Jump to content



Recommended Posts

  • Replies 623
  • Created
  • Last Reply

Γιαννη , συγκρινε τις 2 φωτογραφιες.

η hdr αποψη ειναι σχεδον ιδια με την fused αποψη.

Αυτο σημαινει οτι με HDR tool μπορεις ανετα να δημιουργησεις μια φωτορεαλιστικη φωτογραφια.

Μη μου πεις οτι αυτη θεωρειται φουσκωμενα textures κλπ;

Αντιθετως αν εβαζα στην Hdr το lumminosity στο 10 θα σου λεγα πως θα βγαινε...

Link to comment
Share on other sites

Με το Photomatix κάνεις και τα δύο για παράδειγμα. Μπορείς να κάνεις ρεαλιστική φωτογραφία, μπορεί να κάνεις και μία φανταστική (δεν εννοώ καλή, αλλά πέρα από το φυσιολογικό). Εφόσον έχεις μπλέξει exposures δεν είναι hdr ή enfused (όπως θες πες το)?

Εκεί ήθελα να καταλήξω με τις pics του τραίνου (αν και δεν είδαμε και τις αρχικές ακόμα)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η οριτζιναλ img1796d.jpg

Uploaded with ImageShack.us

η hdr απο -2-1 +1+2 της προηγουμενης

img17987654tonemappedco.jpg

Uploaded with ImageShack.us

και το λαθος

img179876542tonemappedc.jpg

μπορειτε να μου πειτε τι να κανω για το θορυβο στη δευτερη?

τα συννεφα πιο πανω πως γινονται τοσο καθαρα?

εκτος οτι εχετε dlsr, κοβετε το range που θελετε απο καθε φωτο και το ενωνετε σε μια νεα, γιατι αποκλειεται να γινεται με Photomatix αυτο.

Link to comment
Share on other sites

τον οριζοντα δεν εχω μαθει ακομα να τον ισιωνω...

Βασικά δεν είναι δύσκολο. Όταν κοιτάς από το viewfinder αφιερώνεις μισό-ένα δευτερόλεπτο να τσεκάρεις τον ορίζοντα και απλά κάνεις διορθώσεις με τα χέρια σου!! :p

Μετά, τραβάς τη φωτό.

Link to comment
Share on other sites

βασικά δεν έκανες απλά hdr... οι άλλες 2 έχουν τελείως άλλο χρωματισμό, τονικότητα, και θερμοκρασία... και αυτά προσθέτουν θόρυβο... όσο προσπαθείς να ξεφύγεις από την αρχική λήψη, η επεξεργασία προσθέτει θόρυβο... αλλά υπάρχουν και εφαρμογές που τον μειώνουν...

44ca3086656d73.jpg

Link to comment
Share on other sites

σου αρεσουν τα σκληρα "αποτομα" χρωματα??(δεν ξερω πως να το περιγραψω)

εδιτ...

δεν ειναι απαραιτητο να ειναι θεμα χρωματων..δλδ μπορει να ειναι απο contrast/clarity/details ..κλπ.κατι απο ολα.

δεν ανεβαζεις και συχνα..

Link to comment
Share on other sites

denoise+sharpen=conflict θεωρητικά τουλάχιστον

κάνουν ακριβώς το αντίθετο

παίζει ρόλο τόσο ο αλγόριθμος που εφαρμόζεις σε κάθε βήμα

αλλά και η σειρά που τα κάνεις.

ψάξε για μια μάσκα LOG Laplacian of Gaussian και πέταξε τη στα "other" filters του CS

και πες αν παρατηρείς διαφορά.

στο αποτέλεσμα σου.

http://academic.mu.edu/phys/matthysd/web226/Lab02.htm

http://www.roborealm.com/help/LOG.php

http://fourier.eng.hmc.edu/e161/lectures/gradient/node10.html

τώρα για το kernel size δεν έχω αποφασίσει ξεκάθαρα....

το καλό της LOG είναι η ανοσία στον θόρυβο,κατά το στάδιο της όξυνσης

edge enhancment καλύτερα....

σκέφτομαι κάποια στάδια της επεξεργασίας να τα περάσω ή σε cs με καθαρά φίλτρα

ή σε matlab :hang3:

προκειμένου να κάνω πιο διάφανη τη δουλειά των φίλτρων

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.