Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Φευγω για δουλειες το πρωι με την Alfa, και περναω κατω απο το σπιτι του κολλητου μου, ο οποιος με ακουει (λολ) και με περνει τηλεφωνο (το οποιο προφανως δεν ακουω :p). Μετα απο λιγη ωρα μου στελνει sms που μου λεει, σε καταλαβα οτι περασες απο κατω, και τι ωραια που ακουγεται, μαματο κλπ κλπ. ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΩ 100m απ'οταν διαβασα το μηνυμα, και σε ενα ανοιγμα 2ας μενω απο τρομπα βενζινης επιτοπου :slap::slap::slap:

Με 2-3 33 να εχουν περασει απο τα χερια μου, ολες 16v με... οχι ευγενικη χρηση, δεν με ειχε αφησει ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ στο δρομο, υπο οποιεσδηποτε συνθηκες. Talk about γκαντεμοσκυλο :p

Link to comment
Share on other sites

Πήγα Ναύπλιο χτες και γύρισα (προφανώς). Τί ωραία που ήταν η διαδρομή χωρίς πολλά άλλα αυτοκίνητα!!

Τί ωραίο ντριφτ στις στροφές προς Καραθώνα!!

approved.

Ωραία διαδρομούλα και ανάλογα την μέρα και πολύ λίγη κίνηση με άνεση για παιχνίδι.

Εκεί είναι η ξενέρα του μπροστοκίνητου, ότι μεταφορά βάρους και να πας να κάνεις τα μούτρα θα φύγουν πιο εύκολα απ τον κώλο :( (χειρόφρενο δεν τραβάμε) αλλά αν το καταφέρεις βγαίνει ωραίο ντριφτ και με μπροστοκούνα.

Link to comment
Share on other sites

αν δεν βγάλατε το υλικό πάνω απ τον δίσκο εσείς όταν τον βγάλατε, το βολάν σου στην καλύτερη θέλει τόρνο και ζύγισμα. Στην σωστή θα ήθελε αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

αν δεν βγάλατε το υλικό πάνω απ τον δίσκο εσείς όταν τον βγάλατε, το βολάν σου στην καλύτερη θέλει τόρνο και ζύγισμα. Στην σωστή θα ήθελε αλλαγή.

Σε θεμα λειτουργικοτητας ειναι ακριβως οπως πριν . και αισθησης . Τα υλικα τριβης, απο την μια ηταν κουρεμενο ( βλεπε φωτο ) απο την αλλη ηταν στο οριο επανω ομως στον δισκο . Δεν το περπατησα ομως με το που πατηναρε νεκρα και σπιτι ( ηταν κοντα thnx god :D ) :man_in_love:

Link to comment
Share on other sites

Η ζημιά στο βολάν δε θα γίνει στα τελευταία λεπτά λειτουργιάς… έχει γίνει στους πολλούς μήνες που τα πιρτσινια οργώνουν την επιφάνεια του έτσι ώστε αυτά να κοπούν και να ξεκολλήσουν τα φερμουι.

Μάλλον το δίσκο θα τον καράφλιασες αφού βγήκε απ το κιβώτιο αλλιώς δεν εξηγείται το πώς έχεις κρατήσει το παλιό βολάν μετά από κάτι τέτοιο.

Οκ και με ένα δαχτυλίδι σκαμμένο στη περιφέρεια του βολάν μπορεί να δουλέψει σχετικά οκ ο συμπλέκτης… αλλά σίγουρα δε μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα (αν δοκιμάσεις καμία καλή αλλαγή πάνω στη powerband του μοτέρ θα πατινάρει), και σίγουρα ο νέος δίσκος θα ζήσει αρκετά λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.