Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ενδιαφέρον αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά πριν δυσκολέυοταν να πάρει μπροστά και τώρα παίρνει με την μία...το θέμα είναι ποια είναι η by the book ρύθμιση δεν με νοιάζει τι κάνουν αντιπροσωπίες μετά από αυτά που έχω δεί...:wall:

Link to comment
Share on other sites

To +1 donti to exo akousei oti to kamoun kai antiprosopia kai paei kalytera etsi.

Sorry gia ta greeklish, eimai apo to blade.

Sent from my ZTE-U V880 using Tapatalk

Και εμένα το έχει πάρει το αυτί μου για προπορεία στον εξαγωγής +1 δόντι

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά πριν δυσκολέυοταν να πάρει μπροστά και τώρα παίρνει με την μία...το θέμα είναι ποια είναι η by the book ρύθμιση δεν με νοιάζει τι κάνουν αντιπροσωπίες μετά από αυτά που έχω δεί...:wall:

Νομίζω είναι official αυτό, αλλά στο δικο σου μοτερ, με αγραφο, και turbo, τι σχέση εχει το μαμα?

Επίσης το αν παίρνει με την μια η οχι, αν και παιζει αρκετο ρόλο ο χρονισμος, παιζει απίστευτα τα ms ψεκασμού γύρο απο τις 500rpm (αν δεν εχεις ξεχωριστό χάρτη για cranking) καθώς και τα αντίστοιχα για ign advance. Και πάνω απο όλα κάθε μοτέρ είναι πολύ διαφορετικό...

Trigger και home signal από που παίρνεις?

Link to comment
Share on other sites

sdadsad.jpg

Οποιος εχει οδηγησει μπροστοκινητο πανω απο 200-250 αλογα να σηκωσει το χερι. Αν ηταν και στημενο, να σηκωσει και το ποδι.

δεν σου έχω πει να μην γίνεσαι κακός? :fie::fie::fie:

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Το να διορθώνεις τον χρονισμό κατά 1 δόντι είναι πολύ χοντροκομμένη μεταβολή. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να το βάλει έτσι ο συνεργατικής "επειδή έτσι πάει καλύτερα", χωρίς να σε ενημερώσει.

[edit](Δε ξέρω φυσικά αν ειναι επίσημη οδηγία απο κατασκευαστή, αν και μου μοιάζει παραξενο να είναι)[/edit]

Μικρές μεταβολές στο χρονισμό των εκκεντροφόρων μπορούν να επηρρεάσουν αισθητά τη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων. (και μετά αναρωτιέσαι γιατί βγάζεις τα κέρατά σου σε HC ενώ το CO είναι σε χαμηλά επίπεδα) και ένα δόντι στον ιμάντα δεν είναι μικρή μεταβολή.

Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση αν πράγματι έβαλε ένα δόντι advance στον εξαγωγής, τότε μείωσε το overlap των εκκεντροφόρων και το μετέφερε τη σάρωση λίγο νωρίτερα. Αυτό δίνει γενικά ροπή στις χαμηλές στροφές και αφαιρεί από ψηλά. Δε θα έπρεπε να δυσκολεύεται να ξεκινήσει όμως με μια τέτοια ρύθμιση... εκτός κι αν δυσκολευόταν να το γυρίσει η μίζα γιατί με αυτή τη μεταβολή αυξάνεται η δυναμική σχέση συμπίεσης στις χαμηλές στροφές.

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω παίδες μην με πιέζετε:p πριν 3 μήνες δεν ήξερα τι είναι οι εκκεντροφόροι:shout:

Αυτό που θέλω, είναι να είναι factory spec ο κινητήρας γιατί λειτουργεί με turbo και άλλο εγκέφαλο (εντελώς άλλες συνθήκες) και αφού τον φέρω σε ένα 90% ομαλής λειτουργίας, τα υπόλοιπα θα τα δείξουν τα δυναμόμετρα.

Ο aftermarket εγκέφαλος παίρνει MAP signal από την εισαγωγή και χρησιμοποιεί όλους τους αισθητήρες του κάρου (εκτός από τον MAF που ξηλώθηκε και ένα καλύτερο αισθήτηρα θερμοκρασίας του αέρα στην εισαγωγή και έναν wideband O2 που ακόμα δεν έχω βάλει)

Το αυτοκίνητο ξεκινάει γρηγορότερα σε σχέση με πριν, οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου δεν άλλαξαν, επίσης πρέπει να δώ αν το advance που αναφέρει ο εγκέφαλος αντιστοιχεί όντως στις μοίρες που είναι χαραγμένες στο στρόφαλο, έχω μέλλον ακόμα:p

Υ.Γ Αυτό μου απάντησε η Flyin' Miata. (από εκεί έχω πάρει σχεδόν τα πάντα)

"No way to know what your car likes better without running it on the dyno both ways. However, exhaust cam timing usually doesn't have a big effect like intake cam timing does."

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγα να δω το σιροκκο.Φυσικα δεν ειχαν το Ρ,οποτε αρχισα να χαζευω το μικρο διλιτρο.

Κ@λωσα και μονο με το "γκραπ-βζιιιν" που κανει η πορτα του οδηγου για να κλεισει.

Παιζει ναμαι ο μονος πουχει ρωτησει για το συγκεκριμενο μοντελο,ο πωλητης ηταν προθυμος για εξτρα αντιπροσωπειας δωρο να μου δωσει και κανα vw polo.

Δεν εχω καταληξει ακομη.Αλλα με τρελλαινει αυτο το πισω του ρε παιδι μου.Χωροι πισω ασφυκτικοι.Ορατοτητα πισω θελει μαντικες ικανοτητες...Αλλα...αλλα....Κ μονο που σκεφτομαι αυτην την ηλεκτρονικη αναρτηση αγριευομαι....

Link to comment
Share on other sites

το "γκραπ-βζιιιν" που κανει η πορτα του οδηγου για να κλεισει.

?? :wassat:

Αφού σου άρεσε τόσο πάρ'το.

Και παζάρεψε. Χοντρά όμως. Πάρε προσφορές από πολλές αντιπροσωπείες και παζάρεψέ τους. Και ζήτα και μερικά εξτρά δώρο.

Έκδοση R θα πάρεις, όχι ό,τι να 'ναι ;)

Link to comment
Share on other sites

??

ο ηχος "στεγανοποιησης" που κανει οταν βρισκουν οι τσιμουχες λεω.Βζιιν ειναι το μοτερακι που ξαναανεβαζει το τζαμι στην θεση του (Τα κατεβαζει αυτοματα οταν ανοιγεις για να μην κοπανησεις το τζαμι)

Και ζήτα και μερικά εξτρά δώρο.

dude..γεννηθηκα για διαπραγματευσεις λεμε...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Για μενα ποιοτικοτερο το scirocco,πιο φρεσκο σουλουπι,πιο ομορφο,πιο γκομενομαγνητης κλπ κλπ.

Και τα 2 εχουν ενα μοτερακι που παει πρωτο σταδιο 400 παρα.

Τωρα,επειδη σε ειδα ''φτιαγμενο'' για γκαζια,να ξερεις οτι η ανοχη των αντιπροσωπειων στις βελτιωσεις ειναι περισσοτερο θεμα αντιπροσωπειας και οχι κεντρικου εισαγωγεα.Γι αυτο πριν το παρεις κανε και μια νηξη την αντιπροσωπεια για τυχον βελτιωσεις.

Μην νομιζεις,και αυτοι δεν ειναι βλακες.Ξερουν πως μια 70 ελευθερη πισω δεν μπορει να σου χαλασει τον κομπρεσορα του αιρκοντισιον.Το αν θα στα αντικαταστησουν σε περιπτωση στραβης εχει να κανει με το τι σχεση εχεις με τον αντιπροσωπο,με το αν κανεις τα service εκει,με το αν παιρνεις το λαδακι απο αυτους 26 το λιτρο οταν μπορεις να το βρεις εξω με 11.....καταλαβαινεις τι θελω να πω.

Ακομα,για το αν κανουν οι ιδιες αντιπροσωπιες βελτιωσεις,οι περισσοτερες παιρνανε απλα ενα προγραμματακι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ο ηχος "στεγανοποιησης" που κανει οταν βρισκουν οι τσιμουχες λεω.Βζιιν ειναι το μοτερακι που ξαναανεβαζει το τζαμι στην θεση του (Τα κατεβαζει αυτοματα οταν ανοιγεις για να μην κοπανησεις το τζαμι)

Ααααα, επειδή δεν έχει πλαίσιο γύρω από το παράθυρο ε?

Δεν το είχα προσέξει... Πολύ όμορφη λεπτομέρεια αυτή σε όσα αμάξια την έχουν...

Χρώμα αποφάσισες? :D

EDIT:

Από εξτρά, εγώ στη θέση σου θα διάλεγα να φύγουν αυτά:

J3JZ7.jpg

και να μπουν αυτά, για max απόλαυση:

CAmAP.jpg

Συν Xenon. :cool:

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με το δόντι, το είχα συναντήσει ξανα πριν μερικές μέρες, απο φίλο με NB.

Μάλλιστα το συζητουσαν στο φορουμ των μχ5...

Ελεγε μαλιστα καποιος οτι το αλλαξε σε "νορμάλ" και δεν του αρεσε το αμαξι μετά και το ξαναγυρισε.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.