Jump to content



Πρόβλημα σε εγκατάσταση Ubuntu 8.10


spdrosin1416003315

Recommended Posts

Λοιπόν, μπαίνω κατ' ευθείαν στο "ψητό":

'Εχω στο Pc μου 3 σκληρούς: στον 1ο (74άρη) έχω Windows Vista, στο 2ο (320άρη) παιχνίδια, μουσική, βίντεο, φωτογραφίες, κλπ και στον 3ο (250άρη) έβαλα το Ubuntu 8.10.

Με την πρώτη επανεκκίνηση μου βγάζει το σύστημα το εξής μήνυμα:

"GRUB Loading stage1.5.

GRUB Loading,please wait...

Error 17

_ ".

Είμαι αρχάριος στο Linux και φαντάζομαι η εγκατάσταση του grub δεν είναι δύσκολη υπόθεση, αλλά το θέμα είναι πως γίνεται.

Επικοινωνώ μέσω του Live CD.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

στον υπολογιστή εκτος από τους σκληρούς υπάρχει και κανένας εξωτερικός επάνω? η κάνα usb?

Χρησιμοποιώ έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο, αλλά στην εγκατάσταση δεν τον είχα πάνω φυσικά. :...:

Link to comment
Share on other sites

1.κανε τον ένα δίσκο format και περνα windows/αν το έχεις κάνει μην τον πειράξεις

2.κανε format τον δεύτερο δίσκο έχοντας και τον πρώτο συνδεμένο και περνα το linux

3.κανε restart αφού τελειώσεις και ο grub θα σου εμφάνιση την οθόνη του boot με τα δυο λογισμικά

δεν χρειάζεται να βγάλεις κανέναν δίσκο όταν θα περνάς τα λογισμικά

άντε και καλή τύχη:computer:

Link to comment
Share on other sites

1.κανε τον ένα δίσκο format και περνα windows/αν το έχεις κάνει μην τον πειράξεις

2.κανε format τον δεύτερο δίσκο έχοντας και τον πρώτο συνδεμένο και περνα το linux

3.κανε restart αφού τελειώσεις και ο grub θα σου εμφάνιση την οθόνη του boot με τα δυο λογισμικά

δεν χρειάζεται να βγάλεις κανέναν δίσκο όταν θα περνάς τα λογισμικά

άντε και καλή τύχη:computer:

Ρε συ, sorry κιόλας, αλλά πλάκα μου κάνεις; Αυτό ακριβώς έκανα λέμε, αλλά στην εγκατάσταση κάποιο λάθος γίνεται. Αφού δεν το έχεις ρε άνθρωπε. Ας το να πάει, να με βοηθήσει κάποιος που ξέρει. Έλεος δηλαδή. :spam:

Thanx για την προσπάθεια να με βοηθήσεις, αλλά ειλικρινά δε μπορείς. Thanx πάντως.

Link to comment
Share on other sites