icy20 Αύγουστος 1, 2012 #2961 Αύγουστος 1, 2012 Εγω συνεχιζω οτι κανω κραφτ να ειναι μονο για σπασιμο...Μονο σε 2 περιπτωσεις πηρα λεφτα...
winters Αύγουστος 1, 2012 #2964 Αύγουστος 1, 2012 Τι ειναι αυτο?Character Profiles Coming Soon - Diablo III
Samael Αύγουστος 1, 2012 #2966 Αύγουστος 1, 2012 Ανατριχιασα...! Φοβερη εξελιξη θα κανουν παλι! Ρε δε παν να...βγαλουν κανενα expansion λεω γω...
icy20 Αύγουστος 1, 2012 #2967 Αύγουστος 1, 2012 Δοκιμασα πριν λιγο μετα το siegebreaker και οποτε βλεπω μπλε συνηθως τρεχω να σωθω...Μαλλον δεν θα το τελειωσω ποτε αυτο το παιχνιδι...Το εχω παρει αποφαση.Με τα 20 ευρω που εχω στο rmah μαζεψει απο πωλησεις δεν παιρνω τιποτα της προκοπης...Αρα βλεπω να το παραταω...
ΓιαγκΤ Αύγουστος 1, 2012 #2968 Αύγουστος 1, 2012 Ανατριχιασα...! Φοβερη εξελιξη θα κανουν παλι!Ρε δε παν να...βγαλουν κανενα expansion λεω γω... expansion : P
Samael Αύγουστος 1, 2012 #2970 Αύγουστος 1, 2012 expansion : PNo way!! Τα ξεφτιλισμενα τα panda δε θα τα παιξω! :sick:Ευχομαι στη Blizzard καλες πωλησεις στην Κινα, αυτη ειναι κ η ουσια του expansion αυτου αλλωστε...
Borg Αύγουστος 2, 2012 #2971 Αύγουστος 2, 2012 No way!! Τα ξεφτιλισμενα τα panda δε θα τα παιξω! :sick:Ευχομαι στη Blizzard καλες πωλησεις στην Κινα, αυτη ειναι κ η ουσια του expansion αυτου αλλωστε...μην τα ισοπεδώνουμε όλατο exp δεν είναι μόνο τα panda σε αυτόόχι ότι με συγκίνησαν τα άλλα που θα έχει, αλλά λέμε τώραειδομεν
mchls Αύγουστος 3, 2012 #2972 Αύγουστος 3, 2012 Diablo III Hits 10 Million Registered Players – WoW Drops To 9.1 Million SubscribersActivision has announced its financial results for the second quarter of 2012. According to the reports, Diablo III has managed to sell 8.8 million copies for the six months of its release and more than 10 million players have entered the world of Sanctuary. On the other hand, World of Warcraft’s subscribers number has dropped from 10.2 million to 9.1 million. An impressive number, nonetheless, but it’s definitely something that worries both Blizzard and Activision.
dimitris_s Αύγουστος 3, 2012 #2973 Αύγουστος 3, 2012 (edited) Eγώ το σταμάτησα πάντως το παιχνιδάκι, με ξενέρωσε και δεν υπάρχει τρόπος να κάνω Progress χωρίς να καώ 8 ώρες την ημέρα ή να σκάσω Ευρώ στο RMAH, οπότε μπορούν να το βάλουν εκεί που ξέρουν, γιατί ούτε 8 ώρες για πέταμα έχω ούτε και πρόκειται να πληρώσω για να σκοτώνω τα ίδια mobs στα ίδια quests over and over again. Anno 2070 Collector's edition FTW! Δώσαμε 60 ευρώ για το diablo 3, και πήραμε ένα μικρό κουτάκι με ένα μικρό φυλλάδιο μέσα κι ένα DVD... Με 20 ευρώ αγόρασα μόλις από amazon το anno 1404 collector's edition και σου δίνουν ένα σεντούκι και μέχρι και αμύγδαλα έχει μέσα... Άντε γεια Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 3, 2012 από dimitris_s
HellhammeR Αύγουστος 3, 2012 #2974 Αύγουστος 3, 2012 Eγώ το σταμάτησα πάντως το παιχνιδάκι, με ξενέρωσε και δεν υπάρχει τρόπος να κάνω Progress χωρίς να καώ 8 ώρες την ημέρα ή να σκάσω Ευρώ στο RMAH, οπότε μπορούν να το βάλουν εκεί που ξέρουν, γιατί ούτε 8 ώρες για πέταμα έχω ούτε και πρόκειται να πληρώσω για να σκοτώνω τα ίδια mobs στα ίδια quests over and over again.Anno 2070 Collector's edition FTW! Δώσαμε 60 ευρώ για το diablo 3, και πήραμε ένα μικρό κουτάκι με ένα μικρό φυλλάδιο μέσα κι ένα DVD... Με 20 ευρώ αγόρασα μόλις από amazon το anno 1404 collector's edition και σου δίνουν ένα σεντούκι και μέχρι και αμύγδαλα έχει μέσα... Άντε γεια μην γίνεσαι τόσο κακός, με παρέα μια χαρά παίζεται το παιχνιδάκι :jump1:
winters Αύγουστος 3, 2012 #2975 Αύγουστος 3, 2012 (edited) μην γίνεσαι τόσο κακός, με παρέα μια χαρά παίζεται το παιχνιδάκι :jump1:Μετά από 200ώρες κάνοντας το ίδιο και το ίδιο, και τον Frank Sinatra να έχεις στην παρέα, βαριέσαι. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 3, 2012 από winters
E.F. Αύγουστος 3, 2012 #2976 Αύγουστος 3, 2012 (edited) Eγώ το σταμάτησα πάντως το παιχνιδάκι, με ξενέρωσε και δεν υπάρχει τρόπος να κάνω Progress χωρίς να καώ 8 ώρες την ημέρα ...Εσύ τουλάχιστον είχες να κάνεις progress. Εγώ που το τελείωσα με 3 χαρακτήρες, είναι στα πρόθυρα του uninstall. 2 φορές την εβδομάδα μπαίνω και αυτές αν δεν έχω τι να κάνω.Εξάλλου και το Auction House παρωδία κατάντησε. Τα μέσαία αντικείμενα πλέον είναι στα 5-6k και τα καλά στα 10+ εκατομμύρια. Ενδεικτικό ότι με την Wizard μου το τελείωσα αγοράζοντας εξοπλισμό μεσαίο με 160k όλα μαζί, σε μία και μόνο φορά. Για το RMAH, δεν έχω τι να πω αφού δεν μου έπεσε ποτέ κάτι άξιο για πούλημα εκεί, αλλά αφού υπάρχει άνθρωπος να δίνει 50-100€ για να αγοράζει εικονικά αντικείμενα, κρίμα που δεν έπεσε για να πάρω τουλάχιστον τα λεφτά μου πίσω...Μεγάλη απογοήτευση το παιχνίδι. Είχα να παίξω video game χρόνια και ήλπιζα πολύ περισσότερα στο sequel παιχνιδιού που είχα φάει τα νιάτα μου. Αντιθέτως, ένα arcade συνάντησα, πολύ σύντομο και με μία κατασκευή που κοιτάνε να βγάλουν όλοι χρήμα (real ή μη) από παντού. Αφορολόγητα εμβάσματα προς Blizzard και Κίνα εγώ δεν στέλνω, λυπάμαι. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 3, 2012 από E.F.
hondo1 Αύγουστος 4, 2012 #2977 Αύγουστος 4, 2012 όντως έχετε δίκιο...το progress για μένα σταμάτησε στον Azmodan με αποτέλεσμα να μην κάνω farming runs εκεί γιατί πέρνει παραπάνω ώρα + ότι θέλει πολύ παραπάνω προσοχή ... αλλά με 260+ % MF Gear σε Act1 run για Butcher πέφτουν αντικείμενα διαμάντια για RMAH. Xθές το βραδύ από τα περισσότερα από αυτά να πηγαίνουν στον κάδο, 1-2 για μερικά million και συγκεκριμένα 2 να πουλιούνται για 70-80 ευρώ.Με 70k Dps στον barb, το κόβω να μην ξοδέυω δις για να "κάνω βόλτα" στο Act3 - μου αρκεί το run MF στο Act1 :yes2:
E.F. Αύγουστος 5, 2012 #2978 Αύγουστος 5, 2012 Γιατί, μπορείς να βάλεις αντικείμενα στα AH/RMAH? Εδώ και 3 ημέρες Error 31073 μου βγάζει. Ακόμα και αυτά για γέλια είναι.
Apat0A Αύγουστος 5, 2012 #2979 Αύγουστος 5, 2012 Kαλησπερα και απο μενα. Τωρα ειδα οτι υπαρχει εδω κοσμος που ασχολειται.Τα του παιχνιδιου τωρα.Eναν char εχω φτιαξει ολο κ ολο αλλα αφιερωθηκα.DH 60αρης, με τερματισμενο inferno κλπ, 115k dps με ss.Απο gear τρεχω με 4piece Natalyas. Δεν εχω τα τοπ, αλλα δουλευει ομορφα, φαρμαρω παντου, αλλα κατα την αποψη μου μετα απο 500+ ωρες, δεν υπαρχει και πολυ σημαντικος λογος να φαρμαρει καποιος act3. Ναι μεν καλυτερο drop rate σε iLVL 63, αλλα συνηθως ειναι vendor items.Απο πωλησεις κλπ, ευχαριστημενος ειμαι, μονιμα με 5-7m ingame.Exω ποοολυ καιρο να σηκωσω upgrade βεβαια.... και για να αγορασω πολυ δυσκολα τα πραγματα.To game εχει καταντησει λιγααααακι βαρετο. Δεν εχεις να κανεις κατι παρα να βγαλεις gold/euro.Δεν ειναι το end-game που περιμενα απ την Blizz, αλλα ελπιζω να διορθωθει μελλοντικα...Αυτα τα λιγα εισαγωγικα απο μενα, περισσοτερα στο μελλον παιδες, καλο gaming.
EraserheadX Αύγουστος 7, 2012 #2980 Αύγουστος 7, 2012 Έτοιμα τα character profiles.EraserheadX#2859 - Community - Diablo III
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now