για τερματισμο σε ολα τα επιπεδα) θα αρχιζει να πιανει "αραχνες"
swatoner Μάϊος 18, 2012 #1677 Μάϊος 18, 2012 Been there done that. Δεν χρειαζόταν το Diablo 3 για να ζήσεις κάτι τέτοιο. χαχαχαχ
toxas Μάϊος 18, 2012 #1678 Μάϊος 18, 2012 παντως το παιχνιδι για super τιτλος της χρονιας και μαλιστα απο την blizzard δεν θα ελεγα οτι εχει κ τις καλυτερες κριτικεςπαιρνει γυρω στο 85 στα περισσοτερα μεγαλα site, 87 στο μετακριτικDiablo III Critic Reviews for PC - Metacriticκαι οχι τα καλυτερα σχολια απο user reviewsκαι αν σκεφτει κανεις οτι το torchlight και το titan quest επαιζαν εκει γυρω, η blizzard μαλλον δεν καταφερε να κανει το "μπαμ" αυτη την φορα.Οχι βεβαια οτι ολα αυτα εχουν κ πολυ σημασια απλως περιμενεις μονο κ μονο απο το ονομα να το αποθεωσουν τουλαχιστον οι "υπαλληλοι" τους στoν τυπο και τα sites.
swatoner Μάϊος 18, 2012 #1679 Μάϊος 18, 2012 Θεωρώ οτι χάνει γιατί είναι αναγκαστικά Online.Αλλιώς είναι φοβερό.
FrOsT Μάϊος 18, 2012 #1680 Μάϊος 18, 2012 Κάποιος τα έλεγε για τα reviews πανω κάτω οτι έγινε και με το 2.Όσο για τους users, κλαψ κλαψ δεν μπόρεσα να παίξω 30min μετα το releash... οι περισσότεροι δεν ήξεραν καν τι είναι αυτο που αγοράζουν, και πολλοί που έχουν παίξει τα προηγούμενα θυμούνται οτι θέλουν η απλά παριστάνουν οτι τα έπαιξαν.Sent from my IDEOS X5 using Tapatalk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now