Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ο Απόστολος απο το club..παιζει γυρω στα 560-580hp..

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=FdvoMNrwF5k]Subaru foresters and impreza GT tarmac driving - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nMZxC9fFsR0]17/6/12 ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ -ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ foresterclub.gr - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=XTckqEEu7W4]ForesterClub.Gr - Ριτσώνα, 8-Jul-2012 με τον Suba400 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανένας γνώστης των dieselοκινητήρων εδώ μήπως και δώσει κάποια πληροφορία;

Εξηγούμε:

Έχω ένα santa fe 2L CRDI.

Αρχές του 12 το αμάξι άρχισε να σβήνει κατά την διάρκεια οδήγησης,άναβαν όλα τα λαμπάκια στο καντράν,περίμενα 5 λεπτά,ξαναέβαζα μπρος έφευγα.

Το αμάξι φεύγει αντιπροσωπέια για 1η φορά.

Μετά από λίγες ημέρες ξανά τα ίδια εάν και υποθετικά τα ''τσακάλια'' της αντιπροσωπείας είχανε εντοπίσει το πρόβλημα και το είχαν λύσει.

Το αμάξι φεύγει αντιπροσωπεία για 2η φορά.

Την προηγούμενη εβδομάδα και μετά από διάστημα 2-3 μηνών το οποίο διάστημα το αμάξι δεν ξαναεμφάνισε το ίδιο πρόβλημα,μου ξανασβήνει.

Πάω να ξεκινήσω αλλά αυτή τη φορά δεν άναβε και συνέχιζε το ταξίδι αλλά το αμάξι τρελενόταν κανονικά.

Ρετάριζε,από τις 3k στροφές έπεφτε στις 0 σαν να έσβηνε και μετά ξανά στις 3k σαν να ξανάναβε ώσπου ξανάσβηνε.

Το αμάξι φεύγει αντιπροσωπεία για 3η φορά.

Εάν θυμάμαι καλά άναψε το λαμπάκι του immobilizer όταν ρετάριζε και έσβηνε μετά.Αυτό το θυμάμαι να έγινε τώρα ενώ τις προηγούμενες φορές άναβα όλα τα λαμπάκια του καντράν.

Η διάγνωση από τις 2 πρώτες φορές ήτανε ότι φταίει το πετρέλαιο,το αναμιγνύουν με biodiesel και γεμίζουν γλίτσα τα πάντα φίλτρα κλπ.Αλλάζονται φίλτρα x2,αντλία x2,πόμπα και 1 αισθήτηρας.

Έκαναν έλεγχο και εγκέφαλο και δεν έδειξε κάτι είπαν.

Τώρα το αμάξι είναι για 3η φορά αντιπροσωπεία και αύριο θα πάω να το βάλουμε για έλεγχο γιατί λείπει ο τεχνικός.

Ή εγώ είμαι άμπαλος,το κακομεταχειρίζομαι και χαλάει συνέχεια ή οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας είναι άμπαλοι και δεν μπορούν να εντοπίσουν το πραγματικό πρόβλημα που σε αυτό κλίνω πιο πολύ γιατί γενικά νομίζω πως οι τεχνικοί στις αντιπροσωπείες είναι άμπαλοι ειδικά με τους πετρελαιοκινητήρες.

Έχουνε φύγει περί τα 2k μ'αυτα και μ'αυτα και ακόμη λύση δεν βρέθηκε.

Αγανάκτηση και τίποτα άλλο....

Εάν κάποιος έχει διάθεση να δώσει οποιαδήποτε συμβουλή,tip,οτιδήποτε θα του ήμουν ευγνώμων.

Sorry για το μακροσκελή κείμενο το οποίο ίσως είναι κουραστικό.:hm:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν εχω να σου δωσω καποια συγκεκριμενη συμβουλη, αλλα το προβλημα σου ακουγεται αρκετα σοβαρο και δυσκολο στη διαγνωση. Το να φταιει το καυσιμο ειναι μια ηλιθια δικαιολογια και απλα σημαινει οτι δεν ξερουν το προβλημα. Εαν εφταιγε το πετρελαιο θα μπουκωνε, θα ρεταριζε και τελος.

Το γεγονος οτι αναβουν ΟΛΑ τα λαμπακια του καντραν (αν οντως αναβουν πραγματι ΟΛΑ) σε μαλλον τυχαιες συνθηκες μου κανει για ηλεκτρολογικο προβλημα σε εγκεφαλο η/και πλεξουδα, και το οτι αναβει το λαμπακι του immo οταν σου κανει διακοπες (αρα αφου ενεργοποιειται το immo κοβεται η παροχη της αντλιας πετρελαιου, και εν συνεχεια σου ρεταρει και σου σβηνει, διοτι μενει απο καυσιμο) μονο τυχαιο δεν ειναι.

Δυστυχως ειναι προβλημα που θελει τυχη και βαρβατο μαστορα, και ΚΑΝΕΝΑ διαγνωστικο δεν ειναι σε θεση να σου λυσει, διοτι στην πλειοψηφια τους δεν ειναι φτιαγμενα για τετοιες καταστασεις. Θα πρεπει να προχωρησεις με τα δεδομενα που εχεις, και οπως μας τα λες, αν ημουν στη θεση σου θα ξεκινουσα με τα ηλεκτρονικα, ελεγχο της επικοινωνιας του immobiliser με τον εγκεφαλο (και του κλειδιου), και ακολουθως εξονυχιστικο ελεγχο της πλεξουδας, ακομα και στα πιο απιθανα μερη. Παρα πολυ long shot, αλλα εχει τυχει αρκετες φορες αυτοκινητα να τρελαινονται εντελως λογω κατεστραμενης φαγωμενης απο ποντικια πλεξουδας.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις όσες πληροφορίες.

Το καύσιμο είναι ένα θέμα αποδεδειγμένα κιόλας,μην αρχίσω να λέω τι και πώς απλά θα πω ότι είδα 2-3 πράματα με τα μάτια μου τα οποία επιβεβαιώνουν την χάλια ποιότητα πετρελαίου αλλά και πάλι δεν είναι δυνατόν μέσα σε λίγους μήνες να μπούκωσε το σύμπαν και μιλάμε με όλα αλλαγμένα με καινούρια.

Να τονίσω πως έκανα ένα μικρό έλεγχο το φίλτρο.Φύσηξα σε όλα τα σωληνάκια,δοκίμασα εισαγωγή-εξαγωγή το πετρέλαιο περνάει κανονικά που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο φίλτρο που συνήθως εάν έχει πρόβλημα το πετρέλαιο,απο το φίλτρο ξεκινάνε όλα,μπουκώνει και δεν βγάζει καύσιμο η εξαγωγή.

Δυστηχώς κάποιον άλλο παραπάνω έλεγχο δεν μπορώ να κάνω γιατί δεν το κατέχω το άθλημα.:wall:

Το που θα βρούμε τον βαρβάτο γιατρό για το πρόβλημα μου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή.

Αύριο πρωί πάω αντιπροσωπεία και θα τους τα ρίξω αυτά που είπες.

Φαντάζομαι πως μπορώ να απαιτήσω να ελεγχθούν εγκέφαλος,πλεξούδα και immo;

Αν μου αραδιάσουν πάλι τα γνωστά το πετρέλαιο μπλα μπλα μπλα..srsly δεν ξέρω το επόμενο μου βήμα...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά ταυτόχρονα δεν είμαι και άσχετος, αν ήταν θέμα μίγματος/καυσίμου θα σου ρετάριζε ή θα σου έσβηνε, αλλά δε πρόκειται να σου άναβε όλα τα λαμπάκια, και να έσβηνε και να άναβε με αυτό το τρόπο. Το θέμα σου φαίνεται ηλεκτρολογικό όπως προανέφερε και ο spresv, και μου κάνει κάτι σε immobilizer. Βρες καλό ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Πάρε τηλέφωνα, ρώτα σε φορουμ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Ok παιδιά get the message.

Τους αφήνω να ελέγξουν ότι είναι να ελέγξουν και εάν μου πούνε τα γνωστά ή δεν βρούνε κάποιο πρόβλημα σε ηλεκτρονικα κτλ τους λέω να μην αγγίξουν τίποτα και το πάω σε ηλεκτρολόγο.

Link to comment
Share on other sites

εστω οτι η μπαταρια ειναι στα 12,45 v.

συνδεδεμενη και στο ρελαντι πεφτει στο 12,11 και με λιγο γκαζι(καπου 3000 στροφες) παει στο 12,5.με περισσοτερο θα ανεβαινει,δεν δοκιμασα γιατι κανει θορυβο

αυτο που με ανησυχει ειναι οτι με τα 12,11 στο ρελαντι δεν θα την χαλασει τη μπαταρια η ξεφορτισει?η δεν υπαρχει προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Καύσιμο είναι πρόβλημα. Ειδικά στο πετρέλαιο, μια φορά να βάλεις λάσπη, μπορεί να τα μαμήσεις όλα. Καλό θα ήταν να βάζεις από συγκεκριμένο πρατήριο (δες που βάζουν πολλοί ταρίφες π.χ. και πήγαινε εκεί).

Αν ανάβουν άσχετα λαμπάκια πλην του check engine, το πρόβλημα είναι στον εγκέφαλο / πλεξούδα / ηλεκτρονικά.

Το immobilizer εν κινήσει δεν είναι λογικό να ανάβει, αν ανάβει κάποιο πρόβλημα έχεις ηλεκτρολογικής φύσης.

Με τα διαγνωστικά θα πρέπει να δεις τι βλάβες έχει καταγράψει ο εγκέφαλος.

Μετά από αυτά δεν έχει γράψει τίποτα? Τι σού 'παν στην αντιπροσωπεία?

Αν δεν έχει γράψει τίποτα τότε ή ο εγκέφαλος την έχει ακούσει (πας για νέο) ή κάποια πλεξούδα. Τίποτα από τα 2 δεν είναι σπάνιο, αλλά όσο πιο καινούριο είναι το αυτοκίνητο τόσο πιο πιθανό να φταίει ο εγκέφαλος αντί της πλεξούδας.

Link to comment
Share on other sites

Καύσιμο είναι πρόβλημα. Ειδικά στο πετρέλαιο, μια φορά να βάλεις λάσπη, μπορεί να τα μαμήσεις όλα. Καλό θα ήταν να βάζεις από συγκεκριμένο πρατήριο (δες που βάζουν πολλοί ταρίφες π.χ. και πήγαινε εκεί).

Αν ανάβουν άσχετα λαμπάκια πλην του check engine, το πρόβλημα είναι στον εγκέφαλο / πλεξούδα / ηλεκτρονικά.

Το immobilizer εν κινήσει δεν είναι λογικό να ανάβει, αν ανάβει κάποιο πρόβλημα έχεις ηλεκτρολογικής φύσης.

Με τα διαγνωστικά θα πρέπει να δεις τι βλάβες έχει καταγράψει ο εγκέφαλος.

Μετά από αυτά δεν έχει γράψει τίποτα? Τι σού 'παν στην αντιπροσωπεία?

Αν δεν έχει γράψει τίποτα τότε ή ο εγκέφαλος την έχει ακούσει (πας για νέο) ή κάποια πλεξούδα. Τίποτα από τα 2 δεν είναι σπάνιο, αλλά όσο πιο καινούριο είναι το αυτοκίνητο τόσο πιο πιθανό να φταίει ο εγκέφαλος αντί της πλεξούδας.

Βάζω από συγκεκριμένο εδώ και 20 χρόνια και δεν βάζω μόνο στο συγκεκριμένο αλλά και σε 7 sprinter από τα οποία δεν την έχει ''ακούσει'' κανένα.Το παραδέχονται ότι όντως το πετρέλαιο έρχεται με βιοdiesel μέσα αλλά όχι να την ακούσει το αμάξι σε τόσο μικρό διάστημα.

Παρεπιπτόντως και αυτός έχει 2 πετρέλαιοκίνητα αμάξια και όταν είχε πρόβλημα με το πετρέλαιο του άναβε το check engine που λες αλλά δεν είχε προβλήματα σαν και εμένα να τρελένεται το αυτοκίνητο.

Τις 2 πρώτες φορές ο εγκέφαλος δεν έδειξε τίποτα,έτσι είπαν τουλάχιστον.

Αύριο θα γίνει έλεγχος για 3η φορά.

Το αμάξι δεν είναι καινούριο,έχει 9 χρόνια και 20xxxx km στη πλάτη του.

Απλά δεν έτυχε να πέσει στα χέρια του σωστού γιατρού μέχρι τώρα και με ταλαιπωρεί από τις αρχές του 12.

Υπομονή για νεότερα αύριο.

Αν τους δω προβληματισμένους γκουκ-μουκ οδικη βοήθεια και φεύγει καρφί στον ηλεκτρολόγο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.